دل شکسته عاشق

دل شکسته عاشق

وبلاگ دل شکسته
دل شکسته عاشق

دل شکسته عاشق

وبلاگ دل شکسته

پرفروشترین کتابهای نشر شبخیز

امروز به پرفروش‌ترین کتاب‌های #نشر_شبخیز در سال نود و هشت می‌پردازیم. ‌با ما همراه شوید.

 ‌1. کتاب تکرار ‌

تکرار کتابی است که کیرکگور در سال ???? و با نام مستعار کنستانتین کنستانتیوس چاپ کرد. کنستانتیون به تحقیق در این باره می‌پردازد که آیا تکرار ممکن است یا نه و کتاب شامل تمام آزمون‌هایی می‌شود که او بدان‌ها دست می‌زند تا این معنی برای او روشن شود. آزمایش‌های او در ضمن به بیماری بی‌نام پیوند می‌خورد که تحت عنوان «مرد جوان» بدو اشاره شده می‌شود. مرد جوان از دختر محبوبش درخواست ازدواج کرده است اما یک‌باره احساس می‌کند باید نامزدی را بهم بزند چرا که نظرش عوض شده است. ‌

2. کتاب تئاتر ایده‌ها ‌

فلسفه و تئاتر در طول تاریخ رابطه‌ای مناقشه‌انگیز با یک‌دیگر داشته‌اند. فلسفه غالبا از تئاتر روی برگردانده و آن را مکان توهم و تباهی اخلاقی قلم‌داد کرده است. تئاتر نیز غالبا به فلسفه پشت کرده و تاکید داشته است که درام با کنش‌ها سر و کار دارد نه با ایده‌ها. اثر حاضر نشان می‌دهد که تئاتر و فلسفه از همان آغاز به نحو سرنوشت‌سازی به یک‌دیگر گره خورده‌اند. ‌

3. کتاب تفسیر و بیش‌تفسیر ‌ ‌

برخی نظریه‌های معاصر نقادی قائل‌اند که تنها خوانش قابل اعتماد از یک متن خوانش نادرست است تنها موجودیتی که متن دارد معلوم زنجیره‌ای از پاسخ‌هایی است که آن متن برمی‌انگیزد… و متن فقط یک پیک نیک است که در آن مولف واژه‌ها را می‌آورد و خوانند معنا را.

?. کتاب پژوهش‌های فلسفی در باب ذات آزادی انسان

تنها کسی که طعم آزادی را چشیده باشد می‌تواند اشتیاق همانند ساختن هر چیز به آن- اشتیاق اشاعه دادن آن در کل عالم – را احساس کند. کسی که از این طریق به فلسفه نرسد، صرفا دنباله رو دیگران است و از آن ها تقلید می‌کند، بدون آن که از چرایی کارشان بویی برده باشد. ‌

?. کتاب یوهانس کلیماکوس ‌

وقتی به هنگام تفکر سرش هم‌چون خوشه‌ی رسیده‌ی گندم تعظیم می‌کرد، نه از آن رو بود که به ندای‌ معشوق گوش سپرده بود، بلکه چون در حال گوش فرا دادن به نجوای پنهانی افکار بود؛ آن هنگام که در چهره‌اش هویدا بود که مشغول خیال بافی‌ست، به این دلیل نبود که تصویر لرزانی از معشوق در خیال اوست، بلکه چون حرکت فکر برای‌اش در حال وضوح یافتن بود…

 مشاهده‌ی کتاب‌ها در سایت کتاب فروشی کاواک ‌ www.cavack.com

 

آیا حفاظ شاخ گوزنی برای حفاظت از ساختمان مناسب است؟

همه ما به حفاظت از حریم شخصی، و امنیت محیطی که در آن هستیم بسیار اهمیت می دهیم. امروزه مدل های متنوعی از محصولات امنیتی مانند: سیستم دزدگیر، درب ضد سرقت در بازار وجود دارد. یکی از این محصولات امنیتی بسیار پرطرفدار در بازار حفاظ شاخ گوزنی استبر روی دیوار نصب می شود.
حفاظ شاخ گوزنی از جمله مصالح و موارد مورد استفاده در آپارتمان ها، ویلا ها، باغ ها و... می باشد. این حفاظ به دلیل شباهتش به شاخ گوزن به این نام نامیده شده است. حفاظ شاخ گوزنی از جمله زیباترین طرح های نرده ای است،
که علاوه بر اینکه نفوذ آن به داخل محیط خانه بسیار کم است، باعث زیباتر نشان دادن نمای بیرون خانه و فضای شهری می شود. جنس این حفاظ ها از یک نوع فلز بسیار مقاوم است، این حصارها از میل گردهایی نوک تیز تشکیل شده است، که هر کدام به یک سمت می باشد، و از ورود افراد و حیوانات جلوگیری می کند.



