دل شکسته عاشق

دل شکسته عاشق

وبلاگ دل شکسته
دل شکسته عاشق

دل شکسته عاشق

وبلاگ دل شکسته

اشتباهات عمومی در انتخاب دوربین مداربسته


اشتباهات عمومی در انتخاب دوربین مداربسته

هنگامی‌که تصمیم به انتخاب دوربین مداربسته مناسب  می‌گیرید و خواهان سرمایه‌گذاری برای آن هستید نیاز است که محصولات موجود در بازار این صنعت را به خوبی واکاوی کرده و ارزیابی و سنجش مناسبی دراین‌باره انجام دهید. یک گام مهم در انتخاب شما می‌تواند مربوط به مدل و برند این محصولات باشد.

 هرچقدر  شرکت مربوطه خوش‌نام‌تر و پرآوازه‌تر باشد، نشان‌دهنده کیفیت بالاتر است. از قدیم گفته‌اند که ” تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها”، اگر یک برند در بازار خوش‌نام شده و همگان از آن تعریف می‌کنند به‌منزله آن است که محصولات امنیتی این شرکت پاسخگوی مشتریان خود بوده است. انتخاب بهینه محصولات امنیتی برای پوشش نیازهای شما می‌تواند پتانسیل‌های سیستم را بهینه نماید.

 

در بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص‌شده است برخی از مشتریان در هنگام انتخاب دوربین مداربسته مناسب دچار اشتباهاتی می‌شوند. شناسایی این اشتباهات به شما در انتخاب محصول مناسب کمک می‌کند که شما نیز  از این اشتباهات اجتناب نمایید. در این مقاله مروری بر اشتباهات فاحش در هنگام انتخاب دوربین مداربسته مناسب می‌پردازیم.

اهداف خود را برای استفاده از این سیستم ها به صورت کوتاه مدت نبینید :

اولین و مهم‌ترین سؤالی که از خود باید بپرسید این است که هدف من از خرید و انتخاب دوربین مداربسته مناسب چیست ؟

آیا شما با نصب سیستم می‌خواهید مانع سرقت در محدوده فروشگاه خود شوید و یا از سویی دیگر خواهان کاهش خرابکاری در محدوده دیگری هستید؟ شاید خواهان مانیتورینگ کارگران باشید تا ادعای آنها را درباره آسیب‌دیدگی در حین کار بررسی نمایید و به بیمه ارائه دهید. همچنین شاید برخی از بخش‌های قلمرو شما حساسیت بالاتری دارند و شما می‌خواهید با نصب دوربین مانع از عبور و مرور در این محدوده شوید و امنیت این مناطق را ارتقا بخشید

برخی از اهداف امنیتی و نظارتی شما می‌توانند بیشتر تمرکز بر اهداف کوتاه‌مدت داشته باشند. درحالی‌که نیاز است با بررسی میدانی نیازهای آینده سامانه نظارت تصویری سازمان خود را متصور کرد و  اهداف  دیگر را برای درازمدت تعیین نمود. ساماندهی و تعیین اهداف شما برای کوتاه‌مدت و بلندمدت در انتخاب دوربین مداربسته مناسب نقش مستقیم دارد.

هنگامی‌که خواهان خرید دوربین مداربسته در شرکت و یا سازمان خود هستید، باید به استراتژی‌های کاربری این سیستم‌ها به‌صورت کوتاه مدت و بلندمدت نظر داشته باشید. با بررسی نیازهای آتی نیاز به تعویض سیستم خود در آینده نخواهید داشت و از صرف هزینه مضاعف برای خرید دوربین مداربسته جلوگیری می‌نمایید. لیست کردن اهداف و ارائه آن به یک کارشناس زبده، سبب می‌شود که کارشناس بهترین مشاوره را برای شما فراهم نماید و کم و کیف نیاز شما را دقیقاً پوشش دهد.

