دل شکسته عاشق

دل شکسته عاشق

وبلاگ دل شکسته
دل شکسته عاشق

دل شکسته عاشق

وبلاگ دل شکسته

اپلیکیشن نظافت منزل

با رسیدن فصل سرما (پاییز و زمستان)، تعمیر پکیج یکی از خدماتی که بسیاری از کسانی که دارای پکیج هستند، خواهان آن می‌شوند. از سویی اگر پیش از این، پکیج خودشان را سرویس می‌نمودند، نیازی به تعمیر پکیج نداشتند و با توجه به گذشت شش ماه از نظافت منزل در فصل بهار، بهره از اپلیکیشن نظافت منزل که توسط خدمت از ما ارائه شده است، می‌تواند شما را در دریافت خدمات متفاوت نظافت منزل، شرکت، راه پله، مشاعات و پارکینگ یاری رساند. همچنین می‌توانید خدمت مورد نظر خودتان نظیر سرویس پکیج، تعمیر پکیج، نصب پکیج، سرویس آبگرمکن، تعمیر بخاری و ... را درخواست کنید. در ادامه به شرح تعمیر پکیج شبانه روزی، اپلیکیشن خدمات منزل، تعمیر پکیج ایران رادیاتور، اپلیکیشن خدمات ساختمانی، نرخ اتحادیه تعمیر پکیج، خدمات آنلاین منزل، تعرفه تعمیرات پکیج و اپلیکیشن درخواست خدمات خواهیم پرداخت.

 

1wsz_1.jpg

 

تعمیر پکیج:

هر دستگاه گرمایشی در عمر مفید خود به خوبی کار می‌کند. مثلا به طور میانگین، پکیج دیواری پس از نصب 10 تا 15 سال بازده خوبی دارد. اما بعد از گذشت 15 سال دچار مشکل و نقص فنی می‌شود. در این حالت تعمیر پکیج راه مناسبی نخواهد بود. در این صورت بهتر است با متخصصی که سال‌هاست در زمینه تعمیر پکیج فعالیت می‌کند درخواست مشورت کنید.

پکیج: پکیج علاوه بر گرم کردن آب، می‌تواند به همراه رادیاتور و شوفاژها، گرمایش ساختمان را تأمین کند. علاوه بر این، هزینه‌های استهلاک و تعمیر پکیج نیز کمتر از دیگر وسایل گرمایشی است.

شاید برایتان جالب باشد، بیش‌تر درخواست‌ها برای تعمیر پکیج برای برندهای زیر است:

  • تعمیر پکیج بوتان
  • تعمیر پکیج ایران رادیاتور
  • تعمیر پکیج بوش
  • تعمیر پکیج ایرفو

تعمیر پکیج متناسب با قطعاتی که در پکیج شما خراب شده است، نیازمند زمان متفاوتی برای تعمیر است. تعرفه تعمیرات پکیج (هزینه تعمیر پکیج) ، هر ساله توسط اتحادیه مشخص می‌شود و متناسب با قطعاتی که خراب شده است، تعرفه تعمیرات پکیج برای تعمیر پکیج، متفاوت خواهد بود.

 

اپلیکیشن نظافت منزل:

اپلیکیشن نظافت منزل خدمت از ما، راهی است تا شما با آسودگی خاطر و به راحتی درخواست خودتان را در سریع‌ترین زمان ممکن ثبت کنید. در اپلیکیشن نظافت منزل می‌توانید خدمات متفاوتی همچون نظافت منزل، نظافت راه پله و مشاعات، دیوارشویی و سقف شویی، نصب پکیج، سرویس پکیج، تعمیر پکیج و آبگرمکن و ... را درخواست کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های اپلیکیشن نظافت منزل خدمت از ما، اپلیکیشن خدمات ساختمانی بودن آن نیز هست. به این مفهوم که می‌توانید هر درخواستی در زمینه خدمات ساختمانی که می‌خواهید را در اپ ثبت کنید و شاهد قیمت‌های اعلامی متخصصین شوید. از جمله این خدمات ساختمانی که در اپلیکیشن خدمات ساختمانی ارائه می‌شود، می‌توان به بنایی، تخریب ساختمان، بازسازی، کچ بری، نصب قرنیز و ... اشاره نمود.