انتخاب رنگ حفاظ ها

طراحان و معماران برای اینکه شکل بنای خانه شبیه زندان ها نشود، با طراحی حفاظ رو دیواری، به اشکال مختلف توانسته اند سازه های مقاوم و مستحکمی را طراحی کنند. حفاظ شاخ گوزنی با رنگ های متفاوت و طرح های گوناگون و همچنین با ضخامت های مختلف تولید و عرضه می شود.
نرده های حفاظ شاخ گوزنی قابلیت رنگ آمیزی را دارند،
این رنگ ها که توسط رنگ های کوره ای زده می شوند، به گونه ای است که در مقابل تابش نور آفتاب ثابت است و دچار تغییر رنگ نمی شود. رنگ آمیزی این حفاظ ها متناسب با سلیقه مشتری است، و معمولا به اینگونه است که، رنگ حفاظ شاخ گوزنی انتخابی با رنگ دیوارهای ساختمان باید تناسب داشته باشد، امروزه در بازارها بیشتر رنگ های سفید، مشکی و قهوه ای و مسی موجود است.

ویژگی حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی که به عنوان یک سپر محافظتی برای مکان مورد نظر شما عمل می کند، دارای ماندگاری بالایی است و اجرا و نصب، آسان و سریعی دارد و همچنین بعد از نصب نیاز به مراقبت چندانی ندارد، که این ها از ویژگی های مهم این نوع حفاظ ها است.
حفاظ شاخ گوزنی بسته به نیاز مشتری در ابعاد و ارتفاع مختلف طراحی می شود، به همین دلیل قیمت آن متغیر است. در هنگام تهیه این حفاظ ها باید به تراکم شان هم توجه کرد، زیرا تجربه نشان داده است که، هر چه تراکم حفاظ ها بیشتر باشد،
در نتیجه، کار با کیفیت تر و زیباتری داریم. نوع دیگر این حفاظ ها حفاظ لیلیوم نامیده می شود، که برخی از مشتریان به دلیل شباهت آن به گل لیلیوم و ظاهر زیبا، این حفاظ را سفارش می دهند.



آیا حفاظ شاخ گوزنی برای حفاظت از ساختمان مناسب است؟

حفاظ شاخ گوزنی یکی از انواع حفاظ ساختمانی است که سالهاست برای محافظت از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.
به طور کلی حفاظ یکی از قدیمی ترین ابزاری هایی است که برای محافظت از ساختمان ها به کار می رود. فرقی نمی کند که قصد محافظت و امن کردن یک خانه ویلای یا آپارتمان را داشته باشید یا اینکه بخواهید از یک ساختمان تجاری یا محل کار خود محافظت کنید. در هر حال حفاظ ها یکی از موثرترین ابزار ها برای این کار هستند.

مدل های مختلفی از این ابزار در بازار وجود دارد و حفاظ شاخ گوزنی تنها یکی از انواع مختلف آنهاست. هر کدام از آنها مزایای و معایب مربوط به خود را دارند. شما با توجه به موقعیتی که می خواهید در آن از حفاظ استفاده کنید و میزان اهمیتی که کارایی آن برای شما دارد، باید یکی از مدل هایی که در ادامه به شما معرفی می کنیم را انتخاب کنید.
حفاظ شاخ گوزنی، نیزار، بوته ای، سر نیزه ای و حفاظ لیلیوم از پر استفاده ترین مدل های این محصول هستند که در ساختمان های بسیاری مورد استفاده قرار می گیرند.
مدل های شاخ گوزنی سر نیزه ای، نیزار و بوته ای از لحاظ حفظ امنیت تقریبا در یک لول قرار دارند و می توانند برای حفاظت از ساختمان شما بسیار کارا باشند. اما در مورد مدل حفاظ لیلیوم اوضاع متفاوت است و میزان محافظتی که اعمال می کند بیشتر از سایر مدل ها است.

