دل شکسته عاشق

دل شکسته عاشق

وبلاگ دل شکسته
دل شکسته عاشق

دل شکسته عاشق

وبلاگ دل شکسته

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک


قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک آخرین به روز رسانی 14 سپتامبر 2018 ·09124372935 نوشته شده توسط ehsangodarzi

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک نصب درب کرکره ای لیست قیمت کرکره برقی

 

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک: پارکینگ بخش بسیار مورد استفاده در خانه است، برای ذخیره سازی ماشین های خود، ایجاد یک کارگاه،

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک  برای ذخیره سازی همه چیز از تجهیزات ورزشی به دکوراسیون کریسمس. به همین دلیل است که شما نیاز به یک درب گاراژ بزرگ -

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک: برای اطمینان از اینکه شما می توانید به راحتی به گاراژ دسترسی داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که اموال شما امن است. یک گزینه عالی و محبوب درب گاراژ کرکره غلتک است.

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک: انواع درب کرکره ای در اینجا برخی از گزینه های موجود برای شما در دسترس هستند اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید یا اگر آماده باشید تا از درب خارج شوید، با متخصص گاراژ محلی یا درب غلتکی خود تماس بگیرید.

xmh0_1.jpg

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک و درب پارکینگ دستکاری شده

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک درب پارکینگ یکی از فولاد های پوشانده شده است و رول بالا و پایین برای دسترسی به پارکینگ. اگر آن را به صورت دستی مدیریت کنید،

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک: به سادگی از یک کلید برای قفل کردن یا باز کردن آن استفاده کنید و آن را بالا ببرید یا با استفاده از دسته باز شده آن را بکشید.

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک: این گزینه عالی است اگر شما در بودجه هستند و آنها تعمیر و نگهداری فوق العاده کم است.

همه شما باید انجام دهید این است که گه گاه چک کنید و تمیز کنید و درب ها باید سال ها و سال ها ادامه داشته باشد.

 

درب کرکره غلتکی وقیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک

xmh0_1.jpg

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک درب پارکینگ به طور خودکار عمل می شود

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک جایگزینی برای شاتر رول دستی، اتوماتیک است.

 

Iran tourism


Both Iran tourism are used interchangeably when you hear about the country and also while you

are on the ground

0vi_1.jpg

 

کاربرد لوله کاروگیت فاضلابی و سپتیک پلی اتیلن


کاربرد لوله کاروگیت فاضلابی و سپتیک پلی اتیلن

 

کاربرد سپتیک پلی اتیلن

 

قبلا فقط باید بتن یا فولاد انتخاب می کردیم. اما امروزه مخازن سپتیک پلی اتیلن در دسترس هستند و مزایای متعددی برای هر دو نصب کننده و صاحب خانه یا مالک دارند.

مزیت  ?#

شما دیگر آنگونه که برای مخازن سپتیک بتونی احتیاج به حفاری بزرگی داشتید، برای مخزن سپتیک پلی اتیلن نخواهید داشت. مخزن سپتیک پلی اتیلن هنگامی که در زمین نصب می شود کامل می شود. بتن به یک کلاهک نصب شده نیاز دارد و آن به این دلیل است که اطراف لبه های بیرونی به خوبی مهر و موم شده باشد. سوراخ برای مخزن سپتیک بتنی باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا برای استفاده ی ملات توسط افراد آماده باشد، همچنین دیواره های بتنی ضخیم تر و پایین تر را نیز دربرگیرد.

مزیت  ?#

از آنجا که مخزن سپتیک پلی اتیلن متخلخل نیست، ریشه های درخت از طریق دیواره ها و داخل مخزن وارد نمی شوند. مخازن سپتیک پلی اتیلن کاملا نسبت به آسیب ریشه درخت در امان نیستند، اما شانس چنین آسیب هایی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

مزیت  ?#

مخازن سپتیک پلی اتیلن کاربرد بسیار آسانی دارند، همچنین برای نصب ارزان تر هستند. ???? گالن مخزن سپتیک پلی اتیلن وزنی بین ??? تا??? پوند دارد. همه ی این ها را می توان با یک وانت باربری جابجا کرد. بیل مکانیکی می تواند به راحتی مخزن سپتیک پلی اتیلن را برداشته و یک نفر می تواند آن را در جای مناسبش قرار دهد. انتقال و نصب یک مخزن سپتیک بتنی ???? گالنی نیاز به تجهیزات سنگین ویژه و نیروی انسانی بیشتری دارد.

