دل شکسته عاشق

دل شکسته عاشق

وبلاگ دل شکسته
دل شکسته عاشق

دل شکسته عاشق

وبلاگ دل شکسته

خرید اینترنتی بلیط هواپیما

چرا خرید اینترنتی بلیط هواپیما؟

چرا خرید اینترنتی بلیط هواپیما؟

بلیط هواپیما در گذشته به صورت حضوری و به صورت کاغذی خریداری می شد. در صورتی که در سال های اخیر با گسترش سایت های خرید بلیط هواپیما نظیر طاهاگشت و... این سوال پیش می آید که چرا بلیط هواپیما خارجی؟ سفر کردن از دیرباز تاکنون به انسان ها توصیه شده است. این امر بنابر دلایل متعددی برای انسان مفید بوده و باعث جلای روح او میشود. عده ای به قصد تجارت و عده ی دیگری نیز به قصد پزشکی و درمان سفر میکنند. اما در کل این ذات سفر است که مورد بحث است نه دلایل ان.

امروزه تکنولوژی انقدر پیشرفت کرده است که انسان بتواند به راحتی و با صرف زمانی کم و با رزرو بلیط هواپیما و... به هر جایی از دنیا که میخواهد سفر کند. از عواملی که این امر را سهولت بخشیده است ایجاد صنعت حمل و نقل است. از دیرباز انسان به هر روشی که میشده است سفر میکرده است با پای پیاده و شتر و چارپایان دیگر گرفته تا زمانی که درشکه و سپس خودرو اختراع شد.اما امروزه تکنولوژی انقدر پیشرفت کرده است که انسان نه تنها زمین بلکه اسمان را نیز در اختیار خود گرفته است. صنعت حمل و نقل هوایی هر روز در حال پیشرفت و گسترده تر شدن است و افراد زیادی همواره در حال استفاده از این سیستم هستند.

در سرتاسر جهان ایرلاین های متعدد در حال جا به جایی مسافران و فروش بلیط هواپیما هستند و موقعیت های شغلی متعددی برای افراد در فرودگاه ها و آژانس ها  و حتی در خود شهرها در خصوص این صنعت شکل گرفته است. از هتل ها گرفته تا تاکسی های مربوط به صنعت توریست و گردشگری.

حالا که میدانیم یکی از راحت ترین راه ها برای رسیدن به مقصد استفاده از سیستم حمل و نقل هوایی و خریداری بلیط هواپیماست، بیایید تا با روند استافده از این سیستم بیشتر اشنا شویم. برای استفاده از هواپیما باید نسبت به خریداری بلیط هواپیمای مقصد خود اقدام کنید.

برای این کار میتوانید به سایت ایرلاین مربوطه رفته و بلیط مناسب خود را متناسب با صندلی مورد نظرتان خریداری و یا رزرو کنید و یا اینکه شخصا به ایرلاین مربوطه رفته و حضوری بلیط خود را تهیه کنید که خب مسلما روش اول بسیار راحت تر است مگر اینکه ایرلاین مربوطه فروش اینترنتی نداشته باشد و یا فروش اینترنتی ان به پایان رسیده باشد.

سوالی که در زمان خرید بلیط هواپیما به صورت اینترنتی مطرح میشود این است که چرا بلیط هواپیما را اینترنتی خریداری کنیم؟

این روزها در تمام عرصه های جهانی پیشرفت تکنولوژی در سمت و سوی راحتی بشر بوده است. هیچ تفاوتی نمکند که این صنعت صنعت عظیم هوایی باشد یا یک خرید ساده ی اینترنتی. در پی این حجم وسیع پیشرفت تکنولوژی انجام امور با سرعتی باور نکردنی پیش میرود بنابراین انسان نیاز دارد تا بتواند خود را با این شرایط وفق دهد و به پای سرعت زندگی در این دینای مدرن برسد لذا باید روش هایی را در زندگی برگزیند تا وی را هم پای پیشرفت کند.

به عنوان مثال با راه اندازی مترو در شهر تهران میزان استفاده از اتوبوس های داخل شهری بسیار کاهش یافت چرا که فضای مناسب و وسیع مترو و علی الخصوص سرعت بالای این سیستم در حمل و نقل موجب شد تا افراد بیشتری روزانه از این سیستم استفاده کنند. چرا که زندگی در تهران مستلزم استفاده ی به جا و درست از زمان فردی است که سیستم حمل و نقل زیرزمینی یا همان مترو این امکان را برای افرادی که  در تهران زندگی میکنند فراهم می اورد.

