دل شکسته عاشق

دل شکسته عاشق

وبلاگ دل شکسته
دل شکسته عاشق

دل شکسته عاشق

وبلاگ دل شکسته

دانلود رایگان تحقیق در مورد از انقراض حکومت ساسانی تا پایان قرن سوم هجری (ادبیات پهلوی در سه قرن اول هجری)

تحقیق در مورد از انقراض حکومت ساسانی تا پایان قرن سوم هجری (ادبیات پهلوی در سه قرن اول هجری)

RSS feed.

  • تحقیق در مورد از انقراض حکومت ساسانی تا پایان قرن سوم هجری (ادبیات پهلوی در سه قرن اول هجری)
    تحقیق در مورد از انقراض حکومت ساسانی تا پایان قرن سوم هجری (ادبیات پهلوی در سه قرن اول هجری)دسته: تاریخ و ادبیات
    بازدید: 2 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 73 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 100

    تحقیق در مورد از انقراض حکومت ساسانی تا پایان قرن سوم هجری ( ادبیات پهلوی در سه قرن اول هجری) در 100 صفحه در قالب Word قابل ویرایش

    قیمت فایل فقط 8,800 تومان

    خرید

    توضیحات :

    تحقیق در مورد از انقراض حکومت ساسانی تا پایان قرن سوم هجری ( ادبیات پهلوی در سه قرن اول هجری) در 100 صفحه در قالب Word قابل ویرایش.

    بخشی از متن :

    چنانکه میدانیم زبان رسمی و ادبی ایران در دوره ساسانی لهجه پهلوی جنوبی یا پهلوی پارسی بود. این لهجه در دربار و ادارات دولتی و حوزه روحانی زرتشتی چون یک زبان رسمی عمومی بکار میرفت و در همان حال زبان و ادب سریانی هم در کلیساهای نسطوری ایران که در اواخر عهد ساسانی تا برخی از شهرهای ماوراءالنهر گسترده شده است، مورد استعمال داشت.
    پیداست که با حمله عرب و بر افتادن دولت ساسانیان برسمیت و عمومیت لهجه پهلوی لطمه‏ای سخت خورد لیکن بهیچ روی نمیتوان پایان حیات ادبی آن لهجه را مقارن با این حادثه بزرگ تاریخی دانست چه از این پس تا دیرگاه هنوز لهجه پهلوی در شمار لهجات زنده و دارای آثار متعدد پهلوی و تاریخی و دینی بوده و حتی باید گفت غالب کتبی که اکنون بخط و لهجه پهلوی در دست داریم متعلق ببعد از دوره ساسانی است.
    تا قسمتی از قرن سوم هجری کتابهای معتبری بخط و زبان پهلوی تألیف شده و تا حدود قرن پنجم هجری روایاتی راجع بآشنایی برخی از ایرانیان با ادبیات این لهجه در دست است و مثلاً منظومه ویس و رامین که در اواسط قرن پنجم هجری بنظم درآمده مستقیماً از پهلوی بشعر فارسی ترجمه شده و حتی در قرن هفتم «زرتشت بهرام پژدو» ارداویرفنامه پهلوی را بنظم فارسی درآورد.
    در سه چهار قرن اول هجری بسیاری از کتب پهلوی در مسائل مختلف از قبیل منطق، طب، تاریخ، نجوم، ریاضیات، داستانهای ملی، قصص و روایات و نظایر آنها بزبان عربی ترجمه شد و از آنجمله است: کلیله و دمنه، آیین نامه، خداینامه، زیج شهریار، ترجمه پهلوی منطق ارسطو، گاهنامه، ورزنامه و جز آنها.
    در همین اوان کتبی مانند دینکرت، بندهشن، شایست نشایست،ارداویرافنامنه، گجستک ابالش، یوشت فریان، اندرز بزرگمهر بختکان، مادیگان شترنگ، شکند گمانیک و یچار و امثال آنها بزبان پهلوی نگاشته شد که بسیاری مطالب مربوط بایران پیش از اسلام و آیین و روایات مزدیسنا و داستانهای ملی در آنها محفوظ مانده است. مؤلفان این کتب غالباً از روحانیون زرتشتی بوده و باین سبب از تاریخ و روایات ملی و دینی ایران قدیم اطلاعات کافی داشته‏اند. از این گذشته در تمام دیوانهای حکام عرب در عراق و ایران و ماوراءالنهر تا مدتی از خط و لهجه پهلوی استفاده میشده است.
    با همه این احوال پیداست که غلبه عرب و رواج زبان دینی و سیاسی عربی بتدریج از رواج و انتشار لهجه پهلوی میکاست تا آنجا که پس از چند قرن فراموش شد و جای خود را بلهجات دیگر ایرانی داد.
    خط پهلوی هم بر اثر صعوبت بسیار و نقص فراوان خود بسرعت فراموش گردید و بجای آن خط عربی معمول شد که با همه نقصهایی که برای فارسی زبانان داشت و با همه نارسایی بمراتب از خط پهلوی آسانتر است.
    بهمان نسبت که لهجه پهلوی رسمیت و رواج خود را از دست میداد زبان عربی در مراکز سیاسی و دینی نفوذ می‏یافت و برخی از ایرانیان در فراگرفتن و تدوین قواعد آن کوشش میکردند اما هیچگاه زبان عربی مانند یک زبان عمومی در ایران رائج نبود و بهیچ روی بر لهجات عمومی و ادب ایرانی شکستی وارد نیاورد و عبارت دیگر از میان همه ملل مطیع عرب تنها ملتی که زبان خود را نگاه داشت و از استقلال ادبی محروم نماند ملت ایرانست.

    از انقراض حکومت ساسانی تا پایان قرن سوم هجری --> نفوذ لغات عربی در لهجات ایرانی

    پیداست که این نفوذ سیاسی و دینی و همچنین مهاجرت برخی از قبایل عرب بداخله ایران و آمیزش با ایرانیان و عواملی از این قبیل باعث شد که لغاتی از زبان عربی در لهجات ایرانی نفوذ کند. این نفوذ تا چند قرن اول هجری بکندی صورت میگرفت و بیشتر ببرخی از اصطلاحات دینی (مانند: زکوة، حج، قصاص...) واداری(مانند: حاکم، عامل، امیر، قاضی، خراج...) و دسته‏یی از لغات ساده که گشایشی در زبان ایجاد میکرد یا بر مترادفات میافزود(مانند: غم، راحت، بل، اول، آخر...) منحصر بود و حتی ایرانیان پاره‏ای از اصطلاحات دینی و اداری عربی را ترجمه کردند مثلاً بجای «صلوة» معادل پارسی آن «نماز» و بجای «صوم» روزه بکار بردند.
    در این میان بسیاری اصطلاحات اداری(دیوان، دفتر، وزیر...) و علمی(فرجار، هندسه، استوانه، جوارشنات، زیج، کدخداه...) و لغات عادی لهجات ایرانی بسرعت در زبان عربی نفوذ کرد و تقریباً بهمان نسبت که لغات عربی در لهجات ایرانی وارد شد از کلمات ایرانی هم در زبان تازیان راه یافت.
    باید بیاد داشت که نفوذ زبان عربی بعد از قرن چهارم هجری و خصوصاً از قرن ششم و هفتم ببعد در لهجات ایرانی سرعت و شدت بیشتری یافت.
    نخستین علت این امر اشتداد نفوذ دین اسلام است که هر چه از عمر آن در ایران بیشتر گذشت نفوذ آن بیشتر شد و بهمان نسبت که جریانهای دینی در این کشور فزونی یافت بر درجه محبوبیت متعلقات آن که زبان عربی نیز یکی از آنهاست، افزوده شد.
    دومین سبب نفوذ زبان عربی در لهجات عربی در لهجات ایرانی خاصه لهجه دری، تفنن و اظهار علم و ادب بسیاری از نویسندگانست از اواخر قرن پنجم به بعد.
    جنبه علمی زبان تازی نیز که در قرن دوم و سوم قوت یافت از علل نفوذ آن در زبان فارسی باید شمرده شد.
    این نفوذ از حیث قواعد دستوری بهیچروی(بجز در بعض موارد معدود بی اهمیت) در زبان فارسی صورت نگرفته و تنها از طریق مفردات بوده است و حتی در مفردات لغات عربی هم که در زبان ما راه جست براههای گوناگون از قبیل تلفظ و معنی آنها دخالتهای صریح شد تا آنجا که مثلاً بعضی از افعال معنی و وصفی گرفت (مانند:لاابالی= بی‏باک. لایعقل= بی‏عقل، لایشعر= بی‏شعور، نافهم...) و برخی از جمعها بمعنی مفرد معمول شده و علامت جمع فارسی را بر آنها افزودند مانند: ملوکان، ابدالان، حوران، الحانها، منازلها، معانیها، عجایبها، موالیان، اواینها...
    چنانکه در شواهد ذیل می‏بینیم:
    ببوستان ملوکان هزار گشتم بیش گل شکفته برخسارکان تو ماند
    (دقیقی)
    وگر بهمت گویی دعای ابدالان نبود هرگز با پای همتش همبر
    (عنصری)
    گر چنین حور در بهشت آید همه حوران شوند غلمانش
    (سعدی)
    زنان دشمنان در پیش ضربت بیاموزند الحانهای شیون
    (منوچهری)
    بیابان درنورد و کوه بگذار منازلها بکوب و راه بگسل
    (منوچهری)
    من معانیهای آنرا یاور دانش کنم گر کند طبع تو شاها خاطرم را یاوری
    (ازرقی)
    گذشته از این نزدیک تمام اسمها و صفتهای عربی را که بفارسی آوردند با علامتهای جمع فارسی بکار بردند(مانند: شاعران، حکیمان، زائران، امامان، عالمان. نکتها، نسخها، کتابها...)
    بدین جهات باید گفت لغات عربی که در زبان فارسی آمده بتمام معنی تابع زبان فارسی شده و اصولاً تا اواخر قرن پنجم جمعهای عربی نیز بنحوی که امروز میان ما معمول است تقریباً مورد استعمالی نداشته است.

