دل شکسته عاشق

دل شکسته عاشق

وبلاگ دل شکسته
دل شکسته عاشق

دل شکسته عاشق

وبلاگ دل شکسته

دکوراسیون مدرن با استفاده از انواع شیشه

دکوراسیون مدرن با استفاده از انواع شیشه

شیشه‌ها از موارد مهم و ضروری برای استفاده در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان‌ها هستند. انواع شیشه‌ها برای کاربرد های دکوراتیو ساخته می‌شوند. از شیشه ها می‌توان برای کاربرد‌های متفاوتی استفاده کرد که استفاده از آن در دکوراسیون تنها یک قسمت بزرگ از کاربرد‌های شیشه را در بر می‌گیرد. برای همین هدف انواع شیشه های دکوراتیو را طراحی کرده اند که برای قسمت های مختلف ساختمان قابل استفاده هستند. از جمله این شیشه ها می‌توان به شیشه هوشمند، شیشه رنگی و شیشه لاکوبل اشاره کرد. این نوع شیشه ها با تکنولوژی های جدید تولید شده‌اند و به همین دلیل می‌توان از آنها برای طراحی و دکوراسیون ساختمان‌های مدرن استفاده کرد.

دکوراسیون ساختمان، که از زمان‌های گذشته تا به امروز مورد توجه سایر افراد بوده است. امروزه اهمیت بسیار زیادی برای همه ما پیدا کرده است. خانه جایی است که بیشتر ساعات شبانه روز را در آن بسر می‌برید. با توجه به همین نکته باید سعی کنید که همواره یک مکان مناسب و آرامش بخش را برای خود فراهم کنید. مکان آرامش بخش برای هر کسی معنای جداگانه‌ای دارد. سلیقه ها متفاوت بوده و هر کس برای طراحی و ساخت مکان زندگی خود از روش‌های مختلفی استفاده می‌کند. در حال حاضر مهم‌ترین نکته در طراحی و ساخت خانه ها، مدرن بودن و داشتن تمام امکانات مورد نیاز است. این امکانات و دکوراسیون مدرن قابل استفاده در خانه‌های شخصی کوچک و ویلاهای بزرگ می‌باشد. همچنین می‌توان از آنها در ساختمان‌های اداری و تجاری استفاده کرد. در ادامه با کاربرد سایر شیشه ها در طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی انواع ساختمان آشنا خواهیم شد.

11g0_r2.jpg

شیشه رنگی و استفاده از آن در دکوراسیون داخلی

شیشه رنگی همان شیشه با تنوع رنگی بسیار زیاد است. این نوع شیشه‌ها تنها در دکوراسیون استفاده می‌شوند. با نگاهی کوچک در پیرامون محیط زندگی خود متوجه حضور بسیار موثر شیشه‌ها در تمام قسمت‌های منزل خود خواهید شد. نکته جالب اینجاست که این شیشه ها همیشه بی رنگ نبوده و در بسیاری از مواقع به صورت رنگی دیده می‌شوند. برای رنگ کردن شیشه ها از مواد بسیار سخت فلز استفاده می‌کنند. شاید عملیات رنگ کردن شیشه ها خیلی سخت و زمانبر باشد ولی بسیار موثر و کاربردی خواهد بود. به صورتی که در حال حاضر از شیشه های رنگی در برخی زمینه ها بیشتر از شیشه‌های بی رنگ استفاده می‌شود.

شیشه‌ها از زمان‌های گذشته برای سایر کاربرد ها که از جمله آنها کاربرد های دکوری هم بود استفاده می‌شدند. زمان های قدیم شیشه رنگی در طراحی و ساخت پنجره های قدیمی به نوعی استفاده می‌شد. ولی در حال حاضر شیشه رنگی نقش بسیار مهم و اساسی در دکوراسیون ساختمان ها دارد. می‌توان این نقش اساسی را در ساختمان های مدرن به خوبی مشاهده کرد. تمام خانه های امروزی یک نشانه از شیشه در طراحی ساخت و دکوراسیون خود دارند. از جمله کاربرد های شیشه رنگی در دکوراسیون می‌توان به استفاده از آنها بر روی دیوار، سقف، پنجره و ..... اشاره کرد.

