دل شکسته عاشق

دل شکسته عاشق

وبلاگ دل شکسته
دل شکسته عاشق

دل شکسته عاشق

وبلاگ دل شکسته

10نکته مهم در استایل اسپرت مردانه

10نکته مهم در استایل اسپرت مردانه

چگونه بپوشیم؟ چه بپوشیم؟ چگونه ست کنیم؟ این ها جزو سوالاتی است که آقایان و مردان جوان همواره در حال پرسیدن از خود هستند. توجه به استایل و خوشتیپی زن و مرد نمی شناسد. کما اینکه به علت حضور بیشتر آقایان در اجتماع لازم است که آن ها خوش تیپ تر و جذاب تر باشند. از طرفی اهمیت پوشش و ظاهر مناسب برای هیچکس پوشیده نیست. در میان استایل رسمی و استایل اسپرت آقایان به علت راحتی بیشتر عموما استایل اسپرت را انتخاب میکنند. زیرا علاوه بر نداشتن قوانین دست و پا گیر استایل رسمی، نوآوری و خلاقیت هم میطلبد و همه میتوانند با کمی خلاقیت استایل اسپرت نوینی برای خود خلق کنند.

با اینکه استایل اسپرت امکان این را میدهد که شما خلاقانه استایل خود را بسازید اما باید بدانید که اصول اولیه و اصلی این تیپ نیز باید رعایت شود. پس اگر میخواهید که استیا اسپرت جذابی داشته باشید لازم است این 10 نکته را بدانید .

قیمت لباس ها

بسیاری از آقایان و مردان جوان فکر میکنند که برای جذاب شدن و دیده شدن لازم است که از لباس های برند و گران قیمت استفاده کنند. اما خب در اصل این مساله و برند و قیمت لباس اهمتی چندانی ندارد. درست است که لباس های برند عموما طول عمر بالاتری دارند اما هیچ لزوم و دلیلی برای استفاده از لباس های گران قیمت در استایل اسپرت نیست. برای حل این مساله خوب است که بدانید لزوما اگر پیراهن و شلوار مردانه شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد و در تن شما مناسب باشد، کافیست.

لباس مناسب سن و سال

تیپ اسپرت نوعی غیررسمی و با رعایت شرایطی نیمه رسمی است. این استایل می تواند یک ظاهر منحصر به فرد و جذاب به آقایان ببخشد. اما اشکال اینجاست که تعدادی از آقایان برای کم سن و سال نشان دادن خود تمایل دارند که از لباس هایی استفاده کنند که مناسب تینجیر ها باشد. اما این اشتباه فاحشی است و شما را به جای کم سن و سال نشان دادن خنده دار نشان خواهد داد.

پس بهتر است به جای اینکار مانند یک فرد بالغ لباس بپوشید . استایل اسپرت خود را مناسب سن خود انتخاب کنید تا جذابیتتان دوبرابر شود.

جین های جادوگر

جین هویت استایل اسپرت است پس هیچگاه از جادوی یک شلوار جین غافل نشوید. این شلوارها با تی‌شرت‌های مردانه یک ظاهر بسیار شیک برای شما خواهند ساخت.؛ البته زمانی‌که مناسب اندام و سبک منحصر به شما انتخاب‌شده باشد. طرح و رنگ شلوار جین به سلیقه هر فرد بستگی دارد .اما لازم است سعی کنید در تیپ اسپرت خود از شلوار جین ساده‌تر و با با بدون زاپ استفاده کنید.

 

اکسسوری ها را فراموش نکنید

اکسسوری ها غالباً به‌طور جداگانه از لباس و به ‌عنوان یک مکمل تزیینی در تیپ و استایلتان می توانید استفاده کنید. از اکسسوری هایی که بین آقایان محبوب هستند میتوان به کمربند، ساعت، کروات، عینک، کیف پول، پوشت، شال و پاپیون اشاره کرد.این اکسسوری ها با استفاده به‌جا و ست با استایل اسپرت شما می‌تواند بسیار تأثیرگذار و جذاب باشد.

بعضی اکسسوری‌ها مانند کلاه، شال و دستکش، نه‌تنها مکمل یک تیپ مردانه شیک است بلکه محافظ شما در برابر محیط هم هستند.

 

چندلایه لباس بپوشید

شاید شما هم مانند بسیاری از آقایان از لباس های ساده و تکراری خسته شده باشید یا شاید هم بخواهید در لباستان کمی تحول ایجاد کنید. یک‌راه جالب و ساده ایجاد یک‌لایه جدید است. مثلاً فرض کنید تی شرت طوسی همیشگی‌ را با شلوارجین پوشیده اید. همان همیشگی تکراری!

