دل شکسته عاشق

دل شکسته عاشق

وبلاگ دل شکسته
دل شکسته عاشق

دل شکسته عاشق

وبلاگ دل شکسته

ارتفاع استاندارد نصب دوربین مداربسته


ارتفاع استاندارد نصب دوربین مداربسته

ارتفاع نصب دوربین مداربسته یکی از نکاتی است که هنگام نصب دوربین مداربسته باید به آن توجه شود. قرار گرفتن دوربین مداربسته در محل و ارتفاع مناسب موجب پیشگیری از دزدی و جرایم بسیاری می شود. حتی بهترین دوربین مداربسته نیز قادر نخواهد بود در محل و ارتفاع نامناسب کار خود را به درستی انجام دهد. در این مقاله قصد داریم در مورد اهمیت ارتفاع نصب دوربین صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

 

 

1- اهمیت ارتفاع محل قرارگیری دوربین مداربسته

از جمله نکات مهم در نصب دوربین مداربسته، قرار گرفتن آن در ارتفاع استاندارد است. توجه داشته باشید که رعایت نکردن اصول نصب در تعیین ارتفاع دوربین مداربسته باعث می شود که دوربین مداربسته ی شما کارایی مطلوب نداشته باشد. قرار دادن دوربین مداربسته در ارتفاع زیاد موجب زیاد شدن فاصله ی دوربین از سوژه ها می شود. در صورتی که بخواهید با زوم و بزرگ نمایی روی سوژه ها آن ها را ببینید، کیفیت تصویر شما پایین آمده و حتی ممکن است تصویر کشیده شود.

دوربین های دید در شب دارای برد محدودی هستند. اگر این دوربین ها در ارتفاع بسیار بالایی نصب شوند به علت فاصله، برد کمتری را پوشش می دهند. دلیل آن این است که زمانی که فاصله زیاد باشد نور مادون قرمز تا نزدیکی سوژه را روشن می کند و به خود سوژه ی مورد نظر نمی رسد. در این مواقع شما تصویر خوب و مطلوبی نخواهید داشت. ارتفاع نامناسب نصب دوربین مداربسته گاهی دوربین را در معرض عواملی مانند وزش باد و طوفان، دسترسی های غیر مجاز و نور بیش از حد قرار می دهد.

 

بیشتر بخوانید:    دوربین مدار بسته حارس  نمایندگی هایک ویژن

 

2- در نظر گرفتن کیفیت و دقت دوربین مداربسته

دوربین های مداربسته در انواع کیفیت ها در بازار عرضه می شوند. اگر به دنبال ارتفاع مناسب برای نصب دوربین خود هستید، باید به توانایی دوربین خود دقت کنید. در صورت استفاده کردن از دوربین با کیفیت، با کمی بالا و پایین کردن ارتفاع استاندارد مشکلی ایجاد نمی شود و تصاویر با کیفیتی خواهید داشت. حال اگر دوربین شما از قدرت و کیفیت کافی برخوردار نباشد، قادر نخواهد بود در هر ارتفاعی کار خود را به بهترین نحو انجام دهد. در نتیجه هنگام خرید دوربین مداربسته به کیفیت آن دقت نمایید و با توجه به آن دوربین را در ارتفاع مناسب نصب کنید.

 

 

 

3- ارتفاع مناسب برای نصب دوربین مداربسته در فضای داخلی

در فضاهای داخلی مانند خانه برای یافتن محل مناسب نصب دوربین، ارتفاع دیوار و سقف تعیین کننده هستند. ارتفاع دیوار و سقف معمولا 2/5 تا 3 متر است. نصب دوربین indoor در ارتفاعات بالاتر موجب ارائه تصاویری می شود که کیفیت خوبی ندارند. نصب دوربین مداربسته در فضاهایی که ارتفاع سقف آن ها 2/5 متر یا کمتر است، بر روی سقف انجام می شود. در مکان هایی که ارتفاع سقف 2/5 الی 3 متر است می توانید نصب دوربین را بر روی یک ستون و یا دیوار انجام دهید. پس می توان نتیجه گرفت که ارتفاع استاندارد محل قرارگیری دوربین مداربسته در فضای داخلی در بازه ی دو و نیم متر تا سه متر است. عدم رعایت ارتفاع استاندارد در فضای داخلی بیشتر محدوده و فضای تحت پوشش را تغییر می دهد و کمتر جزئیات متاثر می شوند.