 مزیت  ?#

مخازن سپتیک پلی اتیلن با قرار گرفتن در معرض طولانی مدت در برابر مجرای فاضلاب و گازهای فاضلاب آسیب نمی بینند.

مزیت  ?#

اتصالات ساده تری را می توان روی مخازن سپتیک پلی اتیلن ساخت. دیگر لازم نیست شما برای مخازن سپتیک پلی اتیلن ملات مخلوط کنید و در لوله های بیرونی تثبیت کنید. سوراخ های داخل و خارج به طور دقیق تر برش داده می شوند و مثل خطوط تخلیه پی وی سی نیز ساده هستند. همچنین، برخلاف اتصالات ملات که نیاز به زمان خشک شدن دارند، اتصالات داخل و خارج مخزن سپتیک پلی اتیلن در عرض چند دقیقه خشک می شوند، بنابراین زمان نصب را خیلی کوتاه می کند.

مزیت  ?#

تعمیر مخزن سپتیک پلی اتیلن  بسیار راحت تر است. اتصال پلی اتیلن یک رویداد بسیار ساده و ارزان تر  حتی نسبت به تعمیر بتن است. برای اطمینان از اتصال کامل بتن، شما به نوعی تخصص(پر هزینه)  نیاز دارید. هنگامی که نیاز به تعمیر مخزن سپتیک پلی اتیلن داشته باشیم، فقط کافی است کیت تعمیر فایبر گلاس را از فروشگاه سخت افزار محلی تهیه و استفاده کنیم. ما تابحال هرگز شکست نخوردیم.

مزیت  ?#

از آنجا که مخزن سپتیک پلی اتیلن وزن بسیار کمتری دارد، می توان آن را در بسیاری از نقاط نصب کرد و این مزیت فوق العاده ای است برای شما اگر در یک منطقه پر از تپه و منطقه کوهی زندگی می کنید، مثل من. شما می توانید مخزن سپتیک پلی اتیلن را جایی که خودتان می خواهید نصب کنید، نه فقط در جایی که کامیون بزرگ و سنگین می تواند وارد آن شود و مخازن را خالی کند.

-------------------------------------------------

لوله کاروگیت فاضلابی

لوله کاروگیت فاضلابی پلی اتیلن با چگالی بالا یا به اختصار hdpe   برای فاضلاب های کم فشار مانند: فاضلاب های بهداشتی، مدیریت آب، زهکشی باران، فاضلاب های زیر سطحی، فاضلاب سریع ااسیر، مدیریت پساب در استفاده های شهری و صنعتی مناسب است. دیواره داخلی این لوله ها صاف می باشند که برای عبور سیالات و پساب ها مناسب هستند. همچنین طراحی لوله کاروگیت فاضلابی خارجی این لوله ها به صورت حلقه حلقه می باشد که استحکام بالایی دارد تا تمامی فشار های سطحی و ورودی را بتواند تحمل کند. این تحمل بالای لوله کاروگیت فاضلابی به دلیل حلقه حلقه بودن آن است. این لوله ها با سوکت های مناسب و حلقه های لاستیکی  مهر و موم می شوند و اتصال این لوله ها بدین روش با یکدیگر انجام می شود. لوله های فاضلاب و اتصالات پلاستیکی آن ها در اندازه های ??? میلی متر تا ??? میلی متر در دسترس است این محصولات بهترین و ایده آل ترین محصول برای زهکشی می باشد.