پس بهتر است که یک پیراهن چهارخانه آبی روی تی شرتتان بپوشید و از نتیجه غافلگیر شوید. یک استایل اسپرت نوین و جذاب. کافیست که کمی هنر ست کردن را یاد بگیرید.

 

 

کیف همراه همیشگی شما

اگر ناچارید بنابر تحصیل یا شغل خود در حین کارهای روزمره وسایلی را با خود به همراه داشته باشید به یک کیف مردانه اسپرت نیاز خواهید داشت. خانم‌ها عموما یک کیف به همراه خود دارندکه به جز حمل لوازم ضروری، مکمل  استایلشان نیز می باشد.  با استفاده از همین ایده آقایان می توانند از یک کیف مناسب. کوله‌پشتی و یا کیف‌های پستچی استفاده کنند.

 

مدل های مختلف کفش را امتحان کنید

ممکن است که مانند بسیاری از آقایان تصور کنید که برای داشتن یک استایل اسپرت لزوما باید کفش‌های اسپرت بپوشند. البته این مسئله تا حدودی به سلیقه اشخاص مرتبط است اما اجباری نیست. شما می‌توانید تیپ اسپرتی داشته باشید اما یک کفش مردانه نیمه رسمی هم پوشیده باشید. کفش‌های کالج ظاهر اسپرت تری دارند و هم با استایل های رسمی و هم اسپرت قابل ست کردن هستند.

تفاوت داشته باشید

برای تفاوت داشتن نیاز نیست کار خاصی انجام دهید یا ظاهری عجیب و غریب داشته باشید. کافیس  که شیک و مرتب لباس بپوشید. اینگونه از بسیاری از مردان تفاوت خواهید داشت. چرا که معمولاً آقایان کمتر به‌ ظاهر و نوع پوشش خود اهمیت می‌دهند.

 

همیشه مرز مناسب بین متفاوت بودن و خنده دار بودن را نگه‌دارید. سعی کنید متفاوت باشید اما مضحک نه. نکته اینجا است که توجه دیگران به ‌ظاهر و پوشش شما باید همراه با تحسین باشد نه خنده و تحقیر. اینکار به‌جای ایجاد اعتماد به نفس در شخص او را سرکوب میکند.

 

10. اعتمادبه‌نفس داشته باشید

هیچ‌چیزی برای یک مرد به‌اندازه اعتمادبه‌نفس جذابیت ایجاد نخواهد کرد. شما با لباسی فوق‌العاده و  یا لبخندی همچون یک سوپراستار هنگامی جذاب خواهید داشت که اعتمادبه‌نفس کافی داشته باشید.

 

 

سخن پایانی

لباس های اسپرت را بشناسید و بدانید که چگونه آن ها را بپوشید و ست کنید. هم چنین یاد بگیرید احساس بی‌نظیری نسبت به خودتان داشته باشید. به جذابیت خود ایمان داشته باشید تا نیمی از مسیر جذابیت را طی کنید. بعدازآن کلمات و حرکات شما تماماً هماهنگ شده و حس خوش‌مشربی درونتان بروز می‌کند و همه‌چیز برایتان لذت‌بخش می‌شود. این همان جذابیت است که به کمک آن خواهید توانست استایل اسپرت زیبایی بسازید.
منبع: http://menstyles.ir/category/style/

 

برنامه ریزی عروسی

برنامه ریزی عروسی

yz1h_2.jpg

برنامه ریزی یک مراسم عروسی می تواند کار بسیار دشواری باشد و مسلما خیلی ها ترجیح میدند این کار را برون سپاری کنند و  یا از دیگران برای این منظور کمک بگیرند.

استخدام یک حرفه ای (تشریفات مجالس )به این منظور میتواند ایده ی خوبی باشد، ممکن است شما بودجه ی محدودی داشته باشید.

یا به طور کلی علاقه داشته باشید تا خود کارهایتان را انجام دهید. این کار ممکن است دشوار به نظر برسد اما طرح ریزی عروسی رویایی خودتان انجام شدنی است.