 

4- فضای بیرونی و ارتفاع مناسب نصب دوربین مداربسته

در هنگام نصب دوربین مداربسته در فضای بیرونی یا outdoor، حریم خصوصی افراد از جمله مواردی است که باید رعایت شود. معمولا دوربین های مداربسته ی outdoor در فاصله ی بالاتری از دوربین های indoor نصب می شوند. علت این امر عدم دسترسی افراد به دوربین و آسیب نرسیدن به آن است. مناسب ترین ارتفاع برای نصب دوربین های مداربسته در فضای خارجی بین 3 تا 4 متر است. دوربین هایی که مجهز به قابلیت زوم اپتیکال و لنز وریفوکال هستند را در ارتفاعات بالای 4 متر نیز می توانید نصب کنید.

 

 

برای مطالعه بیشتر:    دوربین مداربسته    سوییچ شبکه

5- نصب دوربین مداربسته جلوی درب ورودی

با نصب دوربین مداربسته جلوی درب ورودی منزل یا محل کار می توانید به کاهش میزان سرقت کمک کنید. هم چنین می توانید از زمان دقیق رفت و آمد کارمندان و افراد مطلع شوید. هنگام قرار دادن دوربین مداربسته در جلوی درب ورودی، آن را در بالاترین قسمت ممکن نصب کنید تا امکان دسترسی به آن کاهش یابد.

 

نصب دوربین مداربسته بالای درب ورودی

حساس ترین راه نفوذ به خانه درب های ورودی می باشند. بنابراین هنگام نصب دوربین مداربسته در این نقطه باید در بالاترین قسمت ممکن دوربین را قرار داد تا امکان دسترسی به آن کاهش یابد. البته امروزه به دلیل جرایم زیاد توصیه می شود در این قسمت 2 دوربین قرار دهید. این کار باعث همپوشانی دوربین ها می شود. اگر دوربینی دستکاری یا دزدیده شود دوربین دیگر این صحنه را ضبط کند.

 

 

قرار دادن دوربین بالای پنجره طبقه اول

نقطه حساس دیگر برای نصب دوربین مداربسته پنجره طبقه اول که مشرف به خیابان نیست. چون این پنجره ها در معرض دید نیست بیشتر در معرض آسیب قرار دارند. بنابراین حتما باید این قسمت ها در معرض دید دوربین قرار داشته باشند.

 

 

قرار دادن دوربین مداربسته بالای درب پشت بام

در بسیاری مواقع این اتفاق افتاده است که دزدان از طریق ساختمان کناری و پشت بام وارد ساختمان می شوند. پس یکی دیگر از مناطق حساس ساختمان قطعا درب پشت بام است.

 

 

ارتفاع مناسب نصب دوربین مناسب چه خواهد بود؟

 

جواب این سوال که بهترین ارتفاع نصب دوربین مداربسته چقدر است؛ بستگی به این دارد که در چه محلی و برای نظارت بر چه نقاطی می خواهد استفاده شود. چنانچه شک دارید، استانداردترین نصب دوربین مداربسته ارتفاع بین 2.4 تا 2.6 متر است.

 

 

ارتفاع نصب دوربین مداربسته در محیط های اداری

درمحیط های اداری، پاساژها و موارد این چنینی که وسعت محیط زیاد نیست و سقف نیز کوتاه است و وضوح تصاویر افراد نیز مهم می باشد. ارتفاع نصب دوربین مداربسته باید به گونه ای در نظر گرفته شود راستای قرار گرفتن دوربین با راستای افق مایل باشد.