در سیستم های دیگر نیز روش به همین صورت است. افراد برای راحتی بیشتر و صرفه جویی در زمان خود سعی میکنند تا زمان کمتری را در بازار بگذرانند و بیشتر به خرید اینترنتی کالاها روی اورده اند. این روند که در واقع روندی جهانی است و میتوانید در جای جای جهان شاهد ان باشید در همه ی زمینه ها از خرید اقلام و اجناس مورد نیاز از جمله پوشاک و مواد غذایی تا خرید اقلامی هم چون دکور و... پیش رفته است.

یا حتی نرم افزارهای سفارش انلاین غذا بسیار مشاهده میشوند. حال در نظر بگیرید در صنعت عظیم هواپیمایی که هر روز همراه با پیشرفت تکنولوژی رو به جلو حرکت میکند از این سیستم به صرفه و فوری استفاده نکند. این امر موجب عقب افتادن این صنعت از سایر صنعت ها میشود. لذا اغلب ایرلاین ها اقدام به تاسیس و راه اندازی سایت مربوط بهایرلاین خود کرده اند که از ان طریق میتوانید اقدام به خرید و یا رزرو بلیط خود کنید. به راحتی به این سایت ها دسترسی داشته باشید و از اخبار و اطلاعات این ایرلاین ها اگاهی یابید.

میتوان بهترین روش برای خرید و یا رزرو بلیط هواپیما را خرید اینترنتی دانست. بله این راحت ترین روش است و لذا پیشنهاد ما به شما این است. در روش خرید اینترنتی به راحتی میتوانید در منزل خود یا هر جای دیگری باشید فقط کافی است که به اینترنت دسترسی داشته باشید. به سایت مربوطه بروید و از این طریق بلیط خود را خریداری کنید. هم چنین میتوانید صندلی مورد نظر خود را نیز انتخاب کنید. از ترافک شهر دوری کنید و نیازی نباشد تا در ایرلاین مورد نظر معطل شوید. زمان کافی برای رسیدگی به سایر کارهای خود را پیدا خواهید کرد و گرمای هوا و یا سرمای هوا برای رسیدن به یارلاین مورد نظر را تحمل نخواهید کرد.

امکان دارد زمانی که برای خرید بلیط هواپیما به ایرلاین مراجعه میکنید مدارک مورد نیاز را فراموش کرده باشید و مجبور شوید تا به خانه بازگردید و دوباره به ایرلاین مورد نظر برگردید اما اگر اینترنتی برای خرید بلیط اقدام کنید در کنار مدارک خود هستید و هر زمان نیاز باشد میتوانید به ان ها دسترسی داشته باشید.

در خصوص خرید اینترنتی بلیط هواپیما دانستن این نکته که دارید از سایت درستی خریداری میکنید بسیار مهم است. حواستان باشد که سایت رسمی ایرلاین را برای خرید اینترنتی بلیط انتخاب کنید چرا که مانند بسیاری از خریدهای اینترنتی دیگر ممکن است سایت های مشابه برای سواستفاده از کارت بانکی شما طراحی شده باشند و د هنگام وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود این اطلاعات به سرقت برود و مورد سواستفاده بانکی و مالی قرار بگیرید پس بسیار مراقب باشید تا وارد سایت اصلی هر ایرلاین شوید.

در خرید اینترنتی شما بلیط سیستمی ایرلاین را خریداری میکنید و در این صورت اگر اشتباهی رخ بدهد امکان تغییر ان برای شما وجود دارد اما در صورت خرید حضوری ممکن است بلیط چارتری خریداری کنید و امکان تغییر در ان وجود ندارد.