بیشتر بخوانید: دوربین مداربسته ارزان       

انتخاب یک شرکت غیر معتبر و غیر قابل  اعتماد :

امروزه با گسترش شرکت‌های ارائه‌دهنده محصولات نظارت تصویری، انتخاب دوربین مداربسته مناسب برای مشتریان سخت شده است. مؤسسات متنوعی در این بازار وجود دارند که باقیمت پایین محصولاتی را عرضه می‌نمایند. انتخاب یک شرکت برای سامانه نظارت تصویری، کاری دلهره‌آور است، برای انتخاب یک شرکت نیاز است دقیق محصولات شرکت و رقبای آن را بررسی نمایید و از حسن نام آن اطمینان حاصل کنید.

برای بهترین انتخاب لازم است در بین ارائه‌دهندگان این محصولات شرکت‌هایی که خوش‌نام و معروف هستند را لیست نمایید. میزان سابقه، تجربه، اعتبار و رزومه می‌تواند پارامترهایی باشد که به شما برای انتخاب نهایی کمک کند. این عوامل فاکتورهای اساسی هستند که در انتخاب اولیه تأثیر می‌گذارند. انتخاب بهینه تأثیر اساسی بر سطح کلی امنیت کسب و کار شما برای سال‌های متوالی دارد.

برای آن که مطمئن شوید شرکت مناسبی را در این حوزه انتخاب کرده‌اید لازم است که از شرکت‌های دیگر و مشتریان پیشین آن شرکت سؤال هایی را بپرسید درباره میزان رضایت آن‌ها اطمینان حاصل نمایید و بررسی کنید که خدمات پس از فروش ارائه‌شده به آن‌ها چقدر بوده است و آیا این افراد از این خدمات رضایت داشته‌اند؟ همچنین ثبات عملکرد محصولات آن‌ها سبب آرامش مشتریان پیشین شده است و این مشتریان به اهداف خود دست پیدا کردند؟ پرسش به تمام این سؤالات به شما کمک می‌کند که از انتخاب بهینه خود اطمینان حاصل نمایید.

 

 

حتما بخوانید: قیمت dvr   قیمت nvr    کابل شبکه ایرانی

مشتریان، همکاران و نمایندگان لیست خوبی از منابع هستند که شما می‌توانید با سؤال از آن‌ها  برای انتخاب بهینه خود اطمینان حاصل کنید. با این افراد می‌توانید جزئیات و نگرانی‌های خود را مطرح نمایید تا کلیه دغدغه‌های شما از بین برود. از میزان اعتبار شرکت و ثبات کاری آن برای سال‌های آتی مطمئن شوید. برخی از گواهی‌نامه صنایع مختلف، اتاق بازرگانی و اتحادیه‌ها در ایران به شما کمک می‌نمایند که از پایداری کار این شرکت‌ها مطمئن باشید. گواهی‌نامه دیگر برای ورود کالاها و تجهیزات یدکی محصولات نیز، گزینه دیگری برای اطمینان بخشی شما می‌باشد.

برسی قدمت یک شرکت ارائه‌دهنده خدمات امنیتی نیز، در انتخاب شما یک نقش اساسی دارد. اگر یک شرکت سالیان متوالی اقدام به فروش و ارائه خدمات این حوزه نموده است، مطمئناً بیشتر می‌تواند مورداطمینان شما باشد. اگر یک شرکت تازه به این حوزه واردشده است و تجربه اندکی دارد و شما خواهان انتخاب آن هستید، خطرات قابل‌توجهی را برای شما در آینده رقم خواهد زد.

برخی از شرکت‌هایی که تازه به بازار واردشده‌اند فقط چند سال توانسته‌اند دوام بیاورند اما شرکت‌های بزرگ و با قدمت سالیان دراز و متوالی به مشتریان خود خدماتی را ارائه داده‌اند و در بازار باقیمانده‌اند. دقت کنید قدمت یک شرکت این اطمینان را به شما می‌دهد که خدمات پس از فروش پایدار و باثباتی را داشته باشد.

