دل شکسته عاشق

دل شکسته عاشق

وبلاگ دل شکسته
دل شکسته عاشق

دل شکسته عاشق

وبلاگ دل شکسته

7 راه برای تربیت بچه های "خوب"


7 راه برای تربیت بچه های "خوب"

 

به نظر می رسد بهترین راه برای تربیت فرزندان خوب شامل معلم خصوصی گران قیمت یا اردوهای تابستانی فانتزی نیست. در عوض ، همه چیز به مراقبت از آنها برمی گردد. در گزارش اخیر ، روانشناسان دانشگاه هاروارد نشان دادند که کودکانی که به دیگران فکر می کنند شادتر ، ساده تر و ساده تر هستند. این بسیار عالی است زیرا ، همانطور که می دانیم ، کودک شاد همچنین به معنای مادر شاد است. در اینجا 7 استراتژی تربیتی که آنها تربیت کرده اند ، ثابت شده است که فرزندان دلسوز را تربیت می کند.

 

زمان سرگرمی را در تقویم قرار دهید

 

چرا: روانشناسان می گویند که کودکان با مراقبت و احترام یاد می گیرند. بهترین زمان برای مراقبت و احترام گذاشتن به آنها - هنگامی که با هم کار سرگرم کننده ای انجام می دهید!

 

چگونه: به سادگی خواندن داستان کودک هنگام خواب یا بازی تنیس با هم ساده است. یافته ها نشان می دهند که "برنامه های هفتگی خود را یک به یک قرار دهید تا اینکه آن را به شانس واگذار نکنید." به این ترتیب شما به اندازه جلسه کاری به آن اهمیت می دهید و به احتمال زیاد به طور منظم اتفاق می افتد. پرسیدن سوالاتی مانند "بهترین قسمت روز شما چه بود؟" و "امروز چه کاری انجام دادید که باعث می شود احساس خوبی داشته باشید؟" می تواند به آنها کمک کند تا فراتر از سطح اعمال خود فکر کنند و احساسات خود را تشخیص دهند.

 

یک الگوی قوی باشید

 

چرا: کارشناسان می گویند فرزند شما با مشاهده شما ارزشها و رفتارهای اخلاقی را می آموزد.

 

چگونه: به این نکته توجه کنید که آیا صداقت ، انصاف و مراقبت از خود را رعایت می کنید یا خیر. در گزارش هاروارد آمده است: "هیچ کس در تمام مدت بی نقص نیست." "به همین دلیل است که برای ما مهم است که با تشخیص و کار بر روی اشتباهات و معایب خود ، از فروتنی ، خودآگاهی و صداقت برای کودکان الگو بگیریم." فرزندان شما می دانند که شما کامل نیستید - یا وقتی به سن نوجوانی می رسند - بنابراین صاحب آن شوید و از آن به عنوان فرصتی برای صحبت در مورد اشتباهات خود با فرزند خود استفاده کنید.

 

مراقبت از دیگران را در اولویت قرار دهید

 

چرا: متخصصان می گویند کودکان نمی دانند که مراقبت از دیگران باعث می شود آنها احساس بهتری داشته باشند ، مگر اینکه به آنها آموزش دهید.

 

چگونه: انتظارات اخلاقی زیادی تعیین کنید. یافته ها نشان می دهد که اولویت بندی تعهدات ، انجام کار صحیح (حتی در مواقع سخت) و حمایت از ارزش های عدالت و عدالت است. این کار را انجام دهید و در راه تربیت فردی هستید که نگران دنیای اطرافش است.

 

آنها را تشویق کنید تا از شما تشکر کنند

 

چرا: کودکان باید قدردانی کنند. به گفته روانشناسان ، "برای آنها مهم است که بسیاری از افرادی را که در زندگی خود سهیم هستند به رسمیت بشناسند." بر اساس این مطالعات ، آنها را مفید ، سخاوتمند ، دلسوز و بخشنده خواهد کرد - به علاوه ، آنها شادتر و سالم تر خواهند بود.

 

چگونه: مطمئن شوید که فرزندتان در هنگام غذا خوردن ، در ماشین ، در منزل یکی از دوستان خود قدردانی می کند یا به طور معمول در مورد دیگران فکر می کند و فکر می کند. این گزارش می گوید تکرار روزانه کلیدی است. به زودی ، طبیعت دوم فرزند شما خواهد بود.