    از انقراض حکومت ساسانی تا پایان قرن سوم هجری --> آغاز ادب فارسی

    اگر چه ادبیات پهلوی در برابر نفوذ و رسمیت زبان عربی اندک اندک راه ضعف و فراموشی می‏پیمود لیکن لهجات محلی دیگر ایران با آمیزش با زبان عربی آماده ایجاد ادبیات کامل و وسیعی میگردید و از آنجمله بود لهجه آذری، لهجه کردی، لهجه فارسی(معمول در فارس)، لهجات مرکزی ایران، لهجه طبری، لهجه گیلی و دیلمانی، لهجه سگزی، لهجه خراسانی، لهجه سغدی، لهجه خوارزمی و جز آن.
    لهجه عمومی مشرق ایران و شعب آن از این میان ثروتمندترین لهجه‏های ایرانی بود و چون بازمانده لهجه‏های ادبی مهمی مانند پهلوی اشکانی (پهلوی شمالی)، سغدی قدیم، تخاری و خوارزمی قدیم بود بزودی و با کوچکترین رسمیت سیاسی می‏توانست بهترین وسیله ایجاد ادبیات جدیدی در ایران گردد و این امر خوشبختانه بیاری یعقوب سر لیث صفار(254ـ265) مؤسس سلسله مشهور صفاری در اواسط قرن سوم هجری بشرحی که در تاریخ سیستان بتفصیل آمده است صورت گرفت و با ظهور شاعرانی مانند محمد بن وصیف سگزی دبیر یعقوب و بسام کورد(کرد) از خوارج سیستان که بصلح نزد یعقوب رفته بود و محمد بن مخلد سگزی از فاضلان عهد یعقوب نخستین اشعار عروضی پارسی سروده شد .


    از انقراض حکومت ساسانی تا پایان قرن سوم هجری --> آغاز ادب فارسی

    اگر چه ادبیات پهلوی در برابر نفوذ و رسمیت زبان عربی اندک اندک راه ضعف و فراموشی می‏پیمود لیکن لهجات محلی دیگر ایران با آمیزش با زبان عربی آماده ایجاد ادبیات کامل و وسیعی میگردید و از آنجمله بود لهجه آذری، لهجه کردی، لهجه فارسی(معمول در فارس)، لهجات مرکزی ایران، لهجه طبری، لهجه گیلی و دیلمانی، لهجه سگزی، لهجه خراسانی، لهجه سغدی، لهجه خوارزمی و جز آن.
    لهجه عمومی مشرق ایران و شعب آن از این میان ثروتمندترین لهجه‏های ایرانی بود و چون بازمانده لهجه‏های ادبی مهمی مانند پهلوی اشکانی (پهلوی شمالی)، سغدی قدیم، تخاری و خوارزمی قدیم بود بزودی و با کوچکترین رسمیت سیاسی می‏توانست بهترین وسیله ایجاد ادبیات جدیدی در ایران گردد و این امر خوشبختانه بیاری یعقوب سر لیث صفار(254ـ265) مؤسس سلسله مشهور صفاری در اواسط قرن سوم هجری بشرحی که در تاریخ سیستان بتفصیل آمده است صورت گرفت و با ظهور شاعرانی مانند محمد بن وصیف سگزی دبیر یعقوب و بسام کورد(کرد) از خوارج سیستان که بصلح نزد یعقوب رفته بود و محمد بن مخلد سگزی از فاضلان عهد یعقوب نخستین اشعار عروضی پارسی سروده شد .


    قرن چهارم، عصر سامانی و بویی

    اهمیت قرن چهارم در علوم و ادبیات

    قرن چهارم بر تارک تاریخ ایران چون تاجی درخشنده است که بانواع گوهرهای تابان مزین باشد. این گوهرهای درخشان علم و ادب مردان بزرگی مانند محمد بن زکریای رازی و ابو نصر فارابی و احمد بن عبدالجلیل سگزی و ابونصر عراق و علی بن عباس مجوسی اهوازی و ابوسهل مسیحی و رودکی و شهید بلخی و دقیقی و ابن العمید و ابن عباد و قابوس و بدیع الزمان همدانی و ابوبکر خوارزمی و بسیاری از رجال نامبردار مانند ایشانند که فرصت شمارش همه آنان در این وجیزه نیست. در پایان این قرن سه تن از مفاخر عالم انسانی یعنی ابوریحان بیرونی و ابوعلی بن سینا و ابوالقاسم فردوسی وارث همه ترقیات و پیشرفتهای ایرانیان در علوم و ادبیات شدند و قسمتی از آغاز قرن پنجم را نیز بنور وجود و آثار گرانبهای خود روشن داشتند.
    این قرن همانطور که دوره بلوغ علوم اسلامی و ادب عربی است بهمان نحو هم مهمترین و بارآورترین عهد ادب فارسی و عصر ظهور گویندگان بزرگ و فصیح در نواحی شرقی ایرانست. در نواحی دیگر ایران اگر چه گویندگانی مانند قابوس و مسته مرد(شاعر طبری زبان) و بندار رازی و منطقی رازی و غضائری رازی پدید آمده و بعضی از آنان تا اوایل قرن پنجم نیز زیسته و شاعری کرده‏اند لیکن عده آنان واهمیت ایشان بدرجتی نیست که بتوانیم آنانرا همپایه شاعران خراسان و ماوراءالنهر یعنی حوزه فرمانروایی سامانیان بدانیم.

    توجه سامانیان به زبان پارسی

    خاندان سامانی یکی از خاندانهای اصیل ایرانست که نسل آن ببهرام چوبین سردار مشهور ساسانی میرسید. شاهان این خاندان در احترام میهن و بزرگداشت مراسم ملی و احیاء سنن قدیم ایران و علی الخصوص در ترویج زبان پارسی حد اعلی کوشش را بکار میبردند و باین نظر در تشویق شاعران و نویسندگان و مترجمان نکته‏یی را فرو نمیگذاشتند مثلاً چون دیدند که کلیله و دمنه پهلوی مدروس شده و ممکن است مردم ایران بر اثر رغبتی که بدان دارند از ترجمه عربی آن که بدست عبدالله پسر مقفع صورت گرفته بود استفاده کنند، بترجمه آن از تازی بنثر پارسی فرمان دادند و این کار در عهد سلطنت نصر بن احمد سامانی (301ـ 331 هجری) انجام شد و سپس بهمت وزیر او ابوالفضل بلعمی، رودکی شاعر مشهور آنرا از نثر بنظم پارسی در آورد، و یا چون دو کتاب مشهور محمد بن جریر الطبری (متوفی بسال 310) یعنی تاریخ الرسل و الملوک و جامع البیان تفسیر القرآن او در خراسان شهرت یافت، ابوصالح منصور بن نوح سامانی (350ـ366 هجری) نخستین را بهمت وزیر خود ابوعلی محمد بن ابوالفضل محمد بلعمی و دومین را بدست گروهی از فقیهان بپارسی درآورد و این هر دو ترجمه اکنون در دست و ار ذخایر گرانبهای ادب پارسی است.

