دل شکسته عاشق

دل شکسته عاشق

وبلاگ دل شکسته
دل شکسته عاشق

دل شکسته عاشق

وبلاگ دل شکسته

تفاوت روانشناس، متخصص روانپزشک و متخصص مغز و اعصاب چیست؟


به گفته کودک کلینیک متخصص مغز و اعصاب (نورولوژیستی) که دوره های تکمیلی تشخیص و درمان سردرد را گذرانده و تبحر کافی در درمان انواع سردرد را دارد فوق تخصص سردرد گفته می شود.

از آنجاییکه سردرد یکی از شایعترین علامتهایی است که بیمار را نزد پزشک می کشاند معمولا ابتدا فرد توسط پزشکان عمومی وداخلی ویزیت می شود. در صورتیکه نیاز به برسی های تشخیصی و درمان تخصصی تر باشد بیمارباید به متخصص مغز و اعصاب و فوق تخصص سردرد مراجعه کند.

پزشک متخصص سردرد در فوق تخصصی سردرد، جدیدترین، به روز ترین و بهترین روشهای درمان سردرد را به صورت تخصصی به بیماران مبتلا به انواع سردرد ارائه می دهد که این کار پس از معاینه دقیق نورولوژیک و در صورت نیاز اقدامات پاراکلینیک صورت می گیرد.

تفاوت روانشناس، متخصص روانپزشک و متخصص مغز و اعصاب چیست؟

نورولوژیست‌ها (متخصص مغز و اعصاب)،‌ روانپزشکان و روانشناسان اگرچه حوزه کاری مشخصی دارند و تخصص‌های جداگانه‌ای می‌گیرند، از سوی بسیاری از مراجعان و بیماران ممکن است با یکدیگر اشتباه گرفته شوند. اینکه کی باید به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کرد، کی به روانپزشک و کی به روانشناس، ممکن است سوال بسیاری از مردم باشد.

اگر این سوال، سوال شما هم باشد، باید بدانید که اصولا روانشناس فردی است که دوره عمومی پزشکی را نگذرانده است و با گرفتن مدرک لیسانس، فوق‌لیسانس و دکترا در رشته روانشناسی، روانشناس شده است و می‌تواند با ارائه راهکار‌های مختلف (بدون تجویز دارو) به مراجعانش کمک کند اما روانپزشک، پزشک متخصصی است که دوره عمومی پزشکی را طی کرده و پس از آن در رشته اعصاب و روان تخصص گرفته است.

متخصص مغز و اعصاب (دکتر بیتا جبلی) یا نورولوژیست هم پزشک متخصصی است که پس از طی کردن دوره پزشکی عمومی، تخصصش را در رشته مغز و اعصاب (نورولوژی) گرفته تا بتواند بیماری‌هایی مانند تشنج، ام‌اس، میگرن و سردرد‌های مختلف، فلج، سکته مغزی و کمردرد‌های مزمن و بیماری‌هایی از این قبیل را تشخیص دهد و درمان کند.

روانپزشک نیز می‌تواند در درمان اضطراب‌ها، افسردگی‌ها و سایر مشکلات اعصاب و روان به مراجعانش کمک کند و به آنها دارو بدهد اما روانشناس نمی‌تواند دارو تجویز کند و معمولا روان‌درمانی می‌کند.

ضمنا این نکته را هم باید یادآور شوم که جراح مغز و اعصاب هم می‌تواند جراحی‌هایی مانند برداشتن انواع تومور‌ها یا دیسک کمر را انجام دهد بنابراین هیچ شباهتی بین رشته‌های روانشناسی، روانپزشکی و تخصص مغز و اعصاب وجود ندارد.

چه موقع برای سردرد به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنیم؟

  • سردرد آنقدر شدید باشد که با فعالیتهای روزانه تان تداخل کند و شما را از کار، مدرسه و زندگی روزمره بازدارد.
  • وقتی مجبورید بیشتر روزها از آسپرین، بروفن، استامینوفن یا سایر دارو های مسکن سردرد مسکن استفاده کنید.
  • وقتی حس می کنید سرتان رو به بدتر شدن است.
  • وقتی از اینکه داروی زیادی برای تسکین سردرد مصرف می کنید نگران هستید.
  • اگر برای درمان سردرد مجبور به مراجعه به اورژانس شده اید.
  • اگر بیش تر از 15 روز در طی ماه گذشته سردرد داشته اید.
  • وقتی سردردتان برای اولین بار بالای 50 سالگی شروع شود.
  • اگر سردرد شروع ناگهانی و انفجاری داشته باشد و نه تدریجی