انواع لوله کاروگیت فاضلابی

در زیر جاده ها و حتی در زیر ریل قطار و مسیر های راه آهن استفاده می شود و به همین دلیل باید دارای مقاومت بالایی باشند تا بتوانند فشار های وارد شده را تحمل کنند. اغلب از لوله های کاروگیت در بخش های تجاری و خانه ها و مزارع و دامداری و زیر جاده ها و برای معادن و جنگل ها نیز استفاده می شود. این لوله ها دارای استاندارد می باشند و در مدل های مختلف ارائه می شود مانند  m252 aashto  و یا  m294 و  astm f667 f2306  و یا f2648  . برای مثال از  arema  در پروژه های راه آهن استفاده شده است. لوله های پرو پلین با استاندارهای  aashto m330  , astm f2881  نیز ارائه می شود که  هر دو نوع ان ها یعنی با سطح داخلی صاف و سطح راه راه  به صورت گسترده در دسترس می باشند. لوله های راه راه توسط بسیاری از ادارات دولتی و حمل و نقل و شهرداری محلی و سازمان های منطقه برای استفاده در زهکشی مورد استفاده قرار گرفته شده و تایید شده اند. لوله کاروگیت فاضلابی در استاندارد های کانادا تایید شده است.

وزن سبک اما بسیار مقاوم

قدرت و استقامت این لوله ها به دلیل سطح خارجی حلقه حلقه آن است نه به دلیل ضخامت بیش از اندازه لوله و با توجه به وزن سبک و کم این لوله ها نیروی انسانی کمتری برای نصب این لوله ها نیاز است. این لوله ها می توانند در بسیاری از مناطق استفاده شوند.

نفوذ و نشت کمتر

به دلیل سطح داخلی دولایه نشت کمتری وجود دارد و به ندرت اتصالات ممکن است آسیب ببیند و درصد آن بسیار ناچیز است.

انعطاف پذیری

 با توجه به انعطاف پذیری این لوله ها می تواند به راحتی در مناطق مسکونی بدون آسیب دیدن و ترک خوردن نصب و استفاده شود و انعطاف پذیری به معنی ایمنی می باشد.

زهکشی بزرگراه

لوله های کاروگیت در بزرگرا های ایالتی بیش از سی سال است که استفاده می شود و علاوه بر زهکشی در فاضلاب ها و امتداد پیاده رو ها و فاضلاب هه نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

------------------------------------------

قیمت لوله کاروگیت

بصورت کلی به لوله هایی که لایه ی خارجی آن دارای برآمدگی و فرورفتگی موجی متناوب باشد, لوله های کاروگیت گفته می شود. این لوله ها می تواند فلزی و یا پلاستیکی (مانند پلی اتیلن و PVC) باشند. شکل خارجی این نوع لوله ها باعث افزایش انعطاف پذیری آنها می گردد.

 افزایش استحکام لوله با وجود مواد اولیه مصرفی کم و در نتیجه قیمت لوله کاروگیت پایین ازمشخصات اصلی این لوله هامی باشد. لوله کاروگیت پلی اتیلن معمول? دارای یک لایه ی داخلی و یک لایه ی خارجی می باشدکه اصطلاح? به لایه ی خارجی پروفیل لوله گفته می شود. در مقابل لایه خارجی کاملا صاف بوده تا سیال بتواند با سرعت بیشتری درون لوله حرکت نماید. باتغییر ارتفاع, شکل و ضخامت و یا فواصل پروفیل امکان تغییردرمقاومت این لوله ها دربرابر فشار خارجی وجوددارد. لایه ی داخلی نقش زیادی درافزایش یا کاهش مقاومت نداشته وصرفا باعث می گردد مایع درون با دبی وسرعت بالاتری درجریان باشد. درلوله های پلی اتیلن کاروگیت امکان تولید لایه های داخلی وخارجی بارنگ های مختلف وجوددارد

. این رنگ ها باتوجه به مستربچ اضافه شده درحین تولید که معمولا کمتر از ? درصد مواد اولیه را تشکیل می دهد تغییرمی کند. معمولا رنگ خارجی این لوله ها مشکی بوده که مقاوت بالاتری نسبت به UV دارند ونیازی به اضافه نمودن Anti-UV ندارند. لایه ی داخلی در لوله های سایز پایین روشن انتخاب می گردد تا درصورت وجود سوراخ یا خراش ازداخل به راحتی قابل تشخیص باشد. درکشور ما معمولا رنگ داخل زردرنگ می باشد.