لذا در صورتی که ارتفاع محل نصب دوربین مداربسته بالا باشد و راستای دید دوربین به سمت پایین تنظیم شده باشد. تنها چیزی که شما در تصویر می توانید مشاهده کنید، بالای سر و موی افراد می باشد. در این صورت تشخیص هویت افراد دشوار خواهد بود.

 

 

ارتفاع نصب دوربین مداربسته در سوله و واحدهای صنعتی

عموما در محیط های باز صنعتی و سوله ها که ارتفاع سقف بسیار زیاد است از دوربین اسپیددام یا چرخشی استفاده می شود. این دوربین ها را می توان در ارتفاع بالای چهار متر نصب کرد.

در صورتی که در این ارتفاع از سایر دوربین ها با وضوح متوسط استفاده می کنید. باید توجه کنید که جزئیات به خوبی در تصاویر مشاهده نخواهد شد. پس بهتر است با کمک یک پایه محکم و استاندارد به ارتفاع 1.5 متری ارتفاع محل نصب دوربین را کم کنید.

 

 

دوربین بیرونی را در چه ارتفاعی نصب کنیم ؟

 

معمولا دوربین های بیرونی outdoor نصب به دوربین های داخلی در ارتفاع بالاتری نصب می شوند تا از دسترس افراد خارج شوند. توصیه ما برای نصب دوربین هایک ویژن در محیط بیرونی بین ارتفاع 3 تا 4 متر است. در کمتر و بیشتر از این ارتفاع امکان آسیب دیدن دوربین و کمتر دیده شدن جزییات وجود دارد.

البته همانطور که پیشتر ذکر شد می توانید دوربین گردان یا اسپید دام را به دلیل قابلیت زوم وریفوکال در ارتفاع بالاتر نصب کرد. با وجود این، دوربین مدار بسته ارتفاع زیادی به موارد دیگر بستگی دارد و چندین مزیت نیز وجود دارد که با نصب دوربین هایی با ارتفاع ??? و ? متر همراه است.

 

 

Best Spotify Promotion service for artists on Spotify 2022


Best Spotify Promotion service for artists on Spotify 2022:

With its unique playlists, profile customization for its powerful algorithms, Spotify offers a wide range of tools that allow musicians to show their talent to the world.

 

Spotify is a sea of opportunities for manufacturers, but there's a point.

 

With thousands of hours of music uploaded to the platform around the world, highlighting and attracting attention is one of the biggest challenges that independent artists face.

 

Gaining popularity is entirely by attracting attention and gaining the right audience for what you create.

 

With the right music marketing app that includes Spotify's correct advertising service, convenient tools and ads of choice for Spotify playlists, you can significantly increase your chances of making it big.

 

Here, we will discuss three key strategies you can apply effectively to promote your Spotify song or album.

 

Customize Spotify Profile (Channel):

Your Spotify profile talks about your professionalism and recognition as an artist.

 

Spotify's profile photo is the first impression the user sees, and the user makes different decisions at that stage whether they want to listen to your music.

 

Building a personal brand as an artist is as important as creating exceptional music because your brand is what makes you differentiate yourself among thousands of others in the music industry.

 

When people notice your song on Spotify or any other music ad service on the Internet, they see visual elements – profile picture and cover graphics.

 

Make sure to create a unique identity for yourself to reflect each of your creations.

 

Once you've got your basics right, the next step is to verify your artist profile.

 

Anyone can create a Spotify account and establish themselves as a musician in today's world.

 

But the verification process helps you bring more credibility to your profile, making Spotify easier to get to know you as an artist as well.

 

You can automatically verify by signing up for Spotify for artists.

 

Spotify Promotion Advantage:

By hearing your song by thousands of people around the world, you are gradually increasing your chances of being selected by Spotify's algorithm and eventually making your way to Spotify's official playlists.

 

Black White Promotion directly accesses a decent set of audiences, so it's likely that you'll create a more prestigious and engaging collection of follow-ups around the world.

 

The more ears there are, the more engagement there will be – your Spotify artist profile you've created will soon be filled with more follow-ups than you want.