 

سخن پایانی:

با نصب اپلیکیشن نظافت منزل و خدمات منزل خدمت از ما، می‌توانید در خواست خود را که می‌تواند شامل تعمیر پکیج، ساخت شومینه، تعمیر بخاری گازی و ... می‌شود را در اپ ثبت کنید. با نصب اپلیکیشن خدمت از ما یا بهره از سایت نظافت خدمت از ما، از میان هزاران متخصص فعال در ایران، یکی را برگزینید.

مزایای ارسال آگهی اینترنتی

مزایای ارسال آگهی اینترنتی در مقابل تبلیغات سنتی و قدیمی بسیار زیاد می باشد.
از نظر هزینه، میزان دسترسی، بازاریابی، گستردگی و حتی فروش و تجارت، اینترنت و درج آگهی اینترنتی بسیار بهینه تر و مناسب تر می باشند.
در تبلیغات سنتی و قدیمی هزینه بسیار بالا است و محدودیت هایی وجود دارد که نمی توان آن را نادید گرفت. بطور مثال برای اینکه در سطح یک شهر از روش سنتی تبلیغاتی استفاده کنید، باید زمان بسیاری صرف کرده و بسیار هزینه کنید تا تبلیغات انجام شود.
اگر بخواهیم واقع بینانه نگاه کنیم، دیگر تبلیغات سنتی اثر بخش نیستند. در این نوع تبلیغات حداقل باید شما یک کارت ویزیت، کاتالوگ، بروشور، پوستر چاپ کنید که در آن تبلیغات خود را درج کرده باشید.
سپس اقدام به پخش آنها کنید و هیچ تضمینی نیست که همه توجهی به کاتالوگ، بروشور و یا کارت چاپ شده کنند.
این نکته هم بهتر است یادآور شویم که در بازاریابی، فقط بازاریاب های مبتدی هستند که از کاتالوگ و بروشور استفاده می کنند. ولی یک بازاریاب حرفه ای قابلیت این را دارد که خودش توضیحات محصول را ارائه دهد.
اما در درج آگهی اینترنتی، در کمترین زمان با مناسب ترین هزینه آگهی شما در هر نقطه ای قابل رویت خواهد بود و محدود به زمان و مکان نیستید. در هر زمانی می توانید آگهی خود را نشر دهید و تاثیر آن را مشاهده کنید.



مزایای درج آگهی اینترنتی:

در تبلیغات اینترنتی، درج آگهی بصورت هدفمند و صورت می گیرد. کاربران و مخاطبینی که تبلیغات را مشاهده می کنند و یا دنبال کالایی هستند، می دانند که به کدام سایت ها مراجعه کنند یا در سایت های درج آگهی به کدام دسته بروند.
این مزیت که بازدید کنندگان بهینه شده باشند از مزایایی درج آگهی اینترنتی می باشد که به هیچ وجه در بازار سنتی این فیلتر یافت نمی شود.
درج آگهی در سایت آگهی-کالا به صورت رایگان و ویژه و برجسته صورت میگیرد و تنها آگهی های ویژه شامل هزینه می باشند .

مزایای درج آگهی ویژه و برجسته نسبت به آگهی رایگان بصورت زیر می باشد:

اعتماد بیشتر کاربران به آگهی های ویژه و برجسته
درج آگهی ویژه و برجسته باعث می شود تا بازدیدکنندگان اعتماد بیشتری به آگهی شما کنند. زیرا درج آگهی ویژه و برجسته به معنای آن است که آگهی دهنده از خدمات و کالای خود اطمینان کافی دارد و برای جلب نظر بازدیدکنندگان و مشتریان واقعی حاضر به پرداخت وجه آگهی خود شده است.

آگهی های ویژه بسیار بیشتر از آگهی های رایگان دیده می شوند زیرا در مکان های زیر قابل مشاهده می باشند:

در صفحه اول سایت بصورت رندوم و با اولویت بیشتر
در صفحه اول گروه مرتبط با آگهی
در صفحه اول زیر گروه های مرتبط با آگهی
در کنار تمامی آگهی های رایگان موجود در آن گروه، در بلوک آگهی های ویژه مرتبط

مزایای تبلیغات در فضای اینترنت:

هر رسانه تبلیغاتی کارکردهای خاص خود را دارد اما تبلیغ در فضای اینترنت دارای چند امتیاز ویژه است :
بخش عمده ای از مدیران، کارشناسان، بازرگانان و سایر فعالان کلیدی عرصه تجارت، این رسانه را به عنوان منبع شماره یک خود می شناسند.