 

درباره مشکلات جهان صحبت کنید

 

چرا: برای کودکان مهم است که در مورد دایره اجتماعی خانواده و دوستان خود فکر کنند ، در حالی که به تصویر کلی نیز اهمیت می دهند. کارشناسان می گویند: "برای کودکان مهم است که نسبت به افرادی که در فرهنگ ها و جوامع دیگر زندگی می کنند نگرانی ایجاد کنند." این کار آنها را همدل می کند و آنها را برای برقراری ارتباط با افراد از هر زمینه آماده می کند.

 

چگونه: درباره مشکلات جهانی با فرزند خود صحبت کنید و از روزنامه ها ، مجلات یا تلویزیون برای شروع گفتگو استفاده کنید. همچنین می توانید آنها را وادار کنید به این فکر کنند که شخص دیگری بودن چگونه است. حتی اگر این بچه تازه وارد کلاس باشد ، همه این لحظات اندیشمند کوچک جمع می شوند.

 

به آنها انگیزه دهید تا به یک هدف ملحق شوند

 

چرا: با مشارکت در اجتماع ، فرزند شما با انصاف ، وفاداری ، اخلاق و نحوه همکاری با دیگران آشنا می شود. اکثر کودکان به طور طبیعی به سوالات اخلاقی علاقه مند هستند ، بنابراین با مشارکت ، آنها می توانند راه خود را از طریق این مسائل پیش ببرند.

 

چگونه: متخصصان پیشنهاد می کنند فرزند خود را در کاری دخیل کنید که در برابر مشکلاتی که با آن روبرو می شوند اقدام کند یا به موضوعی بپردازد که به آن علاقه دارد. اگر واقعاً با آنها این کار را انجام دهید ، امتیازهای اضافی دریافت می کنید.

 

از طریق احساسات آنها حرکت کنید

 

چرا: کودکان باید بیاموزند که چگونه با احساسات خود به شیوه های سازنده برخورد کنند. کار روی این مسئله با فرزندتان باعث می شود تا از مشکلات و رفتارهای بد آنها که ممکن است نشان دهند ، کاسته شود. گاهی اوقات توانایی ما در مراقبت از دیگران با احساس خشم ، شرم یا حسادت محدود می شود ، بنابراین غلبه بر این احساسات برای تبدیل فرزند شما به فردی دلسوز بسیار مهم است.

 

چگونه: احساسات خود را با فرزند خود تشخیص دهید ، با او راه حل پیدا کنید و به او آموزش دهید تا با آرامش از پس مشکلات برآید. این گزارش یک ترفند سه مرحله ای را پیشنهاد می کند: "توقف کنید ، از طریق بینی نفس عمیق بکشید و از طریق دهان بازدم کنید و تا پنج بشمارید." وقتی آرام شدند ، باید در مورد مشکل صحبت کنید.

منبع: https://bit.ly/3C9Curh

 

فروش اقساطی خودرو با شرایط آسان سایا خودرو


فروش اقساطی خودرو به عنوان یکی از روش های فروش محصولات شرکت های خودروسازی است. سالانه افراد زیادی به واسط? شرایط فوق العاده فروش اقساطی خودرو، مالک خودرو مورد دلخواه خود می شوند. استفاده از این شرایط به افراد کمک می کند که بتوانند با برنامه ریزی مالی بر درآمد خود، بتوانند خودرو خریداری نمایند. با توجه به قیمت بالایی که خودروهای مختلف دارند، امکان خرید نقدی خودرو برای عموم مردم امکان پذیر نمی باشد. به این ترتیب افرادی که از سطح مالی اندک و متوسط برخوردار می باشند، می توانند به صورت کاملاً اقتصادی از شرایط فروش اقساطی خودرو سایا خودرو  برای خرید خودرو به صورت اقساطی استفاده کنند.

