دل شکسته عاشق

دل شکسته عاشق

وبلاگ دل شکسته
دل شکسته عاشق

دل شکسته عاشق

وبلاگ دل شکسته

مزایای درب‌های آکاردئونی

درب آکاردئونی و حفاظ پنجره وحفاظ دیوار   

همانطور که در بالا عرض کردیم، درب آکاردئونی به منظور حفاظت از مکان‌های مختلف نصب می شود، از این رو باید بسیار مستحکم باشد. با چنین شرایطی می توان ویژگی های زیر را برای درب‌های آکاردئونی در نظر گرفت:

  • وجود مقاطع کناری در درب‌های آکاردئونی که اندازه‌های آن باید 30 در 50 باشد.
  • بکار بردن پرچ‌های با کیفیت به هنگام اتصالات
  • وجود دستگیره‌های فلزی موسوم به کونیک
  • وجود کمربند ایمنی
  • استفاده از جوش SMAW در مسیر تولید درب
  • بکار بردن تسمه با ابعاد 20 در 5

مزایای درب‌های آکاردئونی

استفاده از درب آکاردئونی نسبت به سایر درب‌ها بعنوان حفاظ، مزیت های بسیار مناسبی دارد. یکی از این مزیت‌ها به کم اشغال کردن فضا در هنگام باز و بسته شدن درب مربوط است. همچنین درب آکاردئونی بسیار سبک است و به انرژی زیادی جهت باز و بسته کردن آن نیاز نداریم.

در نظر داشته باشید که با نصب درب آکاردئونی دیگر نیازی به نصب هیچ دوربین مداربسته‌ای نخواهیم داشت، همچنین به دیگر روش‌های مراقبت از محل مورد نظر نیز احتیاجی نیست.

افراد می توانند در صورتی که احساس کردند نیاز به حفاظ آکاردئونی دارند، از انواع طرح آن نیز بهره‌مند شوند و ظاهر آن را متناسب با ساختمان تطبیق دهند.

نصب درب آکاردئونی

کار چندان سختی برای تهیه و نصب درب آکاردئونی وجود ندارد. در مرحله‌ی اول کافی است که ورودی مکان مورد نظر را که قصد نصب درب آکاردئونی برای آن داریم را اندازه گیری کنیم. در مرحله‌ی بعدی باید پروفیل‌های درب آکاردئونی ساخته شود و سپس ساخت خودِ در؛ در دستور کار قرار می گیرد. در آخر نیز باید توسط متخصص جوشکار، درب آکاردئونی آماده شده بر روی چارچوب در ورودی مکان مورد نظر‌تان تطبیق داده شود. (نصب شود)

a6ru_n1.jpg

انواع حفاظ‌های دائمی پنجره

حال به سراغ انواع حفاظ های پنجره می رویم که می توان از آنها به صورت دائمی استفاده کرد:

·حفاظ پنجره مشبک

این نوع از حفاظ پنجره به شکل توری یا فلزی است که امکان دسترسی حتی از بیرون شیشه را نخواهد داد. هر چند با توجه به اینکه این مدل از حفاظ ظاهر جذابی ندارد، برای ساختمان‌های مسکونی کمتر استفاده می شود.

·حفاظ پنجره میله‌ای

این حفاظ یکی از حفاظ‌های پر استفاده می باشد که فاصله میله‌ها را در این حفاظ می توان به دلخواه تنظیم کرد. قاعدتاً هر چه فاصله میله ها کمتر باشد، امنیت آن نیز بیشتر خواهد بود. ناگفته نماند که حفاظ پنجره میله ای؛ هم از داخل منزل نصب می شود و هم از بیرون.

·حفاظ پنجره سفارشی

در بعضی از موارد با توجه به نوع ساختمان می توان درخواست حفاظ دکوراتیو کرد. در این گونه از حفاظ‌ها بنا به نوع و طراحی ساختمان اقدام به ساخت حفاظ می شود تا از زیبایی های ظاهری ساختمان کم نشود.