بازخورد و نتایج تبلیغات اینترنتی به طور دقیق قابل اندازه گیری و تجزیه و تحلیل است. دلیل این امر وجود اعداد و ارقام دقیق از میزان مشاهده و کلیک تبلیغات اینترنتی توسط ابزارهای این کار است.
و با وجود چنین مزایای مهمی عملا به نسبت سایر رسانه ها ارزانتر است.

مزایای تبلیغات در سایتهای آگهی و نیازمندیها:



در میان انواع تبلیغات اینترنتی، تبلیغ در سایتهای آگهی و نیازمندیها ، بویژه در ایران، دارای امتیازات خاص خود می باشد:
آگهی دهنده کنترل و مدیریت مستقیم آگهی های خود را در یک فضای کاربری نسبتا ساده در دست دارد.
کاربران این سایت ها دقیقا مشتریانی هستند که نیاز به خرید در آنها قطعی شده و به جستجوی منبع خرید خود هستند و آگهی ها را با هدف خرید بررسی می کنند.
وجود مجموعه ای از آگهی های به هم مرتبط و ساختار نسبتا ساده این سایتها، باعث حفظ طولانی مدت مشتری در سایت شده و احتمال مشاهده هر آگهی را بالا می برد.
معمولا برای سایتهای معتبر به دلیل حجم ترافیک بالا مورد توجه موتورهای جستجو بوده و آگهی های آنها به خوبی توسط موتورهای جستجو ثبت شده و در نتایج جستجوی آنها ظاهر می شوند.

عایق الاستومری چیست؟

عایق الاستومری چیست؟

عایق‌های الاستومری بر خلاف پشم شیشه به صورت ساختار سلول بسته است، در نتیجه در برابر رطوبت، بخار آب، گرد و غبار و آلودگی از مقاومت بالایی برخوردار است. عایق‌های الاستومری هیچ‌گونه عوارضی از نظر زیست محیطی و یا ایجاد امراض نداشته و بدون تولید گرد و غبار هیچگونه حساسیت تنفسی و پوستی را ایجاد نمی‌کنند.

از دیگر ویژگی‌های این عایق می‌توان به مقاوم بودن در برابر اشعه‌ی UV، ازون، مواد شیمیایی، غیر قابل اشتعال بودن، عدم امکان رشد باکتری و قارچ و مقاومت در برابر خوردگی  اشاره کرد.

 

عایق‌های الاستومری به دو صورت رولی و لوله‌ای در بازار عرضه می‌شوند که در اینجا به بررسی مزیت‌ها و کاربردهای عایق‌های الاستومری رولی یا ورقه‌ای می‌پردازیم.

 

 انواع عایق‌های رولی یا ورقه‌ای

این عایق در ضخامت‌های مختلف و با در نظ‌ر‌گرفتن مکان و شرایط آب و هوایی، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این عایق به دلیل نصب آسان، قابلیت استفاده در فضاهای داخلی و خارجی ساختمان را دارد و به دلیل ویژگی‌های خاص و منحصر‌به‌ فردی که دارد در مقایسه با عایق‌های قدیمی مانند پشم شیشه، در موارد بیشتری قابل استفاده می با‌شد.

این عایق در انواع مختلفی مانند: عایق الاستومری رولی ساده، عایق الاستومری رولی پشت چسبدار، عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم، عایق الاستومری رولی شانه تخم‌مرغی و عایق الاستومری پروتکت بلک در بازار تولید و عرضه می‌گردد.

 

 

عایق الاستومری رولی ساده

امروزه این عایق یکی از الزامات اولیه در ساختمان‌سازی به‌شمار می‌رود که از آن برای ذخیره‌سازی انرژی استفاده می‌شود. این عایق رولی بسیار سبک بوده ومقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی، گرد و غبار، رطوبت و رشد قارچ و باکتری دارد و جایگزین مناسبی برای پلی‌اتیلن می‌باشد. عایق‌های الاستومری رولی ساده با پهنای ??? سانتی‌متر و در ضخامت‌های ?-??-??-??-??-??-??-??-?? میلی‌متر عرضه می‌گردد.