انتخاب تجهیزات نظارت تصویری غلط :

انتخاب دوربین مداربسته مناسب، به همان اندازه انتخاب یک شرکت کار بلد و با قدمت برای شما اهمیت دارد به‌بیان‌ دیگر انتخاب غلط در هنگام خرید دوربین برای کسب‌وکارتان می‌تواند خسارت زیادی را به شما وارد نماید و اثربخشی و کارایی سیستم را کاهش داده و سبب افزایش  دغدغه و نگرانی فکری شما در این زمینه شود. دقت کنید منظور از انتخاب غلط فقط  محدود به انتخاب محصولات یک کارخانه غیرحرفه‌ای نیست و این بدان معناست که شما انتخابتان  را منطبق با نیازتان هم‌راستا نکرده‌اید.

بسیاری از فروشندگان از ضعف دانش خریداران سو استفاده می‌نمایند و محصولاتی را به آن‌ها عرضه می‌کنند که کیفیت بالایی ندارد، در بدو امر این محصولات به نظر خریداران موردقبول به نظر می‌آید اما خریداران با توجه به عدم برسی بازار از وجود کیفیت‌های بهتر محصولات دیگر ناآگاه هستند. یکی دیگر از مشکلاتی که خریداران با آن روبرو می‌شوند کاربرپسند نبودن دستگاه‌های مدیریت تصاویر است. با توجه به‌سختی کار با آن‌ها یادگیری کاربری برای مشتریان سخت خواهد شد و این امر در کل سبب می‌شود که مشتریان نگرانی‌هایی را درباره آموختن کاربری این دستگاه‌ها داشته باشند.

 

تصمیم به پیاده‌سازی یک راهکار امنیتی جامع شامل دوربین‌های مداربسته، کنترل تردد، و ترکیب آن‌ها می‌تواند سبب یک سرمایه‌گذاری قابل‌توجه شود. سیستم‌های امنیتی و نظارتی که نیازهای امنیتی یک کسب‌وکار را به‌طور کامل در درازمدت پوشش نمی‌دهند و با فناوری‌های نوین یکپارچه نمی‌شوند سبب هدر دادن منابع مالی و زمان در درازمدت  خواهند شد.

انتخاب یک سامانه نظارت تصویری در ابتدا باید مهم‌ترین هدف مشتری باشد، بیشتر فروشندگان به مشتریان توصیه می‌کنند تا پروژه های  موفق قبلی را بررسی نمایند تا با درک عملکرد سامانه نظارت تصویری بهتر بتوانند پلی میان نیازها و انتخاب خود بزنند.

نتیجه گیری :

به‌طورکلی صاحبان مشاغل با شناسایی تصمیم‌های نادرست متداول  درهنگام انتخاب دوربین مداربسته مناسب، می‌توانند راحت‌تر و بهینه‌تر به اهداف امنیتی خود برسند. اگر شما خواهان انتخاب دوربین مداربسته مناسب هستید به شما توصیه می‌گردد که روی این سیستم‌ها مطالعه نمایید و با عملکرد آن‌ها بهتر آشنا شوید. شناسایی فناوری‌های نوین از یک سو و آشنایی با شرکت‌های فعال و موفق در این حوزه به شما کمک می‌کند که سرمایه‌گذاری شما برای خرید دوربین مداربسته به خطر نیوفتد.

 

معرفی انواع دوربین های مخصوص لباس پلیس


معرفی انواع دوربین های مخصوص لباس پلیس

با پیشرفت و رشـد تـکنولوژی ، تـجهیزات پـلیسی نیز پـیشرفت چشمگیری نموده است ، یکی از این تـکنولوژی ها دوربـین های

قابل حمل مخصوص لباس پلیس،با قابلیت کار در شرایط سخت

می باشد.

دراین مقاله به بحث و بررسی مشخصات و قابلیت های دوربین
های مخصوص لباس پلیس Streamax خواهیم پرداخت .

 

ویژگی هایی که دوربین های مخصوص لباس پلیس باید دارا باشند

تجهیزات نظامی و پلیسی می بایست دارای ویژگی های خاصی باشند که در این قسمت به بحث و بررسی درباره ی چند ویژگی از این دوربین ها خواهیم پرداخت .

 

دوربین های مخصوص لباس پلیس ، همانند چـشم سوم آن پـلیس عمل کرده و با ثـبت و ضبط وقایع کمک شایانی در موفقیت عـملیات  مختلف به تیم پلیسی می کند .