مزیت‌های حفاظ پنجره

با توجه به اینکه شکستن قفل های پنجره با هر نوع حفاظی بسیار سخت است، می توان امید داشت تا بعد از بکار بردن هر یک از حفاظ‌های پنجره، دیگر هیچ دغدغه ای برای سرقت و یا عدم امنیت منزل وجود نداشته باشد. ضمن اینکه حفاظ‌های توری برای خانواده هایی که کودک دارند، بسیار مهم است و می تواند کودک‌تان را از سقوط از پنجره در امان دارد.

قیمت حفاظ پنجره

تقریباً همه‌ی انواع حفاظ پنجره به هزینه های آنچنانی نیاز ندارد و می توان گفت که سیستم های امروزی حفاظ پنجره، از لحاظ مالی نیز کاملاً بصرفه خواهد بود. با این حال اگر قصد استفاده از حفاظ پنجره را برای منازل‌تان دارید، ابتدا تعداد پنجره ها و ابعاد آن را در نظر گرفته تا یک برآورد قیمتی صورت گیرد و سپس در صورت نیاز اقدام به ثبت سفارش کنید.

02ry_n2.jpg

ویژگی‌های انواع حفاظ دیوار

حفاظ‌ها از نظر جنس و یا طرح و شکل با یکدیگر تفاوت دارند، به همین دلیل می توانند قیمت‌های مختلفی نیز داشته باشند. افراد مختلف، با توجه به نوع محل مورد نظر می‌توانند حفاظ دیوار مد نظرشان را انتخاب کنند. حال سوال این است که این‌گونه حفاظ‌ها از چه ویژگی‌هایی برخوردار هستند؟ جنس‌های استفاده شده برای تهیه حفاظ دیوار می تواند به افزایش استحکام و مقاومت آن‌ها کمک کند. در واقع جنس‌های مختلف بکار رفته در حفاظ دیوار با یکدیگر فرق دارند و بنا به نوع استفاده در محل‌های گوناگون انتخاب می شوند.

ارتفاع‌های حفاظ دیوارها نیز بر اساس نوع کاربری آنها می‌تواند از 1 متر تا 1 متر و نیم متفاوت باشد. در واقع باید این موضوع را در نظر بگیرید که از حفاظ دیوار می خواهید در چه مکانی استفاده کنید. طبیعتاً برای خانه های بیرون شهر، اندازه های حفاظ‌ها باید بیشتر باشد. تراکم حفاظ دیوار نیز یکی دیگر از مواردی است که در تهیه حفاظ در نظر گرفته می‌شود. جدای از اینکه با افزایش تراکم حفاظ به هزینه ساخت آن اضافه می شود، می‌تواند در مستحکم بودن آن نیز کمک کند.

انواع حفاظ دیوار

حفاظ‌های دیوار به چندین دسته تقسیم بندی می‌شوند که در ادامه به محبوب‌ترین و پر استفاده‌ترین آنها اشاره خواهیم کرد:

حفاظ دیوار شاخ گوزنی

تراکم نرده در این نوع از حفاظ بسیار زیاد است و همانطور که از اسم آن پیداست، برگرفته شده از شاخ گوزن می‌باشد. استفاده از فولاد در ساخت این حفاظ بسیار محتمل است. از حفاظ شاخ گوزنی در آپارتمان‌ها و ویلاها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حفاظ دیوار سرنیزه‌ای

این نوع از حفاظ بیشترین استفاده را در بین دیگر انواع حفاظ‌ها دارد. ظاهر ساده و نوک شبیه نیزه‌ی آن از دلایل استفاده از آن می‌باشد. گفتنی است که معمولاً ارتفاع حفاظ سرنیزه‌ای به حداکثر تا 150 سانتی‌متر می‌رسد.

حفاظ دیوار لیلیوم

زیبایی خاص این نوع از حفاظ به یکی از دلایل استفاده از آن بدل شده است. ظاهر این حفاظ شبیه به گل لیلیوم است و در دو رنگ نیز ساخته می شود. با توجه به اینکه امنیت در این نوع از حفاظ بسیار بالاست، طبیعتاً از قیمت بالایی نیز برخوردار خواهد بود.