منبع : خبر انلاین

نحوه تولید حفاظ های ساختمانی حفاظ شاخ گوزنی


ساخت حفاظ شاخ گوزنی به بهترین شیوه ممکن:
در این مقاله از حفاظ ایران قصد داریم به بررسی نحوه تولید حفاظ های ساختمانی حفاظ شاخ گوزنی یا ساخت حفاظ شاخ گوزنی بپردازیم و شما عزیزان را با موارد بسیار مهم و نکات کاملا حرفه ای ساخت چنین حفاظ پرقدرتی اشنا سازیم، قبل از شروع باید متذکر شویم که حفاظ های ساختمانی از ایمن ترین و کاربردی ترین حفاظ هایی محسوب می شوند که عملکرد آن ها در مقایسه با سایر حفاظ های دیگر بسیار بسیار چشمگیر می باشد، از این رو همواره چنانچه به دنبال امنیت بسیار بالا هستید، حفاظ شاخ گوزنی می تواند یک حاشیه بسیار امنی را برای شما عزیزان مهیا کند، از این رو لطفا در این مفاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی از حفاظ شاخ گوزنی و ساخت آن به دست آورید.



حفاظ شاخ گوزنی چیست؟
همان طور که از نام آن پیدا است، این حفاظ به نوعی طراحی شده که در نگاه اول همانند شاخ های یک گوزن به نظر می رسد که از عمده ترین مصرف آن می توان به محافظ دیوار اشاره نمود، دلیل محبوبیت و کارایی این حفاظ بی شک نام زیبای آن و قدرتی که در شاخ گوزن ها وجود دارد است و این خود به تنهایی دلیلی بر پیدایش دیوار امنی در دل افراد خواهد بود، شاید به جرئت بتوان گفت حفاظ شاخ گوزنی از مهم ترین و در عین حال از کاربردی ترین حفاظ های موجود در دنیا است. لازم است بدانید که پیدایش حفاظ شاخ گوزنی به سال 1385 در ایران بر می گردد، درست زمانی که تعداد سارقان منازل در این زمان بسیار بسیار زیاد بود، در واقع با ورود حفاظ شاخ گوزنی که قیمت بسیار مناسب تری در مقایسه با سایر حفاظ ها داشت و همچنین از طراحی و رنگ آمیزی خوبی نیز برخوردار بود دلیلی بر افزایش فروش و اعتماد افراد به این نوع از حفاظ ها شد. مناطق کرج ، کردان کرج ، جاجرود ، بومهن ، هشتگرد ، در اطراف تهران و منطقه سعادت آباد و شمال شهر از خریداران ابتدائی حفاظ ساختمان و حفاظ شاخ گوزنی بوده اند .



مراحل ساخت حفاظ شاخ گوزنی به چه صورت است؟
در تهیه و ساخت حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد سایز 10 میلی متری به عنوان یک شکل دهنده اصلی استفاده می شود، در ابتدا میلگرد 10 میلی متری را برش می دهیم و پس از برش دادن و تیز نمودن سطح آن به سراغ دستگاه های مخصوص پرس فرمی می رویم که پس از جوشکاری حفاظ شاخ گوزنی با بالاترین کیفیت شکل می گیرد، اما لطفا در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل تری از مراحل تهیه و تولید این حفاظ به دست آورید.


1- مرحله اول در ساخت حفاظ شاخ گوزنی | جوشکاری:
در این مرحله که یکی از ابتدایی ترین مراحل ساخت این محصول است، میله های خم شده ای که توسط دستگاه های پرس آماده شده اند را در قالب های مخصوص تولید نرده قرار می دهند و پس از چیدن آن ها در کنار یکدیگر، جوشکاری می شوند. البته جالب است بدانید که هر نوع تولید کننده ای از شیوه خاصی برای تهیه و توزیع حفاظ ها استفاده می کند. بعضی از تولید کنندگان میله ها را در سایز های مختلف در جلوی میز کار قرار می دهند و جوشکار مربوطه نیزبنا به احتیاج قطعه ای را برداشته و‌با نگه داشتن دست، آن را جوش می دهد این نوع روش جوش در تولید حفاظ شاخ گوزنی را جوش یک طرفه می گوییم.