 

شیشه هوشمند و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی

شیشه هوشمند یکی از پرکاربرد‌ترین و محبوب‌ترین انواع شیشه ها است که برای صرفه‌جویی در سایر انرژی ها و کاربرد هایی اینچنینی بوجود آمده است. این شیشه ها می‌توانند با یک واکنش به شیشه های مات تبدیل شده و از ورود نور خورشید به داخل اتاق جلوگیری کنند. برای شناخت بیشتر می‌توان گفت که شیشه هوشمند یک نوع شیشه است که توسط فناوری های جدید میزان جذب نور را کنترل می‌کند. از کاربرد های مهم این شیشه ها می توان به شیشه های آفتابگیر اشاره کرد. بیشترین بخش از انرژی درونی ساختمان ها از طریق پنجره ها با شیشه های نامناسب هدر می‌رود. با توجه به این موضوع برای جلوگیری از اتلاف انرژی بیشترین تلاش را بر روی ساختمان ها صرف می‌کنند. به همین منظور شیشه هوشمند تولید شد تا بتواند مقدار زیادی انرژی را درون ساختمان نگه دارد.

شیشه لاکوبل و کاربرد های آن

شیشه لاکوبل تتراگلس، یک نوع شیشه رنگی است که تنها در زمینه تزئینات و دکوراسیون استفاده می‌شود. این نوع شیشه در واقع به شیشه پشت رنگی معروف است. این شیشه‌ها به شکلی تولید می‌شوند که تنها از یک طرف به صورت شیشه رنگی ساخته شده و طرف دیگر آنها شیشه معمولی بدون رنگ می‌باشد. قسمت رنگی شده با استفاده از لایه مخصوصی به نام پی وی سی لمینت می‌شود و همین شکل ظاهری این نوع شیشه را بسیار خاص و زیبا می کند. به نوعی می‌توان گفت که این لایه به عنوان محافظ رنگ برای قسمت رنگ شده عمل می‌کند. با توجه به طرز ساخت این شیشه، می‌توان گفت که مقاومت بالایی نسبت به شیشه های معمولی دارد و به همین سادگی شکسته نمی‌شود. این نوع شیشه در دو نوع مات و شفاف تولید می‌شود که نور نمی‌تواند از نوع مات آن به آسانی عبور کند.  به همین دلیل می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در صرفه جویی انرژی داشته باشد.  

 

اهمیت تولید محتوای تخصصی صنعتی

اهمیت تولید محتوای تخصصی صنعتی

چرا تولید محتوای تخصصی صنعتی برای شرکت ها و صنایع اهمیت زیادی دارد؟

lrfl_r2.jpg

به جرأت می توان گفت بیش از نیمی از فروش تجارت جهانی B2B بین شرکت ها و صنایع تولید کننده مجهز به فناوری ها و تکنولوژی ها از طریق کانال های دیجیتال و وب سایت ها و فضاهای آنلاین انجام می شود.

هر چقدر شرکت ها و صنایع بتوانند وبسایت های خود را فعال ‌تر نگه دارند و مخاطبان را به سمت خود جلب کنند، احتمال فروش محصولات یا استفاده از خدمات آنها افزایش بیشتری خواهد داشت.

شاید تاکنون در فضای اینترنت با این موارد برخورد کرده اید که یکی از شرکت های برتر در یک حوزه خاص، فروش چند برابر دارد و شاید این سوال در ذهن شما به وجود آمده باشد که این شرکت چگونه توانسته است به این محبوبیت دست پیدا کند؟!

پاسخ سوال فوق چیزی جز فرآیند تولید محتوای تخصصی صنعتی نخواهد بود!

 

تولید محتوای تخصصی صنعتی دقیقاً همان فرآیندی است که شرکت‌های صنعتی قوی و معتبر به آن تسلط دارند. رتبه بندی در موتورهای جستجوگر، ایجاد کمپین های تبلیغاتی، کانال های بازاریابی دیجیتال و تولید محتوای تخصصی صنعتی با ارزش و تاثیر پذیری فوق العاده بالا می تواند کاری کند که یک شرکت یا کارخانه در جایگاه بالایی نزد مشتری قرار گیرد.

اکنون زمان آن فرا رسیده است که شما هم به عنوان یک صاحب کسب و کار به تولید محتوای صنعتی ویژه فعالیت خود فکر کنید. حتی می‌توانید محتواهایی که در حوزه محصولات تولیدی خودتان است به طور مستقیم سفارش دهید و در فضای وب سایت منتشر کنید.  

 

**برای ثبت سفارش تولید محتوای تخصصی صنعتی با کافه محتوا تماس بگیرید…..

 

فرایند تولید محتوای تخصصی صنعتی اگر به متخصصان این حوزه سپرده شود اثر بخش ترین نتایج را در بر خواهد داشتخدمات تولید محتوای صنعتی شامل یک داستان سرایی ساده است!

کافه محتوا افتخار دارد فرایند تولید محتوا را به صورت کاملاً تخصصی برای صنایع ارائه دهد. ما عقیده داریم جذب مشتری برای خرید محصولات صنعتی از یک داستان ساده آغاز می شود….