 

 

 

 

 

Get Spotify promotion using new radio playlists:

Previously, radio and television ruled music artists and their publications.

 

Now everything has to do with playlists.

 

Playlists are an integral part of the music streaming ecosystem and will be more vital for new and independent artists to promote ratings.

 

The goal of a music promotion service is to promote artists' ranks and songs in the best way.

 

In such circumstances, the Spotify Black White Promotion ad is ahead.

 

Do you need real Spotify promotion?

Black White Promotion is a music marketing company that focuses on Spotify's advertising services. For more information, visit BlackWhitePromotion.com today.

 

https://www.openstreetmap.org/user/KayBush3

https://www.tripadvisor.com/Profile/kaybM9567SW

https://www.4shared.com/u/djkmTgbv/KayBush3.html

https://www.indiegogo.com/individuals/29604063

https://www.mixcloud.com/KayBush34/

https://loop.frontiersin.org/people/1877188/bio

https://www.wattpad.com/user/KayBush3

https://www.evernote.com/shard/s617/sh/956cb573-ee58-fee1-0f31-2473b278c17c/c310252437ccdfbc284bc47b58ca58db

https://knowyourmeme.com/users/kaybush3

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/5d819fcd-3435-4521-8cd2-70b3dda2d455/Kay-B

https://seekingalpha.com/user/56749928/followers

https://justpaste.it/9gi14

https://www.atlasobscura.com/users/kaybush3

https://trello.com/u/kaybush3

 

بلوک سبک استاندارد


 

 

بلوک سبک

بلوک سیمانی  یکی از پرمصرفترین انواع بلوک ساختمانی در ایران است که به دلیل فراوانی و در دسترس بودن مواد اولیه آن و همچنین ارزانی نسبی قیمت آن در ایران به یکی از پرکاربردترین انواع مصالح ساختمانی برای تیغه چینی و دیوارکشی تبدیل شده است. بلوک سیمانی از سه مصالح پایه شامل سیمان، ماسه و آب تشکیل شده است که با توجه به مواد اولیه به کار رفته در آن به دو نوع بلوک سنگین و سبک تقسیم میشود. در صورتی که از ماسه در تولید بلوک سیمانی استفاده شود به آن بلوک سیمانی15 در 50 سنگین و در صورتی که از پوکه معدنی یا صنعتی در تولید بلوک سیمانی استفاده شود به آن بلوک سیمانی سبک گفته میشود. در تولید بلوک سیمانی سنگین ماسه ای معمولاً از ماسه شکسته استفاده میشود زیرا ماسه شکسته اصطکاک بیشتری بین اجزا ایجاد میکند و از این رو نیروی اصطکاک مابین دانه های ماسه به افزایش مقاومت و یکپارچگی بلوک سیمانی 15 در 50 کمک میکند. همچنین یکی از مسائل بسیار مهمی که در تولید بلوک سیمانی به آن باید توجه شود طرح اختلاط مهندسی ماسه و سیمان و آب است.

 

222_w4jd.jpg

بلوک های سیمانی سبک در اقسام دیواری و سقفی به منظور کاهش بار، تبادل حرارتی و صوتی در ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. این بلوک ها از بتن های سبک  ساخته می شوند. وزن مخصوص بلوک های سیمانی سبک از ??? تا ???? کیلوگرم بر مترمکعب می باشد. مقاومت فشاری متوسط ? نمونه آن ها باید حداقل ?? کیلوگرم بر سانتیمتر مربع و حداقل مقاومت فشاری یک نمونه ?? کیلوگرم بر سانتیمترمربع باشد.

 

بلوک سبک استاندارد

تاییدیه شهرداری برای محصولات استاندارد

وزن مناسب بلوک سیمانی استاندارد

اگر بخواهیم وزن بلوک های سیمانی ساده و سبک را مقایسه کنیم باید ابتدا هر کدام از آن ها را در ابعاد ??*??*?? سانتیمتر مورد بررسی قرار دهیم. وزن هر عدد بلوک سیمانی حدود ?? الی ?? کیلوگرم می باشد. اگر از پوکه به جای شن در محصول استفاده شود، وزن آن به ?? الی ?? کیوگرم می رسد.