منبع اخبار: از بخش حفاظ  خبر گزاری ایسنا

 

هواکش صنعتی چیست؟

هواکش صنعتی چیست؟

فن صنعتی یا هواکش صنعتی به دستگاهی گفته میشود که در بخشهایی از صنعت استفاده میشود .

فن ها و هواکش ها به چند دسته زیر تقسیم میشوند :

خانگی : فن یا هواکش خانگی به دستگاههایی گفته میشوند که اصولا از الکترو موتورهایی با قدرت زیر نیم اسب یا به عبارتی زیر ??? وات باشند ، که برای گردش هوا یا تخلیه مکانی از آپارتمان استفاده میشوند و مقدار صدا در این فن ها باید زیر حد استاندارد باشد به عبارتی به فن های بی صدا معروف هستند .

nt2g_q2.jpg

ساختمانی : فن یا هواکش ساختمانی به سیستم هایی گفته میشوند که در ساختمان ها برای تخلیه یا تهویه فضاهای کلی یک ساختمان بزرک استفاده میشوند ، مقدار صدا در این دستگاهها اهمیت زیادی دارد و قدرت الکتروموتور آنها بین ? اسب تا حداکثر ? اسب هستند .

صنعتی : فن یا هواکش صنعتی به شکلی نیازمند نگاهی تخصصی دارد .

چون در بخشهای گسترده صنعتی مورد استفاده هستند و تعداد مدلها و ظرفیتهای فن های صنعتی از فهرستی بالابلند برخوردارند

فن یا هواکش صنعتی به چند دسته زیر تقسیم میشوند که هریک کاربردی تخصصی دارند :

هواکش آکسیال : اصول استفاده از این نوع فن ها برای تخلیه یا انتقال هوای بین دو مکان یا فضا استفاده می شوند .

هواکش سانتریفیوژ بکوارد : که در دو نوع یک طرفه و دو طرفه طراحی و تولید می شوند و کاربرد آن ها برای ایجاد فشار استاتیکی در مکنده و دمنده یک سیستم می باشد .

هواکش سانتریفیوژ فوروارد : همانند فن سانتریفیوژ بکوارد در دو نوع یک طرفه و دو طرفه طراحی و تولید میشوند و مورد استفاده آن ها برای ایجاد فشار استاتیکی در دمنده سیستم ها می باشد .

هواکش سانتریفیوژ رادیال : این مدل از فن ها برای ایجاد مکش در مکنده سیستم ها طراحی میشوند با فشار استاتیکی بالا و از قدرت حجم هوای کمتری نسبت به دیگر فن های سانتریفیوژ برخوردارند .

فن های سانتریفیوژ فشار قوی : به دسته ای از فن هایی گفته می شوند که با ایجاد فشار استاتیکی بسیار بالا و حجم هوای کمتر در بخش هایی از صنعت بصورت کمپرسور هوا کار می کند و گاهی برای انتقال مواد در مسیرهایی طولانی قابل استفاده هستند.

هواکش صنعتی اصفهان سانتریفیوژ فن

شرکت اصفهان سانتریفیوژ فن به مدیریت مهندس عباس هاشم زاده در سال ????شمسی (????میلادی ) شروع به طراحی و تولید انواع فن های آکسیال و فن های سانتریفیوژ یا همان هواکش حلزونی صنعتی کرد و به عنوان بنیانگذار صنعت فن سازی در ایران و تنها تولید کننده در ایران نام گرفت و سپس درسال ????اولین و تنها طراح و تولید کننده رطوبت ساز و هواساز در ایران بود.

 

فن های سانتریفیوژ توانایی جابجایی حجم های مختلفی از هوا ، گاز ، دود و غبار را در مسیرهای طولانی توسط کانال را دارد . همچنین قابلیت انتقال هوا و غیره را در محدوده دمای ?? تا ??? درجه سانتیگراد را دارد .دیگر مزیت این فن ها امکان جابجایی در یک سیستم بسته یا به عبارتی سیرکولاسیون هوا یا رطوبت یا سرما و گرما میباشد.