 

خدمات مختلفی در حوزه تولید محتوای تخصصی صنعتی در حال حاضر ارائه می شود اما به ندرت، نویسندگانی یافت می شوند که بتوانند با نوشته خود، مخاطبان را به مشتریان تبدیل کنند . یک شرکت با انتخاب یک تیم قوی می تواند برند یا نام تجاری خود را نزد مشتری قابل اعتماد جلوه دهد.

**یک محتوای تخصصی صنعتی باید اثر بخش و جذاب باشد. در متن صنعتی نباید از کاستی های شرکت‌ها صحبت شود اما مشتریان حق دارند از معایب و مزایای محصولات صنعتی به طور کامل آگاه شوند. همه این عوامل اعتماد مشتریان را نسبت به کسب و کار جلب خواهد کرد.

دسترسی به اهداف با استفاده از خدمات کافه محتوا در تولید محتوای تخصصی صنعتی میسر نخواهد بود….


 

 

 

چرا به محتوای صنعتی نیاز داریم؟

کسب و کارهای حوزه صنعت، کارخانه یا شرکت‌های بازرگانی فرایندهای بسیار پیچیده ‌اند. افراد زیادی در این شرکت‌ها مشغول به کار هستند، محصولات زیادی تولید می شوند و هر کدام به نوعی با تکنولوژی ها و فناوری های مختلفی روبرو هستند

نمونه کارهای محتوای صنعتی را از اینجا مشاهده کنید…..

 

در این میان شاید برخی از محصولات، بسیار پیچیده باشد؛ به طور مثال قطعات و لوازم الکترونیکی یا تجهیزات پزشکی، بسیار پیچیده هستند و مخاطبان خاص خود را دارند. بنابراین عامل موفقیت برای تولید محتوای تخصصی در این حوزه، پرداختن به مسائلی است که مشکلات بازار هدف را برطرف می سازد.

یکی دیگر از عواملی که شرکت ها را ملزم می کند از تولید محتوای تخصصی صنعتی استفاده کنند این است که فروش محصولات صنعتی در مقیاس انبوه عملاً کار دشواری است.

محصولات صنعتی در ابعاد مختلف بازار وجود دارند بنابراین قیمت های متفاوتی نیز برای دستگاه ها ارائه می‌شود؛ همین عوامل، افزایش رقابت میان شرکت‌ها را منجر می گردد.

شرکتهایی  در این میان، موفق تر خواهند بود که پیرامون محتوای تخصصی صنعتی در حوزه خود، سرمایه‌گذاری بیشتری انجام بدهند.

برای ثبت سفارش محتوای تخصصی صنعتی با کافه محتوا تماس بگیرید…..


 

انتشار محتوای تخصصی صنعتی

بهترین مکان برای انتشار محتوای تخصصی صنعتی در وب سایت ها بخش وبلاگ وب سایت است. برای شرکت هایی که محصولات را در وبسایت ارائه می دهند لازم است یک بخش وبلاگ در وبسایت خود راه اندازی کنند که مقالات علمی یا معرفی و مقایسه محصولات در آن قسمت منتشر شود.

با رشد و توسعه کسب و کارها در فضای اینترنت، تولید محتوا و سفارش محتوای تخصصی در تمام حوزه ها روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند. کاربران ترجیح می دهند با یک جستجوی ساده در فضای اینترنت نیاز های خود را خریداری کنند.

 

**خدمات تولید محتوای تخصصی صنعتی در کافه محتوا

  • محتوای تخصصی حوزه صنایع شیمیایی نفت و پتروشیمی
  • محتوای تخصصی در حوزه صنعت ساختمان
  • تولید محتوای تخصصی صنعتی در حوزه صنایع فلزی و معدنی
  • محتوای تخصصی در حوزه تجهیزات و ماشین آلات اداری
  • محتوای تخصصی  طراحی دکوراسیون داخلی
  • تولید محتوای تخصصی صنعتی در حوزه انواع لوله و اتصالات
  • محتوای تخصصی تصفیه آب و فاضلاب و پساب صنعتی مدیریت مواد زائد

 

تازه های نشر بهمن ماه 98

خرید کتاب از کتابفروشی کاواک

کتاب چهارراه

بهرام بیضائی | انتشارات روشنگران

این واپسین نمایشنامه‌ای است که بیضایی در ایران نوشته است، به سالِ ????. متنِ نمایشنامه در زمستانِ ???? به وسیله‌ی انتشارات روشنگران و مطالعات زنانِ تهران در قطعِ رحلی چاپ و منتشر شد. این کتاب، غیر از نمایشنامه و اطّلاعات و عکس‌های نخستین نمایشش، حاوی چکیده‌ای از داستانِ نمایش و متنِ برنوشتِ نخستین نمایش و سپاسنامه و گفتگوی بیضایی با تماشاکنانِ نمایش (بی ذکرِ نامِ پرسندگان و پاسخ‌دهنده) است.