اگر سردردتان با هر یک از علائم زیر باشد:

الف) تب

ب) تهوع و استفراغ بخصوص استفراغ های صبحگاهی

ج) گیجی و منگی

د) درد و سفتی گردن

ه) هرگونه کاهش سطح هوشیاری

و) اختلال بینایی و تاری دید

ز) هرگونه نشانه های فوکال نورولوژیک مثل ضعف یک قسمت بدن و صورت

نحوه ارزیابی و تشخیص متخصص نورولوژیست چگونه است؟

قدم اول، گرفتن شرح حال دقیق از بیمار:

اینکه علائم از چه تاریخی، با چه شدتی شروع شده است؟ ابتدا کدام قسمت را درگیر کرده است ؟ سیر بیماری فرد چطور بوده است؟

بنابراین در مراجعه به متخصص نورولوژی لازم است تمامی اطلاعات دقیق ارائه شود که پزشک در تشخیص گمراه نشده و روند درمان سریع تر پیش رود.

نحوه معاینات متخصص مغز و اعصاب (نورولوژیست)

معاینات نورولوژی با توجه به شکایت اصلی بیمار شامل: معاینات سرو گردن و ته چشم بیمار، معاینه اندام ها، رفلکس ها، وضعیت تعادل، معاینه اعصاب دوازده گانه، معاینه حس لمس، موقعیت و… می‌باشد.

سپس با توجه به اطلاعات به دست آمده به تناسب تشخیص های احتمالی درموارد مورد نیاز پزشک از ابزارهای پاراکلینکی برای تشخیص بهتر استفاده می‌کند.

شرکت وبیار چه خدماتی را به شما ارائه می دهد؟


طراحی سایت اصفهان

طراحی سایت در اصفهان یک صنعت بسیار پر کار می باشد. در این زمینه شرکت های زیادی به رقابت با یک دیگر می پردازند. یکی از شرکت های فعال و با سابقه در این زمینه شرکت طراحی سایت وب یار می باشد. اکنون می خواهیم خدمات شرکت وبیار را برای شما توضیح دهیم. مقاله خود را با یک سوال شروع می کنیم؟

شرکت وبیار چه خدماتی را به شما ارائه می دهد؟

همان طور که گفته شد شرکت طراحی سایت وب یار بیش از 20 سال است که در بازار طراحی سایت اصفهان رقابت دارد. اکنون خدماتی که شرکت وبیار به شما ارائه می کند، بسیار گسترده هستند.اکنون با هم این خدمات را بررسی می کنیم.

طراحی سایت اصفهان:

شرکت وبیاردر زمینه طراحی سایت اصفهان فعالیت های گسترده ای را انجام می دهد.اما چگونه؟ وقتی که یک مشتری به ما مراجعه می کند،ما با توجه به نیاز مشتری برای او یکی از دو گزینه زیر را انتخاب می کنیم:

  • طراحی قالب برای سی ام اس های قدرتمندی مثل وردپرس
  • طراحی یک قالب اختصاصی و پنل مدیریت اختصاصی برای مشتری

که با توجه به نیاز مشتری یکی از این دو را به او پیشنهاد می کنیم.

طراحی فروشگاه اینترنتی اصفهان:

این خدمت نیز زیر مجموعه طراحی سایت اصفهان می باشد. و خدمات ارائه شده با آن یکی هستند.یعنی مشتری می تواند سی ام اس اختصاصی یا قالب اختصاصی با سی ام اس های عمومی را انتخاب کند. در بازار طراحی سایت اصفهان اگر به دنبال قیمت مناسب تر هستید کار با سی ام اس های قدرتمندی نظیر وردپرس و ووکامرس را به شما پیشنهاد می کنیم.اما اگر تعداد محصولات شما بیش از مقداری است که نمیتوانید با وردپرس،ووکامرس آن ها را مدیریت کنید.پیشنهاد ما به شما استفاده از سی ام اس های اختصاصی است که توسط تیم طراحی سایت وب یار برای شما نوشته شده اند.   طراحی سایت اصفهان

سئو سایت اصفهان:

یکی از خدماتی که در زمینه طراحی سایت اصفهان رقابت بسیار زیادی در این زمینه شکل گرفته است،سئو سایت اصفهان می باشد. تیم سئو فعال در شرکت وبیار که با نام سئویار فعالیت دارد،وظیفه دارد تا سایت شما را به صفحات اول گوگل برساند تا بتوانید از گوگل ورودی داشته باشید.تیم سئو یار در زمینه های مختلفی مانند:

  • ساخت بکلینک
  • بهینه سازی قالب های شما
  • تولید محتوا
  • بهینه سازی دیتا بیس شما

و خدمات دیگری که می توانید به مقاله سئو سایت اصفهان مراجعه کنید. طراحی سایت اصفهان

خدمات هاستینگ:

یکی از مهم ترین مراحل طراحی سایت اصفهان خرید هاست می باشد..یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط ما خدمات هاستینگ در اصفهان می باشد.تیمی که این وظیفه را بر عهده دارد تیم هاست یار می باشد.هاست های ارائه شده به مشتریان ما در سرور های یک شرکت معتبر آلمانی قرار داررند. که اگر شما بخواهید به صورت مستقین از این شرکت خریداری کنید هزینه های بسیار سنگینی را باید بپردازید. اما اگر با تیم هاست یار همکاری کنید، شما می تونید با قیمت بسیار کمتر از هاست های پرسرعت برخوردار شوید. طراحی سایت اصفهان

بازاریابی اصفهان:

تیم بازاریابی وبیار خدمات گوناگونی را در این زمینه به شما ارائه می دهد. این خدمات عبارت اند از:

  • ارسال پیامک انبوه
  • ارسال پیامک انبوه در واتساپ
  • ارسال ایمیل انبوه

و دیگر خدماتی که می توانید در مقاله افزایش فروش و برندینگ بخوانید. طراحی سایت اصفهان

دیجیتال مارکتینگ و مدیریت سایت اصفهان:

شرکت وبیار در زمینه دیجیتال مارکتینگ و مدیریت سایت اصفهان نیز می تواند به شما کمک کند. با فعالیت در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام و یوتوب شما می توانید ورودی های بسیار بالایی به وبسایت خود داشته باشید.همچنین در زمینه مدیریت سایت نیز تعدادی از افراد خبره و متخصص در این زمینه را به شما معرفی می کنیم تا به بهترین شکل ممکن سایت شما را مدیریت کنند.

طراحی لوگو و ست اداری:

یکی مهم ترین خدمات شرکت وبیار در زمینه طراحی سایت اصفهان طراحی لوگو و ست اداری می باشد. لوگو وبسایت شما نماد کسب و کار شماست. و به وسیله آن شما را می شناسند. هر چه لوگو ساده تر باشد از جذابیت بیش تری برخوردار است. تیم طراحی لوگو و ست اداری شرکت وبیار به شما کمک می کند تا در عین سادگی لوگو زیبایی را نیز در کنار خود داشته باشد. این کار برند شما را به یکی از سرشناس ترین برند ها تبدیل می کند.   طراحی سایت اصفهان

کارآموزی طرحی سایت اصفهان:

در مکان های مختلف می شنوید که خیلی از دانشجویان فارغ التحصیل شده از دانشگاه، بسیار از این گله مند هستند که در دوران دانشجویی مطلب مفیدی یاد نمیگیرند که با آن کسب درآمد کنند. ما نیز این شرایط را درک می کنیم. تیم طراحی سایت وب یار خبر خوبی را برای شما دارد. ما در تیم طراحی سایت وب یار کارآموز استخدام می کنیم. به او آموزش می دهیم و مسیر درست ورود به بازار کار صنعت طراحی سایت اصفهان را نشان می دهیم.برای اطلاعات بیشتر صفحه کارآموزی را مطالعه کنید.

پکیج های آموزشی طراحی سایت اصفهان:

اگر در شهر های دیگر حضور دارید و می خواهید طراحی سایت را آموزش ببینید اصلا نگران نباشید. تیم طراحی سایت وب یار 4 پکیج آموزشی را آماده کرده تا شما را به هدفتان نزدیک تر کند. این پکیج های آموزش در زمینه های مختلفی همچون:

به شما ارائه می گردند. و شامل مفید ترین مطالب موجود در این زمینه ها می شوند. این پکیج ها نتیجه سال ها تجربه می باشند.پس در حفظ و نگه داری آن کوشا باشید.