در یک جمع بندی کلی و کوتاه می توان گفت فن های سانتریفیوژ عملکرد ایجاد فشار و تامین نیروی رانش هوا را با هر ظرفیتی و با هر وزنی تضمین می کند این در مقایسه با دیگر فن ها و هواکش ها برتری قابل توجهی محسوب می شود .

جهت مشاوره رایگان و سفارش هواکش صنعتی با کارشناسان ما تماس بگیرید

031336902720913325597270913804803209131610559

سایز لباس زیر

کدام سایز بهتر است؟

همان‌طور که جنس لباس زیر روی سلامت تاثیر می‌گذارد، سایز آن هم نقش مهمی در حفظ سلامت ایفا می‌کند. به خاطر داشته باشید پوشیدن لباس‌های تنگ، چه شلوار و چه شورت زنانه می‌تواند باعث ایجاد عفونت و آسیب‌دیدگی ناحیه واژن شود. لباس زیری که بیش از اندازه آزاد باشد هم فرم زیبایی به بدن نمی‌دهد. به همین دلیل لازم است دقیقا سایزی را انتخاب کنید که علاوه بر راحتی، زیبایی بیشتر را هم به شما هدیه دهد.

از حساسیت دوری کنید

خیلی از لباس زیرهای فانتزی دارای انواع لوازم تزئینی مثل نگین و گیره هستند. در مورد این دسته از لباس‌ها به‌خصوص خانم‌هایی که در گذشته علائم حساسیت پوستی را تجربه کرده‌اند باید بیشتر مراقب باشند. گاهی تماس مستقیم یک قطعه فلزی با پوست بدن باعث بروز مشکلاتی جدی می‌شود که می‌تواند کار را به ویزیت پزشک و دارو بکشاند. همان‌طور که می‌دانید بعد از خرید لباس زیر هم نمی‌توان آن را پس داد، بنابراین قبل از خرید به جزئیات دقت کنید تا بعد از صرف هزینه بتوانید از لباستان استفاده کنید.

نکات قبل از خرید سوتین زنانه

مهم است که قبل از خرید سوتین حتما نکاتی را که در ادامه می‌خوانید، مد نظر داشته باشید.

کدام مدل سوتین بهتر است؟

این روزها سوتین‌های مختلفی در بازار موجود هستند. از انواع سوتین‌‌‌های زنانه ژله‌ای و اسفنجی گرفته تا مدل‌های ساده، فنردار و حتی مدل‌های به اصطلاح جک‌دار؛ اما کدام یک از این مدل‌ها بهتر هستند؟

پاسخ این سوال به موقعیت و شرایط بستگی دارد. در حالت کلی توصیه می‌شود که بانوان در طول روز از سوتین‌های تمام نخ استفاده کنند که فنر ندارند و هنگام خواب هم از سوتین استفاده نکنند؛ اما این توصیه ممکن است برای بعضی‌ها راحت نباشد.

انواع سوتین‌های اسفنجی برای بانوانی طراحی شدند که از فرم سینه‌هایشان ناراضی هستند یا سینه‌های کوچکی دارند. این سوتین‌ها بسته به اصالت برند تولید کننده‌شان ممکن مقادیر کم یا زیادی از احساس گرما را به خصوص در فصل‌های گرم سال ایجاد کنند که نه بهداشتی است و نه منطقی.

استفاده از سوتین‌های فنردار هم برای حفظ بهتر فرم بدن مناسب به نظر می‌رسد، با این وجود این نوع لباس زیرها ممکن است به بدن فشار بیاورند و به خصوص خانم‌هایی که کیست سینه دارند نباید سراغشان بروند؛ یا حداقل بعد از خرید فنر سوتین را از آن خارج کنند. برای آشنایی بیشتر با کیست سینه و نشانه های آن این مطلب را مطالعه کنید.

سوتین‌های جک‌دار هم برای بهتر کردن فرم بدن طراحی شده‌اند و به کار خانم‌هایی می‌آیند که دچار افتادگی سینه شده‌اند.