? مقاومت بالا :

دوربین های مخصوص لباس پلیس  باید دارای مقاومت بالایی در شرایط سخت در برابر عواملی مانند ضربه ، آب ، گرد و غبار و … باشند ، زیرا کارکرد این دوربین ها در شرایط سخت می باشد .

? دقت بالا :

به جهت کاربرد نظامی این دوربین ها ، دقت پارامتر بسیار مهمی می باشد که این دوربین ها باید دارا باشند .

? کیفیت بالا :

کیفیت بالا ، برای این دوربین ها الزامی است زیرا تصاویر ضبط شده می بایست تجزیه و تحلیل گردد ، بنابراین دوربین های مخصوص لباس پلیس باید دارای وضوح تصویر بالایی باشند .

 

 

مشخصات فنی دوربین مخصوص لباس پلیس استریمکس

? ? مگاپیکسل فیلم برداری ?? فریم

? ?? مگا پیکسل عکاسی

? دارای CPU قدرتمند Amberella A7

? دارای GPS داخلی ( انتخابی )

? اتصال از طریق WIFI ( انتخابی )

? اتصال ?G , 4G ( انتخابی )

? ارسال تصویر از طریق بلوتوث ( انتخابی )

? ضد ضربه و ضد آب IP68

? پروژکتور های LED مرئی و نامرئی

? قابلیت تشخیص حرکت

? تا ??? گیگ حافظه داخلی

? قابلیت نصب دوربین دوم

? ??? درجه زاویه دید

? دمای کارکرد  ?? – تا + ?? درجه سانتی گراد

? نشان دادن تصویر چهره تا ?? متر به صورت واضح

? دارای LCD دو اینچی

? ?? ساعت فعالیت مداوم

? دید در شب

? باتری لیتیومی ????MA

? پورت USB

? پورت HDMI

? پورت AV

? قابلیت نصب هدست

? دارای صدای دو طرفه

? شارژ اتومبیل

? دارای پایه شارژ مستقل

 

نتیجه گیری

پیشرفت در تجهیزات نظامی و پلیسی رابطه ی مستقیم دارد با قدرت نظامیِ واحد مربوطه ، بنابراین دوربین های مخصوص لباس پلیس شرکت اسـتریمکس با ویژگی های مهمی مانند دقت بالا ، مـقاومت در برابر شرایط سخت و کیفیت بالا در ضبط تصاویر  ، بسیار مناسب برای واحد های پلیسی و نظامی میباشد .

https://all4webs.com/heyir59755/1587158515931578-1588157515781?48192=52394

https://app.box.com/s/xvy12k58w3gwvdqz4l3qh7hxt0vd21xy

http://seomypassion12.inube.com/blog/8850646/

https://www.b-webdesign.org/dir-wowonder/read-blog/37141

نقش مهم فایروال ها در امنیت شبکه سازمانی و اطلاعات شرکتی شما


نقش مهم فایروال ها در امنیت شبکه سازمانی و اطلاعات شرکتی شما

 

در این مقاله به نقش مهم فایروال ها در امنیت و همچنین مزایای آن خواهیم پرداخت. با پیشروی بیشتر دنیای تجارت به سمت دیجیتالی شدن، تمرکز سازمان های آینده نگر بر امنیت سیستم های خود در برابر تهدیدات، یک ضرورت به شمار می آید. یکی از روش های رسیدن به این امنیت که از اوایل دهه 1980 به کار گرفته می شود، استفاده از فایروال ها  می‌باشد.

دیهی است به مرور زمان و با پیشرفت حملات، روش هایی که سازمان ها به منظور محافظت از تجارت خود در پیش می گیرند نیز می بایست تغییر کرده و به روز شوند. قابل ذکراست  که Next Generation Firewalls  یا همان NGFW ها که در دنیای دیجیتالی امروز، به عنوان جدیدترین روش به منظور محافظت از بیزینس ارائه شده، قادر است با ادغام برترین بخش های تکنولوژی گذشته با فناوری های روز دنیا، عملکردی بهینه در حوزه امنیت ارائه کند.