کتاب مولن روژ

پیرلا مور | مترجم: سهیل روحانی| انتشارات نگاه

داستان زندگی و مشکلات نقاشی به نام دولوتوز لوترک. کتاب تقریبا تمام ابعاد زندگی نقاش فلک زده را به تصویر می‌کشد و هیچ چیزی را از قلم نینداخته به طوری که کاملا می‌شود خود را در جایگاه او حس کرد به همان اندازه رنج برد.
 
 

کتاب گفت‌وگو با کیشلوفسکی

رناتا برنارد و استیون وودوارد | مترجم: آرمان صالحی | نشر شورآفرین

داستان زندگی کریشتف کیشلوفسکی دست‌کم آن‌طور که خارج از سرزمین مادری او، لهستان، روایت شده، داستان زندگی فیلم‌سازی است که آثارش ریشه در مستندسازی اجتماعی دارد و با رویکردی کاملاً سیاسی به سینمای کشورش و گرایش‌های زیبایی‌شناسانه‌ی او، به موجب تغییرات شخصی، سیاسی و اقتصادی، سینمایی را خلق کرده است که در نهایت به یک سنت سینمایی فراگیرترِ اروپایی و یک سبک‌شناسی هنرمندانه‌ی سینما در دهه‌های ???? و ???? تبدیل شده است. در این کتاب تلاش شده است تا نکات ظریف و جزئیات تأثیرگذارتر این داستان ارائه شود و احساسات و افکار کیشلوفسکی درباره‌ی سینما، از ????، یعنی زمانی که هنوز در دانشکده‌ی سینما تحصیل می‌کرد، تا ???? به دقت بازتاب داده شود.

تازه های نشر بهمن ماه 98

خرید کتاب از کتابفروشی کاواک

کتاب چهارراه

بهرام بیضائی | انتشارات روشنگران

این واپسین نمایشنامه‌ای است که بیضایی در ایران نوشته است، به سالِ ????. متنِ نمایشنامه در زمستانِ ???? به وسیله‌ی انتشارات روشنگران و مطالعات زنانِ تهران در قطعِ رحلی چاپ و منتشر شد. این کتاب، غیر از نمایشنامه و اطّلاعات و عکس‌های نخستین نمایشش، حاوی چکیده‌ای از داستانِ نمایش و متنِ برنوشتِ نخستین نمایش و سپاسنامه و گفتگوی بیضایی با تماشاکنانِ نمایش (بی ذکرِ نامِ پرسندگان و پاسخ‌دهنده) است.

کتاب مولن روژ

پیرلا مور | مترجم: سهیل روحانی| انتشارات نگاه

داستان زندگی و مشکلات نقاشی به نام دولوتوز لوترک. کتاب تقریبا تمام ابعاد زندگی نقاش فلک زده را به تصویر می‌کشد و هیچ چیزی را از قلم نینداخته به طوری که کاملا می‌شود خود را در جایگاه او حس کرد به همان اندازه رنج برد.
 
 

کتاب گفت‌وگو با کیشلوفسکی

رناتا برنارد و استیون وودوارد | مترجم: آرمان صالحی | نشر شورآفرین

داستان زندگی کریشتف کیشلوفسکی دست‌کم آن‌طور که خارج از سرزمین مادری او، لهستان، روایت شده، داستان زندگی فیلم‌سازی است که آثارش ریشه در مستندسازی اجتماعی دارد و با رویکردی کاملاً سیاسی به سینمای کشورش و گرایش‌های زیبایی‌شناسانه‌ی او، به موجب تغییرات شخصی، سیاسی و اقتصادی، سینمایی را خلق کرده است که در نهایت به یک سنت سینمایی فراگیرترِ اروپایی و یک سبک‌شناسی هنرمندانه‌ی سینما در دهه‌های ???? و ???? تبدیل شده است. در این کتاب تلاش شده است تا نکات ظریف و جزئیات تأثیرگذارتر این داستان ارائه شود و احساسات و افکار کیشلوفسکی درباره‌ی سینما، از ????، یعنی زمانی که هنوز در دانشکده‌ی سینما تحصیل می‌کرد، تا ???? به دقت بازتاب داده شود.