2- مرحله دوم از ساخت حفاظ شاخ گوزنی:
افراد دیگری هستند که با استفاده از جوشکاری مخصوص این قطعات را در کنار یکدیگر قرار می دهند و با تسلط بسیار زیادی بر روی هنر جوشکاری این قطعات را به یکدیگر متصل می کنند، سپس این حفاظ را برگردانده و تمامی نقاط اتصال را در تمامی جهات جوش می دهند به طوری که این روش یکی از روش های بسیار مطمئن و کارآمدی است که می توان در ساخت حفاظ شاخ گوزنی از آن استفاده نمود، در این شیوه درست است که شما نیاز به افراد بیشتری دارید تا بتوانید کاری با کیفیت را تولید کنید اما از سویی دیگر کیفیت و مقاومت کار شما دوچندان خواهد شد، حال این محصول آماده رنگ آمیزی است رنگ آمیزی و پایان کار

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت

حفاظ شاخ گوزنی با ساختار فلزی که از میلگرد های تیز و فرم داده شده تشکیل شده است که کل سطح دیوار را با نمای زیبا همچون بوته خار پوشش میدهد و عبور از آن را غیر ممکن می نماید.
قابل اجرا بر روی انواع دیوار – نرده – حصار دراندازه های متفاوت و رنگ دلخواه شما میباشد.




حفاظ شاخ گوزنی در اندازه های متفاوت

ارتفاع: 50
ارتفاع: 70
ارتفاع: 90
ارتفاع:1متر
ارتفاع:1/20
ارتفاع:1/50
تراکم معمولی و تراکم بالا
با مناسب ترین قیمت و کیفیت

جهت ارتباط بیشتر به وبسایت و کانال تلگرام مراجعه بفرمائید
وبسایت: https://hefazeiran.ir
کانال تلگرام: https://t.me/hefazeiran
تلفن تماس: 09194915895

بازاریابی سئو چیست

سئو چیست اولین پرسش هر فردی است که تمایل دارد در یک کلمه کلیدی خاص در رتبه اول گوگل خودش را مشاهده کند. در پی پاسخ به سئو چیست, فرد به فهم سئو یا همان بازاریابی سئو چیست می‌رسد و در پی آن, برای عمیق شدن در سئو چیست و چه کاربردی دارد و سئو چیست و چه اهمیتی دارد, به تحقیق می‌پردازد.

سئو چیست ویکی پدیا یکی از این منابع است؛ اما نباید این را فراموش کنیم که سئو چیست ویکی پدیا با سئو چیست هیچ تفاوتی ندارد. سئو یا سئو سایت برای آن است که ما خودمان را به زبان موتورهای جستجو از جمله گوگل ترجمه کنیم و زمانی که گوگل به درک بهتری از ما رسید, ما را در جایگاه‌های بالاتری نمایش خواهد داد.

سئو چیست pdf همان سئو چیست که در قالب یک فایل pdf به شما شرحی از سئو چیست داده است. سئو چیست pdf البته در برخی موارد, غنی‌تر از محتواهای رایج است؛ اما بسیار دیده‌ایم که در سئو چیست pdf افراد محتواهای زردی منتشر کرده‌اند که درنهایت منابع شما به هدر رفته است و هیچ نیز نیاموخته‌اید.

nlpx_2.jpg

سئو چیست و چه کاربردی دارد, یک پاسخ ندارد, بلکه متناسب با نوع نیاز شما, پاسخ به این پرسش همانند پرسش سئو چیست و چه اهمیتی دارد, تغییر می‌کند. سئو چیست و چه کاربردی دارد نیز متناسب با صنعتی که شما در آن فعالیت می‌کنید, پاسخ متفاوتی به خودش می‌گیرد. ما در ادامه به بررسی و بیان سئو چیست و چه اهمیتی دارد پرداخته‌ایم.

اولین موردی که می‌توان برای سئو چیست و چه کاربردی دارد بیان نمود, افزایش بازدید وبسایت شما است. متصور شوید یک مغازه متناسب با صنف خود, در بهترین نقطه شهر خریده‌اید. هر فردی در خیابان به راحتی می‌تواند مغازه شما را تشخیص دهد که به زیبایی نیز نورپردازی شده است. آیا فروش شما بیشتر می‌شود؟ نه الزاما؛ اما اینک افراد بیشتری شما را می‌شناسند و احتمال خرید آن‌ها در آینده نیز افزایش می‌یابد.

سئو چیست و چه اهمیتی دارد برای شما شناخت از برند می‌آورد, چیزی که آن را Brand Awareness می‌نامند. اینک زمانی که نوبت به خرید در دنیای فیزیکی نیز شود, شما بیشتر در ذهن مخاطب نقش می‌بندید و این عاملی می‌شود برای افزایش غیرمستقیم فروش شما.