 

شما برای سر و کله زدن با کارها نیاز به برنامه ریزی و سازمان دهی عروسی خواهید داشت تا بتوانید از پس تصمیمات بی پایان اسامی و تاریخ ها و به طور کلی زندگی خود بر بیایید. راح حل این است که هر کاری را قدم به قدم انجام داده و از دوستان و خویشاوندان (حتی همسر اینده خود!) برای تصمیمی گیری ها کمک بگیرید. همچنین به خودتان زمان بسیار زیادی برای برنامه ریزی بدهید. اگر بخواهید به تمام کارها شخصا نظارت داشته باشید و تمام امور را به دقیقه ی نود بسپارید اوضاع خیلی سختی خواهید داشت. زمان دوست شماست و هرچه بیشتر باشد، بهتر است. اما از کجا شروع کنیم؟

بعد از اینکه زمانی را به پخش کردن خبر ازدواج خود سپری می کنید (و این زمان برای شما بسیار شیرین خواهد بود!) اولین نکته ای که باید برای پیش بردن برنامه های عروسی به آن توجه کنید بودجه است و این مورد می تواند به مکالمه های ناخوشایندی منجر شود، مخصوصا اگر خویشاوندانی داشته باشید که قصد تغییراتی در روز عروسیتان را داشته باشند. بسیاری از زوج ها به بودجه ی خود توجه نمی کنند و نمیدانند که عروسی رویایشان ممکن است بسیار دور از دسترس و نشدنی باشد. در این صورت شما باید اولویت بندی داشته باشید. شما می توانید عروسی رویایتان را با هر میزان بودجه برگزار کنید، فقط در صورتی که بتوانید به این تتیجه برسید که چه مواردی واقعا مهم هستند و به آنها بپردازید. در واقع شما خودتان تشریفات عروسی خود را بر عهده خواهید گرفت!

با در نظر داشتن بودجه، اکنون زمان آن است که به جزئیات سرنوشت ساز بپردازیم! در این قسمت سعی کنید اوقات خوبی داشته باشید، چرا که زمان آن رسیده است تا مجلات عروسی را ورق بزنید و صفحات بلاگ ها را بالا و پایین کنید تا بتوانید به تصوری جامع از جزئیات عروسی مد نظرتان برسید. به عروسی هایی که در گذشته در آنها شرکت داشته اید فکر کنید. از چه چیزی بیشتر لذت بردید؟ اگر می توانستید چه چیزهایی را تغییر می دادید؟ تجربه های شخصی همیشه بهترین منبع الهام گرفتن هستند. فراموش نکنید تا همسر آینده خود را در این قسمت دخالت دهید!عروسی شما باید به نوعی معرف هردوی شما باشد.

سازمان دهی کلید اصلی در برنامه ریزی عروسیتان خواهد بود. شما کارهای بسیار زیادی را به ظور همطمان در نظر خواهید داشت، پس باید راهی برای دسته بندی و سازمان دهی آنها نیز داشته باشید. شما می توانید از اپلیکیشن های مختلفی که برای مدیریت عروسی موجود هستند استفاده کنید. فقط یکی را که با آن راحت تر هستید را انتخاب کنید و تا انتها با آن ادامه دهید. فراموش نکنید حتی با داشتن دقیق ترین و بی نقص ترین برنامه ریزی هم همیشه باید انتظار آشوب و بی نظمی را هم داشته باشید. فقط سعی کنید جلو جلو برنامه ریزی کنید و زیاد هم سخت نگیرید.

یکی از مهم ترین نکات این است که سعی کنید خوش بگذرانید!به هر حال این عروسی شماست. زیاد روی جزئیات وقت صرف نکنید تا از هدف اصلی غافل شوید: یک ازدواج شاد با شخصی که به او علاقه دارید.

اکنون که مقدمات را پشت سر گذاشته ایم، نوبت به مهم ترین راهنمایی ها و نکات برای برنامه ریزی یک عروسی فراموش نشدنی رسیده است:

 

1. بودجه ی خود را مشخص کنید و به آن دقت کنید.

بودجه ی شما، فاکتور اصلی و عامل اصلی پیشروی تصمیم گیری های شما برای عروسیتان است، پس این اولین گامیاست که باید بردارید. اگر اعضای خانوادتان قصد کمک در این زمینه را دارند با آنها صحبت کنید و بفهمید که آنها تا چه اندازه قصد کمک را دارند. اگر مدیریت خرج و مخارج با شماست، وقت مشورت با نامزدتان است. وقتی به یک عدد مشخص برای بودجتان رسیدید، تا انتها با آن عدد بمانید. عمده بودجه صرف هزینه تالار پذیرایی می شود.

لیست بهترین تالارهای پذیرایی تهران را مشاهده نمایید.

 

2. لیستی از اولویت هایتان تهیه کنید.

با نامزدتان بنشینید و فکر کنید که سه اولیویت اصلی مراسم عروسی شما چه هستند. غذا؟ نوشیدنی؟ نوازندگان؟ عکس و فیلم آتلیه عروس ؟

جزئیات را اولویت بندی کنید و سعی کنید در مورد بقیه ی کارها به توافق برسید. این کار کمکتان می کند تا از محدوده ی بودجتان فراتر نروید.به عنوان مثال برای عروس خانم انتخاب یک سالن زیبایی خوب  و همچنین پیدا کردن لباس عروس شیک و فوق العاده با گشتن در مزون های لباس عروس مختلف یک اولیت محسوب می شود.