 این عایق با قطر بزرگ، برای عایق کردن کانال‌های انتقال هوا و عایق کاری سیستم‌های تهویه مطبوع در فضاهای بسته استفاده می‌شود. شما می‌توانید از چسب مخصوص عایق الاستومری رولی برای نصب کردن استفاده کرده و از درزگیرهای مخصوص آن برای پوشش دادن درزها استفاده کنید.

 

عایق الاستومری پشت چسبدار

این عایق در دو نوع ساده و مشبک تولید میشود.

ساده: نوع ساده‌ی آن عایقی سبک است که از نظر انتقال حرارت ضریب پایینی دارد. این عایق الاستومری در مقابل جذب رطوبت و نفوذ هوا بسیار مقاوم بوده و باعث ایجاد هیچ‌گونه حساسیتی نمی‌شود. این عایق به دلیل چسبی که در پشت آن وجود دارد، باعث سرعت بخشیدن در کارها شده و در مقایسه با عایق‌های قدیمی، به زمان کمتری برای نصب نیاز دارد.

 

مشبک: در پروژه‌های صنعتی و ساختمانی، به منظور سرعت بخشیدن به عملیات نصب، از عایق الاستومری رولی پشت چسبدار نخدار استفاده می‌کنند. در قسمت پشت این عایق لایه ای از چسب مشبک نخدار وجود دارد که پس از جدا کردن این لایه، عایق را به قست مورد نظر می‌چسبانیم. استفاده از این عایق علاوه بر سادگی در نصب، با صرفه‌جویی در هزینه، زمان و نیروی انسانی گزینه‌ی مطلوبی به نظر می‌رسد.

 

 عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم

عایق‌های الاستومری بدون روکش را، تنها می‌توان در محیط‌های داخلی ساختمان استفاده کرد. اما برای فضاهای خارجی توصیه می‌شود حتما ار عایق‌های رولی روکشدار استفاده شود. عایق رولی با روکش آلومینیوم، در برابر ضربه و شرایط جوی مقاوم است. از این عایق در ایزوله‌سازی مخازن، لوله‌های گرم و سرد، سیستم‌های گرمایشی و تبرید استفاده می‌شود.

عایق‌های الاستومری به دو صورت ساده و پشت چسبدار در عرض‌های ???? و ????میلی‌متر و ضخامت‌های ?-?-??-??-??-?? و?? عرضه می‌گردد.

 عایق‌های الاستومری رولی شانه تخم‌مرغی

از این عایق به عنوان عایق صوتی در دیوارها، سقف و کف، در مراکز صنعتی و مسکونی استفاده می‌شود. این عایق مانع از انتقال هرگونه صدایی به پیرامون می‌گردد، در نتیجه از ورود هر گونه صدای آزاردهنده‌ای به داخل منزل نیز جلوگیری می‌کند. عایق الاستومری رولی شانه تخم‌مرغی، به دلیل ساختار سلولی و سطح متخلخل، نقش مهمی در کاهش آلودگی صوتی دارد به شرط آنکه درست نصب شود. این عایق در دو نوع ساده یا موجدار و به صورت پشت چسبدار یا بدون چسب تولید می‌شود.

 

عایق الاستومری پروتکت بلک

این عایق، نوعی عایق حرارتی منعطف است که با پروتکت بلک روکش شده و ساختاری غیر متخلخل دارد. برای ایزوله کردن مکان‌هایی که مقدار رطوبت و آلودگی در آن‌ها بالاست و همچنین عایق‌کاری سیستم‌های تهویه مطبوع از این عایق استفاده می‌شود، زیرا عایق پروتکت بلک از مقاومت بالایی در برابر بخار آب، رطوبت و آلودگی برخوردار است.

این عایق مشکی رنگ در عرض‌های ???? و ???? میلی‌متر و در ضخامت‌های ?-?-??-??-??-?? و ?? میلی‌متر عرضه می‌گردد.