برای خرید بلوک سبک استاندارد، گام مهمی که هر پیمانکار یا کارفرما باید بردارد، انتخاب تامین کننده یا برند مناسب و معتبر میباشد. در صورتی که خرید بلوک ساختمانی از مراکز غیر معتبر صورت گیرد، ضررهای مالی بسیاری برای کارفرما ایجاد خواهد کرد، که در طول زمان ضررهای جانی نیز ممکن است به آن اضافه گردد.

اگر چه بلوک سبک یک عضو غیر باربر برای تیغه چینی ساختمان است، اما نمیتوان در خرید آن و یا انتخاب تامین کننده معتبر آن دچار اهمال یا کوتاهی شد. بازار مصالح ساختمانی، بازار گسترده ای است که مصالح را با انواع قیمت به بازار عرضه می کنند. اما چیزی که باعث تمایز تولید کنندگان با هم میشود، نحوه ساخت و رعایت اصول استاندارد در ساخت محصول میباشد.

مهم ترین نکته ای که هنگام خرید بلوک سیمانی سبک باید به آن دقت شود، نشان استاندارد سازمان ملی ایران است که مراتب اخذ آن باید از جانب تامین کننده طی شده و در ساخت تک تک خروجی ها لحاظ گردد.
در ادامه حول شاخص های اعطای امتیاز به تامین کننده و محاسبه امتیاز و نمره قبولی یا عدم اعتبار آن برند، بحث میگردد.

تولید کننده بلوک سبک با آزمایشات کنترل کیفی

کنترل کیفی مصالح ساختمانی

تامین کننده ای در بازار مصالح ساختمانی دارای اعتبار و اصالت کالا شناخته میشود که محصولات خود را در آزمایشگاه های کنترل کیفی مورد بررسی قرار داده و آن را از لحاظ استانداردهای مشخص شده از جانب دستگاه های اجرایی به اثبات رسانده باشد. تمامی بلوک های سبک ساختمانی تولید شده توسط آن برند باید دارای نشان استاندارد ملی ایران باشد. زمانی یک بلوک مجوز شماره ???? سازمان استاندارد ملی را دریافت میکند که از لحاظ ظاهری، مقاومت، وزن و میزان جذب رطوبت رواداری های مجاز را رعایت کرده باشد.

نکات اجرایی بلوک سیمانی چیست؟

پیش از استفاده باید بلوک‌ها را به خوبی تمیز و رویشان را خیس کنید تا به بهترین شکل ممکن با ملات به یکدیگر بچسبند.

شاقول بودن دیوار و عمود بودن دو دیوار نسبت به هم (گونیا بودن) در حین اجرای هر رج دیوار بررسی گردد.

یکی از کارهای اشتباه خرد کردن بلوک‌ها است چرا که این کار از مقاومت آن‌ها کم می‌کند. در حد امکان بلوک‌ها به صورت سالم و یک تکه اجرا گردد.

ملات خوب ملاتی است که از ماسه و سیمان کافی ساخته شده باشد. این ملات باید در بخش‌های پایین و دیواره‌های بلوک‌ها نیز پخش شود.

اگر در سقف تیرچه و بلوک از بلوک‌های سیمانی جهت پر کردن فضای بین تیرچه‌ها استفاده شد حتما بلوک‌های ابتدا و انتها با پلاستیک مسدود شوند تا بتن داخل آن‌ها نرفته و وزن سقف سنگین نشود.

امروزه  در کلان‌شهرها و ساختمان‌های مدرن استفاده از بلوک سبک رونق فراوانی یافته است از مهم‌ترین مزایا استفاده از بلوک سیمانی سبک می‌توان موارد زیادی را نام برد.