خودرو وسیله ای است که از نظر کارایی بسیار کاربردی است و عموم مردم تمایل به خرید خودرو برای فعالیت های شخصی خود دارند. به این ترتیب تقاضا برای خرید خودرو افزایش یافت و در نتیج? آن نیز شرکت های خودروسازی تلاش نمودند که حجم فروش مجموع? خود را متناسب با نیاز بازار افزایش دهند. با توجه به مسئله افزایش قیمت خودرو و تنوع محصولات شرکت های خودروسازی، زمین? برای فروش اقساطی خودرو علاوه بر فروش نقدی طرفداران زیادی پیدا کرد.

فروش اقساطی خودرو با شرایط آسان سایا خودرو

امروزه فروش اقساطی خودرو با شرایط آسان برای متقاضیان در نظر گرفته شده است، تا بتوانند بر حسب نیاز نوع خودرو مورد دلخواه خود را با قیمت مناسب و شرایط عالی خریداری نمایند. به طور کلی شرکت های متعدد خودرو سازی در داخل و خارج از کشور فعالیت می کنند که محصولات خود را به بازار تقاضا عرضه می کنند. بنابراین عموم شرکت ها برای آنکه بتوانند حجم فروش و تنوع مدل خودرو را افزایش دهند، علاوه بر فروش نقدی، شرایط مناسبی برای فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی در اختیار مشتریان قرار می دهند.

فروش اقساطی خودرو با تحویل فوری

در حال حاضر شرایط عالی برای فروش اقساطی محصولات ایران خودرو، گروه بهمن موتور، سایپا، کرمان موتور، رنو، هیوندای، تویوتا، کیا، نیسان، فولکس واگن و سایر برندهای معتبر خودروسازی داخلی و خارجی فراهم می باشد. با توجه به حجم تقاضا و تعدد خودروهای تولیدی افراد به راحتی نمی توانند از توان خرید نقدی خودرو برآیند، به همین دلیل از آپشن های فروش اقساطی خودرو با تحویل فوری بهره می گیرند. به این ترتیب می توانند از مزایای آن در جهت خرید خودرو مورد نظر استفاده نمایند.

مهمترین دغدغه افراد برای خرید اقساطی خودرو، این است که زمان تحویل خودرو چه زمانی است و افراد کی می توانند از خودروی خود استفاده نمایند. به همین جهت شرکت های عرضه کنند? خودرو با در اختیار قرار دادن شرایط فروش اقساطی با تحویل فوری می توانند از مزایای آن بهره گیرند. بنابراین افراد در حین پرداخت اقساط خودرو می توانند از خودرو نیز استفاده کنند. توجه به این نکته به فرد کمک می کند که اطمینان بالایی از أخذ قرارداد خود داشته باشدبرای اطلاع از فروش اقساطی خودرو های خارجی به سایت مراجعه کنید.

نکت? کلیدی که در رابطه با خرید اقساطی خودرو مطرح می باشد، مراجعه به مراکز فروش معتبر اقساطی خودرو است که دارای مجوز از اتحادی? مربوطه باشد و دارای کد شناسایی و فعالیت است.

فروش اقساطی خودرو خارجی

فروش اقساطی خودرو خارجی نیز با شرایط ایده آل در اختیار مشتریان قرار گرفته می شود که بتوانند بر اساس توان مالی خود، خودروی برند خارجی مورد نظر را با قیمت ارزان و کیفیت عالی خریداری نمایند. امروزه مشتریان محترم می توانند از شرکت های معتبر فروش اقساطی با تحویل فوری و آنی خودرو، اتومبیل خود را خریداری نمایند. در اختیار قرار دادن این شرایط به فرد کمک می کند که بتواند خودرویی با کیفیت بالا خریداری نمایند.

شرکت آرشا خودرو با اتکاء به نیروی توانمند، شرایط فوق العاده ای برای فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی در اختیار مشتریان قرار دهند.

