دل شکسته عاشق

دل شکسته عاشق

وبلاگ دل شکسته
دل شکسته عاشق

دل شکسته عاشق

وبلاگ دل شکسته

تخلیه چاه چیست؟ وچرا انجام می شود؟


تخلیه چاه چیست؟ وچرا انجام می شود؟

تخلیه چاه عملی است که در آن کلیه مواد از ته چاه به صورت کامل خارج می شوند. تا چاه باز سازی شود. شرکت ما کلیه خدمات تخلیه چاه نظیر:تخلیه چاه، تخلیه چاه غرب تهران، تخلیه چاه شرق تهران، تخلیه چاه جنوب تهران،تخلیه چاه شمال تهران و.. را به انجام می رساند. مادر شرکتخود این اطمینان را به شما می دهیم که با انجام عمل تخلیه چاه و لایروبی مشکل شما را برطرف کنیم.تخلیه چاه معمولا زمانی انجام می شود  چاه بازکنی شرق تهران که شما نیازمند این عمل باشید و معمولا بعد از پر شدن چاه فاظلاب که معمولا بادیدن بالا زدگی کف دسشویی و بوی نامطبوع همراه است ایجاد می شود. ابته در بیشتر موارد عمل بالا زدگی گرفتگی لوله چاه فاظلاب است که در این صورت شما نیاز به لوله بازکن دارید.چاه فاظلاب باید خیلی سریع تخلیه شود وگرنه باعث خرابی چاه و خسارت به خانه می شود.

تخلیه چاه چگونه انجام میشود؟

تخلیه چاه توسط ماشین لجن کش و مکنده های آن انجام می شود که باز هم به ماشین های دارای تخلیه چاه یا لجن کش های 12 هزار لیتریو 6 هزار لیتری تقسیم بندی می شوند.  چاه بازکن ولایه روبی نیز مثل حمل انجام می شود. این نکته را هم بدانید که ماشین تخلیه چاه و لجن کش ها در واقع باید مخزن بزرگ داشته باشند وتانکر های ماشین و تانکر های لجن کش رویش باید بزرگ باشد. در شرکت ما هموارهاز ماشین های تخلیه چاه بزرگ و بروز دنیا استفاده میشود.

در تخلیه چاه شرکت ما چه کارهایی انجام می شود؟

  1. پیدا کردن محل چاه
  2. تعمیر چاه کهنه وباز سازی چاه
  3. بازکردن درب چاه
  4. کول گذاری چاه و فاظلاب
  5. نصب دریچه بازدید فاظلاب
  6. بیرون آوردن گوشی و اشیا فلزی
  7. رفع نم حمام ساختمان
  8. تشخیص محل ترکیدگی لوله
  9. از بین بردن حشرات موزی
  10. تشخیص ترک خوردگی وتریکیدگی آب
  11. بلوک چینی دور چاه
  12. اتصال وو صل لوله  فاضلاب
  13. اتصال چاه قدیمی به چاه جدید
  14. لایه روبی چاه
  15. تبدیل چاه کهنه به چاه نو
  16. ترمیم چاه کهنه و ریزش کرده
  17. کول گذاری و جلوگیری از ریزش چاه
  18. نصب منحول وتخلیه چاه منحول

   حوادث ریزش چاه فاضلاب

لازم است بدانید که بسیاری از حوادث در تخلیه چاه ناشی از بی دقتی ساکنین ساختمان ها است. لوله بازکن چنین حوادثی به این دلیل اتفاق می افتد که مالک ساختمان اصلا وضعیت چاه را بررسی نکرده است. ودر صورت لزوم تخلیه چاه به موقع را انجام نداده است. اگر تخلیه چاه فاضلاب در زمان درست خودش انجام نشود،فاضلاب دیواره چاه را از بین می برد وباعث نشست زمین هم می شود.و در این صورت شما می بینید که دیواره چاه از بین رفته ودیگر نمیتوان آن را ترمیم کردجهت جلوگیری از چنین امر مهمی حتما بایدضمن رعایت نکات ایمنی از یک متخصص برای رسیدگی به امر تخلیه وبازسازی چاه کمک بگیریدو حتما به وضعیت چاه ها رسیدگی کنید

تخلیه مکانیزه چاه چیست و چگونه است؟

تخلیه مکانیزه انواع چاه های فاضلابی همچون چاه جذبی و چاه سپتنیک در غرب و شمال و جنوب تهران به صورت کاملا تضمینی توسط کارشناسان ما انجام می شود.خدمات تخلیه چاه توسط ما به صورت شبانه روزی است ودر اسرع وقت انجام می گردد.حتی اگر درنیمه شب دچار مشکل گرفتگی فاظلاب و یا تخلیه چاه شدید می توانید با ما تماس بگیرید.

وجود ابزار های قدرمتند وبروزدر شرکت ما باعث شده خدمات وسرویس ما به سرعت وبا بهترین کیفیت انجام شود،یکی از این خدمات تخلیه چاه است که ما آن را با بهترین دستگاه ها و همچنین با تجربه ترین تکنسین ها این حوزه به انجام برسانیم.توجه داشته باشید که حتما برای تخلیه چاه از متخصصین با تجربه استفاده کنید. چرا که این امر بسیار حساس و مهم بوده و اگرآن شخصی که برای تخلیه چاه شما به شما مراجعه می کند از تخصص لازم برخوردار نباشد ممکن است خسارات جبران ناپذیری برای شما به وجود آید

خوشبختانه متخصصان ما دارای تجربه کافی در این زمینه هستند وبرای تخلیه چاه از روش های علمی و حرفه ای استفاده می کنند. که با استفاده از این روش ها محل دقیق چاه را پیدا کرده وبا کمترین خرابی درب آن را باز کنند.همچنین کلیه کارهای بنایی را خود متخصصان ما انجام میدهند وشما نیاز به استخدام اوستا بنا ندارید.

در آخر باید به شما بگویم که شرکت خدمات فنی کیوان با بیش از 15 سال تجربه فعال در زمینه خدمات فنی وتاسیساتی ساختمان همچون لوله بازکنی،تخلیه چاه و حفر چاه،رفع گرفتگی لوله،نصب توالت،تعویض کاسه توالت،ساخت سرویس بهداشتی،از بین بردن بوی بد فاضلاب وهزاران خدمت دیگر درخدمت شما عزیزان است.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.