 همانطورکه درقسمت بالاگفته شد یکی ازخواص فیزیکی این نوع لوله ها انعطاف پذیری بالای لوله ها می باشدکه باعث می گردد فشار خارجی بالایی راتحمل کند.درصورتی که فشردگی (Compaction) اطراف لوله پس ازنصب و اجرای لوله گذاری بالاباشد, قسمت اعظم این فشار به خاک اطراف انتقال داده خواهدشد و خود لوله فشار کمتری را تحمل خواهدنمود.این درحالی است که درلوله های بتنی فشار خارجی به صورت کلی روی خود لوله بوده وخاک جانبی هیچ نقشی درتحمل فشار نداشته.

بنابرین درشرایط یکسان لوله های بتنی میبایست با مقاومت بالاتری نسبت به لوله های پلی اتیلن دوجداره تولیدگردند. اتصال قیمت لوله کاروگیت به شرح زیرمی باشد: ?- کوپلر و واشر دراین نوع از اتصال یک واشر در آخرین فرورفتگی لوله ی اول و واشر دیگر در اولین فرورفتگی لوله ی دوم گذاشته شده سپس لوله ها را از دوطرف داخل کوپلر می نمایند. ازعمده خصوصیات این اتصال می توان به تغییر اسان درطول هر دو لوله درحین نصب اشاره نمود. ?- ساکت و واشر دراین نوع اتصال در هر یک از انتهای لوله ها مادگی وجودداشته وپس ازقراردادن واشر در آخرین برآمدگی, لوله ی بعدی را داخل قسمت ساکت لوله ی اول می نمایند از عمده خصوصیات این نوع اتصال به سرعت بالا در نصب می توان اشاره نمود.

 

چای سبز، چای سیاه و چای یولونگ


خواص دمنوش های میوه ای و گیاهی

 

با وجود نام دمنوش یا چای های گیاهی ، چای گیاهی چای واقعی نیست. چای های واقعی از جمله چای سبز، چای سیاه و چای یولونگ از برگ های گیاه Camellia sinensis تهیه می شوند.

از سوی دیگر، چای گیاهی از میوه های خشک، گل ها، ادویه ها و گیاهان ساخته شده است.
 

خرید دمنوش

 

دمنوش بلوبری

این دمنوش یک دمنوش معروف و پرطرفدار هست که ترکیبات آن بلوبری (تمشک آبی ) است .  از خاصیت های دمنوش بلوبری می توان به چربی سوزی بسیار بالا ،تقویت عملکرد مغز و تقویت حافظه ،تقویت بینایی و تقویت فشار خون اشاره کرد . این دمنوش به خاطر چربی سوزی بالایش بسیار مناسب برای لاغری است .

واژه انگلیسی این دمنوش Blueberry fruit Mix است .

برای تقویت حافظه بلوبری بخورید

ﻣﺼﺮﻑ ﺑﻠﻮﺑﺮﯼ میتوﺍﻧﺪ ﺑﺎﭘﯿﺸﮕﯿﺮﯼ ﺍﺯ ﺯﻭﺍﻝ ﻋﻘﻠﯽ ﻭﺑﻬﺒﻮﺩ ﻗﺪﺭﺕ ﺣﺎﻓﻈﻪ ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺖﻣﻐﺰ ﮐﻤﮏ ﮐﻨﺪ

بلوبری سرشاراز آنتی اکسیدان است که برای افراد مسن عالیه

چای سبز

امروزه دیگر همگی با چای سبز و خواص بسیاری که دارد آشنا هستند .

ترکیبات :

Oolong Green Tea

خواص چای سبز اولانگ :

• مناسب برای حفظ سلامتی و تناسب اندام

دمنوش بوقناق

دمنوش بوقناق برگرفته از گیاهان بوقناق،گزنه،تخم شنبلیله، قرقات می باشد که خاصیت اصلی این دمنوش کاهش قند خون و بسیار مفید برای بیماری دیابت هست .