سخن پایانی:

همان طور که دیدید شرکت وبیار علاوه بر طراحی سایت اصفهان خدمات گوناگون و مفید دیگری را به شما ارائه می دهد.تا شما بتوانید بهترین ها را در اختیار داشته باشید. و لذت فروش 10 و 100 برابری را تجربه کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت وبیار مراجعه کنید. همچنین می توانید از طریق واتساپ به شماره پشتیبانی پیام ارسال کنید. در اولین فرصت ممکن جواب شما داده می شود.

تأثیر قول صباح الخیر لأحبائنا


تأثیر قول صباح الخیر لأحبائنا

 

رسائل صباح الخیر ونصوص صباح الخیر الجمیلة مهمة للغایة ومفیدة لخلق الطاقة والنشاط فی بدایة الیوم ، خاصة فی هذه الفترة التی ینشغل فیها الجمیع بحیاتهم وعملهم ولا علاقة لهم ببعضهم البعض. یمکن أن یساعد إرسال رسالة صباح الخیر لطیفة فی تقریب الناس. اقرأ أجمل الجمل عن صباح الخیر ونصوص خاصة بدوافع صباح الخیر للحصول على الطاقة والتحفیز فی بدایة الصباح وبدایة الیوم فی مقالاتنا.

یمکنک أن تبدأ یوم سعید وحیوی مع صباح الخیر بکلمات جمیلة من صباح الخیر. لهذا الغرض ، من الأفضل أن تخلق طاقة إیجابیة فی نفسک من خلال قول صباح الخیر لأحبائک ، ونقل هذه الطاقة إلى أحبائک وإرسال رسائل جمیلة لهم بکل صباح الحب. یمکنک أیضًا تحدید هذه النصوص کنص للقصة أو الحالة أو التعلیقات على الشبکات الاجتماعیة أو ما إلى ذلک أو إرسالها کرسالة نصیة إلى الشخص الذی تریده. أو إذا کان أحباؤک معک ، یمکنک أن تقول لهم صباح الخیر وترى فرحتهم وابتسامتهم.

صباح الخیر رومانسی

کیف یبدأ الأزواج الرومانسیون الصباح؟ حب الحیاة وتقویة أسس الحیاة یمکن أن یبدأ من بدایة الیوم. إن القیام بسلسلة من السلوکیات التی تبدو بسیطة لجعل شریکک سعیدًا سیکون بالتأکید فعالًا ویجعله یدرک أنک تهتم به حقًا. اجعل یومک رومانسیًا مع صباح رومانسی أمس.

 قد تتساءل أحیانًا ما هی أسرار الأزواج المحبین الذین حافظوا على حبهم فی الأیام الأولى للزواج ، وردا على ذلک یجب أن تعلم أنه وفقًا لعلماء النفس ، فإن أسهل طریقة للتعبیر عن الحب هی قول صباح الخیر. هناک طریقة بسیطة للحصول على حیاة أفضل وأکثر استدامة معًا ، وتکرارها فی بدایة الیوم یمکن أن یزید من الحب بینک وبین زوجتک.

یقول الأزواج الرومانسیون وداعًا لصباح الخیر: یبدو الأمر بسیطًا ، لکن هذه السلوکیات الصغیرة لها تأثیر کبیر. فکر فی الأمر ، ماذا لو رأیت رئیسک فی العمل فی الصباح الباکر عندما ذهبت إلى العمل؟ یجب علیک أولا أن تقول صباح الخیر لزوجتک.

الأزواج المحبون ینظرون إلى بعضهم البعض ویقولون صباح الخیر: هل تتذکر عندما نظرت مباشرة إلى زوجک لأول مرة وقلت صباح الخیر ، عندما کنت لا ترید أن تغمض عینیک عنه ، لذلک تعتقد أن الحب والتواصل البصری ، مع نفس الإیمان وفکرة الحیاة أقوى کل یوم من الیوم السابق ، خاصة فی بدایة الیوم عندما تقول صباح الخیر لحبیبک.

 

لماذا نقول صباح الخیر؟

لماذا نقول مرحبا عندما نجتمع ونقول مرحبا وصباح الخیر؟ هل یقول کل البشر صباح الخیر لبعضهم البعض؟ فی جمیع المجتمعات ، عندما یلتقی الناس بعضهم البعض ، فإنهم یحیون بعضهم البعض فی الصباح الباکر ، ویبدؤون محادثتهم بالکلمات ، ویفعلون ذلک فی حالة إجراء محادثة أخرى. فی بعض المجتمعات عندما یصلون فی الصباح بعد قول صباح الخیر یسألون عن الحالة العامة للإنسان ، على سبیل المثال یقولون: کیف حالک؟ لماذا لم تأت للعمل الیوم ...