بنابراین با توجه به موقعیتی که دارید دست به انتخاب بزنید و تنها از سوتین‌هایی برای ساعت‌های طولانی‌تر استفاده کنید که در آن‌ها احساس راحتی می‌کنید.

سایز مناسب را انتخاب کنید

سوتینی که رد بند آن روی بدن بماند، روی پوست احساس سوزش ایجاد کند یا باعث فشار بر بدن شود، تنگ است. مدلی هم که فرم مناسبی ایجاد نکرده و پوشیدن آن تغییری ایجاد نکند، گشاد است. بنابراین حد وسط این دو سایز برای شما مناسب است؛ با وجود این گاهی وقت‌ها سایز دور سینه مناسب نیست در‌حالی‌که سایز کاپ مناسب است یا برعکس. در چنین شرایطی اولویت را به سایز کاپ بدهید و سایز دور سینه را با استفاده از دوخت کوتاه کنید یا با استفاده از رابط بلند.

نکته مهم: همان‌طور که موقع خرید شورت زنانه باید به فلزات و قطعات به کار رفته در آن توجه کرد تا مبادا بدن به آن حساسیت دهد؛ هنگام انتخاب سوتین هم باید به این نکته توجه کرد.

اولین کار بعد از خرید چیست؟

بعد از انتخاب لباس زیر زنانه مورد علاقه‌تان که با توجه به نکات بالا هم جنسی مناسب و هم سایز درستی دارد، حتما لباس زیرتان را با آب ولرم رو به گرم و مقداری مایع لباسشویی بشویید و بگذارید خوب در معرض آفتاب خشک شود. پروسه تولید این لباس‌ها شامل مراحلی است که خواه‌ناخواه باعث آلودگی پارچه می‌شود.

 

انتخاب بهترین املاک در نیاوران

نیاوران یکی از قدیمی ترین محله‌های تهران است. نیاوران واقع در یکی از شمالی ترین محله‌های تهران یعنی، محله‌ی شمرون، واقع شده است. محله‌ی نیاوران برای اولبن بار توسط ناصرالدین شاه تاسیس شد. در آن زمان در محله‌ی نیاوران “نی‌زار”های بسیار زیادی وجود داشت. مردم شهر تهران نی‌های مورد نیاز خود را از این منطقه تامیین می‌کردند. برای همین اسم این محله‌ی قدیمی نی‌آوران گذاشته شد. این اسم به مرور گذشت زمان به “نیاوران” تغییر نام پیدا کرد.  امروزه این محله با ساخت و ساز زیاد، تبدیل به نماد  لوکس نشینی در تهران شده است. این محله پر است از پنت‌هاس و آپارتمان‌های لوکس و لاکچری که می‌تواند دیدنشان حسابی آدم را به وجد بیاورند. اما باید حسابی در خرید این خانه‌ها دقت کنید. در این مقاله میخواهیم توضیحی در رابطه با این خرید به شما بدهیم. از آنجا که برای این خرید شما به املاک‌هایی در نیاوران مراجه می‌کنید میخواهیم اطلاعاتی را در رابطه با انتخاب درست این املاک به شما بدهید تا شما بتوانید بهترین خرید را در محله‌ی نیاوران داشته باشید.

p7fu_m2.jpg

املاک‌های زیادی در نیاروان واقع شده است. اما خدمات هر یک از آنها با یکدیگر متفاوت بوده است. یکی از املاک‌های نیاوران، املاک عظیمیان است. املاک عظیمیان از سال 1394 به صورت تخصصی در منطقه یک تهران مشغول به فعالیت می‌باشد. املاک عظیمیان با دارا بودن یک تیم تخصصی جز برترین املاک‌های نیاوران محسوب می‌شود. اگر شما به دنبال یک املاک در نیاوران هستید، ما املاک عظیمیان به شما پیشنهاد می‌کنیم.