بررسی حفاظ شاخ گوزنی
از آنجایی که این مدل بسیار به شاخ های گوزن شباهت دارند نام حفاظ شاخ گوزنی را روی آن گذاشته اند معمولا برای ساخت این مدل از میله گرد ضخیم شماره 10 استفاده می کنند.
تراکم میله ها نباید خیلی کم و در عین حال نباید خیلی زیاد باشد. بعضی از افراد گمان می کنند که با افزایش تعداد شاخ ها یا همان میله ها می توانند بهتر جلوی ورود سارقین را بگیرند. این در حالی است که افزایش بیش از حد مجاز تراکم حفاظ شاخ گوزنی باعث می شود که سارق فضای مناسب برای قرار دادن پوتین خود را پیدا و به سادگی وارد حریم شخصی شما شود.
قیمت این مدل نیز تا حد زیادی به تراکم میله ها، رنگ و متریال به کار رفته در ساخت آن بستگی دارد.
همانطور که اشاره شد امنیتی که این مدل تامین می کند در حد متوسط است و تقریبا با مدل های نیزار، بوته ای و سر نیزه ای برابری می کند.

جهت مشاوره و خرید: 09194915895

چگونه میلیونر شویم؟

چگونه میلیونر شویم؟

سلام دوست من . من امیر شهابی کیا هستم. این مقاله رو تا آخر بخون

امروزه میلیونرشدن آرزوی بسیاری از افراد است و بسیاری از مردم فکر می‌کنند این آرزو در دنیای واقعی دست نیافتنی است.

برای دست‌یابی به این آرزو باید از دوران جوانی تلاش کنید.

شما برای رسیدن به این آرزو می‌توانید با بدون سرمایه شروع کنید. توجه داشته باشید همه میلیونرها درابتدا از یک سرمایه هنگفت کارخود را شروع نکرده‌اند. با تلاش می‌توانید به هرچیزی برسید اما باید به صورت مداوم به دنبال توسعه روابط کسب وکار خود باشید.

درادامه به بررسی راه‌هایی می‌پردازیم که برای میلیونرشدن به کمکتان می‌آیند. با ما درادامه مطلب همراه باشید.

معرفی راه‌هایی برای میلیونرشدن

راه‌های بسیار زیادی برای جذب ثروت وجوددارد که ممکن است در افراد مختلف متفاوت باشد. دقت کنید قبل از هرکاری درابتدا لازم است  توانایی‌های خود را بشناسید مسلما از این راه می‌توانید زودتر به آن چه در ذهن دارید، برسید. درادامه به بررسی راه‌هایی می‌پردازیم که ادامه آن‌ها مسلما به میلیونرشدن منجر خواهدشد. باما همراه باشید و میلیونرشدن را حتی برای چنددقیقه تجربه کنید.

 

میلیونرشدن

میلیونرشدن از راه یک حرفه جدید

میلیونرشدن از این روش کار بسیارراحتی نیست و زمان زیادی را می‌طلبد. زمانی که وارد یک شغل می‌شوید، معمولا در همان ابتدا نمی‌توانید آرزوهای خود را محقق کنید. هیچ گاه نباید از خود انتظارداشته باشید، در همان ابتدا درآمد خود را چندین برابر کنید. برای میلیونرشدن دراین روش لازم است برنامه‌ای منسجم را برای خود پیاده‌سازی کنید.

استفاده از دانش آکادمیک

مهم نیست که این دانش را از چه روشی کسب کرده باشید، بلکه تنها باید متناسب با دانشی که دارید برای موفقیت خود تلاش کنید. دانش آکادمیک حتی در کارحرفه‌ای شما می‌تواند سبب جلوافتادن شما از همکارانتان شود.بعدها نیز برای رسیدن به موفقیت‌های بالاتر می‌توانید از همین دانش به عنوان نکته‌ای مثبت در رزومه خود استفاده کنید.

برای حرفه آینده خود درست برنامه‌ریزی کنید

اگر واقعا به دنبال  میلیونرشدن هستید، لازم نیست حتما حرفه موردعلاقه خود را دنبال کنید. برای این کار می‌توانید درآمد شغل‌های متعددی را بررسی کنید و درنهایت نیز ببنید با کدام یک از این شغل‌ها می‌توانید ارتباط بهتری برقرار کنید. این موضوع شما را برای رسیدن به هدفتان یاری می‌کند. برای مثال ممکن است به تدریس کردن علاقه داشته باشید و اما میلیونرشدن شما در رشته‌های مهندسی مالی روشن تر است، پس بهتراست به دنبال علاقه خود نروید. بعداز ثروتمندشدن می‌توانید بازهم علاقه خود را دنبال کنید.