کارت عروسی شیشه ای لاکچری

کارت عروسی شیشه ای لاکچری

    یکی از محصولات پرطرفدار که محصول مشترک چاپ و متریال پلکسی گلاس تایوانی می باشد ، کارت دعوت های لاکچری برای مراسم ازدواج می باشد .

طرفداران کارت عروسی های لاکچری

     این محصول به سرعت در بین مردم و نسل جوان رواج پیدا کرده و تقریبا می توان گفت یکی از انتخاب های اصلی زوج های جوان می باشد .

? ویژگی فوق العاده کارت عروسی های لاکچری

     ویژگی های خاص این محصول که باعث رونق آن در بازار کارت دعوت عروسی شده متعدد است که در ذیل به توصیف آن ویژگی ها می پردازیم. با ما همراه باشید :

کارت عروسی لوکس

کارت عروسی لوکس

?جنس پلکسی گلاس و ویژگی های منحصر به فرد آن

     ویژگی اول جنس خود پلکسی گلاس است که به دلیل سفت و سخت بودن حس جدیدی را در کارت های عروسی ساخته است چرا که قبل از این تمامی کارت های عروسی به صورت کاغذی بوده است .

?. بدون محدودیت در سایز

     ویژگی دوم نبود هیچ محدودیتی در سایز کارت می باشد و زوج های جوان می توانند در سایز مد نظر خود اقدام به سفارش این محصول کنند .

?. امکان برش و حک روی پلکسی گلاس

     ویژگی سوم امکان برش و حک روی پلکسی گلاس می باشد ؛ با توجه به این ویژگی خاص پلکسی گلاس های تایوانی، زوج های جوان می توانند کارهای خود را در طرح و مدل های متنوع برش دهند و حتی تصویر یا متن خاصی را روی پلکسی ها حک کنند .

?. امکان چاپ تمام سطح و تمام رنگی

     ویژگی چهارم کارت های عروسی پلکسی گلاس امکان چاپ تمام سطح و تمام رنگی برای کاربران است . به این صورت که زوج های جوان می توانند تمام سطح پلکسی را با طرح مورد نظر خود پر کنند و هیچ محدودیتی در رنگ بندی ندارد .

?. امکان چاپ دو رو ( پشت و رو ) روی پلکسی گلاس

     ویژگی پنجم این محصول امکان چاپ دو رو ( پشت و رو ) روی پلکسی گلاس می باشد؛ که می توان در پشت کارت طرحی را به یادگار برای میهمانان چاپ کنید تا حتی برای سالیان بعد هم در خانه های خود به عنوان یک کادوی با ارزش نگه داری کنند .

مدت زمان لازم برای حاضر شدن کارت عروسی شما

     برای اطلاع از زمان آماده شدن این کارت ها باید به اطلاع شما برسانیم که تحویل کارت های عروسی پلکسی گلاس ?? ساعت کاری می باشد ؛

مدت زمان چاپ کارت عروسی لوکس برای برش های خاص مد نظر شما

     اما باید بحث طراحی و برش لیزر را هم مدنظر داشته باشید ، به این صورت که اگر طراحی محصول ( کارت دعوت عروسی ) بر عهده مجموعه یووی پرینت باشد و یا برش لیزر خاصی را درخواست کرده باشید ، زمان تحویل پروژه ?? ساعت کاری افزایش پیدا کرده و زمان تحویل کامل پروژه ?? ساعت کاری خواهد بود .

قیمت چاپ کارت عروسی لاکچری به سلیقه شما

     قیمت چاپ کارت دعوت های لاکچری یا همان کارت دعوت های پلکسی گلاس به انتخاب شما بستگی دارد.

  • یعنی تعداد سفارش ، سایز کارت ، وجوه چاپ ( یک رو یا دورو چاپ شدن کارت ) ، برش اختصاصی و رنگ پلکسی گلاس ، پس با توجه به این ویژگی ها در انتخاب ویژگی های کارت خود بسیار حساس باشید و حتی الامکان با مشاوران ما در تماس باشید تا بهترین و مقرون بصرفه ترین مدل چاپی را انتخاب نمائید تا با کمترین هزینه بتوانید مناسب ترین کارت را دریافت نمائید .

 

ادامه مطلب : کارت عروسی پلکسی

مشاوره ، سفارش آنلاین چاپ و استعلام قیمت با مشاوران ما

پیشنهاد می کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر در  زمینه های مختلف چاپ از مقالات دیگر  و ویدئو های سایت بازدید کنید و برای دریافت مشاوره  با ما در تماس باشید.      ( شماره های تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

برای مشاهده سایت و سفارش آنلاین روی لینک های زیر کلیک کنید :