    قیمت فایل فقط 8,800 تومان

    خرید

    برچسب ها : تحقیق تاریخ , تاریخ تحقیق از انقراض حکومت ساسانی تا پایان قرن سوم هجری , حکومت ساسانی , قرن سوم هجری , انقراض حکومت ساسانی , ساسانی انقراض حکومت , حکومت قرن سوم , تحقیق تاریخ قرن سوم

 

 برای توضیحات بیشتر و دانلود بر روی عنوان زیر کلیک کنید

ONVANZZZ

تامین وفروش انواع میزوصندلی به قیمت جزیی

گروه تولیدی مدرن با 15 سابقه تولید بصورت تخصصی درزمینه تولید میزوصندلی می باشد.ما با بهترین متریال جدیدترین مدلهای میزوصندلی ناهارخوری روز دنیا را با بهترین قیمت تولید می کنیم تمام کارهای ما دارای 3 سال ضمانت بی قیدوشرط می باشد ما تولید کننده صندلی های فایبرگلاس می باشیم

که همیم مدلهای صندلی فایبرگلاس را باپارچه هم روکش می کنیم مدل پایه صندلی پایه ایفلی می باشد که این نوع پایه محبوبترین پایه درجهان می باشد برای تولید پایه ازچوب راش گرجستان استفاده می کنیم چوب راش گرجستان یکی ازمحکم ترین چوب ها می باشد که درتولید میزوصندلی از آن استفاده می شود بدنه صندلی های ناهارخوری ازمواددرجه یک فایبرگلاس استفاده می شود که قابل شستشو می باشد اکثر مدلهای ما دارای رنگبندی متنوعی می باشند ازلحاظ استحکام بدنه صندلی ها انعطاف پذیر می باشند وهمین انعطاف پذیری حس آرامش وراحتی میدهد وتحمل وزن تا 300 کیلوگرم را دارد ما حدود بیست مدل صندلی تولید می کنیم که شامل صندلی آشپزخانه صندلی پذیرایی صندلی میزبان صندلی راک صندلی رستورانی صندلی فلزی صندلی کنسول صندلی برای میزتحریر وصندلی فضای باز می باشد اکثر مدلهای صندلی ما دارای 3 جنس پایه می باشند پایه ایفلی چوبی پایه ایفلی فلزی پایه ایفلی پلاستیک فشرده که ازبین این سه جنس پایه می توانیم طبق آماراعلام کنیم که پایه چوبی پرفروش تربوده است. همه مدلهای صندلی ناهارخوری وصندلی فایبرگلاس وپارچه ای دارای ارتفاع 45 می باشد که طبق استاند رد جهانی ارتفاع صندلی بین 43 الی 45 می باشد.
صندلی کانتریاصندلی جزیزه یا صندلی اوپن ما دارای ارتفاع 70 طبق استاندارد جهانی می باشد.
جالبترین مسِئله درتولید صندلی این نکته می باشد که همه صندلی های ما قابلیت عوض کردن پایه رادارد یعنی هرمدل صندلی هم پایه اوپنی به بدنه میخوره هم پایه معمولی واینکه بعد ازمدتی خواستین صندلی اوپنی یا صندلی کانترخودرا به پایه کوتاهتر تغییربدهید این امکان وجوددارد
تامین وفروش انواع میزوصندلی به قیمت جزیی وامکان ارسال به سراسر کشور می باشد

نکات مهم برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی

نکات مهم برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی

اگر قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی و کسب و کار آنلاین را دارید قبل از طراحی فروشگاه آنلاین بهتر است این متن را خوب بخوانید احتمالا برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی موفق می تواند به شما کمک کند.

hn0v_q2.jpg

منبع: eghtesadonline.com

اگر قصد راه اندازی یک فروشگاه آنلاین موفق برای کسب و کار خود را دارید ما به شما نکته های مهمی را خواهیم گفت که می تواند به شما کمک کند که شاید شرکت های طراحی سایت برای اینکه بتوانند پول بیشتری از شما بگیرند آنها را به شما نخواهند گفت شاید تا زمانی که شما در یک عمل انجام شده قرار گیرید بعد از آن شما به یک منبع درآمد خوب برای آنها تبدیل می شوید ما در اینجا سعی می کنیم مطالب مختلف را برای شما باز کنیم تا در بتوانید هم تیم فنی خود را بهتر انتخاب کنید و هم در زمان نوشتن قرارداد بدانید به چه چیزهایی باید دقت کنید؛ شاید در ابتدای خواندن این متن کمی خسته شوید و با خود بگویید من این موارد را می دانم اما از شما می خواهیم قبل از طراحی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود برای خواندن این متن 20 دقیقه وقت بگذارید چراکه خواندن این مقدمه برای درک موارد گفته شده در ادامه لازم است اما مطمئن باشید نکاتی را به شما خواهیم گفت که می تواند به شما در یک تصمیم گیری درست کمک کند، به یاد داشته باشید ما نه شرکت طراحی سایت هستیم و نه شرکت سئو و راه اندازی فروشگاه اینترنتی و کسب و کار شما نه ضرری برای ما دارد و نه سودی فقط سعی داریم نکات مهم برای راه اندازی فروشگاه انلاین را که ممکن است هرکسی به شما نگوید را در اینجا برای شما توضیح دهیم.

امروزه با همه گیر شدن هر چه بیشتر اینترنت ما شاهد تغیرات بسیار بزرگی در زمینه های مختلف هستیم اما این تغییرات با سرعتی باور نکردنی در حال جلو رفتن می باشد سرعتی که تا به امروز بشر آن را تجربه نکرده بود، این تغییرات تحولات  بسیار زیادی در تمامی زمینه ها در دنیا به وجود آورده که اگر بخواهیم تنها به قسمت کوچکی از آن اشاره کنیم به وجود آمدن کسب و کارهای اینترنتی و تاثیر آن بر روی فرهنگ خرید مردم دنیا بوده است، که مزایای بی شمار آن هم برای خریدار و هم فروشنده باعث سرعت گرفتن بیشتر آن شده است به طوری که همه مشاغل امروزه به سمت آنلاین شدن در حال تغییر هستند از خرید کالاهای فیزیکی گرفته تا سفارش غذا، گرفتن تاکسی، دیدن فلیم و هر آنچه که به ذهن شما می رسد اما دلیل بزرگی که باعث شده این دسته از کسب و کارهای اینترنتی به سرعت گسترش پیدا کنند به دلیل مزایایی که برای هر دو طرف ایجاد می کند کسب و کارهای فیزیکی چون توان رقابت با آن را ندارند به ناچار در حال تغییر شکل و یا حذف شدن هستند اما در این میان ما قصد داریم نگاهی به فروشگاه های آنلاین داشته باشیم که امروزه با سرعتی باور نکردنی در حال زیاد شدن هستند و ممکن است شما نیز که در حال خواندن این مقاله هستید قصد راه اندازی یک کسب و کار آنلاین برای خود هستید تا بتوانید محصولات و یا خدمات خود را در آن عرضه کنید توجه داشته باشید از صدها سایت فروشگاهی که روزانه فقط در کشور ما راه اندازی می شود شاید یکی از آنها بتواند موفق شود و به سود دهی برسد پس مطمئنا مشکلات خاص خود را دارد که اگر با آنها آشنا نباشید و راه حلی برای آنها نداشته باشید شما نیز نمی توانید به موفقیت دست پیدا کنید.

مزایای این نوع کسب و کار برای فروشنده

همان طور که اشاره کردیم یک فروشگاه اینترنتی می تواند مزایای بی شماری برای فروشندگان داشته باشد به همین خاطر هم امروزه بسیاری از افراد به دنبال راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی برای فروش کالاهای خود هستند چراکه شما با داشتن یک فروشگاه آنلاین دیگر محدودیت مکانی و زمانی نخواهید داشت یعنی خریداران محصول شما در هر جای کشور و یا دنیا که باشند به راحتی می توانند شمارا پیدا کنند و مهم تر از آن اینکه زمان نیز اهمیتی ندارد چراکه شما می توانید 24 ساعته در دسترس مشتریان خود باشید و به آنها سرویس دهی کنید، از طرف دیگر شما هیچ محدودیتی در فضا برای قرار دادن محصولات خود ندارید و هر آنچه که بخواهید را می توانید برای مشتریان در فروشگاه خود قرار دهید و از همه مهم تر اینکه هزینه های شما در مقایسه با یک فروشگاه فیزیکی بسیار کمتر خواهد بود که می تواند برای کاهش قیمت و رقابتی تر به شما کمک کند این موارد تنها قسمتی از مزایای آن برای صاحب کسب کار محسوب می شود.

مزایای این نوع کسب و کار برای خریدار

می توان گفت یک فروشگاه اینترنتی مزایای بی شماری برای خریداران نیز دارا می باشد اول از همه در اینجا نیز هیچ محدودیت مکانی و زمانی برای مشتری وجود ندارد به همین خاطر مشتری می تواند در هرجایی که باشد تنها با یک سرچ ساده محصول مورد نظر خود را در صدها و حتی هزاران سایت پیدا کند و با صرف کمترین زمان محصول مورد نظر خود را در برندها و مدل های مختلف مورد بررسی قرار دهد و آنها را با یکدیگر مقایسه کند تا بتواند بهترین آن را ازنظر قیمت و خدمات انتخاب کند، در اینجا به دلیل اینکه فروشگاه های آنلاین هزینه کمتری به نسبت فروشگاه های فیزیکی دارند مشتری نیز می توانند محصول خود را با قیمت بسیار مناسب تر تهیه کنند؛ دقیقا بخاطر همین مزایای بی شمار است که خرید و فروش های آنلاین به سرعت در حال افزایش است.