قول صباح الخیر والترحیب عادة جمیلة ومهذبة شائعة فی معظم البلدان. بقول صباح الخیر للزملاء ، یمکنک تحسین علاقتک بهم ، والاقتراب أکثر والشعور بحمیمیة أکبر. وبقولک صباح الخیر للحب ، قد یربکک حبک فتقترب منها فتقع فی حبک. جرب کلمات جدیدة وجمیلة لتقول صباح الخیر. شکرا لدعمکم

حافظ على اتصال عاطفی بعید المدى بقول صباح الخیر

العلاقة الرومانسیة طویلة الأمد هی نوع من العلاقة یکون فیها الأزواج متباعدون. ربما تم إنشاء هذه المسافة لأسباب مختلفة ، مثل إقامة رجل أو امرأة فی مدن أخرى. فی حالات أخرى ، بعد فترة عادیة ، یذهب أحد الطرفین إلى مدینة أخرى بسبب قضایا تتعلق بالعمل والتعلیم وما إلى ذلک. یمکن أن یکون هذا مؤقتًا أو دائمًا ، ولکن یمکنک الاقتراب من بعضکما البعض کل صباح بقول صباح الخیر بشکل رومانسی وجمیل.

حافظ على علاقة رومانسیة بعیدة المدى مع صباح رومانسی جید: السؤال الأول الذی قد یتبادر إلى ذهنک هو ما إذا کانت علاقتک یمکن أن تستمر فی هذا الموقف؟ یعتمد استمرار العلاقة على العدید من العوامل التی یمکنک الاقتراب من هدفک من خلال ملاحظة النقاط التی نرید تحقیقها. قد تجعل المسافات الطویلة کلا الجانبین باردین. من خلال تقلیص العلاقة بین الطرفین ، قد یؤدی ذلک إلى مسافة عاطفیة. للقرب ، قل صباح الخیر لبعضکما البعض مع الحب.

حافظ على علاقة رومانسیة بمساعدة صباح الخیر

کیفیة الحفاظ على علاقة رومانسیة بعیدة المدى وإدارتها بمساعدة Good Morning: إذا کانت توقعاتک واضحة وأنتما توافقان على مواصلة علاقتکما فی ظروف معینة ، فعلیک أن تفعل ما یمکنک فعله للحفاظ علیها وإدارتها. علاقتک طویلة الأمد هی حبک

أهم شیء تفعله فی الصباح هو استخدام المکالمات الهاتفیة ورسائل التواصل الاجتماعی ومکالمات الفیدیو وما إلى ذلک ، وقول صباح الخیر بکل حبک لحبیبک. للحفاظ على علاقة رومانسیة بعیدة المدى ، فإن أحد الأشیاء التی یجب علیک فعلها بعد صباح الخیر هو الحب والترحیب هو التحدث عن الأحداث الیومیة ومشارکة الأفکار والسماح للشخص الآخر بالشعور بأنه ما زال موجودًا من أجلک. أنت مهم ...

بعد قول صباح الخیر ، حددوا مواعید منتظمة وحاولوا رؤیة بعضکم البعض وجهًا لوجه ، یمکنکم التعرف على الهوایات الشائعة. على سبیل المثال ، ممارسة الألعاب عبر الإنترنت أو قراءة الکتب فی نفس الوقت ثم التحدث عنها ومشاهدة الأفلام وما إلى ذلک

بیوگرافی بیلی ایلیش


بیوگرافی بیلی ایلیش

Billie Eilish Pirate Baird O'Connell بیلی ایلیش (/ ?a?l?? / EYE-lish؛ [1] متولد 18 دسامبر 2001) خواننده و ترانه سرا آمریکایی است. وی برای اولین بار در سال 2015 با اولین آهنگ خود "Ocean Eyes" مورد توجه قرار گرفت ، بیوگرافی بیلی ایلیش که متعاقباً توسط Darkroom به عنوان شرکت تابعه Interscope منتشر شد. این ترانه توسط برادرش فینئاس اوکانل ، که با او در موسیقی و برنامه های زنده همکاری می کند ، عکس بیلی ایلیش برای پروفایل نوشته و تهیه شده است. اولین EP او ، با من لبخند نزن (2017) با موفقیت روبرو شد و در 15 ، ایالات متحده ، انگلیس ، کانادا و استرالیا قرار گرفت.