خدمت سئو شامل طیف گسترده‌ای از موارد می‌شود؛ اما از دید هر متخصص سئو ای, مهم‌ترین دستاوردی که یک سئوکار می‌تواند بیافریند, پوزیشن‌های "یک" گوگل در کلمات کلیدی است که درنهایت مخاطب در پی آن‌ها, قصد خرید کردن دارد. البته بازهم بازمی‌گردیم به استراتژی‌ای که شما در پیش گرفته‌اید. گاهی ما قصد داریم فروشمان را بیشتر کنیم و گاهی می‌خواهیم آگاهی افراد از خودمان را افزایش دهیم. متناسب با شرایط, آنچه می‌کنیم متفاوت خواهد بود.

قیمت سئو نامشخص است. متناسب با آنچه از خدمات سئو مدنظر دارید تا در آن جایگاه یک گوگل را به دست آورید, هزینه متفاوتی باید بپردازید. از سویی نیز باید این را در نظر بدارید که به چه میزان آن کلمه رقابتی است و برای رسیدن به رتبه یک آن, جنگ در جریان است.

برای آموزش عمیق سئو می‌توانید بر روی آموزش سئو کلیک کنید و از یادگیری اصول سئو لذت ببرید.

معرفی بهترین ریش تراش های برند

معرفی بهترین ریش تراش های برند

ریش‌تراش براون سری 9

ریش‌تراش براون سری 9 شانه‌های دارد برای بلند کردن موهای کوتاه و خوابیده که اصلاح را برای شما لذت‌بخش‌تر می‌کند شما می‌توانید خطوط زیر چانه را به‌راحتی با زوایای مختلف اصلاح کنید. ریش‌تراش سری 9 ضد آب بوده و آن را زیر دوش می‌توانید استفاده کنید طراحی ارگونومی این دستگاه برای به‌راحتی در دستان شما نشستن طراحی‌شده تا آماده اصلاحی دقیق باشد. با یک ساعت شارژ 50 دقیقه اصلاح مفید را برای شما به ارمغان می‌آورد. چراغ‌های ال ای دی آن به شما مقدار شارژ باقی‌مانده را حتمانشان خواهد داد. سری 9 برای شما جلوه شکوه و عظمت روزانه را به وجود خواهد آورد از مدل‌های این سری می‌توان به ریش تراش براون 9090 ، مدل 9290 و 9095  اشاره کرد.حالا چطور میشه که فکر کرد که این محصول با سری 1 و سری 3 تفاوتی ندارد .

https://shikfam.com/Search-products/category-Shaver-Broun-Series-9

ریش‌تراش سری 9000 فیلیپس

ریش‌تراش سری 9000 فیلیپس یکی از فوق‌العاده‌ترین ریش‌تراش‌هایی که تا الآن شاید دیده باشید .این ریش‌تراش موهای کوتاه، ریز و خوابیده روی پوست شمارا به‌راحتی بلند کرده و 30 درصد اصلاح بهتری نسبت به مدل‌های دیگر خواهید داشت. تیغه‌های ماشین ریش‌تراش فیلیپس مدل 9000 در 8 جهت مختلف با کمترین زحمت شما روی پوست شما انطباق پیداکرده و موهای صورت شمارا تا 20 درصد بیشتر سریع‌تر گرفته و اصلاح می‌کند .سیستم بالا آورنده مو را برای شما گفتیم که به چه صورت عمل می‌کند.

https://shikfam.com/Search-products/category-Phillips-9000-Series-Shaver

ریش‌تراش سری 7000 فیلیپس

سر فلک سی این ریش‌تراش به 5 جهت حرکت کرده تا با فشار کمتر شما بتوانید اصلاح بهتری داشته باشید. اگر جزو افرادی هستید که اصلاح با کف اصلاح را دوست دارید این امکان را سری 7000 می‌دهد به شما که هم خشک، مرطوب و یا با ژل، کف‌های اصلاح نیز زیر دوش اصلاح خوب داشته باشید. نمایش بصری نشانگر باتری به شما کمک می‌کند تا از وضعیت باتری دستگاه خود اطلاع داشته باشید. با یک‌بار شارژ کردن یک‌ساعته می‌توانید 50 دقیقه اصلاح راحت داشته باشید همچنین زمانی که نیاز به اصلاح سریع دارید با 5 دقیقه شارژ کردن یک اصلاح کامل را به شما تقدیم خواهد کرد.