 

منبع: عایق الاستومری

یادگیری لغات ضروری انگلیسی با کتاب لغات 504

کتاب 504

یادگیری لغات ضروری انگلیسی با کتاب لغات 504

کتاب لغات 504 یکی از پرکاربردترین کتاب های آموزشی آزمون های زبان انگلیسی در داخل و خارج از کشور می باشد. مبنای این کتاب بر اساس لغاتی است که در زبان انگلیسی علمی یا آکادمی بسیار استفاده می شود. کتاب از 42 درس تشکیل شده و هر درس شامل 12 لغت جدید به همراه تعدادی مترادف و تمرین می باشد. مترادف های این لغات نیز به اندازه خود لغات اصلی حائز اهمیتند و در امتحانات مورد آزمایش قرار می گیرند. شما با یادگیری این لغات علاوه بر اینکه از عهده بخش های شنیداری و خوانشی امتحان بر خواهید آمد می توانید در نوشتار و مصاحبه خود نیز از آنان استفاده کنید. حتی کسانیکه قصد شرکت در آزمون را ندارند ولی کارشان به نحوی است که با متون انگلیسی سر و کار دارند یا اینکه بایستی مقالاتی به انگلیسی بنویسند خوب است که لیست لغات 504 و مترادف های آن را یاد بگیرند.

یادگیری سریع، آسان و ماندگار لغات 504

یکی از مشکلاتی که ممکن است به هنگام یادگیری لغات 504 با آن مواجه شوید، یادگیری تمام این لغات باشد. مسلما کسی که زبان اصلی او زبان فارسی است به راحتی نمی تواند ریشه لغات را بشناسد و آن ها را در ذهنش طبقه بندی کند. ما به شما پیشنهاد استفاده از کدینگ و تصویرسازی لغات 504 را می دهیم. در مجموعه ای که ما آن را تهیه کرده ایم لغات 504 با استفاده از شبیه سازی در زبان فارسی و به صورت طنز به زبان آموزان ارائه می شود به این ترتیب ذهن با خلاقیت و آرامش بیشتری در یادگیری درگیر می شود و مسلما نتیجه بهتری خواهید گرفت.

همچنین با داشتن مجموعه لغات 504 با تلفظ، گوش شما با تلفظ صحیح این کلمات آشنا خواهد شد و به هنگام شنیدن آن ها در لیسنینگ آن ها را به درستی تشخیص می دهید یا اینکه به هنگام استفاده از آن ها در مصاحبه لغات 504 را به درستی تلفظ خواهید کرد. تسلط به لغات 504 در مصاحبه یک امتیاز مثبت برای شما خواهد بود. به اضافه افزایش دایره لغاتتان باعث می شود تا موضوعات بیشتری برای مکالمه و نوشتن داشته باشید. با داشتن لیست لغات 504 با معنی و تلفظ، هم از این لغات در رایتینگ و هم اسپیکینگ خود استفاده کنید.

 

 

کتاب لغات 504، یکی از پرکاربردترین کتب آموزش لغات انگلیسی است.

معنی این لغات هم به شکل ساده ای در کنار لغات توضیح داده شده است. کتاب 504 مانند سایر کتاب های لغت معنی انگلیسی و چند جمله مثالی را برای هر لغت آورده است. جالب است بدانید که خود کتاب هم در معدودی جاها با ارائه تصویر سعی دارد تا معانی لغات را به کمک تصویرسازی در ذهن زبان آموز جایگیر کند. در مجموعه ما لغات 504 با معنی به شما ارائه خواهد شد و شما می توانید با یادگیری معانی لغات، آن ها را در جای درست و صحیح خود به کار ببرید. تنها یاد گرفتن لغات کافی نیست، مهم تر از آن این است که شما بتوانید این لغات را مانند یک شخص مسلط به زبان انگلیسی در جای خودش به کار ببرید. بهترین راه در اینجا استفاده از لغات 504 با مثال است.

لیست لغات 504 و اهمیت یادگیری آن

لیست لغات 504 تمامی لغات جدید را در بر دارد. لیست لغات 504 با معنی به شما کمک می کند تا در هر جای کتاب که با لغت های دروس قبلی مواجه شدید با مراجعه به جدول لغات 504 آن ها را پیدا کنید. همچنین با داشتن جدول لغات 504 در هر زمانی با مراجعه به آن یادگیری خود را محک خواهید زد. لیست لغات 504 با معنی و تلفظ این امکان را فراهم می آورد تا در هر شرایطی آموزش زبان خود را پیگیری کنید. لغات 504 با مثال، کاربرد این لغات را در جمله به شما نشان می دهد. مثال ها یکی از مهم ترین بخش های یادگیری لغات 504 هستند چرا که علاوه بر کاربرد لغات، امکان به خاطر سپردن آن ها را هم بیشتر می کنند. داشتن لیست لغات 504 با مترادف، باعث می شود تا مترادفات نیز در حافظه باقی بماند چرا که اهمیت مترادفات لغات 504 به اندازه همان لغات است.