x2_nwut.jpg

اولین آلبوم استودیویی الیش ، وقتی همه خوابیم ، کجا می رویم؟ (2019) ، اولین بار در بالای بیلبورد 200 ایالات متحده ، به شماره یک در انگلیس رسید ، و یکی از پرفروش ترین آلبوم های سال 2019 شد. پنجمین تک آهنگ آلبوم "Bad Guy" اولین آهنگ شماره یک او در Billboard Hot 100 شد در سال 2020 ، او آهنگ تم "No Time to Die" را برای فیلم جیمز باند به همین نام اجرا کرد ، که در بالای جدول تک آهنگ های انگلستان قرار گرفت. آهنگ های بعدی او "همه چیزهایی که می خواستم" ، "آینده من" ، "بنابراین من هستم" و "قدرت شما" در 10 لیست برتر ایالات متحده و انگلستان قرار گرفتند. بهترین آهنگ های بیلی ایلیش

الیش چندین نشان افتخار دریافت کرده است ، از جمله هفت جایزه گرمی ، دو جایزه موسیقی آمریکایی ، دو رکورد جهانی گینس ، سه جایزه موسیقی ویدیویی MTV و دو جایزه بریت. وی جوانترین فرد و دومین فرد در تاریخ است که چهار رده اصلی گرمی را در همان سال کسب کرده است: بهترین هنرمند جدید ، رکورد سال ، ترانه سال و آلبوم سال. در سال 2019 ، مجله Time او را در لیست افتتاحیه Time 100 Next قرار داد. طبق RIAA ، الیش بیست و ششمین هنرمند دارای گواهینامه بالاترین درجه مجردهای دیجیتال است ، [2] و یکی از موفق ترین هنرمندان دهه 2010 ، طبق بیلبورد.

بیلی آیلیش در سن ?? سالگی در حالی که هنوز یک نوجوان بود با آهنگ چشمان اقیانوسی در دنیای موسیقی شناخته شد و از آنجایی که او بسیار جوان و محبوب است چیزهای زیادی وجود دارد که جهان از او نمی‌داند. در اینجا ما چند واقعیت ناشناخته درباره این خواننده محبوب را ذکر کرده‌ایم:

?. او در ?? سالگی نوشتن موسیقی را شروع کرد

 

تبدیل شدن به یک نابغه آهنگ‌سازی چیزی نیست که بتواند یک شبه اتفاق بیفتد، پس معلوم می‌شود که بیلی آیلیش پس از پیوستن به گروه کر کودکان در لس آنجلس، در سن ?? سالگی شروع به نوشتن کرد و توانست به شهرتی که حالا دارد دست یابد. او در مصاحبه‌ای با Vogue گفت که پیوستن به گروه کر به او یاد داد که چگونه بدون آهنگ، ترانه‌ای که از قلبش می‌آید را بر زبان بیاورد و آن را با احساسی که از اعماق وجودش حس می‌کند بخواند.

 

?. او دارای سندرم توره است

 

قرار گرفتن در کانون توجه، آن هم برای یک نوجوان نمی‌تواند کار آسانی باشد، چه رسد به اینکه شخصی با مسائل شخصی خودش روبرو شود که قادر به هضم کردن آن نیست. در حین انتشار موزیک ویدئوهای بیلی، بسیاری از بینندگان متوجه می‌شوند که او حرکات عجیب و غریبی دارد که باعث می‌شود در نهایت او را به خاطر این موضوع مسخره کنند.

هنگامی که او در مورد این حواشی و شایعات شنید، شجاعتی مثال زدنی به خرج داد و در مصاحبه‌ای گفت که دچار سندروم توره (Tourette syndrome) است؛ بیماری که در آن شخص از خودش صدا و حرکات ناخودآگاه عجیبی در می‌آورد که کنترلی بر آن‌ها ندارد. آیلیش همچنین گفت که دارد هر روز بیشتر در مورد چگونگی کنترل و مدارا با این بیماری یاد می‌گیرد.