برای انجام فعالیت‌های خود یک مکان درست را انتخاب کنید

برای این که بتوانید به هدف خود برسید، مکان زندگی شما نقش زیادی را در موفقیتتان خواهدداشت. برای مثال اگر می‌خواهید به عنوان یک کارشناس مالی فعالیت داشته باشید، لازم است شهرهای بزرگتر را برای کار خود انتخاب کنید.

سعی کنید درابتدا تجربه کسب کنید

برای شغل‌های پولساز درخواست دهید و به مصاحبه بروید. اگر کاری پیداکردید که احتمال می‌دهید برای رسیدن به موفقیت و هدف به آن نیاز دارید، بهتراست آن را دنبال کنید تا اندکی تجربه کسب کنید. هم چنین برای میلیونرشدن می‌توانید ابتدا در یک شرکت بزرگ به عنوان کارآموز فعالیت کنید.

برای پیشرفت می‌توانید دائم شغلتان را تغییر دهید

به دنبال تک بعدی بودن نباشید. می‌توانید بارها شغلتان را عوض کنید، هیچ گاه اجازه ندهید ترس از دست دادن شغل مانع پیشرفت‌تان شود. برای این که پیشرفت کنید باید دائما در حال حرکت باشید، این را مدام باخود تکرار کنید.

میلیونرشدن از راه سرمایه گذاری

 

توجه کنید یکی از راه‌های ثروتمندشدن، سرمایه گذاری است. سرمایه گذاری تنها در حوزه پول، طلا و موارد مشابه صورت نمی‌گیرد. بلکه راه‌های دیگری نیز دراین باره وجوددارد که درادامه ان‌ها را بررسی می‌کنیم.

سرمایه گذاری از راه تحصیل

برای تحصیل خود هزینه کنید، البته ابتدا تلاش کنید با کمک کنکور وارد دانشگاه شوید. اگر هم نتوانستید، نگران نباشید می‌توانید با هزینه‌های شخصی خودتان ادامه تحصیل دهید. شما می‌توانید با انتخاب یک رشته درست چندین برابر هزینه‌ای که برای تحصیل خود خرج کرده‌اید را بعدها کسب کنید.

سرمایه گذاری در بازارهای مالی

شما می‌توانید با کمک بازارهای مالی سرمایه خود را چندین برابر کنید. البته برای میلیونرشدن از این روش لازم است درابتدا دانش کافی را درباره آن به دست اورید.

سرمایه گذاری در مستغلات

می‌توانید زمین و یا املاکی را خریداری کنید که احتمال می‌دهید، روبه رشد هستند. اگر نمی‌خواهید زیاد دراین باره ریسک کنید،می‌توانید یک واحد خریداری کنید و پول اجاره ان را دریافت کنید. اگر هم وقت لازم را دراین باره دارید، می‌توانید خودتان وارد کار ساخت وساز شوید.

به دنبال حفظ ثروتتان باشید

توجه کنید حفظ ثروت به مراتب از به دست اوردن آن سخت تر است. به همین دلیل لازم است زمانی که بازار فروش خوبی دارد، حداکثر سود را کسب کنید تا بتوانید درهنگام رکود از سرمایه خود محافظت کنید. اگر سودی را به دست آوریدف حتما ان را پس‌انداز کنید زیرا برای میلیونرشدن مسلما روزهای سختی را در پیش خواهیدداشت.

میلیونرشدن از طریق پس‌انداز روزانه

هیچ گاه پول خود را در بانک نخوابانید، این کار از ارزش پول شما کم می‌کند.  پس انداز خوب است و اما زمانی که برای راه‌اندازی کاری به کارگرفته شود. به همین دلیل باید دقت داشته باشید هدف شما از پس انداز تنها باید سرمایه گذاری باشد و بس.

به همین منظور نیز بهتراست چندین حساب پس انداز برای خود بازکنید و ماهانه مقداری از حقوق خود را در آن بریزید. این کار سبب می‌شود تا از خرج‌های اضافی نیز جلوگیری کنید. بهتراست حساب مربوط به خرج‌های ماهانه را از حساب پس‌انداز خود به کلی جداکنید.

میلیونرشدن از طریق اینترنت

 

شاید با بررسی دو روش قبل با خود بگویید، برای پیاده‌سازی آن‌ها به یک سرمایه اولیه نیازاست. دراین روش نیاز به سرمایه چندانی ندارید، تنها دانش برنامه نویسی می‌تواند کمک بسیارزیادی به شما کند. دقت کنید راه‌اندازی یک سایت مهارت‌های خاص خود را دارد و البته برای پیاده‌سازی باید از خود ابتکار به خرج دهید.