افزایش سرعت ساخت

عایق صوت و حرارت

سبک‌تر شدن سازه نهایی

استاندارد بودن بلوک

به همین دلیل است که در شهرهای بزرگ مانند مشهد استفاده از بلوک سبک سیمانی در ساختمان‌سازی هرروز تقاضای بیشتری پیدا می‌کند.

فروش بلوک سیمانی در مشهد

اگرچه بلوک سازه کریمی در استان خراسان و شهر مشهد نمایندگی و عاملیت توزیعی ندارد. ولی امکان فروش بلوک سیمانی به سازندگان مشهد فراهم است.

خریداران بلوک سبک می‌تواند با سفارش بلوک سبک به کارخانه بلوک سازه کریمی با خیالی آسوده بلوک سبک را در پروژه خود تحویل گرفته و استفاده نمایند.

 

بلوک کریمی  تولید کننده بلوک سیمانی استاندارد با جدیدترین روش آمادگی دریافت سفارش از تمام نقاط کشور را داراست. به دلیل ظرفیت بالای تولید این سفارشات در اسرع وقت آماده تحویل هستند.

 

 

 

Best Spotify Promotion service for artists on Spotify 2022


Best Spotify Promotion service for artists on Spotify 2022:

With its unique playlists, profile customization for its powerful algorithms, Spotify offers a wide range of tools that allow musicians to show their talent to the world.

 

Spotify is a sea of opportunities for manufacturers, but there's a point.

 

With thousands of hours of music uploaded to the platform around the world, highlighting and attracting attention is one of the biggest challenges that independent artists face.

 

Gaining popularity is entirely by attracting attention and gaining the right audience for what you create.

 

With the right music marketing app that includes Spotify's correct advertising service, convenient tools and ads of choice for Spotify playlists, you can significantly increase your chances of making it big.

 

Here, we will discuss three key strategies you can apply effectively to promote your Spotify song or album.

 

Customize Spotify Profile (Channel):

Your Spotify profile talks about your professionalism and recognition as an artist.

 

Spotify's profile photo is the first impression the user sees, and the user makes different decisions at that stage whether they want to listen to your music.

 

Building a personal brand as an artist is as important as creating exceptional music because your brand is what makes you differentiate yourself among thousands of others in the music industry.

 

When people notice your song on Spotify or any other music ad service on the Internet, they see visual elements – profile picture and cover graphics.

 

Make sure to create a unique identity for yourself to reflect each of your creations.

 

Once you've got your basics right, the next step is to verify your artist profile.

 

Anyone can create a Spotify account and establish themselves as a musician in today's world.

 

But the verification process helps you bring more credibility to your profile, making Spotify easier to get to know you as an artist as well.

 

You can automatically verify by signing up for Spotify for artists.

 

Spotify Promotion Advantage:

By hearing your song by thousands of people around the world, you are gradually increasing your chances of being selected by Spotify's algorithm and eventually making your way to Spotify's official playlists.

 

Black White Promotion directly accesses a decent set of audiences, so it's likely that you'll create a more prestigious and engaging collection of follow-ups around the world.

 

The more ears there are, the more engagement there will be – your Spotify artist profile you've created will soon be filled with more follow-ups than you want.

 

 

 

 

 

Get Spotify promotion using new radio playlists:

Previously, radio and television ruled music artists and their publications.

 

Now everything has to do with playlists.

 

Playlists are an integral part of the music streaming ecosystem and will be more vital for new and independent artists to promote ratings.

 

The goal of a music promotion service is to promote artists' ranks and songs in the best way.

 

In such circumstances, the Spotify Black White Promotion ad is ahead.

 

Do you need real Spotify promotion?

Black White Promotion is a music marketing company that focuses on Spotify's advertising services. For more information, visit BlackWhitePromotion.com today.

