دل شکسته عاشق

دل شکسته عاشق

وبلاگ دل شکسته
دل شکسته عاشق

دل شکسته عاشق

وبلاگ دل شکسته

فرمول درآمدزایی با سرمایه کم


فرمول درآمدزایی با سرمایه کم

 

 

 کار در منزل اینترنتی متناسب با شرایط شما

 

همین‌الان که در حال مطالعه این مطلب هستید هزاران فروشگاه اینترنتی شروع به کار می‌کنند. هزاران مغازه و فروشگاه در بهترین نقطه‌های شهر از کم بودن مشتری ناله می‌کنند و نمی‌دانند وقت آن است کرکره فروشگاه اینترنتی را باید بالا بزنند و مشتریان را باید در جایی دیگر پیدا کنند. کار تولیدی با سرمایه کم و درآمد بالا، زمانی اگر این حرف را به یک بازاری یا کارآفرین می‌گفتید به شما می‌خندید اما امروز اینترنت این رؤیا را محقق ساخته است. اگر به دنبال کار در منزل  هستید، کار در منزل اینترنتی شاید بهترین راه برای کسب درآمد در منزل باشد. شما احتمالاً جز یکی از دسته‌های زیر هستید:

کار در منزل اینترنتی برای کسانی که تخصص خاصی دارند:

 

  1.  

اگر در زمینه‌ای مهارت دارید با هر مهارتی می‌توانید در اینترنت سفارش بگیرید و کسب درآمد کنید از برنامه‌نویسی، فتوشاپ، تایپ و … گرفته تا آرایشگری و لوله‌کشی و کارهای برقی. کافی است در سایت‌هایی که کارشان جذب مشتری برای شماست یک پروفایل قوی تشکیل دهید و منتظر مشتریانتان باشید. به جرأت می‌توانم بگویم در اینترنت با هر تخصصی می‌توانید مشتری جذب کنید و کسب درآمد کنید. خیلی‌ها را می‌بینید که از بازار کار خراب و بیکاری و درآمد پایین ناله می‌کنند اما درعین‌حال تخصص‌های خیلی خوب و کارآمدی دارند اما به علت عدم آشنایی با کار در منزل اینترنتی خودشان را از رسیدن به درآمد محروم می‌کنند.


سایت هایی که کارشان جذب مشتری برای شماست.


کار در منزل اینترنتی برای کسانی که ایده خوب و ناب دارند.

 

  1.  

اگر ایده کسب‌ وکار خیلی خوبی دارید و سرمایه کافی برای اجاره دفتر و گرفتن کارمند ندارید بهترین راه استفاده از اینترنت است. خیلی از جاها شما از شم بیزینس خوبی برخوردار هستید و نیازهای مشتریان و بازار را به‌سرعت شکار می‌کنید اما از ورود به بازار می‌ترسید و یا سرمایه زیادی برای تولید محصول فیزیکی ندارید اما می‌دانید که اگر شیوه و ایده خود را به کار بگیرید می‌توانید به درآمد بالایی برسید در این حالت می‌توانید با کسانی که کسب‌وکار فیزیکی دارند اما فروش خوبی ندارند شریک شوید و از ایده و روش فروش خودتان به شیوه اینترنتی آن‌ها را آگاه و قانع سازید و کار در منزل اینترنتی خود را راه‌اندازی کنید. یا ایده خود را با سرمایه‌گذاران و یا دوستان متخصصتان به اشتراک بگذارید، تیم خودتان را بسازید و استارتاپ، بیزینس خودتان را راه‌اندازی کنید.


ایده های ناب برای شروع کار در منزل


کار در منزل اینترنتی برای علاقه‌مندان به آموزش و تدریس

 

  1.  

یکی از پرطرفدارترین روش‌ها برای کار در منزل اینترنتی، آموزش است. اگر به تدریس علاقه دارید یا در زمینه‌ای مطالعات عمیقی داشته‌اید و یا به نرم‌افزار، مدل و یا روشی مسلط هستید به‌راحتی می‌توانید آن را به یک فایل آموزشی تبدیل کنید و آن را بفروشید. همین‌الان با یک جستجوی ساده می‌توانید آموزش‌های متفاوتی را در اینترنت و قیمت‌های متفاوت مشاهده کنید که در بسیاری از موارد درآمدهای چند ده‌میلیونی در ماه کسب می‌کنند. بدون احتیاج به سرمایه زیاد و با راه‌اندازی یک سایت محتوایی خوب می‌توانید اطلاعات و آگاهی و آموزش‌هایتان را بفروشید. می‌توانید پیچ اینستاگرام و یا تلگرام و لینکدین تان را به یک آموزشگاه تبدیل کنید و خودتان را به‌عنوان یک متخصص و مدرس کار بلد در بازار جهانی اینترنت معرفی کنید. به شما اطمینان می‌دهم اگر در حوزه اطلاعات خوب و مفیدی داشته باشید به‌سرعت به یکی از مدرسان معتبر در کل کشور تبدیل شوید.