فروشگاه های اینترنتی به چه سمتی می روند

همان طور که گفتیم خرید و فروش اینترنتی می تواند مزایای بی شماری برای هر دو طرف داشته باشد به همین دلیل نیز در سال های اخیر کسب و کارهای آنلاین از فروشگاه های فیزیکی پیشه گرفته اند، بسیاری از افراد نیز به خاطر اینکه از این بازار عقب نمانند و بتوانند سهمی از این بازار بزرگ برای خود کسب کنند اقدام به راه اندازی یک سایت برای کسب و کار خود می کنند و هیمن موضوع باعث ایجاد رقابتی بسیار سنگین شده است به همین خاطر بسیاری از افراد به دلایل مختلفی نمی توانند در این بازار رقابت کنند و کنار می روند، امروزه بیشتر سایت ها به سمت تخصصی شدن به پیش می روند تا بتوانند با تمرکز بر روی یک برند و یا محصول آن را با بهترین قیمت و خدمات به مشتریان خود ارائه کنند تا از رقبای خود پیشه بگیرند، در اینجا اگر بخواهیم از یک فروشگاه تخصصی نام ببریم که توانسته با رعایت موارد مختلف در زمینه کاری خود به موفقیت دست پیدا کند می توانیم به فروشگاه اینترنتی 20 بخر نمایندگی لوازم خانگی بوش اشاره کنیم که یک فروشگاه کاملا تخصصی در زمینه لوازم خانگی محسوب می شود اگر شما وارد این فروشگاه شوید تنها چند برند مطرح را مشاهد می کنید که هر محصول دارای عکس، فیلم، جدول مشخصات فنی و توضیحات کامل آن محصول می باشد اما چیزی که در این فروشگاه جالب است چیدمان و ساختار فنی آن است و آن طور که به نظر می رسد خود را برای رقابتی سنگین آماده می کند از مزیت هایی که این فروشگاه تخصصی دارد این است که خریدار خیلی بهتر می تواند محصول مورد نظر خود را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهد از طرف دیگر چون چنین سایت هایی مانند 20 بخر در یک زمینه تخصصی فعالیت می کنند می توانند مشاوه تخصصی به صورت تلفنی و یا آنلاین به مشتریان خود ارائه کنند تا بتوانند با مشاوه های تخصصی به مشتریان خود برای انتخابی بهتر کمک کنند و چون این دسته از فروشگاه ها وسعت کمتری ازنظر محصول و یا برند دارند می توانند محصولات خود را با خدماتی بهتر و قیمت بسیار مناسب تر در اختیار مشتریان خود قرار دهند. در ادامه به شما پیشنهاد می کنیم حتما نگاهی به فروشگاه 20 بخربزنید و سعی کنید به صفحات مختلف آن نگاهی داشته باشید و بعد برگردید و با هم ادامه دهیم

احتمالا برای شما سولات بسیاری به وجود آمده چراکه این سایت از نظر ظاهر خیلی معمولی به نظر می رسد، در اینجا فقط به دو نکته کوچک اشاره می کنیم و سپس در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت، توجه داشته باشید که موارد فنی بسیار مهم تر از ظاهر سایت است amazon زشت ترین و در این حال موفق ترین فروشگاه اینترنتی دنیا و یا سایت دیوار یکی از زشت ترین سایت های ایران اما موفق ترین در حوضه کاری خود پس ایده، موارد فنی و استراتژیک مهم ترین عواملی هستند که شما را به موفقیت نزدیک می کند، اما اگر برنامه ریزی و استراتژیک خوبی برای کار نداشته باشید در اوج شکست خواهید خورد اگر در بالا دقت کرده باشید گفتیم فروشگاه اینترنتی 20 بخر به نظر می رسد خود را برای رقابتی سنگین آماده می کند، دقت داشته باشید هر چه جلوتر بروید و به موفقیت نزدیک تر شوید رقبای شما نیز قدرتمند تر خواهند بود و اگر توان مقابله با آنها را نداشته باشید با یک حمله کوچک شما را نابود خواهند کرد پس باید محکم و به آرامی حرکت کنید و برای اهداف خود برنامه ریزی دقیقی داشته باشید.

 

اشتباه بزرگ در فروشگاه های اینترنتی

همان طور که بر کسی پوشیده نیست فروشگاه اینترنتی دیجی کالا به عنوان موفق ترین و بزرگترین فروشگاه آنلاین در ایران و خاورمیانه می باشد که توانسته سهم بزرگی از فروش آنلاین را به خود اختصاص دهد اما حال که سخن از آن شد باید بگوییم این فروشگاه سهم بزرگی در فرهنگ خرید آنلاین در کشور ما دارد، این فروشگاه امروزه به قدری بزرگ است که به جرئت می توان گفت چیزی نیست که به ذهن شما بیاید و نتوانید آن را در این سایت پیدا کنید متاسفانه بسیاری از افراد در رویای اینکه بتوانند سایتی مانند دیجی کالا داشته باشند وارد این بازار شده و سعی می کنند سایتی مانند آن را طراحی کنند و محصولات بی شماری را در سایت خود قرار می دهند بدون آنکه متوجه این باشند که این محصولات از کجا و با چه قیمتی قرار است تامین شود، فقط شروع به اضافه کردن محصول در سایت می کنند و چون نمی توانند با سایت های بزرگ و یا تخصصی رقابت کنند خیلی زود حذف می شوند، اما بسیاری از این افراد نیز تصور می کنند می توانند مانند دیجی کالا به یک مارکت پلیس بزرگ تبدیل شوند تا با دادن پنل به فروشنگان مختلف بتوانند کالاهای خود را تامین کنند اما کدام فروشنده بزرگ راضی می شود کالای خود را در سایت شما قرار دهد فروشگاهی که نه شناخته شده است و نه فروشی دارد چگونه می توانید آنها را قانع کنید که محصولات خود را با قیمت مناسب در فروشگاه شما قرار دهند؟ به یاد داشته باشید شما هیچ گاه نمی توانید خود را با فروشگاهی مانند دیجی کالا با این اعتبار و سرمایه مقایسه کنید پس بهتر است واقع بینانه به آن نگاه کنید.

اما یکی دیگر از دلایلی که بسیاری از افراد در این کار شکست می خورند این است که اغلب این افراد به عنوان یک صاحب فروشگاه و یا حتی تاجر چون یک محصول را به قیمت دست اول در اختیار دارند تصور می کنند می توانند با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان خود عرضه کنم چون کسی نمی تواند با من ازنظر قیمت رقابت کند اما غالبا بسیاری از این دسته از افراد بدون هیچ گونه اطلاعاتی وارد دنیای کسب و کار اینترنتی می شوند بدون آنکه چیزی در مورد آن بدانند اما این دسته نیز خیلی زود شکست می خورند و فقط سرمایه خود را از دست خواهند داد اما اگر دلیل آن را خیلی خلاصه بخواهیم به شما بگوییم این است که فقط کافی است یک لحظه خود را جای مشتری قرار دهید که به دنبال خرید یک محصول است، در اینجا شما مطمئنا به عنوان یک خریدار محصول خود را در اینترنت سرچ می کنید وهمانطور که می دانید گوگل در هر صفحه 10 فروشگاه را به شما معرفی می کند شما به عنوان یک خریدار چند تا از این فروشگاه ها را بررسی می کنید؟ سایت شما در نتایج گوگل در کدام صفحه قرار می گیرید؟ پس شانسی برای دیده شدن ندارید و زمانی که دیده نشوید نمی توانید محصول خود را به فروش برسانید.

 بسیاری از افراد در اینجا می گویند که ما برای این کار می توانیم از بهترین شرکت برای طراحی فروشگاه اینترنتی خود استفاده می کنیم اما درجواب این افراد بازهم به طور خلاصه می گوییم که شما برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی موفق به چندین گروه مختلف احتیاج خواهید داشت که طراحی سایت کوچک‌ترین آن بشمار می رود اگر شما به عنوان صاحب این کسب و کار دانش کافی برای این کار نداشته باشید چطور می خواهید گروه های خود را انتخاب کنید و مهم تر از آن چطور می توانید یک استراتژیک برای کار خود طراحی کنید و آنها را با یکدیگر هماهنگ کنید پس به شما پیشنهاد می کنیم اگر علم و دید لازم برای این کار را ندارید وارد این بازی خطرناک نشوید چون به‌ جز اینکه سرمایه خود را از دست دهید چیزی به دست نمی آورید پس بهتر است قبل از هر تصمیمی از هر نظر خوب به آن فکر کنید و بعد شروع کنید.