خرید مجموعه کدینگ و تصویرسازی لغات 504

برای خرید لغات 504 می توانید از قسمت خرید جزوه سایت اقدام کنید. همچنین برای دانلود لغات 504 لینک آن در سایت قرار داده شده است. اگر برای شما راحت تر است که لغات را با معنای فارسی به خاطر بسپرید دانلود لغات 504 باترجمه فارسی pdf در سایت وجود دارد که به آن رجوع کنید. همچنین برای آشنایی با تلفظ لغات 504  دانلود رایگان فایل صوتی لغات 504 با ترجمه فارسی در اختیار شما زبان آموزان قرار گرفته است.

 

لغات 504 از لغات پرکاربرد در زبان انگلیسی هستند.

یکی از بهترین خدماتی که در زمینه لغات 504 مهیا است، کدینگ لغات 504 است. کدینگ یکی از شیوه های ثابت شده در آموزش زبان انگلیسی است که کارآیی بالای آن، این شیوه را به راهی محبوب برای کسانیکه در یادگیری لغات به زبان دیگر مشکل دارند تبدیل کرده است. در این شیوه لغات با معانی و جملات فارسی شبیه سازی می شوند تا به محض دیدن یا شنیدن لغت آن جمله کدبندی شده که حاوی معنی کلمه است به ذهن متبادر شود. مثال هایی از کدبندی لغات 504 در سایت وجود دارد تا پیش از خرید کدینگ 504 نسبت به کارآیی آن اطمینان حاصل کنید.

از دیگر شیوه های آموزش لغات 504 با معنی استفاده از تصویرسازی است. این شیوه هم برای کسانیکه حافظه تصویری خوبی دارند راحت تر از تکرار مدام و کسل کننده لغات است. تصویرسازی لغات 504 مانند کدینگ لغات 504 با ارائه تصاویر نزدیک به معنی، مفهوم واژه را در ذهن شما جای سازی می کند. با رمزگذاری لغات 504 یادگیری آن ها بسیار آسان تر خواهد شد. در این شیوه های جدید روانشناسی، یادگیری لغات 504 تافل برای شما مثل کابوسی نیست که مدام آزارتان دهد بلکه استفاده از کدبندی های طنز و تصاویر جذاب آن را برایتان به تفریحی سرگرم کننده تبدیل خواهد کرد. به یاد داشته باشید که هر چه برای یادگیری زبان اضطراب و استرس کمتری را تحمل کنید، در هنگام آزمون نیز آرامش بیشتری خواهید داشت. ضمن آنکه کتب متعدد لغات هر کدام زمان زیادی را برای یادگیری می خواهد ولی با این شیوه ها شما می توانید در زمانتان صرفه جویی کنید و لغات بیشتری را یاد بگیرید.

 

تصویرسازی لغات 504 به یادگیری بهتر لغات کمک می کند.

ماشین ظرفشویی ال جی و بوش

فروشگاه دی واش بزرگترین مرجع آنلاین فروش ماشین ظرفشویی در ایران میباشد.

شما میتوانید تنها با چند کلیک کالای خود را با کم ترین تعرفه ممکن خریداری نمایید و ان را درب منزل خود تحویل بگیرید...

ظرفشویی وسیله ای بسیار کار آمد میباشد و با صدای کمی که ایجاد میکند مزاحمتی در طول مهمانی های شما و در طول عملیات شستشو برای شما ایجاد نخواهد کرد.از دیگر مزایای دستگاه این است که به هنگام شست شوی ظروف نیاز به آب بسیار کمی دارد و همین امر باعث میشود که در مصرف آب صرفه جویی شود و آب هدر نرود.

واققعیت این است که این دستگاه برای هر خانواده ای بسیار مفید می باشد...