 

?. او به مدرسه نرفته است

 

اگرچه بیلی در سن ?? سالگی به گروه کر لس آنجلس پیوست، اما اعلام کرده است که او و برادرش فینیاس توسط والدینشان در خانه تمامی موارد لازم را آموزش دیده و هرگز به مدرسه نرفته‌اند. آن‌ها همه مباحث مربوط به مدارس ابتدایی را فرا گرفتند، اما والدین آن‌ها بیشتر از چیزهای دیگر بر جنبه موسیقی توجه داشته و سعی کرده‌اند تا دو فرزندشان بیشتر از هر چیزی موسیقی را از پایه یاد بگیرند!

بیلی در مصاحبه‌اش با Vogue گفت که با تحصیل در خانه، او و برادرش زمان بیشتری برای تمرکز روی یادگیری موسیقی و سایر علاقه‌های خود داشته‌اند که قطعاً در طولانی مدت برای هر دوی آنها موثر بوده است.

 

?. برادر او اغلب در نوشتن موسیقی به بیلی آیلیش کمک می کند

 

برادر بیلی، فینیاس نه تنها یکی از نزدیکترین دوستان او است، بلکه در تمامی موسیقی‌های شگفت انگیزی که از او می‌شنویم نیز کمک بزرگی محسوب می‌شود! او تمام ?? آهنگ موجود در آلبوم بیلی با عنوان «وقتی همه خواب هستیم، به کجا می‌رویم؟» را نوشته و تولید کرده است. فینیاس تمایل دارد آهنگ‌هایی بنویسد که به احساسات بیلی بیشتر از هرچیز دیگری نزدیک باشد!

?. او برای جلوگیری از صحبت پیرامون اندامش لباس های بگ و بسیار گشاد می پوشد

 

در بازار موسیقی امروز جهان، پوشیدن لباس‌های بدن نما و حواشی دنیای مجازی در مورد اندام و سبک لباس خواننده‌ها حسابی داغ است و این چیزی است که بیلی قبل از ورود به صنعت موسیقی درباره‌اش می‌دانست.

او علاوه بر داشتن صدای آواز بی نظیرش، بیشتر به دلیل داشتن لباس‌های عجیب و غریب و گشادش شناخته می‌شود، اما در حقیقت معلوم شد که او برای دوری کردن از جلب توجه با لباس‌های بدن نما و صحبت مردم درباره بدنش این لباس‌های خاص و عجیب را انتخاب می‌کند و عاشق لباس‌ها و سبک و استایلش است و دوست دارد با سبک خاص خودش دیده و شناخته شود.

?. او از طرفداران جاستین بیبر است

 

همه در یک مقطع زندگی خود طرفدار جاستین بیبر بوده‌اند، درست است؟ بیلی از کودکی طرفدار بزرگ جاستین بیبر بوده و در خیلی از مصاحبه‌هایش در این مورد صحبت کرده و همچنان هم او را دنبال می‌کند. در حال حاضر بیلی و جاستین دوستان بسیار نزدیکی با هم هستند! جاستین حتی در مصاحبه رادیویی با زین لاو اظهار داشت که نسبت به بیلی احساس مسئولیت می‌کند و برای حفظ امنیت و محافظت از او هر کاری انجام می‌دهد

منبع: شبکه اجتماعی پرسش و پاسخ یک سوال

 

حفاظ پنجره فرفورژه ساده و شیک و زیبا همچنین ایمن


حفاظ پنجره فرفورژه ساده و شیک و زیبا همچنین ایمن

حفاظ پنجره فرفورژه خانه شما می تواند امنیت خانه را رقم بزند. در خانه هایی که در طبقات اول هستند یا خانه های ویلایی و مسکونی شرط اول این است که از طریق نرده حفاظ پنجره فرفورژه ایمنی خانه را فراهم کند. نکته ای که باید در هنگام خرید نرده حفاظ پنجره فرفورژه برای خود در نظر داشته باشید این است که این نرده قرار است در برابر سارقین از اموال شما دفاع کند. برای اینکه حفاظ پنجره فرفورژه برنده میدان باشد باید از  کیفیت عالی برخوردار باشد. شما با در نظر گرفتن بهترین متریال و همچینن رعایت مسائل امنیتی در ساخت نرده پنجره می توانید با خیال راحت خانه خود را ترک کرده بدون استرس و به مسافرت بروید.

