دل شکسته عاشق

دل شکسته عاشق

وبلاگ دل شکسته
دل شکسته عاشق

دل شکسته عاشق

وبلاگ دل شکسته

دکتر ماکان آریا پارسا کارآفرین برتر ایران


دکتر ماکان آریا پارسا کارآفرین برتر ایران

زندگینامه، خاطرات:

 

او در دوران جنگ ایران و عراق در خانواده ای متوسط ??در شهر اصفهان به دنیا آمد. پدرش از نیروی دریایی ارتش ایران و در آن زمان در خلیج فارس خدمت می کرد و با وجود جراحات متعدد، هرگز راضی به ترک منطقه نشد و تا پایان جنگ فعال بود.

 

شاید روحیه نیرومند پدر برای فداکاری در راه خاک و وطن تا حدودی بر پسرانش تأثیر گذاشته است تا اینکه بعداً مردمی مصمم و مصمم برای ایرانی آزاد و آباد شدند.

 

 

ماکان آریا پارسا (زاده ?? فروردین ???? در اصفهان) کارآفرین، نویسنده، مشاور و مدیر عامل ایرانی در زمینه های مدیریت، ارتباطات، بازاریابی و منابع انسانی است. وی دارای مدرک دکتری کارآفرینی از دانشگاه آزاد اسلامی، MBA از دانشگاه Ashtenbaisse برلین آلمان و فوق لیسانس مدیریت از دانشگاه امیر کبیر تهران است.

 

 

ماکان  به دلیل کار پدرش تا سن 15 سالگی در پایگاه دریایی بوشهر زندگی کرد. البته تجربه زندگی در بوشهر و فرصت ها و امکاناتی که در این منطقه وجود داشت، بعدها بر روحیه او تأثیری نگذاشت و از موقعیت جغرافیایی این اقلیم نظرات متفاوتی را استخراج کرد.

با زندگی در اصفهان و با بهترین شرایط برای خانواده، استعداد ذاتی ماکان  شکوفا شد و موفقیت های شگفت انگیزی در زمینه تحصیل به دست آورد. پس از پایان دوره متوسطه با رتبه ممتاز، در دانشگاه آزاد اسلامی در رشته مهندسی صنایع مشغول به تحصیل شد.

وی در این مدت تحصیلات خود را ادامه داد و مدرک دکتری خود را در رشته کارآفرینی از دانشگاه آزاد اسلامی اخذ کرد. علاوه بر این، طبق مقرراتی که در آن زمان بین دانشگاه امیرکبیر و دانشگاه آشتنبیس در برلین آلمان وجود داشت، مدتی به آلمان سفر کرد تا بتواند یک دوره جداگانه MBA زبان انگلیسی را در آن دانشگاه و فارغ التحصیل آن بگذراند. پایان نامه کارشناسی ارشد او مبتنی بر جهانی شدن آموزش الکترونیکی بود.

 

 

در اوایل دهه هشتاد با جراحاتی که پدرش در دوران جنگ متحمل شد، مجبور به بازنشستگی زودهنگام شد و به همین دلیل بوشهر را ترک کردند و دوباره در اصفهان زندگی کردند.

 

 

فضای دانشگاه فرصتی برای بروز استعدادهای درونی او شد و با مطالعات متعدد او در زمینه های کاری و کارآفرینی، بستر مناسبی برای «آموزش» شکل گرفت.

 

همچنین در اثر تلاش و پشتکار بر اساس سه ویژگی مهم استقلال، ریسک پذیری و اعتماد به نفس با نهادهای آموزشی از جمله جهاد دانشگاهی و موسسات آموزش عالی وارد همکاری شد.

 

 

او توانست کتاب های زیادی را ترجمه و تالیف کند، از جمله:

 

ترجمه:

 

پشت استراتژی چیست؟

 

شما برنده هستید

 

اسرار قدرتمند بازاریابی

 

روحش شاد

 

بازاریابی گوریل

 

محکم بایستید و با دستان خالی مذاکره کنید

 

نویسنده:

 

بازاریابی مدرن

 

داستان های ناگفته ایده های مدیریت

 

بازاریابی و تجارت اسلامی

 

روابط فردی و سازمانی

 

کتاب‌هایی مانند توهم هوش 1 و 2 از پرفروش‌ترین آثار او هستند و به دوازده زبان زنده دنیا ترجمه شده‌اند.