https://shikfam.com/Search-products/category-Phillips-7000-Series-Shaver

ریش‌تراش سری 5

ریش‌تراش سری 5 شمارا غافلگیر خواهد کرد چون اصلاحی بی‌نظیر برای شما در بر خواهد داشت .قطعاً ماشین ریش‌تراش سری 5 براون رضایت شمارا جلب خواهد کرد. به‌راحتی در نواحی مختلف پوست شما نشسته و با حداکثر سازگاری با انعطاف و خطوط صورت شما اصلاحی دقیق خواهد داشت. تیغه‌های آن در هر دقیقه 30000 هزار بار حرکت می‌کند.ریش‌تراش براون سری پنج دارای شانه‌هایی برای بلند کردن موهای کوتاه که روی پوست شما خوابیده را دارا است .

https://shikfam.com/Search-products/category-Shaver-Broun-Series-5

ریش‌تراش براون سری 7

ریش‌تراش براون سری 7 برای پوست‌های حساس بسیار فوق‌العاده است. شما اگر جزو افرادی هستید که پوست حساس دارید و اصلاح برای شما مشکل است. ریش‌تراش براون سری 7 قطعاً یک انتخاب مناسب برای شما است. سری 7 در یک دقیقه تیغه‌های 30000 بار نوسان می‌کند.

شانه‌هایی برای بلند کردن موهای کوتاه و خوابیده روی پوست شمارا دارد. تیغه‌های شناور در هر جهتی با کمترین فاصله با صورت به‌ اندازه 0.05 میلی‌مترها را اصلاح می‌کند .ماشین ریش‌تراش براون سری 7 دارای پایه شارژی پنج‌کاره مبتنی بر مایع الکل است که می‌توان تیغه ها را ضدعفونی کرد. ریش‌تراش سری 7 برون و سری 9  و سری 9000 فیلیپس کاملاً ضد آب بوده و می‌توانید آن را به‌صورت خشک مرطوب و با کف اصلاح با یک ساعت شارژ 50 دقیقه اصلاح خوب داشته باشید هرروز صبح روزتون رو با لطافت شروع کنید.

https://shikfam.com/Search-products/category-Shaver-Broun-Series-7

ماشین ریش تراش فیلیپس سری 5000

حرکت به 5 جهت تیغ‌ها امکان نشستن کامل روی قسمت گردن، فک تااصلاحی داشته باشید. یک سری نیزعلاوه بر خط زن برای اصلاح موی بدن برای شما در نظر گرفته‌شده است. با یک ساعت شارژ قطعاً می‌توانید به‌خوبی 45 دقیقه بدون سیم اصلاح داشته باشید چون باتری لیتیوم یون قدرتمند این دستگاه می‌تواند شمارا مجذوب کند تا در مواقع اضطراری نیز حتی با 5 دقیقه شارژ بتوانید برای یک اصلاح خوب و کامل آن را استفاده کنید. ماشین ریش تراش فیلیپس سری 5000صفحه نمایشگر میزان شارژ نیز به شما کمک می‌کند تا بدانید چه مقدار شارژ موردنیاز برای اصلاح رادارید این ریش‌تراش تیغ‌های آن قابل شستشو و 100% ضد آب است.

https://shikfam.com/Search-products/category-Phillips-5000-Series-Shaver

بهترین تالار عروسی

برنامه ریزی عروسی

yynj_talar.jpg

برنامه ریزی یک مراسم عروسی می تواند کار بسیار دشواری باشد و مسلما خیلی ها ترجیح میدند این کار را برون سپاری کنند و  یا از دیگران برای این منظور کمک بگیرند.

استخدام یک حرفه ای (تشریفات مجالس )به این منظور میتواند ایده ی خوبی باشد، ممکن است شما بودجه ی محدودی داشته باشید.

یا به طور کلی علاقه داشته باشید تا خود کارهایتان را انجام دهید. این کار ممکن است دشوار به نظر برسد اما طرح ریزی عروسی رویایی خودتان انجام شدنی است.