 

https://www.openstreetmap.org/user/KayBush3

https://www.tripadvisor.com/Profile/kaybM9567SW

https://www.4shared.com/u/djkmTgbv/KayBush3.html

https://www.indiegogo.com/individuals/29604063

https://www.mixcloud.com/KayBush34/

https://loop.frontiersin.org/people/1877188/bio

https://www.wattpad.com/user/KayBush3

https://www.evernote.com/shard/s617/sh/956cb573-ee58-fee1-0f31-2473b278c17c/c310252437ccdfbc284bc47b58ca58db

https://knowyourmeme.com/users/kaybush3

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/5d819fcd-3435-4521-8cd2-70b3dda2d455/Kay-B

https://seekingalpha.com/user/56749928/followers

https://justpaste.it/9gi14

https://www.atlasobscura.com/users/kaybush3

https://trello.com/u/kaybush3

 

بلوک سبک استاندارد


 

 

بلوک سبک

بلوک سیمانی  یکی از پرمصرفترین انواع بلوک ساختمانی در ایران است که به دلیل فراوانی و در دسترس بودن مواد اولیه آن و همچنین ارزانی نسبی قیمت آن در ایران به یکی از پرکاربردترین انواع مصالح ساختمانی برای تیغه چینی و دیوارکشی تبدیل شده است. بلوک سیمانی از سه مصالح پایه شامل سیمان، ماسه و آب تشکیل شده است که با توجه به مواد اولیه به کار رفته در آن به دو نوع بلوک سنگین و سبک تقسیم میشود. در صورتی که از ماسه در تولید بلوک سیمانی استفاده شود به آن بلوک سیمانی15 در 50 سنگین و در صورتی که از پوکه معدنی یا صنعتی در تولید بلوک سیمانی استفاده شود به آن بلوک سیمانی سبک گفته میشود. در تولید بلوک سیمانی سنگین ماسه ای معمولاً از ماسه شکسته استفاده میشود زیرا ماسه شکسته اصطکاک بیشتری بین اجزا ایجاد میکند و از این رو نیروی اصطکاک مابین دانه های ماسه به افزایش مقاومت و یکپارچگی بلوک سیمانی 15 در 50 کمک میکند. همچنین یکی از مسائل بسیار مهمی که در تولید بلوک سیمانی به آن باید توجه شود طرح اختلاط مهندسی ماسه و سیمان و آب است.

 

222_w4jd.jpg

بلوک های سیمانی سبک در اقسام دیواری و سقفی به منظور کاهش بار، تبادل حرارتی و صوتی در ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. این بلوک ها از بتن های سبک  ساخته می شوند. وزن مخصوص بلوک های سیمانی سبک از ??? تا ???? کیلوگرم بر مترمکعب می باشد. مقاومت فشاری متوسط ? نمونه آن ها باید حداقل ?? کیلوگرم بر سانتیمتر مربع و حداقل مقاومت فشاری یک نمونه ?? کیلوگرم بر سانتیمترمربع باشد.

 

بلوک سبک استاندارد

تاییدیه شهرداری برای محصولات استاندارد

وزن مناسب بلوک سیمانی استاندارد

اگر بخواهیم وزن بلوک های سیمانی ساده و سبک را مقایسه کنیم باید ابتدا هر کدام از آن ها را در ابعاد ??*??*?? سانتیمتر مورد بررسی قرار دهیم. وزن هر عدد بلوک سیمانی حدود ?? الی ?? کیلوگرم می باشد. اگر از پوکه به جای شن در محصول استفاده شود، وزن آن به ?? الی ?? کیوگرم می رسد.

برای خرید بلوک سبک استاندارد، گام مهمی که هر پیمانکار یا کارفرما باید بردارد، انتخاب تامین کننده یا برند مناسب و معتبر میباشد. در صورتی که خرید بلوک ساختمانی از مراکز غیر معتبر صورت گیرد، ضررهای مالی بسیاری برای کارفرما ایجاد خواهد کرد، که در طول زمان ضررهای جانی نیز ممکن است به آن اضافه گردد.

اگر چه بلوک سبک یک عضو غیر باربر برای تیغه چینی ساختمان است، اما نمیتوان در خرید آن و یا انتخاب تامین کننده معتبر آن دچار اهمال یا کوتاهی شد. بازار مصالح ساختمانی، بازار گسترده ای است که مصالح را با انواع قیمت به بازار عرضه می کنند. اما چیزی که باعث تمایز تولید کنندگان با هم میشود، نحوه ساخت و رعایت اصول استاندارد در ساخت محصول میباشد.