 

خواص فیزیکی چوب ترمو


چوب ترمو خواص و ویژگی‌های زیادی دارد که خواص فیزیکی یکی از خواص آن‌ها محسوب می‌شود. خواص فیزیکی خود از عوامل مختلفی تشکیل شده است که به صورت مجزا به بررسی هر کدام می‌پردازیم:

وزن مخصوص چوب ترمو:

وزن چوب یکی از ویژگی‌های چوب ترمو است که نسبت به سایر چوب‌ها کم‌تر خواهد بود زیرا به میزان فرج و رطوبت موجود در چوب بستگی دارد. رطوبت تقریباً ?? درصد در وزن نهایی چوب‌ها تأثیرگذار است. سبک بودن ترمووود دلیل بر کاهش رطوبت موجود در ساختار آن بر اساس حرارت دادن در دمای ??? درجه سانتی گراد تا ??? درجه سانتی گراد است. از عوامل مؤثر در رطوبت موجود در ساختار چوب‌ها می‌توان به فصل برش، شرایط آب و هوایی منطقه و غیره اشاره کرد. ناگفته نماند که افزایش رطوبت موجود در ساختار چوب با کیفیت نهایی چوب رابطه عکس دارد. مرطوب بودن بیش از حد چوب‌ها محیط را برای رشد و تکثیر قارچ‌ها، نفوذ موجودات موذی و موارد دیگر سازگار می‌کند.

عایق حرارت و گرما:

یکی دیگر از خواص فیزیکی چوب‌های ترمو، عایق گرما و حرارت است. به عبارت دیگر چوب‌ها عایق گرما و حرارت هستند در نتیجه برای ساختن عایق‌های حرارتی مناسب می‌باشند. عایق گرما و یا هدایت گرمایی چوب در جهت طولی آن دو برابر بیشتر از جهت عرضی آن می‌باشد و همچنین هدایت حرارتی شعاعی چوب‌ها از هدایت حرارتی مماسی آن‌ها بیشتر خواهد بود. هر چقدر رطوبت چوب بیشتر باشد هدایت حرارتی چوب نیز افزایش می‌یابد.

Thermowood

Thermowood

تغییر ابعاد بر اثر حرارت:

یکی دیگر از خواص فیزیکی چوب ترمو و یا ترمو وود، تغییر ابعاد چوب مورد نظر بر اثر حرارت می‌باشد. حرارت دادن چوب‌ها باعث کاهش رطوبت موجود در بافت چوب‌ها می‌شود و همچنین حجم چوب را کمی زیاد می‌کند. کم شدن حجم و کاهش رطوبت باعث کاهش جرم حجمی چوب‌های می‌شود.

گرمای ویژه چوب:

گرمای ویژه چوب یکی دیگر از خواص چوب‌ها به حساب می‌آید. این ویژگی باعث ایجاد ویژگی‌های مناسب و بسیار تأثیرگذار در کیفیت چوب‌ها می‌شود. به عنوان مثال گرمای ویژه چوب مانع از سوختن چوب در برابر تابش نور خورشید می‌شود و همچنین از یخ زدن چوب‌ها در محیط‌های بسیار سرد جلوگیری می‌کند. لازم به ذکر است که ترمو وود بر اثر تابش نور خورشید به آن تنها ممکن است مقداری تغییر رنگ بدهد، برای حل این مشکل می‌توان آن را رنگ کرد.

انتقال و انتشار صوت:

از دیگر خواص فیزیکی چوب‌ها می‌توان به ویژگی انتقال و انتشار صوت اشاره کرد. چوب‌ها به علت قابلیت ارتجاعی که دارند قادر به تقویت صدا می‌باشند. البته انتشار صوت در چوب از جهات مختلف متفاوت است. البته میزان رطوبت و گونه‌ی چوب نیز در این ویژگی‌ها مؤثر است. به طور کلی می‌توان گفت سوزنی برگان از لحاظ انتشار صوت و طنین بهتر عمل می‌کنند به همین دلیل از این نوع چوب‌ها در ساختمان آلات موسیقی سیم دار به وفور استفاده شده است.

 

خصوصیات ترموود

خصوصیات ترموود

جذب صدا و تخفیف آن:

همان‌طور‌که چوب باعث انتقال و انتشار صوت می‌شود، قادر به جذب و کاهش شدت آن نیز می‌باشد. چوب‌های سبک صداها را بهتر جذب می‌کنند. نا‌منظم بودن سطح چوب‌ها و همچنین میزان رطوبت موجود در آن‌ها با میزان جذب صدا توسط آن‌ها رابطه مستقیم دارد. هر چه سطح آن‌ها نامنظم‌تر و میزان رطوبت موجود در ساختار چوب بیشتر باشد، خاصیت عایق بودن آن در برابر صدا بیشتر نیز می‌باشد. ترموود به دلیل این که تحت شعاع حرارت قرار می‌گیرد و حدود شش درصد از رطوبت آن از بین می‌رود عایق خوبی در برابر صدا نمی‌باشد اما تا حدودی صدا را جذب خود می‌کند.