 

شما برای سر و کله زدن با کارها نیاز به برنامه ریزی و سازمان دهی عروسی خواهید داشت تا بتوانید از پس تصمیمات بی پایان اسامی و تاریخ ها و به طور کلی زندگی خود بر بیایید. راح حل این است که هر کاری را قدم به قدم انجام داده و از دوستان و خویشاوندان (حتی همسر اینده خود!) برای تصمیمی گیری ها کمک بگیرید. همچنین به خودتان زمان بسیار زیادی برای برنامه ریزی بدهید. اگر بخواهید به تمام کارها شخصا نظارت داشته باشید و تمام امور را به دقیقه ی نود بسپارید اوضاع خیلی سختی خواهید داشت. زمان دوست شماست و هرچه بیشتر باشد، بهتر است. اما از کجا شروع کنیم؟

بعد از اینکه زمانی را به پخش کردن خبر ازدواج خود سپری می کنید (و این زمان برای شما بسیار شیرین خواهد بود!) اولین نکته ای که باید برای پیش بردن برنامه های عروسی به آن توجه کنید بودجه است و این مورد می تواند به مکالمه های ناخوشایندی منجر شود، مخصوصا اگر خویشاوندانی داشته باشید که قصد تغییراتی در روز عروسیتان را داشته باشند. بسیاری از زوج ها به بودجه ی خود توجه نمی کنند و نمیدانند که عروسی رویایشان ممکن است بسیار دور از دسترس و نشدنی باشد. در این صورت شما باید اولویت بندی داشته باشید. شما می توانید عروسی رویایتان را با هر میزان بودجه برگزار کنید، فقط در صورتی که بتوانید به این تتیجه برسید که چه مواردی واقعا مهم هستند و به آنها بپردازید. در واقع شما خودتان تشریفات عروسی خود را بر عهده خواهید گرفت!

با در نظر داشتن بودجه، اکنون زمان آن است که به جزئیات سرنوشت ساز بپردازیم! در این قسمت سعی کنید اوقات خوبی داشته باشید، چرا که زمان آن رسیده است تا مجلات عروسی را ورق بزنید و صفحات بلاگ ها را بالا و پایین کنید تا بتوانید به تصوری جامع از جزئیات عروسی مد نظرتان برسید. به عروسی هایی که در گذشته در آنها شرکت داشته اید فکر کنید. از چه چیزی بیشتر لذت بردید؟ اگر می توانستید چه چیزهایی را تغییر می دادید؟ تجربه های شخصی همیشه بهترین منبع الهام گرفتن هستند. فراموش نکنید تا همسر آینده خود را در این قسمت دخالت دهید!عروسی شما باید به نوعی معرف هردوی شما باشد.

سازمان دهی کلید اصلی در برنامه ریزی عروسیتان خواهد بود. شما کارهای بسیار زیادی را به ظور همطمان در نظر خواهید داشت، پس باید راهی برای دسته بندی و سازمان دهی آنها نیز داشته باشید. شما می توانید از اپلیکیشن های مختلفی که برای مدیریت عروسی موجود هستند استفاده کنید. فقط یکی را که با آن راحت تر هستید را انتخاب کنید و تا انتها با آن ادامه دهید. فراموش نکنید حتی با داشتن دقیق ترین و بی نقص ترین برنامه ریزی هم همیشه باید انتظار آشوب و بی نظمی را هم داشته باشید. فقط سعی کنید جلو جلو برنامه ریزی کنید و زیاد هم سخت نگیرید.

یکی از مهم ترین نکات این است که سعی کنید خوش بگذرانید!به هر حال این عروسی شماست. زیاد روی جزئیات وقت صرف نکنید تا از هدف اصلی غافل شوید: یک ازدواج شاد با شخصی که به او علاقه دارید.

اکنون که مقدمات را پشت سر گذاشته ایم، نوبت به مهم ترین راهنمایی ها و نکات برای برنامه ریزی یک عروسی فراموش نشدنی رسیده است:

 

1. بودجه ی خود را مشخص کنید و به آن دقت کنید.