 

3. الهام بگیرید و یک تصویر ذهنی پیدا کنید.

با وجود منابع الهام بخش بسیار زیادی که در اطرافتان هستند، یک یا دو مورد جامع را پیدا کنید که از آنها بیشتر خوشتان میاید. از اینستاگرام گرفته تا وبلاگ های و مجلات عروس مختلف که در اطرافتان هستند را جست و جو کنید. به تصور خوبی از چیزی که مد نظر دارید برسید و سعی کنید تا آنرا به برگزارکنددگان عروسیتان شرح دهید.

 

4. با نامزدتان مثل یک تیم همکاری کنید.

در طول پروسه ی برنامه ریزی برای عروسیتان احساس تنهایی نکنید. به سراغ نامزدتان بروید و حتی سعی کنید تا پروسه ی برنامه ریزی برای عروسیتان را به تفریحی دو نفره تبدیل کنید.

 

5. گزینه هایتان را محدود کنید.

زیاد سرتان را با تمام چیزهایی که ازشان الهام میگرید شلوغ نکنید. وقتی به تصوری از استایل عروسی خود برسید، تمام تمرکزتان را روی آن معطوف کنید.

 

6. یک کتاب برای برنامه ریزی عروسیتان تهیه کنید.

زمانی که از کسی برای برنامه ریزی عروسیتان کمک نمی گیرید، یک کتاب راهنما بهترین منبع است. این کتاب ها سرشار از نصیحت ها و راهنمایی های حرفه ای و حتی مثال هایی از چک لیست ها  و قالب های زمان بندی هستند.

 

7. خودتان را سازماندهی کنید.

شما می توانید از چک لیست ها، نمودار ها، یادداشته ها و به طور کل هرچیزی استفاده کنید تا تمام ایده هایتان، تاریخ ها و برنامه ریزیهایتان را یک جا جمع کنید. عروس و داماد باید در این خصوص با هم همکاری نمایند.

 

8. یک چک لیست اصلی تهیه کنید.

می توانید یک چک لیست جامع را روی اینترنت پیدا کنید  که به طور کامل شرح داده شده است. آن را با کمی شخصی سازی به عروسی خود اختصاص دهید. چک لیستی برای تعیین کارهای اصلی مثل آتلیه و سالن زیبایی و ماشین عروس و همچنین کارهای جزئی مثل خرید لباس از مزون لباس عروس و ...

 

9. در تصمیم گیری ها عجله نکنید.

شاید دست خودتان نباشد که بخواهید اولین عکاس یا گل آرایی را که ملاقات می کنید استخدام کنید، اما یک قدم به عقب بردارید و گزینه هایتان را سبک و سنگین کنید.

 

10. یک زمان درست را انتخاب کنید.

آیا عروسیتان را برای برگزاری در یک باغ تالار برنامه ریزی می کنید؟ یا می خواهید در میان برگ های پاییزی جشن بزرگتان را در تالار برگزار کنید؟ تاریخ های ایدئالتان را انتخاب کنید و سعی کنید در تصمیمتان انعطاف داشته باشید.

منبع: بیاتو عروسی

 

مزایای استفاده از شاخ گوزنی

همه چیز در مورد حفاظ شاخ گوزنی

همیشه هزینه برای امنیت یکی از مهم ترین و عقلانی ترین کار هایی است که هر شخصی باید انجام دهد. البته هزینه اضافه وقتی راه های بهتری برای تضمین این امنیت وجود دارد نیز به صرفه نیست.

شاخ گوزنی که بر روی دیوار ها قرار داده می شود، جدا از اینکه زیبایی را برای منزل به ارمغان می آورد به امنیت ملک شما نیز کمک به سزایی می کند و باعث حفظ جان، مال و مدارک شخصی می شود و ورود افراد ناشناس و سارقان را تا حد الامکان کاهش می دهد.

شاخ گوزنی ها در چند سال اخیر محبوبیت بسیار زیادی بین مردم پیدا کرده اند زیرا با جلوه های زیبایی که به ساختمان می دهند جایگاه خود را بین مشتریان تثبیت کرده و اگر با نگاهی جزئی این موضوع را بررسی کنید شما هم بین این شی زیبا و سیم خاردار شاخ گوزنی را انتخاب میکنید.

