دل شکسته عاشق

دل شکسته عاشق

وبلاگ دل شکسته
دل شکسته عاشق

دل شکسته عاشق

وبلاگ دل شکسته

مزایا و عوارض لیزر موهای زائد با دستگاه دایود را بشناسیم


مزایا و عوارض لیزر موهای زائد با دستگاه دایود را بشناسیم

قبل از انجام لیزر موهای زائد ممکن است که شما یک سری سوالاتی در ذهنتان مطرح شود و ما به شما توصیه می کنیم قبل از انجام عمل لیزر ابتدا اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کنید و سپس یک متخصص خوب انتخاب کنید.از آنجایی که دستگاه لیزر دایود یک روش ایمن و موثر برای از بین بردن موهای زائد است،بیشتر متخصصین این روش را پیشنهاد می دهند ،چرا که نتایج حاصل از آن هم بلافاصله قابل مشاهده است .

در این روش پالس های لیزر در کسری از ثانیه، مو را گرم کرده و رشد دوباره فولیکول های مو را متوقف می کنند و بر خلاف لیزرهای قبلی نیازی به عبور چند باره نور و انرژی از یک ناحیه نمی باشد و در نتیجه زمان لازم برای درمان هم کوتاه می باشد و همچنین تعداد زیادی از فولیکول های مو به طور همزمان تحت درمان قرار می گیرد و این روش برای درمان قسمت بزرگتری از بدن مناسب می باشد. این روش سریع می باشد و معمولا در ۸۰ تا ۹۰ درصد بیماران 5 تا 8 جلسه لازم است تا حذف موهای زائد انجام پذیرد.

لیزر دایود چیست ؟

دستگاه لیزر دایود از تکنولوژی نیمه رسانا بهره می گیرد. که نور را در دامنه مرئی مادون قرمز تولید می کند.در این روش پرتو نور در یک گستره باریک روی کروموفورهای مورد نظر در پوست تابانده می شود.طول موج لیزر دایود بلند می باشد و در مقایسه با دیگر دستگاه های لیزر مانند لیزر روبی و دستگاه لیزر الکساندرایت در عمق بیشتری از پوست نفوذ کرده و بیشترین جذب ملانین را دارد.این ویژگی باعث شده که لیزر دایود جز بهترین روش های درمان موهای زائد بدن به شمار رود و برای انواع مو و پوست و برای قسمت های مختلف بدن قابل به کارگیری می باشد.

لیزر دایود چگونه کار می‌کند ؟

لیزر دایود یک روش نسبتا جدید برای رفع موهای زائد است که با در مقایسه با روش های دیگر روشی کاملا متفاوت محسوب می شود.دستگاه لیزر دایود از لحاظ شیوه تولید لیزر با دستگاه های دیگر فرق دارد .

دستگاه لیزر دایود از دیود ها و نیمه هادی هایی تشکیل یافته که برای تولید منبع نور لیزر در کنار هم قرار گرفته اند.لیزر دایود در طول موج ۸۰۰ تا ۸۱۰ نانومتر می باشد و طول موج لیزر با توجه به افراد مختلف و نیاز درمانی متفاوت می تواند متغیر باشد.تغییر طول موج با تغییر برخی پارامترها مانند جریان دیودها انجام می شود.این روش لیزر مو برای پوست های تیره هم به کار برده می شود .

مزایای روش رفع موهای زائد به روش لیزر دایود چیست؟

لیزر دایود طول موج بلندتری دارد و به کاملا بی خطر و امن به عمق پوست نفوذ می کند.

سطح بیشتری از موهای زائد به طور همزمان از بین می رود.

طول دوره درمان و بهبودی کوتاه است.

محدوده طول موج خاص نیست و قایل تغییر می باشد و با توجه به نیاز می تواند طول موج تنظیم شود.

این روش برای پوست های تیره هم به کار می رود.

احتمال آسیب دیدگی اپیدرم در این روش کمتر است.

عوارض رفع موهای زائد به روش لیزر دایود چیست؟

عوارض جانبی که خیلی کم پیش می آید شامل سوختگی خفیف و تغییر رنگ پوست است.

امکان ایجاد کهیر نیز وجود دارد ، البته همه این عوارض موقت و گذرا بوده و برطرف میگردند .

لیزر دایود برای بیماران دارای تیپ های پوستی بسیار تیره روش بسیار موثری می باشد .

و برای موهای ظریف و روشن اثرگزاری کمتری دارد.این روش بسیار سریع بوده و طول دوره درمان کوتاه می باشد و سطح بیشتری از پوست با سرعت بیشتر درمان می شود.

پس از لیزر کردن موهای زائد چه اقداماتی باید انجام دارد؟

ممکن است پوست بعد از عمل لیزر دچار کمی قرمزی شود که می توانید از کمپرس سرد استفاده کنید .بعد از لیزر درمانی می توانید اقدام به اصلاح موهای خود کنید.تا چند روز بعد از لیزر در معرض مستقیم نور آفتاب قرار نگیرید و حتما از کرم های ضدآفتاب استفاده کنید و لباس های محافظ بپوشید شما می توانید نتیجه دلخواه را بعد از چند هفته مشاهده کنید.

بهترین لیزرهای دایودی در ایران کدام است ؟

از بین تجهیزات و لوازم پزشکی حذف موهای زائد لیزرهای دایودی قدرتمندی که وارد ایران شده اند عبارت اند از دستگاه لیزر دایود ویکینی ، دستگاه لیزر دایود اپیلیا ، دستگاه لیزر دایود رازورلیز ، دستگاه لیزر دایود ولوکس ، که همگی با جدیدترین تکنولوژی ساخت و استانداردهای کیفی در دنیا تولید شده اند .

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.