اخبار تتر


اخبار تتر

 

بازار ارزهای دیجیتال در حال رونق است زیرا طرفداران زیادی دارد. آرزوهای دیجیتال زیاد است و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. یکی از مهمترین ارزهای دیجیتالی که مردم به آن توجه دارند، ارز تترا یا USDT است. این ارزهای رمزپایه آرزوهای پایداری هستند و اغلب نمی توان آنها را تجربه کرد زیرا از آرزوها به طور مخاطره آمیزی استفاده می کنند. قیمت یک دلار آمریکا بسیار نزدیک به قیمت دلار است. اما مشاهده شده است که در زمان نوسانات، اختلاف قیمت بین دلار و بیشتر است. امکانش وجود دارد. عواملی مانند نوسانات بیت کوین و عرضه و مصرف در بازار ارزهای دیجیتال می تواند تفاوت قیمت تترا و دلار را تحت تاثیر قرار دهد. در این مقاله به بررسی دلیل تفاوت قیمت این توکن با دلار در مواقع نوسانات شدید می پردازیم. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

معرفی ارز دیجیتال تتر

 

اخبار تتر : قبل از اینکه دلایل تفاوت قیمت ارز و دلار را جویا شوید، بهتر است ابتدا اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال خود ارائه دهید. این ارز دیجیتال در سال 2014 توسط توسعه دهندگان این شبکه راه اندازی شد.

یکی از مهم ترین تفاوت های این میل با سایر ارزهای دیجیتال این است که نوسان زیادی ندارد. این ارزهای دیجیتال به شدت به آرزوهای فیات وابسته هستند. آرمان های فیات دارایی ها و ارزهایی هستند که توسط دولت های مختلف کنترل می شوند و در بازار حضور دارند.

در واقع تترا نوعی سکه پایدار است. سکه های ثابت افرادی هستند که معمولاً ثابت هستند. تترا به شدت به دلار آمریکا وابسته است و معمولاً بر اساس ارزش گذاری آن در نوسان است. در واقع ماجراجویان از این موارد نهایت استفاده را می برند. چگونه تتر در شبکه و بلاک چین بیت کوین راه اندازی شده و از قوانین این شبکه پیروی می کند.

این ارز به سرمایه گذاران و سرمایه گذاران اجازه می دهد تا دارایی های خود را که همان ارزهای فیات است، جابه جا کنند. البته انجام این کار در اینجا بسیار ساده تر است و دردسرهای آرزوهای فیات را ندارد. در یک کلام می توان گفت که نوعی دلار دیجیتال است که به شدت به آن وابسته است.

 

چرا ارز دیجیتال تتر از دلار گرانتر است؟

 

اگر ارزهای دیجیتال دیجیتال و آرزوهایی در بازار دارید، می دانید که در بسیاری از موارد قیمت ارز دیجیتال تترا بیش از یک دلار است. اما چرا واقعا تتر از دلار گرانتر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که یکی از مهم ترین گزینه ها محبوبیت این ارز دیجیتال است.

این ارزهای رمزپایه جزو گران ترین ها هستند و به همین دلیل است که بسیار محبوب هستند.

یکی دیگر از عواملی که باعث گران شدن دلار می شود این است که ارز دیجیتال بسیار سریعتر از ارزهای فیات می شود و می توان از آن برای خرید و فروش و پرداخت سریع هزینه آن با استفاده از پرداخت استفاده کرد. این همچنین ارزش شما را بیش از یک دلار می کند.

عامل مهم دیگری که باعث می شود قیمت ها بسیار بالا باشد این است که مردم در سراسر جهان می توانند آزادانه این دارایی ها را بدون آنها نگه داشته و استفاده کنند. مثلاً در کشور ما اگر فردی دلار زیاد داشته باشد ممکن است برایش مشکل ایجاد شود و حتی نگه داشتن بیش از حد آن هم قانونا مجاز است و با ما برخورد می شود.

اما با استفاده از ارزهای دیجیتال به خصوص تتر می توانم دارایی های خود را به طور نامحدود نگه دارم. به همین دلیل قیمت تترا در بسیاری از کشورها و کشورهای خاص ما کمی بالاتر از دلار آمریکا و ارزش آن است.

چرا ارز دیجیتال تترا تحت تاثیر نوسانات شدید بازار قرار گرفته است؟

 

در کل می توانم بگویم که باعث افزایش قیمت سایر ارزها به خصوص بیت کوین می شود. هر زمان که نوسان شدیدی در بازار وجود داشته باشد ممکن است قیمت تترا کاهش یا افزایش یابد و کمی از قیمت دلار فاصله بگیرد. اما واقعا چرا این اتفاق می افتد؟

در پاسخ به این سوال باید بگویم که در بازار ارز دیجیتال در دوراهی گیر کرده است. اتفاقی که می تواند در بازار بیفتد این است که قیمت ارزهای مختلف به ویژه بیت کوین ممکن است کاهش یابد. وقتی قیمت ارزهای اصلی کاهش می یابد، سرمایه گذاران و مردم می ترسند و به سمت فروش این آرزوها می روند.

وقتی این آرزوها را می فروشند، به سراغ خرید آرزوهایی می روند که ثابت بماند تا ضرر زیادی نبینند. در این مواقع با کاهش قیمت ارزهای دیجیتال در بازار معمولا تترا بیشتری خریداری می کنند.