بیشتر بخوانید : معرفی فایروال های امنیتی فورتی نت مناسب با شرکت و کسب و کار سازمانی شما

پنج مورد از برترین مزایای فایروال (firewall)

آگاهی و شناخت از  فایروال ، نخستین گام در راستای رشد سالم و ایمن کسب و کار و تجارت شما در عصر دیجیتالی محسوب می شود. حتی اکر بخش کوچکی از تجارت شما بر تکنولوژی و شبکه متکی باشد، باز هم رعایت ، یک امر مهم به حساب می آید. در صورت بروز تهدیدات، بدافزارها (malware) و هکرهایی که سعی بر دسترسی به داده ها و سیستم های شما دارند، این فایروال است که نقش اولین خط دفاعی را ایفا می کند. از این جا می توان به اهمیت فوق العاده آن پی برد.

  •  Monitors Network Traffic (نظارت بر ترافیک شبکه)

نظارت بر ترافیک شبکه یکی از مهم ترین مزایای امنیتی firewallها می باشد. قابل ذکر است داده های ورودی و خروجی از سیستم های سازمان، قادر به ایجاد فرصت هایی برای تهدید و به خطر انداختن عملکرد سازمان هامی باشند. حال فایروال ها با قدرت نظارت و پردازش ترافیک شبکه و با کمک قوانین و فیلترهای از پیش تعیین شده، اقدامات امنیتی را انجام می دهند. در ضمن شما می توانید با کمک یک تیم IT مجرب، سطح محافظت از سیستم های خود بر اساس دیتای ورودی و خروجی از فاایروال را مدیریت نمایید.

 Stops Virus Attacks (متوقف ساختن حملات ویروسی)

هیچ تهدیدی نمی تواند سریع تر و سخت از حملات ویروسی، منجر به بروز مشکل و از کار افتادگی عملکرد دیجیتالی گردد. روزانه صدها هزار تهدید جدید گسترش می یابد، از این رو یک سیستم دفاعی به منظور برقراری محافظت از داده ها، بسیار مهم و حیاتی می باشد. یکی از مشهودترین مزایای فایروال ها، قابلیت کنترل و نظارت بر نقاط ورودی سیستم ها جهت جلوگیری از حملات ویروسی می باشد. هزینه خسارات ناشی از حملات ویروسی بسته به نوع آن ویروس ، معمولا بسیار بالا خواهد بود.

  • Prevents Hacking  (جلوگیری از هک شدن)

متاسفانه با پیشرفت روند مشاغل به سمت دیجیتالی شدن، شاهد فعالیت بیشتر مهاجمان و هکرها می باشیم. از طرفی با افزایش ، فایروال ها اهمیت فوق العاده ای پیدا می کنند، زیرا فایروال ها قادر هستند به بهترین شکل ممکن مانع از دسترسی های غیرمجاز به داده ها، ایمیل ها، سیستم ها و غیره گردند. حتی می توان گفت یک فایروال (firewall) می تواند فعالیت های هکرها را به طور کامل مسدود نموده و یا مانع آن ها در انتخاب یک هدف در دسترس تر گردد.

  • Stops Spyware (متوقف ساختن جاسوس افزارها)

در این دنیای داده محور، بزرگ ترین مزیت مورد نیاز، متوقف ساختن جاسوس افزارها (spyware) می باشد تا  امکان دسترسی به سیستم ها را مسدود نمایند. با پیچیده تر شدن و غیر قابل نفوذتر شدن سیستم ها، نقاط ورودی برای مجرمان سایبری به منظور دسترسی به داده ها نیز افزایش می یابد. یکی از رایج ترین روش هایی که افراد غیر مجاز به منظور دسترسی به داده ها استفاده می کنند، به کارگیری spywareها (جاسوس افزار) و malwareها (بدافزارها) می باشد. به طور کلی این نرم افزارهای مخرب با هدف ورود به سیستم سازمان ها، کنترل رایانه ها و همچنین سرقت داده ها طراحی شده اند. لازم به یادآوری است که فایروال ها در مسدود کردن این نرم افزارهای مخرب، کمک شایانی می نماید.