اگر همچنان به تصمیم خود برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی مصمم هستید خوشحال هستیم اما برای اینکه در کار خود شکست نخورید و بتوانید یک کسب و کار موفق نسبت به سرمایه خود داشته باشید پس بهتر است با برنامه ریزی درستی بر اساس واقعیت ها داشته باشد ما به شما برای نوشتن این برنامه کمک می کنیم.

  1. سرمایه خود را بر اساس واقعیت مشخص کنید که می خواهید آن را برای سایت خود هزینه کنید اما توجه داشته باشید که دفتر و وسایل دفتر مانند میز، کامپیوتر و غیره جزو سرمایه شما محسوب نمی شود و اگر این ها را ندارید مبلغ مورد نیاز برای خرید وسایل را مشخص کنید و از سرمایه ای که در حال حاضر دارید کم کنید و سرمایه ای که برای طراحی و نگهداری سایت می ماند را مشخص کنید.
  2. به یاد داشته باشید کاری که در آن قصد دارید وارد شوید یک کار بلند مدت و زمان بر است شما برای اینکه بتوانید سایت خود را به درآمد برسانید حداقل بین 1.5 تا 2 سال به زمان احتیاج دارید پس هزینه های خود را بابت اجاره، پول سرور، محتوا و سئو که در این مدت باید هزینه کنید را محاسبه کنید و کنار بگذارید، دقت داشته باشید که اگر می خواهید در این کار موفق باشید شما باید همه چیز را ماکسیموم حالت در نظر بگیرید بسیاری از افراد شاید می توانستند یک فروشگاه موفق داشته باشند اما به دلیل محاسبات اشتباه مجبور شده اند که کار خود را نیمه راه رها دقیقا زمانی که کار آن ها در حال به ثمر نشستن بود و اگر می توانستند 6 ماه بیشتر طاقت بیاورند شاید همه چیز برای آنها طوری دیگر رقم می خورد.
  3. بعد از آن حتما با افرادی که صاحب یک سایت و یا یک فروشگاه اینترنتی هستند و در این راه تجربه دارند را پیدا کنیدو با آنها مشورت کنید و از آنها بابت سختی های کار و هزینه هایی که دارند سوال کنید چراکه وقتی وارد این کار می شوید آنقدر موارد و هزینه های مختلف وجود دارد که فقط در طول کار با آنها آشنا می شوید به همین خاطر سعی کنید بابت سئو، محتوا، طراحی سایت از آنها سوال کنید تا با این موارد بیشتر آشنا شوید مواردی که می تواند در تصمیم گیری شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.
  4. حتما قبل از اینکه با شرکتی قرارداد بابت طراحی فروشگاه اینترنتی و یا کسب و کار خود ببندید با چند مشاور در این زمینه مشورت کنید که حتما برای شما هزینه بر نیز خواهد بود اما شما می توانید با استفاده از تجربیات و راهنمایی های مختلف از ضررهای جبران ناپذیر در آینده جلوگیری کنید سعی کنید تجربه را بخرید تا اینکه بابت به دست آوردن آن هزینه بیشتری پرداخت کنید.

این حداقل مواردی است که باید به آنها توجه کنید و سعی کنید حداقل 6 ماه برای برنامه ریزی و تحقیقات خود وقت بگذارید مطمئن باشید این زمان جزو کار شماست و می تواند شمارا چند سال به جلو بیندازد و سعی کنید هیچ وقت گول حرف های طلائی را نخورید و همه چیز را با واقعیت بسنجید و قبل از قرارداد نوشتن با هر شرکتی با کسانی که سایت های آنها را به عنوان نمونه کار به شما معرفی می کنند صحبت کنید چراکه بسیاری از آنها نمونه کار واقعی آنها نیستند و یا بسیاری از آنها مشکلاتی زیادی در کار دارند سعی کنید مشکلات آن ها را بپرسید تا شما با آن مشکلات روبه رو نشوید، در آخر از شما می پرسم ازنظر شما چه سایتی موفق است و اصلا یک سایت خوب چه پارامترهایی باید داشته باشد باز به شما پیشنهاد می دهیم به سایت های موفق اما کوچک مانند «فروشگاه آنلاین 20 بخر» که در بالا به شما معرفی کردیم خوب دقت کنید اگر خواستید می توانید از لینکی که برای شما قرار داده شده است برای دیدن این سایت استفاده کنید به یاد داشته باشید که سایت های بزرگ مانند دیجی کالا و یا زنبیل الگوی خوبی برای شما محسوب نمی شود چراکه الگو برداری از آنها میلیاردها پول لازم دارد و شمارا به بی راهه می برند، به یاد داشته باشید که سایتی مانند دیجی کالا در سومین سال خود در اولین سرمایه گذاری 20 میلیون دلار در آن سرمایه گذاری شد این تنها اولین سرمایه ای بود که به آن تزریق شد شما می توانید نگاهی به تاریخ آن داشته باشید. امیدواریم این متن توانسته باشد به شما برای راه اندازی فروشگاه انلاین و یا کسب و کار شما کمک کند.

منبع: خبرگزاری اقتصاد آنلاین

گربه بمبئی و میزان سازگاری

گربه بمبئی و میزان سازگاری

h312_t2.jpg

گربه بمبئی یک گربه باهوش است که علاقه زیادی به بازی کردن و جنب و جوش دارد  و می تواند استعداد های خود را در کنار خانواده‌ای که مایل به آموزش ترفندها و انجام بازی های تعاملی هستند، شکوفا کند.

مشخصات نژادی

رفتار محبت آمیز با خانواده: خوب

برخی از نژاد گربه ها معمولا مستقل هستند حتی اگر از زمان بچگی توسط یک شخص خاص بزرگ شوند. دیگر نژاد ها به صورت خیلی صمیمی با یک شخص خاص پیوند می خورند و نسبت به سایر اشخاص بی تفاوت هستند. نژاد تنها عاملی نیست که بر میزان عاطفه تاثیر می گذارد. به طور کلی گربه هایی که در خانه ها با انسان ها بزرگ شده اند راحت تر پیوند می خورند و می توانند بهتر ارتباط برقرار کنند.

 

میزان ریزش مو: کم

اگر قصد دارید خانه خود را با یک گربه شریک شوید، ابتدا باید با ریزش موهای گربه در محیط خانه کنار بیایید. با این حال میزان ریزش مو در نژاد های مختلف متفاوت خواهد بود. اگر اهل تمیزی و نظافت بیش از حد هستید بهتر است یک نژاد را انتخاب کنید که ریزش موی کمتری داشته باشد.

 

سلامت عمومی: خوب

به دلیل شیوه های نامناسب پرورش، برخی از نژاد ها مستعد ابتلا به یکسری مشکلات بهداشتی ژنتیکی هستند. این بدان معنا نیست که تمام گربه ها از یک نژاد به این بیماری یا بیماری ها مبتلا می شوند؛ یعنی آنها در معرض خطر بیشتری قرار دارند. اگر تمایل دارید گربه‌ی خاصی از یک نژاد را نگهداری کنید بهتر است با مشکلات ژنتیکی و بیماری های مربوط به آن نژاد آگاهی داشته باشید.

 

پتانسیل بازیگوشی: زیاد

برخی از گربه ها همانند بچگی های خود پر از انرژی و بازیگوشی هستند، در حالی که برخی دیگر جدی تر و آرام تر هستند.

تمایل به سرو صدا کردن: معمولی

برخی از نژاد ها بیشتر از بقیه سرو صدا ایجاد می کنند. هنگام انتخاب نژاد در مورد نوع صدا و میزان سر و صدای گربه خوب فکر کنید تا در آینده به مشکل نخورید.

 

رفتار دوستانه با کودکان: خوب

تحمل کودکان به اندازی کافی می تواند مناسب باشد که بتوانید یک گربه یا حیوان خانگی را برای نگهداری انتخاب کنید. داشتن یک نگرش مثبت نسبت به دویدن کودکان و ایجاد سرو صدا توسط جوانان می تواند یک نوع رفتار دوستانه و محبت آمیز با کودکان در نظر گرفته شود. برای سایر نژاد گربه ها می توان گفت که با توجه به شخصیت و زندگی گذشته خود میزان صمیمیت و رفتار دوستانه آنها با کودکان متفاوت خواهد بود.

 

نظافت آسان: خوب

برخی از نژاد ها به نظافت خیلی کمی نیاز دارند و برخلاف آنها برای رعایت نظافت برخی گربه های دیگر باید مدام موهای آنها را شانه بزنید. در نظر بگیرید که آیا وقت و حوصله کافی برای نگهداری و نظافت گربه هایی با میزان نظافت روزانه بالا دارید یا خیر؟

میزان هوش: زیاد

برخی از نژاد های گربه از دیگر نژاد ها باهوش تر هستند. ولی می توان گفت که تمام گربه ها اگر به شیوه‌ای مناسب با نژاد آنها از راه هایی تحریک ذهنی شوند، می توانند کار سخت خود درا به خوبی انجام دهند. اسباب بازی های تعاملی و خلاقانه، یک روش بسیار مناسب با تاثیرگذاری بالا انجام یک تمرین هوشمندانه توسط سایر گربه ها است.