هدایت الکتریکی و یا رسانای برق:

یکی دیگر از ویژگی‌ها و یا خواص فیزیکی چوب‌ها، هدایت الکتریکی چوب می‌باشد. میزان هدایت الکتریکی چوب به درصد رطوبت موجود در ساختار چوب بستگی دارد. میزان رطوبت موجود در چوب با درصد رسانایی چوب‌ها رابطه مستقیم دارد، در نتیجه چوب‌های خشک مانند چوب ترمو عایق جریان برق می‌باشند که این ویژگی باعث شده است تا با خیال راحت بتوان از ترموود جهت اجرای نمای داخلی و نمای بیرونی ساختمان‌ها استفاده کرد. لازم به ذکر می‌باشد که میزان هدایت الکتریکی با وزن مخصوص رابطه محسوسی ندارد.

خواص فوق العاده ویتامین سی برای جوانی پوست و مو


خواص فوق العاده ویتامین سی برای جوانی پوست و مو

 

ویتامین c یکی از مهم‌ترین ویتامین ها برای بدن موثر است. این ویتامین مهم معمولاً از طریق خوراکی هایی مثل میوه های حاوی ویتامین c به بدن ما می رسد. ویتامینی که بدن را در برابر بسیاری از بیماری‌ها ایمن می‌کند. یکی از خواص بسیار جالب ویتامین سی از بین بردن خستگی است. اگر تجربه نوشیدن یک لیوان آب پرتقال پس از پایان یک روز کاری سخت را داشته باشید حتما متوجه شده اید که این ویتامین چقدر سریع باعث شادابی شما و رفع خستگی می‌شود. یکی از خواص بسیار جالب این ویتامین مهم تقویت پوست و مو و از بین بردن خستگی آن است. روزها اصطلاح خستگی پوست زیاد شنیده می شود. برای خیلی‌ها عجیب است که چطور پست ما خسته می شود. حتما متوجه شده اید که در روزهایی که بسیار کار می کنید و مشغله زیادی دارید در پایان روز پوستتان کمی کدر و خسته به نظر می‌رسد. همچنین در آغاز روز و در زمانی که از خواب بیدار می شوید و شفافیت پوست بسیار بیشتر از پایان روز است. اصطلاح خستگی پوست بسیار درست و علمی باشد. شاید جالب باشد که بدانید ویتامین‌سی حتی قادر است خستگی پوست را هم از بین ببرد. برای رفع خستگی پوست به کمک ویتامین مهم نوع سی می توانید میوه ها و خوراکی های حاوی این میوه را مصرف کنید. آب پرتقال یکی از بهترین نوشیدنی های مقوی و پر از ویتامین سی است. استفاده از لوسیون ها و کرم های غنی شده با این ویتامین هم می تواند خستگی پوست را به صورت آنی از بین ببرد. یکی از بهترین کرم های غنی شده با این ویتامین کرم ویتامین سی الارو است. محصولی که توسط یک شرکت ایتالیایی که در زمینه تولید محصولات درمانی مراقبت از پوست و مو فعالیت می‌کند تولید شده است. در ادامه با برخی از خواص مهم ویتامین سی برای پوست آشنا می شویم.

یکی از خواص مهم ویتامین سی برای پوست از بین بردن تیرگی و کدری های پوست است. اگر پوست شما در اثر افزایش سن و یا هر دلیل دیگری تیره شده است استفاده از کرم ها و محصولات مراقبت از پوست ویتامین سی غنی شده اند برای شما توصیه می شود. محصولات برای مراقبت بیشتر از پوست خود و برای از بین بردن تیرگی پوست استفاده کنید. کرم های غنی شده با ویتامین سی را می توانید هر شب قبل از خواب به صورت خود بزنید. پس از مدتی استفاده متوجه می شود که به تدریج پوست شما روشن تر می شود و این تیرگی ها محوتر و کمرنگ تر می شوند.