خرید و فروش آپارتمان در نیاوران یکی از کارهای سخت به شمار می‌آید. این سختی به این دلیل بوده که در نیاوران تنوع بسیار زیادی وجود دارد. اگر در این محله کمی جست و جو کنید، آپارتمان‌ها و ویلاهایی با امکانات و طراحی‌های بسیار خاص و متفاوت در آن پیدا خواهید کرد. اما برای اینکه بتوانید بهترین‌های آن را پیدا کنید، نیاز به یک املاک در نیاوران دارید که شناخت کافی بر روی این منطقه را داشته باشد تا بتواند بهترین راهنمای برای شما باشد. املاک عظیمیان یکی از املاک‌هایی هست که به صورت تخصصی در نیاوران مشغول به فعالبت بوده که می‌تواند بهترین مشاوره را برای خرید خانه در نیاروان به شما بدهد.

یکی از نکته‌هایی که باید شما در املاک‌های نیاوران به آن توجه کنید، مشاوران آن است. ملک‌های نیاوران به دلیل داشتن تنوع در امکانات، ممکن بوده شما را در خرید کمی سر در گم کند. اما اگر املاکی که شما انتخاب کردید مشاوران خوبی داشته باشد، می‌تواند یک راهنمای بسیار عالی برای خرید آپارتمان در نیاوران برای شما باشد.

xde_m1.jpg

نکته‌ی دیگری که شما باید در انتخاب املاک نیاوران دقت کنید، صداقت آن املاک است. صداقت بدان معنا می‌باشد که زمانی که یک آپارتمان را به شما نشان می‌دهد، تمام نقات قوت و ضعف خانه را برای شما باز گو کند. یعنی اگر آن خانه‌ای که قرار است شما خریداری کنید، هزینه‌ی مازادی دارد، حتما این هزینه را برای شما شرح دهد. این موضوع می‌تواند زمانی که شما خانه را خریداری کردید، بسیار شما را قافل گیر کند. پس حتما در انتخاب املاک در نیاوران حساسیت به خرج دهید و سراغ املاک درست بروید.

در زمان انتخاب ویلا در نیاوران به اعتبار آن املاک دقت فرمایید. منظور از اعتبار ثبت شرکت می‌باشد. امروزه دفاتری زیادی هستند که به اسم املاک در حال فعالیت در این حوزه هستند اما متاسفانه فاقد هر گونه مجوزی هستند. پس حتما در قبل از رجوع به املاک در نیاورن از اعتبار آن املاک مطمئن شوید.

حال باید به این نکته دقت داشته باشید که برای خرید آپارتمان در نیاوران چه قصدی دارید؟ آیا قصد سرمایه گذاری دارید یا اینکه میخواهید به عنوان خانه‌ی اصلی خود از آن استفاده کنید؟ این یک نکته بسیار مهم در این رابطه هست. قبل از رجوع به املاک‌های نیاوران اول به این موضوع فکر کنید. دانستن این موضوع می‌تواند کمک بسیار خوبی برای خرید و انتخاب املاک در نیاوران به شما کند.

نکته‌ی دیگری که باید قبل از رجوع به املاک‌های نیاوران به آن توجه کنید، این بوده که آپارتمان مد نظر دارید یا اینکه به دنبال یک خانه‌ی ویلایی هستید؟! همانطور که میدانید شما می‌توانید در نیاوران هم خانه‌های ویلایی و هم آپارتمان‌های بسیار لوکسی را پیدا کنید. اگر از قبل ندانید که بدنبال کدام یکی هستید، به دلیل تنوع زیاد خانه در نیاوران قطعا دچار مشکل خواهید شد.  پس قبل از اینکه به املاک‌های نیاوارن مراجعه کنید اول بررسی کنید که به دنبال کدام نوع از این خانه‌ها هستید. برای اینکه بدانید کدام یک برای شما مناسب تر است، می‌توانید مقاله‌ی مربوطه را در وبلاگ املاک عظیمیان مطالعه کنید.

آیا به دنبال خرید خانه هستید یا به دنبال اجاره؟!