 

رفتار دوستانه با حیوانات خانگی دیگر: خوب

دوستی با انسان ها یک چیز متفاوت از دوستی با سایر حیوانات خانگی دیگر است. برخی از گربه ها نسبت به گربه های دیگر بیشتر تمایل به رفتار دوستانه با حیوانات خانگی دیگر خواهند داشت.

اندازه: متوسط با نرهایی با وزن 3 تا 5 کیلوگرم و ماده ها با وزن 2 تا 4 کیلوگرم

پوشش خارجی: با پوشش خارجی کوتاه

رنگ: رنگ مشکی

طول زندگی: 12 تا 16 سال

اطلاعات بیشتر درباره این نژاد

تاریخچه

پرورش دهندگان گربه طی آزمایشهای بسیار زیادی، نژاد های متمایز جدیدی با تکیه بر جهش های ژنتیکی طبیعی و عبور از نژاد ها برای رسیدن به یک ظاهر، رنگ و الگوی جدید ایجاد می کنند. گربه بمبئی، که با توجه به نام عجیب و غریب یکی از بندر های هندوستان نام گذاری شده است، از تلاقی های بین نژاد برمه و سیاه آمریکایی ایجاد شده است تا شبیه به نژاد پلنگ سیاه باشد. پرورش دهنده حیوانات به نام نیکی هورنر از لوئیزویل کنتاکی، اعتبار خود را برای ساخت و گسترش گربه نژاد بمبئی در سال 1950 بدست آورد. هدف هورنر ایجاد یک گربه سیاه و براق با بدن قوی و خلق و خوی دوستانه بود. در سال 1978، انجمن هواداران گربه ها نژاد بمبئی را به رسمیت شناخت. امروزه این نژاد توسط تمام انجمن های گربه ها شناخته می شود.

شخصیت

گربه بمبئی، بسیار پر جنب و جوش و دوست داشتی است که به انسان ها علاقه زیادی دارد؛ همچنین می توان گفت با بسیاری از محیط ها و سبک های زندگی سازگار است. طبیعت آرام این گربه، او را به یک نوع و نژاد عالی برای نگهداری در آپارتمان تبدیل می کند و زندگی با سایر حیوانات خانگی را دوست دارد، اگر چه قطعا در این فکر بسر می برد که حیوان برتر باشد. همیشه باید انتظار داشته باشید که گربه بمبئی را در قسمت های گرم خانه پیدا کنید. بیشتر این گربه ها با صدایی متفاوت و بلند با خانواده خود ارتباط برقرار می کنند. اغلب گربه های بمبئی در بازی های واکشی (رفتن و آوردن) خوب هستند و بعضی از آنها یاد گرفته اند که در مکان های لیز و چسبناک راه بروند. او یک گربه باهوش است که علاقه زیادی به بازی کردن دارد و می تواند توسط خانواده فعال خود و آموزش یکسری ترفند ها شکوفا شود.

سلامتی

هم گربه های با اصل و نصب که اجداد قدیمی دارند و هم گربه هایی که به صورت ترکیبی از نژاد های دیگر ساخته شده اند، از بروز مشکلات بهداشتی متنوعی برخوردار هستند که ممکن است به صورت ژنتیکی به آن مبتلا شده باشند. بمبئی ها به طور کلی سالم هستند، اگر چه یکی از بیماریهای ژنتیکی که در برمه ها دیده شده است در بمبئی ها هم مشاهده شده است. این بیماری نقص جمجمه‌ا‌ی نام دارد.

گاهی اوقات با عنوان نقص سر نژاد برمه، ناهنجاری های مربوط به استخوان صورت که در بچه گربه های تازه متولد شده دیده شده است، مشاهده می شوند. این بچه گربه ها در حال بازسازی و درمان شدن هستند، بنابر این افرادی که بچه گربه های بمبئی خریداری می کنند با این مشکل رو به رو نخواهند شد؛ ولیکن پرورش دهندگان باید به دقت بر روی نژاد ها و ژن ها مطالعه کنند تا مطمئن شوند ژن هایی که پرورش می دهند مشکل خاصی نخواهند داشت.

 

مراقبت

پوشش خارجی کوتاه و براق گربه بمبئی را می توان به سادگی با استفاده از حرکت دست و یا با استفاده از مسواک برای جمع کردن و برداشتن موهای مرده یا جلوگیری از توزیع روغن های پوستی، به بهترین وجه ممکن تمیز کرد. بردن به حمام برای این نژاد بسیار ضروری است. دندان ها را مسواک بزنید تا از بیماری های پریودنتال جلوگیری کنید. مسواک زدن روزانه بهترین است ولی مسواک هفتکی می تواند بهتر است مسواک نزدن باشد. گوشه های چشم بمبئی را با استفاده از یک پارچه نرم و مرطوب پاک کنید تا هرگونه ترشح از بین برود. برای هر چشم از ناحیه جداگانه‌ای از پارچه استفاده کنید تا خطر ابتدا شدن به عفونت های چشمی را کاهش دهید. گوش ها را به صورت هفتگی چک کنید. اگر کثیف به نظر رسید می توانید با استفاده از یک پارچه نرم و تمیز و مقداری از محلول سرکه، سدر و آب آن ها را تمیز کنید.

محل زندگی آنها را بسیار تمیز نگه دارید. گربه های بمبئی مانند سایر نژاد ها بر روی بهداشت و نظافت مکان زندگی خود حساس هستند. اگر می خواهید برای محافظت از بمبئی خود از برخورد سایر حیوانات و حمله سگ ها یا سایر خطرات، آنها را داخل منزل نگهداری کنید گزینه‌ی مناسبی را انتخاب کرده اید.

پوشش خارجی و نظافت

گربه بمبئی به غیر از پوشش خارجی مشکی و دراماتیک خود ظاهری شبیه به برمه دارد، ولیکن می توان تفاوت هایی مانند بدن بزرگ تر و پاهای بلند تر را در ساختار جسمانی آنها مشاهده کرد. او یک سر گرد با گوش های متوسط دارد که از هم فاصله دارند. چشم هایش به رنگ طلا یا مس هستند و یک دم صاف با طول متوسط در ساختار جسمانی آن مشاهده می شود.

 

 

 

 

 

منبع:   فارسی پت

نکات مهم برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی

نکات مهم برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی

اگر قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی و کسب و کار آنلاین را دارید قبل از طراحی فروشگاه آنلاین بهتر است این متن را خوب بخوانید احتمالا برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی موفق می تواند به شما کمک کند.

hn0v_q2.jpg

منبع: eghtesadonline.com

اگر قصد راه اندازی یک فروشگاه آنلاین موفق برای کسب و کار خود را دارید ما به شما نکته های مهمی را خواهیم گفت که می تواند به شما کمک کند که شاید شرکت های طراحی سایت برای اینکه بتوانند پول بیشتری از شما بگیرند آنها را به شما نخواهند گفت شاید تا زمانی که شما در یک عمل انجام شده قرار گیرید بعد از آن شما به یک منبع درآمد خوب برای آنها تبدیل می شوید ما در اینجا سعی می کنیم مطالب مختلف را برای شما باز کنیم تا در بتوانید هم تیم فنی خود را بهتر انتخاب کنید و هم در زمان نوشتن قرارداد بدانید به چه چیزهایی باید دقت کنید؛ شاید در ابتدای خواندن این متن کمی خسته شوید و با خود بگویید من این موارد را می دانم اما از شما می خواهیم قبل از طراحی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود برای خواندن این متن 20 دقیقه وقت بگذارید چراکه خواندن این مقدمه برای درک موارد گفته شده در ادامه لازم است اما مطمئن باشید نکاتی را به شما خواهیم گفت که می تواند به شما در یک تصمیم گیری درست کمک کند، به یاد داشته باشید ما نه شرکت طراحی سایت هستیم و نه شرکت سئو و راه اندازی فروشگاه اینترنتی و کسب و کار شما نه ضرری برای ما دارد و نه سودی فقط سعی داریم نکات مهم برای راه اندازی فروشگاه انلاین را که ممکن است هرکسی به شما نگوید را در اینجا برای شما توضیح دهیم.