بودجه ی شما، فاکتور اصلی و عامل اصلی پیشروی تصمیم گیری های شما برای عروسیتان است، پس این اولین گامیاست که باید بردارید. اگر اعضای خانوادتان قصد کمک در این زمینه را دارند با آنها صحبت کنید و بفهمید که آنها تا چه اندازه قصد کمک را دارند. اگر مدیریت خرج و مخارج با شماست، وقت مشورت با نامزدتان است. وقتی به یک عدد مشخص برای بودجتان رسیدید، تا انتها با آن عدد بمانید. عمده بودجه صرف هزینه تالار پذیرایی می شود.

 

2. لیستی از اولویت هایتان تهیه کنید.

با نامزدتان بنشینید و فکر کنید که سه اولیویت اصلی مراسم عروسی شما چه هستند. غذا؟ نوشیدنی؟ نوازندگان؟ عکس و فیلم آتلیه عروس ؟

جزئیات را اولویت بندی کنید و سعی کنید در مورد بقیه ی کارها به توافق برسید. این کار کمکتان می کند تا از محدوده ی بودجتان فراتر نروید.به عنوان مثال برای عروس خانم انتخاب یک سالن زیبایی خوب  و همچنین پیدا کردن لباس عروس شیک و فوق العاده با گشتن در مزون های لباس عروس مختلف یک اولیت محسوب می شود.

 

3. الهام بگیرید و یک تصویر ذهنی پیدا کنید.

با وجود منابع الهام بخش بسیار زیادی که در اطرافتان هستند، یک یا دو مورد جامع را پیدا کنید که از آنها بیشتر خوشتان میاید. از اینستاگرام گرفته تا وبلاگ های و مجلات عروس مختلف که در اطرافتان هستند را جست و جو کنید. به تصور خوبی از چیزی که مد نظر دارید برسید و سعی کنید تا آنرا به برگزارکنددگان عروسیتان شرح دهید.

 

4. با نامزدتان مثل یک تیم همکاری کنید.

در طول پروسه ی برنامه ریزی برای عروسیتان احساس تنهایی نکنید. به سراغ نامزدتان بروید و حتی سعی کنید تا پروسه ی برنامه ریزی برای عروسیتان را به تفریحی دو نفره تبدیل کنید.

 

5. گزینه هایتان را محدود کنید.

زیاد سرتان را با تمام چیزهایی که ازشان الهام میگرید شلوغ نکنید. وقتی به تصوری از استایل عروسی خود برسید، تمام تمرکزتان را روی آن معطوف کنید.

 

6. یک کتاب برای برنامه ریزی عروسیتان تهیه کنید.

زمانی که از کسی برای برنامه ریزی عروسیتان کمک نمی گیرید، یک کتاب راهنما بهترین منبع است. این کتاب ها سرشار از نصیحت ها و راهنمایی های حرفه ای و حتی مثال هایی از چک لیست ها  و قالب های زمان بندی هستند.

 

7. خودتان را سازماندهی کنید.

شما می توانید از چک لیست ها، نمودار ها، یادداشته ها و به طور کل هرچیزی استفاده کنید تا تمام ایده هایتان، تاریخ ها و برنامه ریزیهایتان را یک جا جمع کنید. عروس و داماد باید در این خصوص با هم همکاری نمایند.

 

8. یک چک لیست اصلی تهیه کنید.

می توانید یک چک لیست جامع را روی اینترنت پیدا کنید  که به طور کامل شرح داده شده است. آن را با کمی شخصی سازی به عروسی خود اختصاص دهید. چک لیستی برای تعیین کارهای اصلی مثل آتلیه و سالن زیبایی و ماشین عروس و همچنین کارهای جزئی مثل خرید لباس از مزون لباس عروس و ...

 

9. در تصمیم گیری ها عجله نکنید.

شاید دست خودتان نباشد که بخواهید اولین عکاس یا گل آرایی را که ملاقات می کنید استخدام کنید، اما یک قدم به عقب بردارید و گزینه هایتان را سبک و سنگین کنید.

 

10. یک زمان درست را انتخاب کنید.

آیا عروسیتان را برای برگزاری در یک باغ تالار برنامه ریزی می کنید؟ یا می خواهید در میان برگ های پاییزی جشن بزرگتان را در تالار برگزار کنید؟ تاریخ های ایدئالتان را انتخاب کنید و سعی کنید در تصمیمتان انعطاف داشته باشید.

منبع: بیاتو عروسی