دل شکسته عاشق

دل شکسته عاشق

وبلاگ دل شکسته
دل شکسته عاشق

دل شکسته عاشق

وبلاگ دل شکسته

آیا می‌توانم گواهینامه ISO را به‌عنوان یک شرکت تازه وارد دریافت کنم؟


آیا می‌توانم گواهینامه ISO را به‌عنوان یک شرکت تازه وارد دریافت کنم؟

آره گواهینامه ISO برای هر شرکتی با درآمد سالانه 250،000 پوند مناسب است.

گواهینامه ISO برای چه مدت معتبر است؟

هر ارائه دهنده متفاوت است. در اینجا در خدمات کیفیت ISO ، گواهینامه‌های ما به مدت یک سال معتبر هستند و برای اطمینان از تطابق شما با آن ، از بازرسی‌های مجدد سالانه برای بازآزمایی مجدد استفاده می‌کنند. علاوه بر این ، ما همچنین بازدیدهای پشتیبانی سالانه را ارائه می‌دهیم تا در هر زمینه‌ای که با آن دست و پنجه نرم می‌کنید ، پشتیبانی بیشتری از شما ارائه دهیم. بنابراین عدم احراز هویت مجدد نادر است.

 

ما اعتقاد داریم که بلوغ کامل یک سیستم مدیریتی حدود سه سال طول می‌کشد و در این مرحله ، بیش از 90? از مشتریان به ارزشی که سیستم مدیریتی آن‌ها فراهم می‌کند ، پی می‌برند.

آیا راهی وجود دارد که قبل از تعهد به صدور گواهینامه کامل ، گواهینامه خود را تجربه کنیم؟

بله ، می‌توانید ایده بهتری از گواهینامه ISO توسط:

 

آموزش ISO: شما خواهید آموخت که چگونه یک سیستم مدیریتیم effectiveثر را به‌طور کامل پیاده سازی و حفظ کنید. در اینجا بیشتر بدانید

مشاوره ایزو: ما می‌توانیم با استفاده از آنالیز GAP ، تعیین کنیم اکنون کجا هستید و کجا باید به انطباق برسید. در طول انتصاب خود ، از مشاوره و مشاوره مشاوران ما بهره مند خواهید شد. درخواست نقل قول.

چگونه می‌توانید از من در طی مراحل پشتیبانی کنید؟

ما به خاطر پشتیبانی ما از ارزیابی اولیه تا صدور گواهینامه ISO و فراتر از آن ، به خود افتخار می‌کنیم.

 

ما به همان اندازه که نیاز دارید پشتیبانی می‌کنیم:

 

مدیر حساب تعیین شده: به شما یک مدیر حساب اختصاص داده می‌شود که آماده است تا با هر گونه س questionsآل در مورد عملکرد روزمره استاندارد مدیریت شما از شما پشتیبانی کند.

دسترسی به منطقه مشتری ما: شما اطلاعات زیادی را در منطقه مشتری ما پیدا خواهید کرد که شامل فرم‌ها ، الگوها و یادداشت‌های راهنما می‌باشد که شامل وبینارها و دروس ویدئویی است.

بازدیدهای پشتیبانی سالانه: بازدیدهای پشتیبانی سالانه ما برای پشتیبانی اضافی در مناطقی است که از کمترین اعتماد به نفس برخوردار هستید ، فراهم می‌کند ، خواه این اطمینان از انطباق شما با ممیزی پس از اعتباربخشی مجدد داشته باشد و یا برای مدیریت جلسه بررسی مدیریت به کمک نیاز دارید. این بازدیدها کاملاً انعطاف‌پذیر بوده و شمارا به اطمینان از اطمینان از عملکرد روزمره سیستم مدیریت خود هدایت می‌کند.

آموزش ISO: همه دوره‌های آموزشی ما به منظور توسعه درک و توانایی شما در کار با یک سیستم مدیریت موثر طراحی شده‌اند. این که آیا می‌خواهید در مورد هر یک از موارد جداگانه یاد بگیرید یا جنبه خاصی را بهتر درک می‌کنید ، ما آموزش حضوری و آنلاین را متناسب با سبک‌های مختلف یادگیری ارائه می‌دهیم یک دوره را اینجا بخوانید.

مشاوره ایزو: اگر احساس می‌کنید از پشتیبانی بیشتری بهره مند می‌شوید ، ما همچنین مشاوره ایزوی سفارشی را ارائه می‌دهیم. همانند بازدیدهای پشتیبانی سالانه ، این روزهای مشاوره توسط شما هدایت می‌شود و می‌تواند موضوعات مختلفی را پوشش دهد ، به‌عنوان‌مثال ، شما ممکن است بخواهید دستگاه‌های موجود خود را بهبود ببخشید ، نیاز به پشتیبانی بیشتری با سیستم حسابرسی خود داشته باشید یا دیگر داخلی ندارید مهارت شما برای کار کردن با یک سیستم مدیریتی به هر دلیلی ، ما می‌توانیم کمک کنیم.

آیا شما آموزش می‌دهید؟

آره همه دوره‌های آموزشی ما به منظور توسعه درک و توانایی شما در کار با یک سیستم مدیریت موثر طراحی شده‌اند. خواه در حال پیاده سازی باشید یا از قبل درگیر کار روزانه سیستم مدیریت خود باشید ، چیز جدیدی برای یادگیری خواهید داشت.

 

چه در کلاس ، چه بصورت آنلاین و چه در محیط ، ما روشهای متنوعی برای آموزش متناسب با نیازهای فردی یادگیری ارائه می‌دهیم. در اینجا بیشتر بدانید

ما قبلاً گواهینامه ISO داریم. آیا می‌توانیم گواهینامه خود را به شما منتقل کنیم؟

آره برای کسب اطلاعات بیشتر کافی است با تیم ما تماس بگیرید.

 

همچنین می‌توانید در مورد چگونگی انتقال اتاق بازرگانی Black Country ، گواهینامه خود را به ما در مطالعه موردی ما بخوانید.

ما قبلاً CHAS و Safe Contractor دریافت کرده‌ایم - چرا به گواهینامه ISO 45001 نیاز داریم؟

استاندارد ISO 45001 از کل سیستم مدیریت بهداشت و ایمنی برای شرکت پشتیبانی می‌کند. این‌یک چارچوب برای مدیریت سیستم ایمنی و بهداشت به‌عنوان یک شرکت ، ازجمله کار در داخل و خارج از سایت است. شرکت‌هایی که به‌طور مشترک سیستم ISO 45001 را با CHAS یا Safe Contractor اداره می‌کنند ، مدیریت بهداشت عمومی و ایمنی کارکنان ، بازدید کنندگان و مشتریان خود را بسیار آسان‌تر می‌کنند. این شرکت مجاز است هر جنبه‌ای از فعالیت‌های خود را که ممکن است خطرات بهداشتی و ایمنی را به همراه داشته باشد به هم پیوند دهد.

 

در اینجا می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد ISO 45001 کسب کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.