مهم ترین نکته ای که هنگام خرید بلوک سیمانی سبک باید به آن دقت شود، نشان استاندارد سازمان ملی ایران است که مراتب اخذ آن باید از جانب تامین کننده طی شده و در ساخت تک تک خروجی ها لحاظ گردد.
در ادامه حول شاخص های اعطای امتیاز به تامین کننده و محاسبه امتیاز و نمره قبولی یا عدم اعتبار آن برند، بحث میگردد.

تولید کننده بلوک سبک با آزمایشات کنترل کیفی

کنترل کیفی مصالح ساختمانی

تامین کننده ای در بازار مصالح ساختمانی دارای اعتبار و اصالت کالا شناخته میشود که محصولات خود را در آزمایشگاه های کنترل کیفی مورد بررسی قرار داده و آن را از لحاظ استانداردهای مشخص شده از جانب دستگاه های اجرایی به اثبات رسانده باشد. تمامی بلوک های سبک ساختمانی تولید شده توسط آن برند باید دارای نشان استاندارد ملی ایران باشد. زمانی یک بلوک مجوز شماره ???? سازمان استاندارد ملی را دریافت میکند که از لحاظ ظاهری، مقاومت، وزن و میزان جذب رطوبت رواداری های مجاز را رعایت کرده باشد.

نکات اجرایی بلوک سیمانی چیست؟

پیش از استفاده باید بلوک‌ها را به خوبی تمیز و رویشان را خیس کنید تا به بهترین شکل ممکن با ملات به یکدیگر بچسبند.

شاقول بودن دیوار و عمود بودن دو دیوار نسبت به هم (گونیا بودن) در حین اجرای هر رج دیوار بررسی گردد.

یکی از کارهای اشتباه خرد کردن بلوک‌ها است چرا که این کار از مقاومت آن‌ها کم می‌کند. در حد امکان بلوک‌ها به صورت سالم و یک تکه اجرا گردد.

ملات خوب ملاتی است که از ماسه و سیمان کافی ساخته شده باشد. این ملات باید در بخش‌های پایین و دیواره‌های بلوک‌ها نیز پخش شود.

اگر در سقف تیرچه و بلوک از بلوک‌های سیمانی جهت پر کردن فضای بین تیرچه‌ها استفاده شد حتما بلوک‌های ابتدا و انتها با پلاستیک مسدود شوند تا بتن داخل آن‌ها نرفته و وزن سقف سنگین نشود.

امروزه  در کلان‌شهرها و ساختمان‌های مدرن استفاده از بلوک سبک رونق فراوانی یافته است از مهم‌ترین مزایا استفاده از بلوک سیمانی سبک می‌توان موارد زیادی را نام برد.

افزایش سرعت ساخت

عایق صوت و حرارت

سبک‌تر شدن سازه نهایی

استاندارد بودن بلوک

به همین دلیل است که در شهرهای بزرگ مانند مشهد استفاده از بلوک سبک سیمانی در ساختمان‌سازی هرروز تقاضای بیشتری پیدا می‌کند.

فروش بلوک سیمانی در مشهد

اگرچه بلوک سازه کریمی در استان خراسان و شهر مشهد نمایندگی و عاملیت توزیعی ندارد. ولی امکان فروش بلوک سیمانی به سازندگان مشهد فراهم است.

خریداران بلوک سبک می‌تواند با سفارش بلوک سبک به کارخانه بلوک سازه کریمی با خیالی آسوده بلوک سبک را در پروژه خود تحویل گرفته و استفاده نمایند.

 

بلوک کریمی  تولید کننده بلوک سیمانی استاندارد با جدیدترین روش آمادگی دریافت سفارش از تمام نقاط کشور را داراست. به دلیل ظرفیت بالای تولید این سفارشات در اسرع وقت آماده تحویل هستند.