این مورد هم یکی دیگر از نکاتی هست که شما قبل از رجوع به ویلانیاوران باید به آن فکر کنید. به علت اینکه قیمت خانه در منطقه‌ی نیاوران قیمت بسیار بالا بوده، قبل از رجوع به املاک‌های نیاوران باید به آن فکر کنید. هم به دلیل تنوع بسیار بالای خانه و هم به دلیل تنوع و اختلاف قیمت بسیار زیادی که خانه‌های این منطقه دارد، از قبل بودجه‌ی خود را مشخص کنید و سپس به املاک‌های نیاوران مراجعه کنید.

اگر به دنبال یک خانه‌ی خوب در نیاوران هستید یکی از مهم ترین عواملی که می‌تواند به شما در خرید مناسب ترین خانه کمک کند، املاکی هست که شما به آن رجوع می‌کنید. قبل از مراجعه به آن املاک از تخصص آن املاک در زمینه‌ی خانه‌های نیاوران مطمئن شوید. البته این موضوع را در اول مقاله برای شما به صورت کامل باز کرده‌ایم. نکته‌ی که در این قسمت میخواهیم برای شما باز کنیم، هدف و نیت املاک‌های نیاوران است. برای اینکه یک املاک در نیاوران را برای مشار خود انتخاب کنید، از هدف آن املاک مطمئن شوید. این هدف می‌تواند بهترین و مناسب ترین خانه را برای شما پیدا و خریداری کند. املاکی در نیاوران پیدا کنید که سود مالی اولویت آن نباشد و اولویت آن املاک سود شما و یافتن بهترین خانه برای شما باشد. املاک عظیمیان از زمانی که شروع به کار کرد، مشتری را دوست و همراه خود دانسته و همیشه در تلاش بوده تا بهترین خانه‌ای که می‌تواند با بهترین قیمت ممکن برای مشتری خود پیدا کند. املاک عظیمیان هیچ وقت یک معامله را پایان ارتباط با مشتری نمی‌داند.

البته که خیلی از مشتری‌هایی که به املاک‌های نیاوران رجوع می‌کنند؛

همه یک شکایت واحد از این املاک‌ها دارند که آن عدم توانایی ارتباط بین مشاور با مشتری می‌باشد. این امر همیشه برای مشتری‌ها یکی از مهم ترین عوامل به حساب می‌آید. نه تنها در بازار ملک، بلکه در هر بازاری که شما برای خرید هر وسیله‌ای به آن رجوع می‌کنید، از آن فروشنده توقع احترام و توجه به نیاز خود را دارید. بازار املاک هم از این قاعده مستثنی نیست که هیج، شاید توقع بیشتری هم از این بازار داشته باشید. املاک عظیمیان برای همین هر ماه برای مشاوران خود کلاس‌های تخصصی را برگذاری می‌کند تا مشاوران بتوانند بهترین همراه و مشاور برای مشتر‌ها باشند. پس با خیال راحت به املاک عظیمیان مراجعه کنید.

در نهایت ما سعی کردیم تا تمام مواردی که به شما برای انتخاب ویلا در نیاوران کمک می‌کند را اطلاع دهیم. در پایان کار امیدواریم که شما دوستان عزیز را هر چه زود تر در املاک عظیمیان ملاقات کنیم.