دراین روش می‌توانید با ترکیب ابتکار و مهارت خود به موفقیت‌های زیادی برسید. ایجاد کسب وکارهای اینترنتی در دنیای مجازی امروز می‌تواند منبع درامد خوبی برای شما باشد. هم چنین می‌توانید از آن به عنوان یک سکوی پرتاب بسیارخوب برای رسیدن به اهدافتان استفاده کنید.

دراین مطلب به بررسی مواردی پرداختیم که می‌توانید با مطالعه ان یک راه درست، متناسب با اهدافتان برای میلیونرشدن پیداکنید. پس کافیست این مقاله را به صورت دقیق مطالعه کنید تا بتوانید سریعتر به این هدف دست یابید.

 

 

معرفی برنامه ویسگون (Wisgoon)

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن ویسگون (Wisgoon)

شبکه‌های اجتماعی با قابلیت‌های به اشتراک گذاری تصاویر و ویدیو، از محبوبیت بسیار بالایی در میان کاربران برخوردارند. از این رو شاهد افزایش تعداد اپلیکیشن‌ هایی هستیم که در این زمینه ارائه شده‌اند. اپلیکیشن ویسگون (Wisgoon) نیز یک شبکه اجتماعی ایرانی است که تمرکز اصلی آن بر روی به اشتراک گذاری تصاویر قرار دارد.

اپلیکیشن ویسگون (Wisgoon) همانند سایر شبکه‌های اجتماعی از قابلیت‌هایی همچون لایک کردن، ارسال نظر و دانلود تصاویر بهره می‌برد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن ویسگون (Wisgoon) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه ویسگون (Wisgoon)

به منظور دسترسی به تمام قابلیت‌های برنامه ویسگون (Wisgoon) نیاز است تا در آن عضو شوید. بدین منظور پس از اجرای برنامه با مراجعه به تب ثبت نام می‌توانید نسبت به عضویت در برنامه Wisgoon (ویسگون) اقدام نمایید. در صورت عدم تمایل به عضویت، امکان استفاده از برنامه به عنوان کاربر مهمان نیز فراهم آمده است.

پس از عضویت در برنامه ویسگون (Wisgoon) به صفحه اصلی آن منتقل می‌شوید. اپلیکیشن Wisgoon (ویسگون) شامل بخش‌های مختلفی می‌شود که امکان دسترسی به آن‌ها از طریق آیکون‌های موجود در قسمت انتهایی صفحه فراهم آمده است. در بخش اول برنامه، تصاویر ارسالی سایر کاربران نمایش می‌شود و کاربران می‌توانند پست مورد نظر را لایک کرده و یا نظرات خود را ارسال کنند. با لمس آیکون سه نقطه در گوشه پایین و سمت چپ هر پست به امکاناتی نظیر به اشتراک گذاری پست و یا دانلود تصویر با کیفیت اصلی دسترسی خواهید داشت.

برنامه ویسگون

به منظور ارسال پست در برنامه ویسگون (Wisgoon)  تنها کافیست تا آیکون سبز رنگ موجود در گوشه پایین و سمت راست صفحه را لمس کرده و تصویر مورد نظر خود را انتخاب کنید.  اپلیکیشن ویسگون (Wisgoon) این امکان را فراهم آورده تا کاربران این برنامه بتوانند تصاویر ارسالی خود را در دسته‌بندی‌های مرتبط قرار دهند.

 

با مراجعه به تب دوم می‌توانید به دسته‌بندی‌های برنامه ویسگون (Wisgoon) دسترسی داشته باشید و تصاویر مربوط به هر دسته‌بندی را مشاهده کنید. اپلیکیشن ویسگون (Wisgoon) از قابلیت کاربردی جستجو کاربران و مطالب نیز بهره می‌برد که دسترسی به این قابلیت از طریق لمس آیکون به شکل ذره بین در گوشه بالا و سمت چپ صفحه امکان‌پذیر است.

 

برنامه ویسگون

کاربران می‌توانند با مراجعه به تب سوم مطالب منتخب و یا آخرین مطالب ارسالی کاربران را مشاهده کنند. در تب چهارم نیز امکان دسترسی به نوتیفیکیشن‌های برنامه Wisgoon (ویسگون) فراهم آمده است.

 

در نهایت در تب پنجم و آخر به اطلاعات حساب کاربری و تصاویر ارسالی خود دسترسی خواهید داشت. همچنین امکان ویرایش اطلاعات حساب کاربری از طریق این تب فراهم آمده است.