امروزه با همه گیر شدن هر چه بیشتر اینترنت ما شاهد تغیرات بسیار بزرگی در زمینه های مختلف هستیم اما این تغییرات با سرعتی باور نکردنی در حال جلو رفتن می باشد سرعتی که تا به امروز بشر آن را تجربه نکرده بود، این تغییرات تحولات  بسیار زیادی در تمامی زمینه ها در دنیا به وجود آورده که اگر بخواهیم تنها به قسمت کوچکی از آن اشاره کنیم به وجود آمدن کسب و کارهای اینترنتی و تاثیر آن بر روی فرهنگ خرید مردم دنیا بوده است، که مزایای بی شمار آن هم برای خریدار و هم فروشنده باعث سرعت گرفتن بیشتر آن شده است به طوری که همه مشاغل امروزه به سمت آنلاین شدن در حال تغییر هستند از خرید کالاهای فیزیکی گرفته تا سفارش غذا، گرفتن تاکسی، دیدن فلیم و هر آنچه که به ذهن شما می رسد اما دلیل بزرگی که باعث شده این دسته از کسب و کارهای اینترنتی به سرعت گسترش پیدا کنند به دلیل مزایایی که برای هر دو طرف ایجاد می کند کسب و کارهای فیزیکی چون توان رقابت با آن را ندارند به ناچار در حال تغییر شکل و یا حذف شدن هستند اما در این میان ما قصد داریم نگاهی به فروشگاه های آنلاین داشته باشیم که امروزه با سرعتی باور نکردنی در حال زیاد شدن هستند و ممکن است شما نیز که در حال خواندن این مقاله هستید قصد راه اندازی یک کسب و کار آنلاین برای خود هستید تا بتوانید محصولات و یا خدمات خود را در آن عرضه کنید توجه داشته باشید از صدها سایت فروشگاهی که روزانه فقط در کشور ما راه اندازی می شود شاید یکی از آنها بتواند موفق شود و به سود دهی برسد پس مطمئنا مشکلات خاص خود را دارد که اگر با آنها آشنا نباشید و راه حلی برای آنها نداشته باشید شما نیز نمی توانید به موفقیت دست پیدا کنید.

مزایای این نوع کسب و کار برای فروشنده

همان طور که اشاره کردیم یک فروشگاه اینترنتی می تواند مزایای بی شماری برای فروشندگان داشته باشد به همین خاطر هم امروزه بسیاری از افراد به دنبال راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی برای فروش کالاهای خود هستند چراکه شما با داشتن یک فروشگاه آنلاین دیگر محدودیت مکانی و زمانی نخواهید داشت یعنی خریداران محصول شما در هر جای کشور و یا دنیا که باشند به راحتی می توانند شمارا پیدا کنند و مهم تر از آن اینکه زمان نیز اهمیتی ندارد چراکه شما می توانید 24 ساعته در دسترس مشتریان خود باشید و به آنها سرویس دهی کنید، از طرف دیگر شما هیچ محدودیتی در فضا برای قرار دادن محصولات خود ندارید و هر آنچه که بخواهید را می توانید برای مشتریان در فروشگاه خود قرار دهید و از همه مهم تر اینکه هزینه های شما در مقایسه با یک فروشگاه فیزیکی بسیار کمتر خواهد بود که می تواند برای کاهش قیمت و رقابتی تر به شما کمک کند این موارد تنها قسمتی از مزایای آن برای صاحب کسب کار محسوب می شود.

مزایای این نوع کسب و کار برای خریدار

می توان گفت یک فروشگاه اینترنتی مزایای بی شماری برای خریداران نیز دارا می باشد اول از همه در اینجا نیز هیچ محدودیت مکانی و زمانی برای مشتری وجود ندارد به همین خاطر مشتری می تواند در هرجایی که باشد تنها با یک سرچ ساده محصول مورد نظر خود را در صدها و حتی هزاران سایت پیدا کند و با صرف کمترین زمان محصول مورد نظر خود را در برندها و مدل های مختلف مورد بررسی قرار دهد و آنها را با یکدیگر مقایسه کند تا بتواند بهترین آن را ازنظر قیمت و خدمات انتخاب کند، در اینجا به دلیل اینکه فروشگاه های آنلاین هزینه کمتری به نسبت فروشگاه های فیزیکی دارند مشتری نیز می توانند محصول خود را با قیمت بسیار مناسب تر تهیه کنند؛ دقیقا بخاطر همین مزایای بی شمار است که خرید و فروش های آنلاین به سرعت در حال افزایش است.

فروشگاه های اینترنتی به چه سمتی می روند

همان طور که گفتیم خرید و فروش اینترنتی می تواند مزایای بی شماری برای هر دو طرف داشته باشد به همین دلیل نیز در سال های اخیر کسب و کارهای آنلاین از فروشگاه های فیزیکی پیشه گرفته اند، بسیاری از افراد نیز به خاطر اینکه از این بازار عقب نمانند و بتوانند سهمی از این بازار بزرگ برای خود کسب کنند اقدام به راه اندازی یک سایت برای کسب و کار خود می کنند و هیمن موضوع باعث ایجاد رقابتی بسیار سنگین شده است به همین خاطر بسیاری از افراد به دلایل مختلفی نمی توانند در این بازار رقابت کنند و کنار می روند، امروزه بیشتر سایت ها به سمت تخصصی شدن به پیش می روند تا بتوانند با تمرکز بر روی یک برند و یا محصول آن را با بهترین قیمت و خدمات به مشتریان خود ارائه کنند تا از رقبای خود پیشه بگیرند، در اینجا اگر بخواهیم از یک فروشگاه تخصصی نام ببریم که توانسته با رعایت موارد مختلف در زمینه کاری خود به موفقیت دست پیدا کند می توانیم به فروشگاه اینترنتی 20 بخر نمایندگی لوازم خانگی بوش اشاره کنیم که یک فروشگاه کاملا تخصصی در زمینه لوازم خانگی محسوب می شود اگر شما وارد این فروشگاه شوید تنها چند برند مطرح را مشاهد می کنید که هر محصول دارای عکس، فیلم، جدول مشخصات فنی و توضیحات کامل آن محصول می باشد اما چیزی که در این فروشگاه جالب است چیدمان و ساختار فنی آن است و آن طور که به نظر می رسد خود را برای رقابتی سنگین آماده می کند از مزیت هایی که این فروشگاه تخصصی دارد این است که خریدار خیلی بهتر می تواند محصول مورد نظر خود را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهد از طرف دیگر چون چنین سایت هایی مانند 20 بخر در یک زمینه تخصصی فعالیت می کنند می توانند مشاوه تخصصی به صورت تلفنی و یا آنلاین به مشتریان خود ارائه کنند تا بتوانند با مشاوه های تخصصی به مشتریان خود برای انتخابی بهتر کمک کنند و چون این دسته از فروشگاه ها وسعت کمتری ازنظر محصول و یا برند دارند می توانند محصولات خود را با خدماتی بهتر و قیمت بسیار مناسب تر در اختیار مشتریان خود قرار دهند. در ادامه به شما پیشنهاد می کنیم حتما نگاهی به فروشگاه 20 بخربزنید و سعی کنید به صفحات مختلف آن نگاهی داشته باشید و بعد برگردید و با هم ادامه دهیم

احتمالا برای شما سولات بسیاری به وجود آمده چراکه این سایت از نظر ظاهر خیلی معمولی به نظر می رسد، در اینجا فقط به دو نکته کوچک اشاره می کنیم و سپس در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت، توجه داشته باشید که موارد فنی بسیار مهم تر از ظاهر سایت است amazon زشت ترین و در این حال موفق ترین فروشگاه اینترنتی دنیا و یا سایت دیوار یکی از زشت ترین سایت های ایران اما موفق ترین در حوضه کاری خود پس ایده، موارد فنی و استراتژیک مهم ترین عواملی هستند که شما را به موفقیت نزدیک می کند، اما اگر برنامه ریزی و استراتژیک خوبی برای کار نداشته باشید در اوج شکست خواهید خورد اگر در بالا دقت کرده باشید گفتیم فروشگاه اینترنتی 20 بخر به نظر می رسد خود را برای رقابتی سنگین آماده می کند، دقت داشته باشید هر چه جلوتر بروید و به موفقیت نزدیک تر شوید رقبای شما نیز قدرتمند تر خواهند بود و اگر توان مقابله با آنها را نداشته باشید با یک حمله کوچک شما را نابود خواهند کرد پس باید محکم و به آرامی حرکت کنید و برای اهداف خود برنامه ریزی دقیقی داشته باشید.