در صورتی که نرده حفاظ پنجره فرفورژه شما تنها چند تکه تیغه اهنی باشد که در کنار هم جوش خورده است و هیچ استانداری برای ساخت ان در نظر گرفته نشده است باید به شما  هشدار بدهیم که سارقین به راحتی می توانند از طریق این نرده حفاظ پنجره فرفورژه ها به سادگی وارد خانه شوند.

برای داشتن نرده حفاظ پنجره فرفورژه ایمن و مقاوم باید تمامی جنبه های امنیتی در نظر گرفته شود. از جمله مهمترین نکته ای که باید برای ساخت نرده حفاظ پنجره فرفورژه در نظر گرفت این است که عرض بین تیغه های ساخته شده در نرده حفاظ پنجره فرفورژه باید مقدار معین و استانداری باشد که سارقین نتوانند سر خود را بین این تیغه ها جای دهند. همچنین نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که استفاده از متریال کیفیت و مرغوب با در ساخت حفاظ پنجره فرفورژه سبب می شود تا ماندگاری بالایی داشته باشد و در برابر نور آفتاب و گرد وغبار و سایر شرایط محیطی، رنگ از بین نرود و زود کهنه و فرسوده نشود.

برای اینکه جنبه های امنیتی برای ساخت حفاظ پنجره فرفورژه رعایت شود و همچنین جنبه های زیبایی شناختی نرده محافظ پنجره نیز لحاظ شود کافیست با شرکت فرفورژه آنلاین تماس گرفته و یکی از این حفاظ های زیبا فرفورژه یا نرده حفاظ استیل یا نرده حفاظ ساده و مدرن و کلاسیک و همچنین سلطنتی را برای خود برگزینید.

 

نرده بالکن فرفورژه برای امنیت بیشتر

یکی از انواع نرده هایی که امروزه حتی به عنوان نرده دیوار هم مورد استفاده قرار می گیرد نرده بالکن فرفورژه فرفورژه است. شما میتوانید از انواع مختلفی از این نرده بالکن فرفورژه استفاده کنید البته این نوع نرده ها میتوانند با توجه به آنچه که شما در نظر دارید متفاوت باشند. بعضا برای شما هم پیش آمده است که ساختمان هایی را دیده اید که می تواند به شما الهامات و ایده هایی در زمینه انتخاب نرده مورد نظر شما را بدهند. دقت داشته باشید که این کار در واقع برای شما به عنوان یک فرد مبتدی در این زمینه کار آسانی نخواهد بود و اگر شما اطلاعات کافی را در این زمینه نداشته باشید دچار مشکلاتی خواهید شد.

 

درب فرفورژه پارکینگ و حیاط زیبایی را به ساختمان شما دعوت می کند.

 

درب فرفورژه پارکینگ اولین عنصر دکوراتیوی است که ببینده به ان می نگرد. در واقع وجود درب فرفورژه پارکینگ شیک و مدرن سبب می شود تا ارزش و نمای خانه شما نیز بیش از پیش زیبا تر جلوه کرده و باارزش تر شود. در صورتی که در کوچه قدم بزنید و نگاهی به درب فرفورژه پارکینگ ساختمان ها بیاندازید متوجه می شوید که وجود درب پارکینگ خاص و زیبا چقدر روی دید شما و نمای خانه موثر است.

با وجود درب فرفورژه پارکینگ خاص و مدرن می توانید خانه خود را به یک نماد در کوچه تبدیل کنید. درب فرفورژه پارکینگ در طرح ها و مدل های مختلفی موجود است که شما می توانید هر یک از طرح های زیبا و خاصی را که دوست دارید برای خود داشته باشید مانند : درب لیزری برای این امر کافیست تصویر درب فرفورژه پارکینگ مورد نظر را به کارشناسان فروش ما در فرفورژه آنلاین بفرستید.

درب حیاط خانه در طرح های فرفورژه یا درب فرفورژه پارکینگ طرح چوب و همچنین درب فرفورژه پارکینگ و درب لیزری درب حیاط و درب پارکینگ مدرن و کلاسیک و همچنین درب فرفورژه پارکینگ جنوبی یا شمالی و یا درب فرفورژه پارکینگ ویلایی یا خانه باغ و تک لنگه و یا درب پارکینگ دولنگه یا سه لنگه و... تقسیم می شود.

فرفورژه آنلاین با نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع محصولات فلزی و همچنین کسب حداکثری رضایت مشتریان توانسته است جایگاه ویژه و قابل قبولی را برای خود رقم بزند.

 

 

منبع : خبرگزاری ایسنا