شاخ گوزنی ها در ابعاد مختلف در طرح های مختلف موجود هستند که با توجه به رنگ های دلخواه خود می توانید همان رنگ را در اختیار داشته باشید.

ما به شما در اینجا به شما پیشنهاد می کنیم که به هنگام خرید به میزان تراکم و خمیدگی و صد البته ارتفاع این نرده ها دقت کنید؛ زیرا خمیدگی هر چه بیشتر باشد باعث می شود کار برای سارقین و ورود به ملک شما سخت تر شود.
بهترین ارتفاع برای این نوع نرده ها نود سانتی متر و با تراکم ده سانتی متر است زیرا عبور از آن بسیار دشوار خواهد شد.

مزایای استفاده از شاخ گوزنی



اگر بخواهیم در مورد استفاده از شاخ گوزنی به شما اطلاعاتی را ارائه دهیم، باید بگوییم که هزینه آن نسبت به دیگر فلزات و روش های حفظ امنیت ملک بسیار کم تر است.

جالب است بدانید که دلیل نام گذاری از این حفاظ ها شباهت آن به شاخ گوزن است، نصب این حفاظ ها نیز نیازمند بررسی محل و همینطور سطوح مورد نظر خواهد داشت،

خرید حفاظ شاخ گوزنی برای ساختمان

باید بگوییم که شما در ساخت و طراحی ابتدایی این شاخ گوزن ها در نمونه های سفارشی سازی شده کاملا حق انتخاب دارید، یعنی می توانید میزان تراکم و اندازه میله گرد های استفاده شده در این نوع حفاظ ها را مشخص کنید، البته که هر چه تراکم بالا تر باشد امنیت بیشتر خواهد بود.

بر این اساس حرکت سارقین روی این سطوح نیز به مراتب سخت تر می شود، دغدغه اصلی در مورد تعمیر سیستم های امنیتی مانند دوربین های مداربسته و همین طور درب های اتوماتیک وجود دارد. در مورد این سیستم ها ما به شما عزیزان این اطمینان را می دهیم که هیچ نیازی به سرویس وجود ندارد، یعنی با یک خرید به صورت مادام العمر نیازی به استفاده از روش های دیگر تامین امنیت ملک و ساختمان ها نخواهید داشت.

با توجه به این که در شهر ها، دیوار حصار ها به یکدیگر متصل است، قطعا نیاز به استفاده از شاخ گوزنی ها به صورت کامل حس می شود، همین طور اگر صاحب یک ویلا و یا ملک دور از محل زندگی اصلی خود هستید. حفاظ شاخ گوزنی ایده آل است.

قیمت حفاظ های شاخ گوزنی

همان طور که می دانیم برای ما ایرانی ها یکی از مهم ترین فاکتور ها در انتخاب یک کالا، خدمات و همین طور در هر زمینه ای که فکرش را می کنید هزینه و قیمت است، عموما سیستم های امنیتی نیاز به صرفه هزینه و وقت زیادی دارند. بخصوص اگر می خواهید در ملک و محل کار خود از آن ها استفاده کنید.

در این مواقع باید تدابیر لازم را اندیشیده تا خدایی نکرده اتفاقاتی که نباید رخ ندهد، حفاظ های شاخ گوزنی یکی از گزینه های پرفروش در طول چند سال اخیر در ایران بوده اند که به دلیل ساختار فلزی ای که دارند، اجازه عبور و مرور در سطوح بلند را به هیچ موجودی نمی دهند.

این حفاظ روی دیوار توسط آهنگران از دیرباز برای امن کردن ساختمان ها، دیوار ها استفاده می شود و طراحی کلی آن نیز از همان ابتدا به همین شکل بوده است. شما می توانید بنا به متراژی که قصد سفارش حفاظ شاخ گوزنی برای آن را دارید، از تخفیف های ویژه خرید برخوردار شوید؛ البته که کیفیت همچنان در کار حفظ خواهد شد.

ساخت و تحویل سریع انواع حفاظ های شاخ گوزنی

با تمامی بررسی ها، برای دیوار های بلند و کوتاه، ساختمان های مسکونی و اداری، ویلا ها، آپارتمان ها و خانه های دور از شهر، در کنار تمامی تجهیزات امنیتی ساختمانی، قطعا حفاظ های شاخ گوزن یکی از مناسب ترین موارد است که می توانید استفاده کنید.

این حفاظ ها در اسرع وقت از سوی شما با کسب اطلاعات مورد نیاز مانند تراکم و متراژ ساخته خواهند شد، نگران نصب آن ها نیز نباشید، این کار به سریع ترین شکل ممکن با اندک صرف زمان انجام می شود، شما عزیزان می توانید با استفاده از شماره های تماس در این مورد اطلاعات بیشتر و تکمیلی تری نیز کسب کنید.