اگر به صورت مرتب از محصولات غنی شده با ویتامین c برای پوست خود استفاده کنید همیشه پوستی شاداب و جوان خواهید داشت. البته که منظور از روشن تر شدن پوست این نیست که درجه رنگی پوست شما کمتر می شود. بلکه منظور این است که پوست شفاف تر و بازتر می شود.

ویتامین c باعث می‌شود که تولید کلاژن در پوست بیشتر شود. کلاژن یکی از اصلی‌ترین موادی است که پوست شما نیاز دارد. اگر تولید کلاژن در پوست کمتر شود و یا متوقف شود روند پیری پوست شما شروع می شود. یکی از اصلی‌ ترین مشکلات پوستی که ایجاد خطوط و چین و چروک های آن است در نتیجه کاهش تولید کلاژن در پوست اتفاق می‌ افتد. با افزایش سن میزان تولید کلاژن در پوست به تدریج کاهش پیدا میکند. به همین خاطر است که با افزایش سن پوست شما ممکن است دچار چین و چروک و افتادگی شود. با استفاده از مکمل های ویتامین سی مثل کرم ها و لوسیون ها برای پوست صورت خود می توانید روند پیری پوست خود را بسیار کاهش دهیم. به سادگی و با این مراقبت ساده پوست شما همیشه جوان و محکم می ماند. افزایش تولید کلاژن همچنین باعث بازسازی پوست شده و باعث می شود که اگر پوست شما مشکلی مانند سوختگی و زخم دارد زودتر بتواند خودش را ترمیم کند.

از دیگر مشکلات پوستی که در برخی افراد به وجود می آید لکه های کوچک و بزرگ بر روی صورت است. این لکه ها ممکن است رنگ های صورتی تا قهوه ای داشته باشند. یکی از اصلی ترین راه های از بین بردن لکه های پوستی استفاده از مکمل های ویتامین سی برای پوست. با استفاده از این مکمل ها به تدریج این لکه ها از بین میروند. بدیهی است که سرعت از بین رفتن لکه ها به قدمت آن ها و شدت آن بستگی دارد. به منظور پیشگیری و درمان این لکه ها می توانید مکمل ها و کرم های دارای ویتامین سی را هر شب قبل از خواب به پوست خود بزنید. به این صورت ویتامین c به طور مستقیم وارد پوست شما شده و به سلول‌ های پوستی تزریق میشود.

همچنین استفاده از لوسیون های بدن دارای ویتامین سی برای پوست بدن علاوه بر نرمی و لطافت پوست باعث مراقبت از آن و کاهش روند پیری پوست می شود. پوست بدن هم مانند صورت به مراقبت نیاز دارند. لوسیون های غنی شده با ویتامین سی از پوست بدن شما به خوبی مراقبت می کنند. البته که این لوسیون ها را با توجه به نوع پوست خود باید انتخاب کنید.

یکی دیگر از راه های مراقبت از پوست به کمک ویتامین مهم نوع سی استفاده از ماسک های صورت غنی شده با این ویتامین است. به این منظور می توانید هم از ماسک های دست ساز سنتی و هم از ماسک های آماده موجود در بازار استفاده کنید. این ماسک ها ممکن است به صورت ورقه ای و یا کرم می باشند. استفاده از این محصولات به صورت چند بار در برنامه هفتگی به مراقبت از پوست شما کمک می کند.

در آخر یادآوری می کنیم که اصلی ترین راه تامین ویتامین سی برای بدن حتی برای پوست و مو استفاده از میوه ها و خوراکی های دارای ویتامین است. اما گاه آن استفاده از مکمل ها کرمهای دارای این ویتامین برای پوست می‌تواند آن را به صورت مستقیم وارد سلول های پوستی کند و روند پیری پوست را بسیار کاهش دهد. برای مراقبت از پوست و موی خود هم باید از خوراکی های غنی شده با این ویتامین ث مثل میوه هایی مثل گریپ فروت استفاده کنید و هم استفاده از کرمهای این ویتامین را در برنامه روزانه و هفتگی خود قرار دهید.