از خواص دیگر دمنوش بوقناق می شود به

درمان کم خونی و تولید گلبول های قرمز

دمنوش مخلوط گل ساعتی

ترکیبات :

گل ساعتی،پنیرک صحرایی،هوفاریقون،گل گاوزبان،سنبل الطیب،گل محمدی،چای کوهی،بهارنارنج،ورون

خواص دمنوش مخلوط گل ساعتی :

·          آرامش بخش و درمان بی خوابی

·          مفید برای کودکان بیش فعال

·          کاهش دهنده وزن و میزان کلسترول

 

چای ترش

        &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;   

ترکیبات :

چای ترش

خواص دمنوش چای ترش :

• کاهش فشار خـون    • دارای طبیعت سـرد

• کاهش چربی خـون  • کاهش دهنده قند خون

دمنوش کرن بری

 

خواص دمنوش کرن بری :

·       معالجه عفونت های کلیه

·       پیشگیری از ابتلا به سنگ کلیه

·       درمان عفونت های مخصوص معده

دمنوش لاغری

دمنوش مخلوط تناسب برگرفته از گیاهان دارویی مختلف مناسب برای لاغری می باشد . این دمنوش لاغری برگرفته از گیاهان دارویی سنا ،لیمو امانی ، هله باد ، زیره سیاه، تخم کتان ،تخم شنبلیله ،تخم کرفس ، گل محمدی، سیاه دانه میباشد.

دمنوش آرتیشو

 

جریان خون را سریع و خون را تصفیه میکند.

کم خونی را رفع میکند.

و مهمترین خاصیت آرتیشو

ضد چربی کبد است

آب یخ اولین و بزرگترین علت نابودی کبد محسوب میشود، هرگز با شکم خالی آب یخ ننوشید!

نوشیدن آب سرد بعد از فعالیت شدید بدنى از مهمترین دلایل ابتلا به کبد چرب است!

کبد چرب

با ۱۰ خوراکی آشنا شوید که به عملکرد بهتر کبد کمک می کنند

 

لیزر دایود رازورلیز Razorlase Diode Laser


لیزر دایود رازورلیز Razorlase Diode Laser

سیستم لیزر دایود بر خلاف لیزر الکساندرایت که از گروه لیزرهای جامد میباشد از گروه لیزرهای نیمه هادی بوده و عملکردی در طول موج ۸۰۰ یا ۸۱۰ نانومتر را دارد. این لیزر عموما با طول موج استاندارد ۸۰۸ نانومتری مورد استفاده قرار میگیرد ، این طول موج بلند موجبات نفوذ عمیق تر به پوست را فراهم می کند و نقطه اثر آن نواحی عمیق تر فولیکول است.

عملکرد لیزر دایود بر روی موی ضخیم و تیره مناسب است. لیزر دایود ریشه موهای زائد را مورد هدف قرار می دهد بنابراین انتخاب مناسبی برای بخش پشت بدن و بیکینی است.

دستگاه لیزر دایود رازورلیز یا رازولیز ، لیزر دایود با طول موج 808 نانومتراست .طول موج  رازولیز رنگدانه های سیاه فولیکول مو را هدف قرار میدهد و به راحتی مو را تخریب میکند.

ویژگی های لیزر دایود رازورلیز Razorlase Diode Laser :

  • ساخت شرکت سینکوهرن
  • سورس دستگاه ساخت شرکت جینوپتیک لیزر آلمان
  • دارای تاییدیه FDA
  • هندپیس بسیار سبک
  • دارای کریستالی از جنس یاقوت سفید
  • مجهز به سیستم کولینگ قوی جهت کاهش درد و بدون ریسک سوختگی
  • سیستم نرم افزاری بسیار قوی  جهت درمان تمام تیپهای پوستی و انواع موها حتی نازک و کرکی
  • لنز کالیمیت جهت دستیابی به منبع انرژی مداوم و یکنواخت و کاهش درد
  • سرعت بالای کار
  • دارای واتر پمپ آمریکایی
  • دارای پاور قدرتمند ژاپنی
  • پایداری انرژی رازولیز در بلند مدت

کاربردهای لیزر دایود رازورلیز Razorlase Diode Laser :

  • ازبین بردن انواع موها حتی موهای نازک و کرکی
  • قابل استفاده در تمامی تیپهای پوستی حتی پوستهای تیره

مزیت دستگاه لیزر دایود رازورلیز نسبت به سیستمهای مشابه :

به خاطر داشتن سیستم نرم افزار قوی و قابلیت تنظیم کلیه پارامترها روی دستگاه و پروتکل مطابق با تیپهای پوستی ایرانیها قابلیت درمان تمام تیپهای پوستی وانواع موها حتی نازک وکرکی را دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق وبسایت شرکت با کارشناسان ما در ارتباط باشید :

http://www.pishro- teb.com