با ایجاد فروشگاه آنلاین در اینستاگرام، مردم می توانند محصولات شما را مستقیماً از عکس ها و ویدیوهای شما خریداری کنند. درباره اینکه چگونه می توانید مردم را برای خرید پیشنهادات خود ترغیب کنید، بیشتر یاد بگیرید. با این چند نکته، می توانید بهتر محصولات خود را در اینستاگرام در معرض دید دیگران قرار دهید و آنها را معرفی کنید.
در یک نظرسنجی که توسط شرکت فیسبوک انجام شد، 81 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که اینستاگرام به آنها کمک می کند تا در مورد محصولات و خدمات بصورت بهتر و سریعتر اطلاعات لازم را کسب کنند. در این مقاله سعی داریم چند نکته کلیدی برای شما بیان کنیم تا با رعایت آنها بتوانید به کسب و کار خود رونق دهید. شما می توانید محصول خود را به طور مداوم در پست های خود نشان دهید تا مردم بتوانند در مورد محصولات شما در اینستاگرام اطلاعات کسب کنند. با استفاده از خدمات irpanel میتوانید از پیشرفت پیج اینستاگرام خود مطمئن شوید.
پستهایی در مورد محصولات خود با سرعتی منظم، مانند یک روز مشخص از هفته، ایجاد کنید تا دنبال کنندگان شما عادت کنند که به طور منظم به محصولات شما نگاه کنند.
فالوورهای خود را با استفاده از داستان ها به قسمت پشت صحنه کار ببرید تا کارهای سختی را که برای ساخت محصولات شما انجام می شود ببینید.
تمام گزینه های محصول خود را نمایش دهید تا مشتریان شما بتوانند انتخابی از رنگ ها، اندازه ها و انواع مواد مختلف را داشته باشند.
استوری های شما پس از 24 ساعت پاک خواهند شد، اما میتوانید استوری ها را در قسمت هایلایت ذخیره کنید. در هر هایلات نسبت به موضوع آن استوری ها را ذخیره کنید تا کاربران در زمانی که به آنها نیاز دارند به راحتی آنها را پیدا کنند.
به این فکر کنید که چه رنگ ها و بافت هایی به برجسته و دیده شدن محصولات شما کمک می کند، مانند دیوارهای سفید یا طرح دار. شما فقط می توانید از یک تکه پارچه و کاغذ به عنوان پس زمینه خود استفاده کنید. برای انجام اینکار نیاز به هزینه سنگین ندارید و می توانید از چیزهای دم دستی استفاده کنید.
وقتی مشتریان محصول شما را در عکسها و ویدیوها برچسبگذاری میکنند، از آنها اجازه بگیرید تا آن را در حساب کسبوکارتان به اشتراک بگذارند.
از داستان ها برای ایجاد یک راهنمای گام به گام یا اشتراک گذاری ویدیوهای طولانی تر در IGTV استفاده کنید.
از برچسب سؤال در استوری های خود استفاده کنید تا سؤالات مربوط به محصولات خود را باز کنید. به این ترتیب، مردم می توانند اطلاعات بیشتری در مورد محصولات شما بیاموزند و از خرید مطمئن شوند.
در یک نظرسنجی که توسط فیس بوک، شرکت انجام شد، 83 درصد از پاسخ دهندگان مورد بررسی گفتند که اینستاگرام، اولین پلتفرم بصری، به آنها کمک می کند محصولات و خدمات جدید را کشف کنند. به همین دلیل است که حتی بزرگترین شرکت های تجاری و صنعتی در اینستاگرام به تبلیغ و نمایش محصولات خود تمرکز کرده اند. تگ های محصولات اینستاگرام به آنها کمک می کند تا این کار را راحت تر انجام دهند و در عین حال فروش خود را افزایش دهند.
در واقع در بسیاری از موارد هدف آنها این است که: با ورود افراد به اینستاگرام آنها را به وبسایت خود هدایت کنند. این یک راهکار عالی و رایگان برای افزایش بازدیدکنندگان سایت و در نتیجه فروش بیشتر می باشد. در واقع بهتر است برای فروش محصولات خود با استفاده از اینستاگرام، برچسبهای محصول را به عکسها یا ویدیوهای خود در پست و استوری خود اضافه کنید. افراد با ضربه زدن روی محصول می توانند نام محصول و قیمت آن را مشاهده کنند. به مشتریان خود بگویید که می توانند مستقیماً از حساب تجاری شما خرید کنند. به عنوان مثال، یک استوری بسازید و به دنبال کنندگان خود بگویید که اکنون می توانند محصولاتی را که می بینند در اینستاگرام خرید کنند.
در یک نظرسنجی که توسط شرکت فیسبوک انجام شد، 80 درصد از پاسخ دهندگان مورد بررسی گفتند که از اینستاگرام برای تصمیم گیری در مورد خرید یا عدم خرید استفاده می کنند. این پنج نکته را امتحان کنید تا مردم را به سمت خرید محصولاتتان سوق دهید.
اطلاعات آماری را بررسی کنید و معیارهایی مانند بازدیدهای محصول را مشاهده کنید تا بدانید که افراد دنبال کننده شما با کدام محصولات شما بیشتر درگیر بوده اند. برای ایجاد اطمینان در خرید، چه در پست و چه در استوری، پست های بیشتری برای آن محصول ایجاد کنید.
افزودن یک فراخوان برای اقدام که افراد را وادار به انجام کاری میکند، مانند «برای خرید ضربه بزنید» در زیرنویسهای شما، به طور مؤثری به فالوورهای شما برای خرید یادآوری میکند.
در مدت زمان محدود، با تبلیغ و تخفیف یا فروش ویژه در اینستاگرام می توانید احساس فوریت را بین افراد ایجاد کنید و مردم را به خرید ترغیب کنید.
خریداران ممکن است مدتی طول بکشد تا تصمیم به خرید بگیرند، بنابراین به طور مرتب محصولات خود را در پست های خود قرار دهید تا آنها را در ذهن خود نگه دارید.
از چهره های عمومی گرفته تا هنرمندان تا کارآفرینان، سازندگان سنگ بنای جوامع اینستاگرام هستند. مشاهده اینکه یک فرد معروف از محصولات خاصی استفاده می کند می تواند علاقه دنبال کنندگان آنها را به این موارد برانگیزد، بنابراین این راه نیز یکی از بهترین روش های فروش بالا محصولات به حساب می آید.
https://3dwarehouse.sketchup.com/user/222b83de-74ae-4fdd-96ee-ca8789ee6766/Hamid-G |