 

اشتباه بزرگ در فروشگاه های اینترنتی

همان طور که بر کسی پوشیده نیست فروشگاه اینترنتی دیجی کالا به عنوان موفق ترین و بزرگترین فروشگاه آنلاین در ایران و خاورمیانه می باشد که توانسته سهم بزرگی از فروش آنلاین را به خود اختصاص دهد اما حال که سخن از آن شد باید بگوییم این فروشگاه سهم بزرگی در فرهنگ خرید آنلاین در کشور ما دارد، این فروشگاه امروزه به قدری بزرگ است که به جرئت می توان گفت چیزی نیست که به ذهن شما بیاید و نتوانید آن را در این سایت پیدا کنید متاسفانه بسیاری از افراد در رویای اینکه بتوانند سایتی مانند دیجی کالا داشته باشند وارد این بازار شده و سعی می کنند سایتی مانند آن را طراحی کنند و محصولات بی شماری را در سایت خود قرار می دهند بدون آنکه متوجه این باشند که این محصولات از کجا و با چه قیمتی قرار است تامین شود، فقط شروع به اضافه کردن محصول در سایت می کنند و چون نمی توانند با سایت های بزرگ و یا تخصصی رقابت کنند خیلی زود حذف می شوند، اما بسیاری از این افراد نیز تصور می کنند می توانند مانند دیجی کالا به یک مارکت پلیس بزرگ تبدیل شوند تا با دادن پنل به فروشنگان مختلف بتوانند کالاهای خود را تامین کنند اما کدام فروشنده بزرگ راضی می شود کالای خود را در سایت شما قرار دهد فروشگاهی که نه شناخته شده است و نه فروشی دارد چگونه می توانید آنها را قانع کنید که محصولات خود را با قیمت مناسب در فروشگاه شما قرار دهند؟ به یاد داشته باشید شما هیچ گاه نمی توانید خود را با فروشگاهی مانند دیجی کالا با این اعتبار و سرمایه مقایسه کنید پس بهتر است واقع بینانه به آن نگاه کنید.

اما یکی دیگر از دلایلی که بسیاری از افراد در این کار شکست می خورند این است که اغلب این افراد به عنوان یک صاحب فروشگاه و یا حتی تاجر چون یک محصول را به قیمت دست اول در اختیار دارند تصور می کنند می توانند با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان خود عرضه کنم چون کسی نمی تواند با من ازنظر قیمت رقابت کند اما غالبا بسیاری از این دسته از افراد بدون هیچ گونه اطلاعاتی وارد دنیای کسب و کار اینترنتی می شوند بدون آنکه چیزی در مورد آن بدانند اما این دسته نیز خیلی زود شکست می خورند و فقط سرمایه خود را از دست خواهند داد اما اگر دلیل آن را خیلی خلاصه بخواهیم به شما بگوییم این است که فقط کافی است یک لحظه خود را جای مشتری قرار دهید که به دنبال خرید یک محصول است، در اینجا شما مطمئنا به عنوان یک خریدار محصول خود را در اینترنت سرچ می کنید وهمانطور که می دانید گوگل در هر صفحه 10 فروشگاه را به شما معرفی می کند شما به عنوان یک خریدار چند تا از این فروشگاه ها را بررسی می کنید؟ سایت شما در نتایج گوگل در کدام صفحه قرار می گیرید؟ پس شانسی برای دیده شدن ندارید و زمانی که دیده نشوید نمی توانید محصول خود را به فروش برسانید.

 بسیاری از افراد در اینجا می گویند که ما برای این کار می توانیم از بهترین شرکت برای طراحی فروشگاه اینترنتی خود استفاده می کنیم اما درجواب این افراد بازهم به طور خلاصه می گوییم که شما برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی موفق به چندین گروه مختلف احتیاج خواهید داشت که طراحی سایت کوچک‌ترین آن بشمار می رود اگر شما به عنوان صاحب این کسب و کار دانش کافی برای این کار نداشته باشید چطور می خواهید گروه های خود را انتخاب کنید و مهم تر از آن چطور می توانید یک استراتژیک برای کار خود طراحی کنید و آنها را با یکدیگر هماهنگ کنید پس به شما پیشنهاد می کنیم اگر علم و دید لازم برای این کار را ندارید وارد این بازی خطرناک نشوید چون به‌ جز اینکه سرمایه خود را از دست دهید چیزی به دست نمی آورید پس بهتر است قبل از هر تصمیمی از هر نظر خوب به آن فکر کنید و بعد شروع کنید.

اگر همچنان به تصمیم خود برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی مصمم هستید خوشحال هستیم اما برای اینکه در کار خود شکست نخورید و بتوانید یک کسب و کار موفق نسبت به سرمایه خود داشته باشید پس بهتر است با برنامه ریزی درستی بر اساس واقعیت ها داشته باشد ما به شما برای نوشتن این برنامه کمک می کنیم.

  1. سرمایه خود را بر اساس واقعیت مشخص کنید که می خواهید آن را برای سایت خود هزینه کنید اما توجه داشته باشید که دفتر و وسایل دفتر مانند میز، کامپیوتر و غیره جزو سرمایه شما محسوب نمی شود و اگر این ها را ندارید مبلغ مورد نیاز برای خرید وسایل را مشخص کنید و از سرمایه ای که در حال حاضر دارید کم کنید و سرمایه ای که برای طراحی و نگهداری سایت می ماند را مشخص کنید.
  2. به یاد داشته باشید کاری که در آن قصد دارید وارد شوید یک کار بلند مدت و زمان بر است شما برای اینکه بتوانید سایت خود را به درآمد برسانید حداقل بین 1.5 تا 2 سال به زمان احتیاج دارید پس هزینه های خود را بابت اجاره، پول سرور، محتوا و سئو که در این مدت باید هزینه کنید را محاسبه کنید و کنار بگذارید، دقت داشته باشید که اگر می خواهید در این کار موفق باشید شما باید همه چیز را ماکسیموم حالت در نظر بگیرید بسیاری از افراد شاید می توانستند یک فروشگاه موفق داشته باشند اما به دلیل محاسبات اشتباه مجبور شده اند که کار خود را نیمه راه رها دقیقا زمانی که کار آن ها در حال به ثمر نشستن بود و اگر می توانستند 6 ماه بیشتر طاقت بیاورند شاید همه چیز برای آنها طوری دیگر رقم می خورد.
  3. بعد از آن حتما با افرادی که صاحب یک سایت و یا یک فروشگاه اینترنتی هستند و در این راه تجربه دارند را پیدا کنیدو با آنها مشورت کنید و از آنها بابت سختی های کار و هزینه هایی که دارند سوال کنید چراکه وقتی وارد این کار می شوید آنقدر موارد و هزینه های مختلف وجود دارد که فقط در طول کار با آنها آشنا می شوید به همین خاطر سعی کنید بابت سئو، محتوا، طراحی سایت از آنها سوال کنید تا با این موارد بیشتر آشنا شوید مواردی که می تواند در تصمیم گیری شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.
  4. حتما قبل از اینکه با شرکتی قرارداد بابت طراحی فروشگاه اینترنتی و یا کسب و کار خود ببندید با چند مشاور در این زمینه مشورت کنید که حتما برای شما هزینه بر نیز خواهد بود اما شما می توانید با استفاده از تجربیات و راهنمایی های مختلف از ضررهای جبران ناپذیر در آینده جلوگیری کنید سعی کنید تجربه را بخرید تا اینکه بابت به دست آوردن آن هزینه بیشتری پرداخت کنید.

این حداقل مواردی است که باید به آنها توجه کنید و سعی کنید حداقل 6 ماه برای برنامه ریزی و تحقیقات خود وقت بگذارید مطمئن باشید این زمان جزو کار شماست و می تواند شمارا چند سال به جلو بیندازد و سعی کنید هیچ وقت گول حرف های طلائی را نخورید و همه چیز را با واقعیت بسنجید و قبل از قرارداد نوشتن با هر شرکتی با کسانی که سایت های آنها را به عنوان نمونه کار به شما معرفی می کنند صحبت کنید چراکه بسیاری از آنها نمونه کار واقعی آنها نیستند و یا بسیاری از آنها مشکلاتی زیادی در کار دارند سعی کنید مشکلات آن ها را بپرسید تا شما با آن مشکلات روبه رو نشوید، در آخر از شما می پرسم ازنظر شما چه سایتی موفق است و اصلا یک سایت خوب چه پارامترهایی باید داشته باشد باز به شما پیشنهاد می دهیم به سایت های موفق اما کوچک مانند «فروشگاه آنلاین 20 بخر» که در بالا به شما معرفی کردیم خوب دقت کنید اگر خواستید می توانید از لینکی که برای شما قرار داده شده است برای دیدن این سایت استفاده کنید به یاد داشته باشید که سایت های بزرگ مانند دیجی کالا و یا زنبیل الگوی خوبی برای شما محسوب نمی شود چراکه الگو برداری از آنها میلیاردها پول لازم دارد و شمارا به بی راهه می برند، به یاد داشته باشید که سایتی مانند دیجی کالا در سومین سال خود در اولین سرمایه گذاری 20 میلیون دلار در آن سرمایه گذاری شد این تنها اولین سرمایه ای بود که به آن تزریق شد شما می توانید نگاهی به تاریخ آن داشته باشید. امیدواریم این متن توانسته باشد به شما برای راه اندازی فروشگاه انلاین و یا کسب و کار شما کمک کند.

منبع: خبرگزاری اقتصاد آنلاین