کار در منزل اینترنتی برای کسانی که ارتباطات و بیان خوب دارند

 

  1.  

چند ماه پیش در یک گروه تلگرامی مربوط به دم‌نوش عضو شدم. تا اینکه یک نفر به من پیام داد آیا می‌خواهید در مدتی کوتاه به وزن ایده آلتان برسید و من را قانع کرد که از محصولات دم‌نوش شرکت خرید کنم. کد مربوط به ایشان را در سایت هنگام خرید وارد کردم که متوجه شدم از قیمت محصول درصدی از آن به‌عنوان همکاری درفروش به ایشان پرداخته می‌شود. جالب است بدانید ایشان در خانه، خانه‌دار بودند و برای ۳۰ نوع محصول سایت‌های مختلف فقط با یک گوشی ساده بازاریابی می‌کردند و در ماه حدود ۲ الی ۵ میلیون تومان درآمد دارند. بسیاری از سایت‌ها یا کسب‌وکارهای فیزیکی برای افزایش فروش بخش همکاری در فروش دارند. اگر توانایی ارائه و ارتباطات خوبی دارید و هنر متقاعدسازی خوبی دارید پیشنهاد می‌ کنم حتماً سراغ همکاری در فروش بروید و از این توانایی‌تان پول دربیاورید.

کار در منزل اینترنتی برای هنرمندان

 

  1.  

هنرمندهایی را می‌بینید که با آثارشان می‌توانند خیلی‌ها را تحت تأثیر قرار دهند اما آه در بساط ندارند، فقط به خاطر اینکه با علم فروش آشنا نیستند. من شعر و ادبیات را خیلی دوست دارم، در یک دوره همی نقد شعر شرکت کرده بودم که یکی از میهمانان ترانه‌ای زیبا سرود و تقریباً همه ایشان را تشویق کردند. وقتی به ایشان گفتم چرا از هنر ترانه‌سرایی‌تان کسب درآمد نمی‌کنید. به ایشان حسابی برخورد و گفت من هنرم را نمی‌فروشم. اما وقتی برایشان توضیح دادم خیلی از خواننده‌ها حاضرند ترانه‌های خوب را بخرند و شما را با سرعت نور مطرح کنند حسابی نظرش عوض شد. اگر هنر ویژه‌ای دارید به‌راحتی از طریق استفاده از بستر اینترنت آن را می‌توانید بفروشید. کار در منزل اینترنتی سبک زندگی موفق می‌تواند برای کسب درآمد باشد خصوصاً برای هنرمندان.

کار در منزل اینترنتی برای نویسندگان

 

  1.  

محتوای مفید و خوب عامل اصلی  موفقیت اکثر کسب و کارها و مدرسان است. اگر دست به قلم خوبی دارید و صحبت های عمیق و شنیدنی دارید از امپراطوری اینترنت غافل نشوید. شاید موفقیت یک شبه محقق نشود اما برای خیلی از نویسندگان ماهر موفقیت یک ماهه محقق شده است و با مقالات و محتواهای جذابشان آینده را به نفع خوشان عوض کرده‌اند. افراد زیادی را می توانید ببینید که در مورد یک موضوع خاص اطلاعات عمیق و مفیدی دارند اما از معجزه اینترنت غافلند. با نوشتن و به اشتراک گذاری مطالب و محتواهای جذابتان می توانید خود را در آن موضوع مطرح کنید.

 

کار در منزل اینترنتی برای خانم ها

 

  1.  
  1.  

بستر بکری که برای درآمد زایی خانم ها وجود دارد استفاده از اینترنت است. خیلی از خانم ها می توانند با استفاده از فضای رایگان اینترنت صنایع دستی و کیک های خوشمزه اشان را بفروشند. خیلی از خانم های خانه دار به علت ناآشنایی با فضای درآمدزایی از اینترنت یک فضای بزرگ و بکر را از دست می دهند شاید با چند کلیک ساده و استفاده از سایت ها رایگان تبلیغاتی برای نشان دادن محصولاتتان می توانید فروش خوبی را داشته باشید. هزینه کرایه اجاره یک غرفه در یکی از مناطق پرترافیک شهر بیش از روزی ۵۰۰ هزار تومان است و اینترنت این قابلیت را دارد همان میزان ترافیک را به صورت رایگان برای نمایش محصولاتتان در اختیار خانم ها بگذارد. کار در منزل برای خانم ها به وسیله اینترنت شاید بهترین راه فروش هنر ها و محصولاتتان است.


کار در منزل برای خانم ها در ۱۱ گام


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.