قطعا هر چه قیمت بالاتر باشد از مواد و فلزات گران تر و بهتری استفاده می شود، ارزانی های بیش از حد نیز هر کدام فلسفه ای خواهد داشت و بهتر است که خود را درگیر آن ها نکنید، در درجه اول به دنبال تعادلی بین کیفیت و قیمت باشید تا هزینه های صرف شده از سمت شما بی مورد نباشد.

رنگ نیز به انتخاب شما مشخص خواهد شد و می توانید برای زیبا تر شدن ظاهر ساختمان خود از رنگ های متنوع تر استفاده کنید،

همه چیز در مورد حفاظ شاخ گوزنی



در صورتی که ترجیح می دهید با هزینه ای کم تر نسبت به دیگر گزینه های پیش و رویتان برای حفظ امنیت حصار ها و دیوار ها از مقاومت خانه خود در برابر خطرات احتمالی ایمن باشید، شاخ گوزنی را می توانید سفارش دهید و در صورت تمایل نصبش را نیز خودتان انجام دهید.

صد البته که ما این مورد را به شما عزیزان پیشنهاد نمی کنیم، چون در صورت نصب اشتباه و یا ناکارآمد هیچ عملکرد مثبتی از سوی حفاظ های شاخ گوزنی مشاهده نخواهد شد و چه بسا که باز شدن پیچ ها، امکان کنار زدن این حفاظ ها وجود خواهد داشت.

نیازی به تغییر ساختار کلی محلی که قرار است حفاظ روی آن نصب شود نیز وجود نخواهد داشت و در این مورد نیز شما قرار نیست تغییری را اعمال کنید.

شما می توانید با صرف هزینه بسیار دیوار های ملک خود را بلند تر کنید، اما پیشنهاد ما استفاده از حفاظ های فلزی و بخصوص شاخ گوزنی است که این روز ها بسیار در بین کارفرمایان ساختمان ها محبوب است.

جهت ارتباط بیشتر به وبسایت و کانال تلگرام مراجعه بفرمائید
وبسایتhttps://hefazeiran.ir
کانال تلگرامhttps://t.me/hefazeiran
تلفن تماس: 09194915895

 

خدمات سئو

قیمت سئو و خدمات سئو

سئو (انگلیسی: SEO) یا بهینه سازی موتورهای جستجو، از جمله گوگل و بینگ توسط متخصص سئو صورت می‌پذیرد. از جمله مواردی که می‌تواند منجر به بهبود سئو سایت ما شود، یادگیری اصول سئو است که با بهره از آن‌ها، می‌تواینم به سئو کردن بپردازیم. از سویی یادگیری مفاهیم دیجیتال مارکتینگ کمک بسیاری در یادگیری بازاریابی سئو چیست می‌کند.

خدمات سئو شامل طیف گسترده‌ای از موارد می‌شود. از جمله خدمات سئو می‌توان به سئو سایت (on-site و off-site) در برخی کلمات کلیدی به صورت پروژه‌ای، رفع برخی نواقص تکنیکال در وبسایت و … اشاره کرد. برخی از سئوکاران نیز خدمت افزایش ترافیک را ارائه می‌دهند که مزایا و معایب خاص خودش را به همراه دارد. به عنوان مثال، محتواهای وبسایتی دچار کنوبالیزیشن شده‌اند و این متخصص سئو است که می‌تواند مسیر درست از بین بردن همجنس خواری پیش آمده را برای وبسایت شما مشخص و بر اساس آن برنامه، به رفع مشکل پیش آمده بپردازد.

 

 

قیمت سئو متناسب با اسکیل پروژه، سرچ والیوم کلمه کلیدی، سختی کلمه و … مشخص می‌شود؛ و به یک عامل به صورت مستقیم، وابسته نیست. به همین دلیل متناسب با سطح سئو مورد نیاز برای شما، قیمت سئو نیز متفاوت خواهد شد.

از مواردی که در اصول سئو می‌توان به آن اشاره کرد که ذیل خدمات سئو، از سوی سئوکار به شما ارائه می‌شود، می‌توان به بررسی چگالی کلمات کلیدی در محتوای خلق شده، راهکارهای گری هت سئو برای تخصیص منابع کمتر در عین رنک  گیری پایدارتر، بررسی بکلینک‌های دریافتی وبسایت شما، طراحی ساختار سایت برای توضیع متوازن اعتبار (Domain Power) و … اشاره نمود.