اما اگر راه دوم یعنی افزایش قیمت ارزها در بازار به خصوص بیت کوین اتفاق بیفتد، برعکس این اتفاق می افتد. با افزایش قیمت بیت کوین، مردم به خرید بیت کوین روی آورده و آرزوی رشد در بازار را دارند. خود را می فروشند و این آرزوها را می خرند. این فروش ها منجر به عرضه بیشتر می شود و در نتیجه ممکن است قیمت در برخی موارد به یک دلار هم برسد.

فرضیه های دیگری نیز وجود دارد که همگی منجر به تفاوت قیمت تترا می شود. در زمان کاهش ارزش بازار

دریچه تهویه مطبوع آلومینیوم


دریچه کولر

 

از دریچه تهویه مطبوع برای تنظیم میزان ورود هوا به تهویه مطبوع در اتاق ها یا سالن ها و پذیرایی ها در ساختمان های مسکونی و عمومی استفاده می شود. ساختار دریچه تهویه مطبوع از دو ماده آلومینیومی و فویل روغنی تشکیل شده است.

شیر کولر آهنی:

 

انواع شیرهای تهویه مطبوع آهن دارای دمپر برای تنظیم جریان هوا به محیط زیست هستند. تیغه های دمپر به صورت افقی پشت دریچه و وانت های عمودی در ساختار دریچه اصلی اجازه می دهند که هوا در داخل مجرای به هر جهت مورد نیاز منتقل شود. شیر خنک کننده آهن در دو مدل بازار و سفارشی ساخته و ارائه می شود. نکته مهم در ساخت دریچه تهویه مطبوع این است که باید از ورقه ضخیم استفاده کرد تا به دلیل فشار دریافت هوا در طول زمان خاموش نمی شود. شیر کولر آهنی توسط یک رنگ الکترواستاتیک از فر پوشیده شده تا عمر خدماتی آن افزایش یابد.

طراحی جدید شیر خنک کننده آهن:

 

پر استفاده ترین دریچه تهویه مطبوع آهن، دریچه تهویه مطبوع آهن طراحی جدید است. ماهیت این دریچه تهویه مطبوع از ورق روغن ساخته شده است. در واقع هم ساختار و هم تیغه های این دریچه تهویه مطبوع از ورق روغن ساخته شده است. هر چه ورق سوخت این شیر تهویه مطبوع ضخیم تر باشد، امکان لرزش دریچه و ایجاد صدا در آن کمتر می شود. در نتیجه کیفیت طراحی دریچه خنک کننده آهن جدید ارتباط مستقیمی با ضخامت صفحه دارد. ساختار طرح دریچه خنک کننده آهن جدید ? سانتی متر است. جاذب شوک این دریچه تهویه مطبوع به صورت قاشق ساخته شده و توسط اهرم کنترل می شود. برای درست کردن دریچه تهویه مطبوع باید نیم اینچ از اینچی از اینده هوا را در نظر گرفت تا دریچه به راحتی نصب شود. دریچه کولر آهنی با رنگ فر الکترواستاتیک پوشیده شده است.

 

هیچ محدودیتی برای استفاده از این دریچه تهویه مطبوع از نظر سیستم گرمایشی یا خنک کننده وجود ندارد. شیر کولر آهنی در محل مورد نظر با پیچ قاب نصب می شود.

دریچه تهویه مطبوع آلومینیوم:

 

ساختار دریچه کولر آلومینیومی از پروفایل های آلومینیومی ساخته شده است. این دریچه تهویه مطبوع دارای یک دمپر برای تنظیم فشار هوا یا مسدود کردن وارده هوا است. دریچه تهویه مطبوع آلومینیوم با رنگ فر الکترواستاتیک پوشیده شده است.

دریچه تهویه مطبوع آلومینیوم طراحی جدید:

 

پر استفاده ترین دریچه تهویه مطبوع آلومینیوم، دریچه تهویه مطبوع آلومینیوم طراحی جدید است. ساختار این دریچه تهویه مطبوع از پروفایل آلومینیومی ساخته شده است، بال های دریچه تهویه مطبوع از صفحه آلومینیومی، تیغه های عمودی در جلو و تیغه های افقی پشت آن نصب شده اند.

منبع :

https://www.pinterest.com/pin/1063131055758996815/

https://express.adobe.com/page/y3b0ABeJto5Vx/

https://sites.google.com/view/tahviehnazari/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/03/09/tahviehnazari/

https://gailclarke8.tumblr.com/

https://www.reddit.com/r/business/comments/tad2gv/%D8%AF%D8%B1%DB%8C%DA%86%D9%87_%D8%AE%D8%B7%DB%8C/

https://myspace.com/gailclarke8

https://disqus.com/by/gailclarke8/about/

https://en.gravatar.com/gailclarke8

https://www.ted.com/profiles/33845279

https://www.goodreads.com/user/show/148759705-gail-clarke