  • Promotes Privacy  (حفظ حریم خصوصی)

یکی از مزایای اساسی استفاده از فایروال ها، حفظ حریم خصوصی می باشد. هر سازمانی با کمک فایروال قادر به ایمن نگه داشتن داده های خود و مشتریان و در نتیجه جلب اعتماد آن ها می باشد. بدیهی است تا زمانی که روش های بسیاری برای جلوگیری از نفوذ در دسترس می باشد، از دست دادن داده ها یک سهل انگاری بزرگ به شمار می رود. به علاوه، از سیستم های به روز data-protection می توان به عنوان یک مزیت رقابتی در فروش برای مشتریان استفاده کرد. از این مزیت بزرگ می توان در راستای افزایش داده های مهم و حیاتی استفاده نمود.

 معایب فایروال های نسل اولیه

متاسفانه راه حل های سنتی دارای محدودیت ها و اشکالاتی بودند. این امکان وجود دارد که این ایرادات و اشکالات فایروال های سنتی را به خطر بیاندازند و همچنین باعث بروز مشکلاتی در منابع امنیت سازمانی  می گردند. اگرچه در اکثر مواقع بودن فایروال های سنتی بهتر از نبودن آن ها است، ولی باید مواردی مانند فشار وارده بر تیم IT، سرعت شبکه و بودجه امنیت دیجیتال را نیز محاسبه نمود.

  • Application Awareness Limitations  یا محدودیت های آگاهی از برنامه ها

یکی از معایب فایروال های ابتدایی این است که قدرت پردازش و بازرسی دقیق را نسبت به NGFW  در استفاده از برنامه ها  (application)وجود ندارد. لازم به ذکر است NGFW این امکان را به کاربران می دهد که برنامه های در حال استفاده در شبکه را مشاهده نمایند و همچنین امکان کنترل آن برنامه ها و محدود کردن استفاده از آن ها را نیز فراهم می کند. اما انعطاف پذیری در کنترل برنامه ها توسط فایروال های سنتی امکان پذیر نمی باشد.

  •  Issues with Network Speed ( مشکلات مربوط به سرعت شبکه)

بسیاری از فایروال های ابتدایی در بخش   دارای محدودیت های فراوانی هستند که این امر منجر به افزایش ترافیک و در نهایت پایین آمدن سرعت شبکه و همچنین افزایش هزینه ها خواهد شد. در ضمن برای عملیاتی که نیاز به مقیاس پذیری دارند، Policy ها و پروتکل های امنیتی دیگری اضافه می شود که این امر را نمی توان ایده آل دانست.

·

  • Logistical Drawbacks  (ایرادات لجستیکی)

بسیاری از فایروال های سنتی قادر نیستند خود را با بخش های در حال تغییر سیستم و عملکردهای سازمانی تطبیق دهند. بنابراین به مدیریت و نگهداری گسترده نیاز دارند و در تلاش هستند که خود را با فضای ابری تطبیق دهند.

به علاوه، مدیریت قوانین و سیاست های اجرا شده در یک شبکه اصلی می تواند خسته کننده باشد و در نتیجه باعث شود به بخش های فناوری اطلاعات فشار وارد شود. این امر باعث به وجود آمدن راه هایی جهت نفوذ و همچنین محدودیت های عملکردی می گردد.

  •  Lack of Evolution Capabilities  یا عدم توانایی در تکامل

چشم اندازهای امنیتی همواره با ظهور تهدیدات جدید در حال تغییر است. تقریبا غیر ممکن است که بتوان بدون ایجاد تغییرات و اعمال محدودیت های سنگین بر روی توانایی های تیم یا بیزینس، به ایجاد محافظت موثر دست یافت. از طرفی نصب مجدد برنامه های محافظتی جدید در هر سیستم، علاوه بر این که هزینه بالایی دارد، وقت گیر است و همچنین با  سیستم های محافظتی منسوخ و ناقص خود، فرصت هایی را برای آسیب پذیری ایجاد می کند.