بازاریابی با بهره از سئو، این مزیت را دارد که شما بی آن که هزینه‌های سنگینی (متناسب با اسکیل سازمان و میزان رقابت سئو در حوزه شما) برای Google AD تخصیص دهید، بتوانید نتایجی بلندمدت‌تر کسب کنید. در اکثر حالات، هزینه گوگل ادوردز بیش از هزینه ماهانه سئو شما می‌شود و همچنین به دست آوردن ترافیک ورودی ارکانیگ که از افزایش CTR شما حاصل می‌شود، منجر به افزایش اعتماد وبسایت شما نزد گوگل و به تبع، شکل گرفتن حلقه‌ی تقویت شونده مثبت در جهت بهبود اعتبار شما نزد گوگل می‌شود.

در این میان، داستان نویسی برای خلق محتوا بسیار مهم خواهد شد. یک سئوکار باید به شکلی بتواند یک داستان کم نقص خلق کند که مخاطب را میخکوب کند. سبک روایتگری و داستان گویی در داستان، عاملی است که منجر به بهبود مطلوبیت مطالعه متن ما (داستان) می‌شود. در واقع یکی از اصول نانوشته سئو، در کنار نحوه نگارش تایتل، دسکریپشن، آلت تکست تصاویر و …، شیوه قلاب کردن مخاطب به محتوای خودمان است که منجر به افزایش Time on Site یا Dwell Time می‌شود.

یک متخصص سئو به عنوان یک بازاریاب که بر محتوا تسلط دارد، می‌تواند با انکرتکست داستان کوتاه جالب یا داستان آموزنده مخاطب را یک لایه به آنچه هدفش است، نزدیک‌تر کند. به عنوان مثلا اگر شما قصد ارائه خدمات سئو از جمله سئو سایت یا ارائه خدمت مشاوره سئو را در ذهن خود دارید، ابتدا باید مخاطب را از محتوایی که خلق کرده‌اید، وارد وبسایت خود کنید و با داستانی که برای او خلق کرده‌اید، مسیر مخاطب را جهت دهی کنید. از سویی مفهوم Omni-Chanel در بازاریابی مطرح می‌شود، که اثر بسازیی در قلاب کردن مخاطب دارد. ایجاد محتوایی با داستان آموزنده، علاه بر آن که موجب جلب رضایت مخاطب می‌شود، او را به سوی هدف ما، سوق می‌دهد.

ما با خلق داستان در محتوای‌مان که می‌تواند داستان کودکانه یا داستان کوتاه عاشقانه تلقی شود، از یک سو؛ و سئو کردن مطلوب محتوا از سوی دیگر، علاوه بر رنک گیری بهتر در SERP با کلمه کلیدی مدنظرمان، مخاطب را به سمت هدف مدنظر خودمان برده‌ایم.

به عنوان مثال، محتوای املاء صحیح کلمات از حمید طماسبی به شکلی نگاشته شده است که اگر فردی کلمه کلیدی مصدع اوقات را جستجو کند، محتوای او، در رتبه  اول، نمایان می‌شود!

اینک این پرسش مطرح می‌شود که چه شد، محتوای مصدع اوقات حمید طهماسبی، رتبه یک را به خودش اختصاص داد. پاسخ همان چیزی است که در چند خط پیش مطرح شدسئو و خلق داستان.

نگاهی به محتوا بیندازیم. در کنار کلمه کلیدی مصدع اوقات، از LSIهای تصدع اوقات، تصدیع اوقات و مسطح اوقات نیز بهره برده شده است. از سویی به بیان مترادف مصدع اوقات نیز پرداخته شده است. گوگل با کراول و خزش در این صفحه، متوجه خواهد شد که محتوایی پیرامون مصدع اوقات نگاشته شده است و نه محتوایی پیرامون سایت دیوار.

نگاهی به محتوای سئو شده دیوار حمید طهماسبی بیندازیم. در کنار کلمه کلیدی اصلی که دیوار است، از LSIهایی مانند دانلود دیوار، دیوار من، دیوار کرج، دیوار اهواز و دیوار شیراز، اصفهان و مشهد بهره برده شده است. این عمل علاوه بر آن که موجب افزایش چگالی کلمه دیوار می‌شود، کمک می‌کند مخاطب نیز با آگاهی بیشتر از مفهوم اصلی مورد اشاره در محتوا، به ادامه مطالعه آن بپردازد.

البته در کنار چگالی کلمه کلیدی، موردی مانند اعتبار دامنه وبسایت dimaht.com را نیز باید در نظر بگیریم.