ضمنا در سایت رنتیجا اجاره ویلا بسیار ارزان میباشد

گیمباز؛ جامع ترین اپلیکیشن خرید و فروش تجهیزات گیم

گیمباز؛ جامع ترین اپلیکیشن خرید و فروش تجهیزات گیم
با این وضعیت اقتصادی و دلاری که روز به روز داره بالاتر میره، شرایط سخت، سختتر برای گیمرهای ایرانی میشه و از اونجایی که واقعا داخل ایران کسی به فکر جامعه ی گیمرهای ایرانی نیست پس خودمون باید آستین ها رو بالا بزنیم و فکری به حال همدیگه و جامعه گیمر ها بکنیم.
خیلی از ما گیمرها وسایل گیمینگی داریم که نیازی هم بهشون نداریم یا میخواییم یدونه بهترش رو بخریم پس دنبال این میگردیم که قبلی رو بفروشیم تا جدیده رو بخریم و سیستم گیم خودمون رو ارتقا بدیم. از اونور هم گیمرهایی هستند که خیلی از وسایل گیمی رو نیاز دارن و بدلیل قیمت بالایی که داره نمیتونن تهیه کنن.
اینجا شاید براتون سوال بشه مقدمه اول چه ارتباطی با جمله دوم داره. خب باید بهتون بگم که اپلیکیشن و وب سایت گیمباز یه تیم جوون از جنس شما گیمرهاست و دغدغه جامعه گیم رو داره. گیمباز رو میتوان دیوار گیمرهای ایرانی معرفی کرد پلتفرمی که اختصاصی برای گیمرهای ایرانی ایجاد شده. این یعنی ایجاد شدن بستری برای تمام گیمرهای ایرانی تا بتونن بدون واسطه هر چیزی که میخوان رو بخرن و بفروشن. علاوه بر خرید و فروش شما میتونین در گیمباز از رویدادها و تورنمنت های گیمی با خبر بشین. تورنمنت هایی از جنس فورتنایت(fortnite)، کال آف دیوتی(call of duty)، پابجی(pubg)، رنبو سیکس(rainbow6)، فیفا 2020(fifa2020) یا پس2020(pes2020) و کلی بازی های که شما بخوایین اجرا یا شرکت کنین.

در گیمباز دسته های مخلتف هر کنسول به صورت جزیی ایجاد شده تا شما اگر قصدخرید مثلا هدفون مخصوص PC رو دارین در دسته کامپیوتر بازی در بخش ابزار جانبی تهیه کنین.

دسته های مختلف گیمباز به این ترتیب که براتون میگم هست: پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو و کامپیوتر بازی گرفته تا رویداد های بازی ،گیفت کارت ،گجت ها ، اکانت بازی و سایر موارد.
اپلیکیشن گیمباز مخصوص گوشی ها اندرویدی(Android) هست که شما میتونین برا دانلود از طریق گوگل پلی به راحتی دانلود کنین.

وب سایت گیمباز هم برای گیمرهایی که از گوشی های آی او اس (IOS) یا گیمرهایی که به موبایل  اندرویدی(Android) دسترسی ندارن ایجاد شده.

گیمباز برای اینکه بتونه با شما تبادل بیشتری داشته باشه داخل اینستاگرام هم صفحه ایجاد کرده که اونجا از اخبار مربوط به بازی ها گرفته تا ویدیو های فان و آموزشی و خفن و برگزاری تورنمنت های مختلف فورتنایت، کالاف دیوتی ، رنبو6 و غیره براتون به اشتراک میزاره تا کنار شما باشه شما میتونین با سرچ (Gamebuzz.official)  داخل صفحه اکسپلور اینستاگرام پیداشون کنید.

 خلاصه اینکه گیمرهای برای اینکه روز به روز از قدرت بیشتری داخل ایران برخوردار باشن باید در کنار رقابت رفاقت و همیاری داشته باشن پس حتما پیج گیمباز و اپلیکیشن و سایت گیمباز رو به گیمرهای  دیگه معرفی کنین تا اینجوری با قدرت زیاد بشکافیم بریم جلو برای بدست آوردن روزهای بهتر گیم در ایران.

اپلیکیشن و سایت گیمباز یه سری مزایایی دیگه داره که به صورت خلاصه در ادامه براتون میگم:
درج رایگان آگهی
دارای دسته بندی های متنوع
راحتی و سادگی استفاده از برنامه
بک برنامه تخصصی برای گیمرها
پرطرفدارترین برنامه خرید و فروش بی‌واسطه گیمینگ در ایران
شما میتونین از طریق زیر به گیمباز دسترسی و با ما در تبادل باشین.
پیج اینستاگرام:@gamebuzz.official
لینک دیسکورد:https://discord.gg/dReKuuh
آدرس سایت:https://gamebuzz.app

لینک دانلود پلی استور: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mnegar.gamebuzz&hl=fa