در این مقاله به معرفی دو برند معروف بازار می پردازیم :

ماشین ظرفشویی بوش به 8 برنامه شستشو مجهز می باشد که شامل شستشوی قوی با دمای 70 درجه  میباشد، که در جهت کاهش مصرف انرژی و آب طراحی شده است و شستشو در این دستگاه سریع انجام میگیرد

این دستگاه دارای سیستم EmotionLight میباشد که هنگام بارگیری و تخلیه آن دو چراغ پر نور و قوی LED روشن میشود که به شما نشان میدهد که ظروف به چه صورت شست و شو شده اند.

 

ظرفشویی مدل ADP500WH 

یکی دیگر از سیستم های هوشمند این ماشین ظرفشویی سیستم محافظ ظروف شیشه ای میباشد که به شما اجازه میدهد لیوان هایی که بزرگ یا بطری های شیشه ای و حتی گلدان را در سبد پایین دستگاه جای دهید. همچنین این دستگاه با بهره از سیستم AquaStop شما در برابر آسیب های احتمالی محافظت میکند به طوری که هرگاه در سیستم توسط سنسور های دستگاه نشتی آب دیده شد این سیستم ، ورودی آب به دستگاه را قطع نموده و مانع نشت آب میشود

نوعی از این دستگاه  با بدنه سفید رنگ استیل ضد زنگ همراه با انبوهی از برنامه های شستشوی مختلف در بازار جهانی تولید و روانه بازار شده است . نمایشگر LED باریک مشکلی رنگی که در قسمت بالایی این دستگاه ها قرار گرفته است تمامی اطلاعات شستشو و وضعیت را نشان داده و کاربر با یک نگاه متوجه کلیات می‌شود . این شرکت  با بکار گیری برنامه های شستشوی متفاوت در این دستگاه توانسته این امکان رو به کاربران خود بدهد تا بتوانند هر نوع ظروفی فرقی نمیکند چینی ، کریستالی و . . . را داخل دستگاه قرار داده و با فعال کردن برنامه های شستشوی مختلف ظروف را به بهترین روش ممکن مورد شستشو قرار دهد ، به همین خاطر فروش ظرفشویی ال جی در اوایل مقدار قابل توجهی بوده و کاربران زیادی را مجذوب خود کرد . ظرفشویی های این برند در دورنگ سفید و نقره‌ای تولید و روانه بازار شده است که همانند سایر محصولات جدید مجهز به موتور دایرکت درایور اینورتر بوده که باعث شده میزان مصرف انرژی را بصورت کاملا بهینه در بیاورد و شدت پاشش آب را باتوجه به نوع برنامه انتخابی تنظیم کرده می‌کند . این موتور چرخش و فشار آب را بصورت هوشمندانه‌ای کنترل کند تا این ماشین ظرفشویی ال جی به بهترین شکل ممکن ظروف را مورد شستشو قرار دهد .شرکت ال جی با بکار گیری فناوری های جدید و نوین خود توانسته صدای خروجی دستگاه را به کم ترین میزان ممکن برساند و به همین خاطر باعث شده خرید ماشین ظرفشویی این مدل به شدت فراگیر شود چراکه کاربر می‌تواند هرموقع که خواست دستگاه را روشن کند و بدون هیچ مزاحمتی به مابقی کارهای خود برسد . دستگاه DC32 با ظرفیت 14 نفره خود می‌تواند تمامی ظروف های یک خانواده پرجمعیت را که مهمانی های زیادی در خانه آنها برگزار می‌‌شود را ساپورت کرده و به بهترین شکل ممکن آنها را مورد شستشو قرار دهد ، همچنین برای اینکه این کاربر بتواند از ماشین ظرفشویی 14 نفره خود به بهترین شکل ممکن استفاده کند ، سبد های قابل تنظیم ارتفاع را می‌تواند به طور اختصاصی تنظیم کرده کند تا هرنوع ظرفی با هر ابعادی را داخل دستگاه جای دهد .

جهت تهیه این محصولات در برندهای مختلف , رنگ بندی ها و ظرفیت های گوناگون با ما در ارتباط باشید....

لازم به ذکر است ما جهت اثبات حسن نیت خود در ابتدای سفارش از شما مبلغی دریافت نمی کنیم و تمامی مبلغ سفارش پس از تحویل کالا درب منزل از شما دریافت میگردد.

تمامی محصولات ما دارای گارانتی ویژه تضمین کیفیت می باشند...

 

 

اخطار : مراقب سودجویان بازار باشید تا جنس تقلبی را جای جنس اصلی به شما عزیزان ندهند...