فراموش نکنیم محتوایی نظیر داستان، دیوار و مصدع اوقات، تنها با سئو on-page رتبه مطلوبی نگرفته‌اند؛ بلکه به صورت کلی، سایت سئو شده است و باید نگاه کل نگرانه به سایت اندازیم و از منظر on-site و همچنین off-site بررسی‌اش کنیم. دریافت بکلینک از وبلاگ‌های شخصی با اعتبارهایی مطلوب، به عنوان مثال یکی از عوامل اثرگذار بر off-site & off-page دیماتی است.

سئو را چیزی فراتر از هر آنچه در ذهن داریم، باید در نظر بگیریم. فردی که به عنوان سئوکار به ارائه خدمات سئو می‌پردازد، باید مهارتی مانند خلق داستان را در خودش پرورش دهد. با پرورش این مهارت است که می‌تواند محتوایی مانند دیوار یا مصدع اوقات را برای مخاطب، دلنشین کند و او را به سمت هدفی که مدنظر دارد، جهت دهد.

 

Source: Cornell University

خدمت از ما

با اپلیکیشن نظافت منزل خدمت از ما می توانید کمترین زمان را برای ثبت درخواست نظافت محل کار، منزل و مشاعات خود بگذارید و از نیروهای مجرب و متعهد خدمت از ما استفاده کنید و به راحتی به کیفیت مورد نظرتان برسید؛ فقط کافی است اپلیکیشن نظافت منزل خدمت از ما را از طریق بازار یا گوگل پلی دانلود کنید.

خدمت از ما شیراز برای مشتریانی که می خواهند از یک اپلیکیشن خدماتی و اپلیکیشن نظافت منزل در شیراز بهره مند شوند و خدمات فنی منزل خود را به اشخاص با سابقه بسپارند این اطمینان را خواهد داد که شرکت خدمت از ما از متخصصین با تجربه خود در راستای رضایت مشتریان گام بردارد؛ با استفاده از بهترین اپلیکیشن خدماتی در شیراز می توانید خدمات فنی منزل خود را با خیال راحت در اختیار شرکت خدمت از ما بگذارید و از خدمات متنوع خدمت از ما شیراز نهایت استفاده را ببرید.

 

 

شرکت خدمت از ما در راستای بهبود کیفیت خدمات فنی منزل و خدمات گرمایشی و همچنین صرفه جویی در زمان شما مشتریان عزیز برای یافتن اپلیکیشن نظافت منزل مناسب، اپلیکیشن خدمت از ما را راه اندازی کرده تا به سرعت و با کیفیت مد نظر شما تمامی خدمات مورد نیاز شما انجام پذیرد.

در راستای اشتغال زایی مناسب و کسب درآمد برای سرویسکاران و متخصیصین محترم، شرکت خدمت از ما، اپلیکیشن خدمت از ما همکاران را به جهت بهره مندی تمامی افراد متخصص از بازار کار مناسب طراحی و روانه بازار کرده تا خدمت از ما همکاران بتواند پل ارتباطی مناسبی میان مشتریان اپلیکیشن خدمت از ما، شرکت خدمت از ما و متخصصین برای کسب درآمد و ارائه خدمات مورد نیاز جامعه باشد.

نحوه استفاده از خدمت از ما چگونه است؟

اولین گام برای ثبت درخواست خدمات نظافتی، خود در اپلیکیشن خدمت از ما می باشد که به راحتی میتوانید با توجه به زمان و مکان مورد نیاز خود خدمات فنی منزل مورد نظر را ثبت کنید

می خواهید از خدمات پرتقاضای "خدمت از ما" استفاده کنید؟ برای استفاده از خدمات می توانید به صورت رایگان سفارش خود را ثبت کنید. در کوتاه ترین زمان تمامی سفارشات شما پیگیری خواهد شد.

دومین گام انتخاب مجرب ترین سرویسکار

متخصصین شرکت خدمت از ما در خدمت از ما همکاران سفارش شما را میبینند و با توجه به خدمات فنی منزل شما قیمت مناسب را به شما ارائه می نمایند و شما از بین متخصصین فرد مورد نظر خود را انخاب می کنید به همین سادگی کار شما با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان انجام می شود.

شرکت خدمت از ما در طول زمان انجام سفارش در کنار شما خواهد بود.

 

همکاری با شرکت خدمت از ما

با نصب خدمت از ما همکاران بر روی گوشی اندرویدی خود می توانید با کمترین هزینه تبلیغات و بدون نیاز به پرداخت سود به شرکت خدمت از ما درآمد خود را افزایش دهید؛ همچنین اگر در شهر شیراز فعالیت دارید خدمت از ما شیراز، اپلیکیشن خدماتی در شیراز راه اندازی کرده تا خدمات فنی منزل مشتریان با تجربه و تعهد شما متخصصین انجام گیرد.