با لمس آیکون به شکل سه نقطه در گوشه بالا و سمت چپ صفحه می‌توانید به منوی تنظیمات برنامه ویسگون (Wisgoon) دسترسی داشته باشید. از قابلیت‌های کاربردی که اپلیکیشن ویسگون (Wisgoon) در اختیار کاربران خود قرار داده می‌توان به امکان تغییر کیفیت تصاویر اشاره کرد. بنابراین در صورتی که با کندی سرعت اینترنت مواجه هستید، می‌توانید کیفیت نمایش تصاویر را بر اساس سرعت اینترنت خود تغییر دهید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه ویسگون (Wisgoon) پرداختیم. به منظور دانلود برنامه ویسگون (Wisgoon) می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • امکان لایک و ارسال نظر
  • امکان دانلود و ذخیره تصاویر
  • امکان تغییر کیفیت نمایش تصاویر
  • قابلیت جستجو
  • امکان مشاهده تصاویر بر اساس دسته‌بندی‌های مختلف

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

برای دانلود از کافه بازار کلیک کنید

 

 

گرافیک و تبلیغات / استانداردهای طراحی طرح های گرافیکی و تبلیغاتی

گرافیک و تبلیغات / استانداردهای طراحی طرح های گرافیکی و تبلیغاتی

طراحی گرافیک و تبلیغات

در زمان حاضر بیش از هر وقت دیگر بسیاری از فضای تبلیغاتی اطراف ما را تصاویر و طرح های گرافیکی فراگرفته اند ، هرچند که تعریف و ساختار پایه طرح های گرافیکی و تبلیغاتی با سرعتی پایین در تغییرات همراه بوده اما طرح های گرافیکی و تبلیغاتی تحت تاثیر زمان همواره همراه با تغییرات اساسی در نوع و شکل طراحی بوده اند ، طراحان عرصه طراحی گرافیک و تبلیغات نیز هنر خود را با توجه به فضای تبلیغ پذیر و نیاز کسب و کارهای مدرن مرتب به روز نگه داشته و از این رو طراحان خلاقیت و ایده پردازی را به عنوان یک اصل و پیش نیاز طرح های گرافیکی و تبلیغاتی مورد طراحی خود هر روز بیش از قبل در کارهای خود به کار می برند. طراحی تبلیغات بسته به موضوع و با توجه به مفهوم در هر دسته بندی شکلی متفاوت به خود را می طلبد ، شاید یک مثال بسیار واضح تبلیغات نشریه های غیر رنگی و یا تبلیغات رنگی که قرار است به چاپ رسد باشد ، در طرح های تبلیغاتی که قرار است به چاپ در آید یکی از پیش فرض های بسیار مهم رعایت رزولیشن ( روزلیشن مناسب 300PPI ) و همچنین قرار دادن حالت رنگ نرم افزار و یا سخت افزارهای درگیر در خروجی ، بر روی CMYK  می باشد. در حالی که برای طرح های تحت وب رزولیشن (72PPI) رزولیشنی استاندارد و حالت رنگ RGB پر استفاده ترین و به نوعی استاندارد این نوع تبلیغ می باشد..  

طراحی گرافیک

    

طراحی گرافیک و تبلیغات در سامانه طراحی بنر ، گرافیک و تبلیغات دیزاین

سامانه طراحی بنر ، گرافیک و تبلیغات دیزاین به عنوان یکی از شرکت های تبلیغاتی و طراح گرافیک با سابقه و با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه طراحی بنر ، گرافیک و تبلیغات با افتخار در مسیر همراهی و کسب رضایت شما، بهترین تلاشش را برای طرح شما به خرج می دهد ، باشد که افتخار افزایش بازدهی کسب و کار شما با طرح های گرافیکی ما رفم بخورد. یکی از ویژگی های سامانه طراحی دیزاین ، طراحی ارزان ( طراحی گرافیک ارزان ، طراحی بنر ارزان و طراحی تبلیغات ارزان ) می باشد ، سامانه طراحی دیزاین علاوه بر قیمت رقابتی ، گزینه ای به نام گارانتی کیفیت و رضایتمندی را برای اولین باز در بین وب سایت های خدمات طراحی استفاده و همه روزه به صورت آنلاین و سریع دریافت و تحویل و تمامی سفارشات طراحی گرافیک ، طراحی بنر ، طراحی لوگو و طراحی تبلیغات را به انجام می رساند.